remdale

Вырезка отверстий в гибкой печатной плате

34 повідомлення у цій темі

Називається алмазні шарошки для гравера

 

Безымянный.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, remdale написав:

 Придется ждать посылку от китайцев

Скажіть,а у вас є доступ до токарного станка?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

алмазні шарошки для гравера

 

Спасибо, попробую.

 

11 година тому, Yunytexnik написав:

Скажіть,а у вас є доступ до токарного станка?

 

Нету, к сожалению

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зробіть (або когось попросіть) такий дирокол.

Деталь 1-направляюча,діаметр якої відповідає діаметру отворів на платі.

Деталь 2-трубка,внутрішній діаметр такий як у направляючої.завнішній як діаметр який потрібно.Внутрішній конус загострити

і загартувати.

Трубок потрібно декілька.Конус можна робити з обох боків.

Щось схоже я робив для вирізання кільцевих ущільнень з 3мм поліуретану.

IMG_20240121_121432114.jpg

Прокручуючи трубку пальцями,легко прорізається отвір.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

Зробіть (або когось попросіть) такий дирокол.

 

Спасибо за совет. Буду иметь в виду на будущее. Сейчас просить некого и самому делать нечем. В этот раз оформил заказ у китайцев и жду посылку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у меня были самоделки с платами 0.5мм, центровочное сверло делало достаточно акуратное отверстие, а сверху при необходимости я прижимал пластинкой с U образным вырезом что бы края отверстия не задирались.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сверлив фольгу 0.3, вк6 ф2мм, на 20тис. об/мін. Чисто, як папір коле. Звісно шпіндель бити не повиннен зовсім.😊

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я взял сверло по дереву 2.9мм и прижал сверху куском ДВП. Отверстие сделалось и почти хорошо (но вслепую). Отверстие ширшавое немного внутри и на поверхности. Жду посылку из Китая. Параллельно заказал у нас граверный набор с алмазным напылением. Попробую его пока

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Увы, граверные насадки делают отверстие рваным. Жду заказанные у китайцев цилиндрические ножи

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку