Рад

Чи потрібно чимось змащувати підшипник ковзання в блендері, фото додаю

15 повідомлень у цій темі

Слава Україні!
Ця втулка має металевий колір трохи з мідним відливом.

І якщо треба, то чим? Двигуну років 10 або більше


 

IMG_1339.JPG

IMG_1340.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Літол -24, або, краще сучасні консистентні змазки для швидкохідних механізмів. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий день. Підшипник міднографітний, він не міститься, але можна мазьнути жаростійким літолом, бо буває, що свистить на обертах. Ви не нашкодите

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ці втулки виготовляються методом порошковой металургії,

вони просочуються маслом. Рідким.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Karmadon сказал:

Ці втулки виготовляються методом порошковой металургії,

вони просочуються маслом. Рідким.

Тобто не треба змащувати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, Karmadon сказал:

Ці втулки виготовляються методом порошковой металургії,

вони просочуються маслом. Рідким.

Тобто не треба змащувати?

У мене є тільки машинне масо для швейних машин. Солідол. Силіконова побутова.
Краще не змащувати взагалі, ніж змащувати тим, що в мене є?

У мене є тільки машинне масло для швейних машин. Солідол. Силіконова побутова.
Краще не змащувати взагалі, ніж змащувати тим, що в мене є?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Рад написав:

є тільки машинне масло для швейних машин.

Підходить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Рад написав:

Тобто не треба змащувати?

У мене є тільки машинне масло для швейних машин.

 

Зазвичай я замочую ці втулки в бензині на добу, потім грію в пічці 100 град деякий час (випаровується старе масло і бензин).

Ну і замочую в новому маслі + температура.

Якщо взагалі по технології, то треба вакуумну камеру.

В вашому випадку, якщо є люфт, краще купити нові втулки і просочити маслом.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зачем разбирали?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#351872 Опубліковано: (змінено)

Такі речі мазаю графіткою - на пару років вистачає, а далі треба знімати і чистити. Тут не стільки масло спрацьовується, скільки потрапляє всякий сторонній бруд. Крім блендера подібні підшипники у всіх вентиляторах і т.п. - починається неприємний шум, значить, треба розбирати. Якщо шуму немає, то просто капнути "Веретеном".

З часом пливе зазор вздовж по осі - додаю тонкі текстолітові шайби, а коли зовсім великий, то знімаю і додаю вже товсту металеву.

 

 

Змінено користувачем Dmytro55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Karmadon сказал:

 

 

В вашому випадку, якщо є люфт, краще купити нові втулки і просочити маслом.

нема  люфту

1 час назад, softm сказал:

зачем разбирали?

это разобран первый мотор, я его заменил на другой тоже на б/ушный такой же модели, ивот думаю может полезно смазать в профилактических целях?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Рад написав:

нема  люфту

это разобран первый мотор, я его заменил на другой тоже на б/ушный такой же модели, ивот думаю может полезно смазать в профилактических целях?

 

Меняют те втулки, 

а если нет такой же, то в бензин и по списку выше ...

так, например, в стартерах те втулки "обслуживали", когда было нечем запрессовать и разворачивать новую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цікаве питання.  Взгалі-то, це пара тертя. Яка має працювати без змазки. Точніше, отой графіт і є твердою змазкою.  Зазвичай, "кашу маслом не зіпсуєшь",  Однак, не в цьому випадку.  Бо шар мастила скоріш збере зайве лайно, яке й почне працювати як  абразив.  Тож, думки розділилися ;-)   

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Jonhson написав:

Бо шар мастила скоріш збере зайве лайно

Воно там і так збирається. Блендер - це ще нічо, а от кавомолка на якій з цукру робили пудру чи двигун кухонної витяжки...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Jonhson написав:

Взгалі-то, це пара тертя. Яка має працювати без змазки.

Матеріал пористий, просочений мастилом, основне змащення в процесі роботи мастилом, що виділяється з пор при локальному нагріві, графіт та мідь лише протизадирні компоненти. Аналогічно працюють металокерамічні  втулки клапанів у ДВЗ. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку