#36303 Опубліковано: 24 травня, 2017 (змінено) Были куплены б/у по случаю. Использовали в качестве обычных слесарных - негабарит для сварки поджать.Без пневматики. Вышли из строя. Подвижная губка ездит по винту - без зацепления. Такое ощущение, что полностью слизало гайку. Пока ещё не разбирал. Вопрос - там гайка запрессовывается ? Может, там какой хитрый механизм - ведь пневматика и с гайкой всё в порядке ? Смысл пневматики мне не понятен в этих тисках - как оно работает ? Видео по работе не нашёл. Змінено 24 травня, 2017 користувачем dex15 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36304 Опубліковано: 24 травня, 2017 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36318 Опубліковано: 24 травня, 2017 Гайка там закріплена в корпусі поперечним штифтом і вибивається вона без особливих проблем. Скоріш за все вона таки зірвана , щоб розібрати потрібно відкрутити ту пневмо приблуду на нерухомій губці і вийняти гвинт. Пневматикою рухома губка має приблизно10 мм. ходу 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36408 Опубліковано: 25 травня, 2017 Оказалось, - гайка слизана в ноль ! Что её так может уничтожить - не понятно... Единственное объяснение - точили из ст.3 Буду точить и винт и гайку. Винт - из ст45. Гайку делать из чугуна ?! Там, вроде, перед гайкой должна быть вставка из капролона ? У меня такой не было. Может, то, что слизана гайка - это результат отсутствие вставки ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36409 Опубліковано: 25 травня, 2017 20 часов назад, dex15 сказал: Смысл пневматики мне не понятен в этих тисках - как оно работает ? Работает на разжим. Внутри механизма поршень и тарельчатые пружины. Тиски предназначены для мелкосерийной работы. Т.е. - зажали деталь, как обычными тисками, и работаем. Надо снять деталь - дунули воздух, не крутя винт, и вынули деталь. В этой связи максимальное усилие ручного зажима ограничено комбинацией усилия пружин и давлением "пара" 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36595 Опубліковано: 26 травня, 2017 Что-то я не понял - как гайку извлекать ? Штифта, там судя по всему, - нет. Но гайка не выходит.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36609 Опубліковано: 26 травня, 2017 Или то и есть какой-то хитрый штифт ? Но как его извлечь ?! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36747 Опубліковано: 28 травня, 2017 То как гайку витягнути ?! - ніхто не підкажіть ?! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36749 Опубліковано: 28 травня, 2017 В 26.05.2017 в 19:53, dex15 сказал: Или то и есть какой-то хитрый штифт ? Но как его извлечь ?! На фото збоку від гайки то і є штифт. Дістати його можна зворотнім інерційним молотком, як його закріпити, це вже інше питання. Колись, в схожій ситуації, в штифту був просвердлений отвір і нарізана різьба для кріплення інерційного молотка. Штифт вийшов з першого удару. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36750 Опубліковано: 28 травня, 2017 20 минут назад, MartVlad сказал: Дістати його можна зворотнім інерційним молотком Була така думка, але вирішив не поспішати - з'ясувати більш достеменно. А у чому логіка радянських інженерів ?! Невже не можна було у чавуні нарізати різьбу та вкрутити звичайний шплінт ! 24 минуты назад, MartVlad сказал: в штифту був просвердлений отвір Отвір там є. Навіть є щось схоже на різьбу... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36781 Опубліковано: 28 травня, 2017 5 часов назад, dex15 сказал: А у чому логіка радянських інженерів ?! Она у всех механиков одинаковая - конусный штифт. В данном случае засада в исполнителях: в штифте нет резьбового отверстия для его извлечения. Можно просверлить и нарезать резьбу. Потом, классически, выдернуть обратным молотком. Можно попытаться просверлить отверстие напротив, и выбить обычным бородком. UPD. Если есть резьба - выдёргивать. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36830 Опубліковано: 29 травня, 2017 Гайка оказалась с трещиной. Просверлил - чугун. Винт сделаю из ст.45. - есть в наличие подходящий кругляк на 70. А что с гайкой ? Имеет разница что за чугун ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36836 Опубліковано: 29 травня, 2017 Судячи з усього, радянські інженери, зробивши подібний штіфт - дуже ослабили гайку у тому місці. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36838 Опубліковано: 29 травня, 2017 Може, -якось переробити ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36860 Опубліковано: 29 травня, 2017 2 часа назад, dex15 сказал: Судячи з усього, радянські інженери, зробивши подібний штіфт - дуже ослабили гайку у тому місці. Судя по всему, кому-то очень не хватало пресса. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36867 Опубліковано: 29 травня, 2017 38 минут назад, ALTRAN сказал: не хватало пресса. Чугун на гайці може лопнути - лише якщо щось затиснути та гупати по ньому кувалдою. Щоб гака лопнула лише від тиску - такого, як на мене, не буває. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36880 Опубліковано: 29 травня, 2017 Весь вопрос в длине обрезка трубы, который одевали на ручку тисков. Думаю, если тиски использовать как тиски, усиливать гайку нет необходимости. Если как пресс, усилить можно. А там видно будет, где лопнет дальше. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#36883 Опубліковано: 29 травня, 2017 (змінено) 32 минуты назад, ALTRAN сказал: Если как пресс, усилить можно. Мы их использовали как слесарные - негабаритные детали поджать для сварки. По них не били кувалдой, но специфика нашей работы этого не исключает. Как гайку можно усилить ? Сделать её миллиметров на 20 длиннее и толще (будет выступать из посадочного) - в той части где трещина образовалась ? Или что-то со штифтом и его положением переделать ? Может, не делать её из чугуна ? Тогда, - из чего ? Змінено 29 травня, 2017 користувачем dex15 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37615 Опубліковано: 3 червня, 2017 (змінено) Щось пошукав та не знайшов чугуна ВЧ-50 - здається гайку потрібно робити з подібного. Прийдеться напевно замовляти. Просять за 60х500 - 398 грн., 70х500 - 540 грн. То я поки не визначився - чи потрібно посилювати гайку - "сделать её миллиметров на 20 длиннее и толще (будет выступать из посадочного) - в той части где трещина образовалась "? Діаметр гайки там де тріщина - 58 мм. , загальна довжина - 80 мм. Змінено 3 червня, 2017 користувачем dex15 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37617 Опубліковано: 3 червня, 2017 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45198 Опубліковано: 25 липня, 2017 В 29.05.2017 в 15:10, dex15 сказал: Мы их использовали как слесарные - негабаритные детали поджать для сварки. По них не били кувалдой, но специфика нашей работы этого не исключает. Как гайку можно усилить ? Сделать её миллиметров на 20 длиннее и толще (будет выступать из посадочного) - в той части где трещина образовалась ? Или что-то со штифтом и его положением переделать ? Может, не делать её из чугуна ? Тогда, - из чего ? Бронза или латунь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45878 Опубліковано: 30 липня, 2017 Винт из 50г сделать можно ? - есть подходящая заготовка. Для гайки вже придбав ВЧ-50 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45883 Опубліковано: 30 липня, 2017 Знайшов тут дещо. Не знаю - правда чи не правда ?! То з купівлею чугуна ВЧ-50 для гайки - це я поспішив ?! Ходовые винты Ходовые винты классов точности 0, 1, 2 изготавливают из стали ХВГ, ХГ с диаметром до 70мм; из стали 7ХГ2В d = 60…120 мм; Рекомендуется применять стали 30Х3ВА; 40ХФА; 18ХГТ – делается закалка HRCэ 53…55. ХГ – конструкционная сталь, 1% – углерода, хром (Х) – повышает износостойкость (долговечность) – 1%, марганец Г – 1%, остальное железо; А – сталь высококачественная; низкое содержание примесей (серы и т.д.) менее 0,3%. Винты класса точности 3,4, 5 изготавливают из стали 45, сталь 50. Гайки скольжения Гайки классов точности 0, 1, 2 изготавливают из оловянных бронз ОЦС6-3-3, ОЦС5-5-5, ОФ10-0,5 или из цинкового сплава ЦАМ-10-5. Гайки класса точности 3 ,4, 5 изготавливают из антифрикционных чугунов ПСЧ1, АСЧ2. *** 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45890 Опубліковано: 30 липня, 2017 Якщо гайку зробити довшою тоді на довжину видовження зменшиться довжина ходу рухомої губки. Якщо робиться нова гайка то чому б не прокалібрувати старий гвинт, то що він трохи позасвердлюваний нестрашно.Думаю так буде дешевше.Я думаю гайка лопнула ще коли забивали штифт. Латунь на гайки ходових гвинтів не підходить. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45919 Опубліковано: 30 липня, 2017 1 час назад, ШМІ сказал: чому б не прокалібрувати старий гвинт, то що він трохи позасвердлюваний нестрашно. Я міркував про це. Завтра зроблю фото гвинта більш детальне - може подивитись - чи варто з цим зв'язуватися ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах