#76952 Опубліковано: 20 грудня, 2017 5 минут назад, jura-xm сказал: Да,попандос Плита мотора-600 Шкивы 2шт-800 Натяжитель-100 Втулка-350 Глубиномер-100 Ручка-150 И ето без подшипников,електрики,краски.... Купити ці деталі це найпростіше. Але після покупки вилізе що прямо з коробки установити не можна. І почнеться танці з напильником щоб підігнати. А саме велика проблема буде з підмоторною плитою бо кожен завод як собі хотів так і фрезерував. Тому в першу чергу треба постаратися перед покупкою у продавця уточнити з якого станка знята та плита. хороші підшипники ще стануть в 700 грн. Фарба молоткова 110 грн. За 800 грм Електрика пускачі по 100 грн ( необхідно 2 шт) кнопки 3 шт кожна по 50 грн автомат 3 полюсний 250 грн. Патрон самозажимний 750 грн 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#76953 Опубліковано: 20 грудня, 2017 Так де ж та втулка за 350 ??? Всі хочуть 600 і хоч трісни. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#76955 Опубліковано: 20 грудня, 2017 (змінено) Втулки себе делал. Основная проблема была, что на шпинделе вечно один шип толще остальных 5=) Или тупо мне так везло=) Змінено 20 грудня, 2017 користувачем Ode$$it 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77012 Опубліковано: 21 грудня, 2017 10 часов назад, лейтенант сказал: А саме велика проблема буде з підмоторною плитою бо кожен завод як собі хотів так і фрезерував. Тому в першу чергу треба постаратися перед покупкою у продавця уточнити з якого станка знята та плита. Вже метикував над нею. Хоч в мене немає станочного парку, але чи справді це велика проблема? У стальній плиті зробити два отвори, довгастий і круглий, навіть круглий не обов,язково, залежить від кріплення двигуна, доречі якого не внесли у список витрат. З допомогою болгарки і сварки я це зможу зробити. З допомогою тої ж болгарки вистругать 2 направляючі під ластохвіст з любого квадрата, прикрутить (приварить)до плити, посверлити отвори з різьбами для різного кріплення і можна користуватися. Головне витримати паралельність валів пінолі і двигуна а також перпендикулярність ремня до валів. Зазор у ластохвості вибрати пластиною відповідної товщини, яка доречі є і в оригінальному виконанні. Думаю,зараз знайдеться частина читаючих які скажуть що не буде виликої точності,плиту від сварки поведе, інші недоліки, але я розумію що цією плитою всього тільки натягують пасок і тої припасовки буде достатньо для данного вузла,чого не скажеш про втулку,тут на коліні не зробиш і точність потрібна в рази більша. Поправте, якщо я не правий. 11 час назад, Валера сказал: Так де ж та втулка за 350 ??? Всі хочуть 600 і хоч трісни От і я хотів би за 350. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77027 Опубліковано: 21 грудня, 2017 41 минуту назад, Cергей сказал: Поправте, якщо я не правий. Поправлю: 1 - правильно написал Владимир - проверяйте люфт пиноли и дифектуйте все остальное. 2 - отэта работа по плите, что вы написали того не стоит - ищите, создавайте тему в барахолка/куплю. А пока будете искать что-то другое поделаете.. 3 - шлицевая втулка, да это 600 ((. Разве что искать по распродажам или заказать, у кого есть долбежник и настроение вам помочь )) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77042 Опубліковано: 21 грудня, 2017 Самый главный вопрос, шпиндель на сколько шлицов? Если 6, то пороюсь у себя может найдётся. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77072 Опубліковано: 21 грудня, 2017 4 часа назад, Cергей сказал: Вже метикував над нею. Хоч в мене немає станочного парку, але чи справді це велика проблема? У стальній плиті зробити два отвори, довгастий і круглий, навіть круглий не обов,язково, залежить від кріплення двигуна, доречі якого не внесли у список витрат. З допомогою болгарки і сварки я це зможу зробити. З допомогою тої ж болгарки вистругать 2 направляючі під ластохвіст з любого квадрата, прикрутить (приварить)до плити, посверлити отвори з різьбами для різного кріплення і можна користуватися. Головне витримати паралельність валів пінолі і двигуна а також перпендикулярність ремня до валів. Зазор у ластохвості вибрати пластиною відповідної товщини, яка доречі є і в оригінальному виконанні. Думаю,зараз знайдеться частина читаючих які скажуть що не буде виликої точності,плиту від сварки поведе, інші недоліки, але я розумію що цією плитою всього тільки натягують пасок і тої припасовки буде достатньо для данного вузла,чого не скажеш про втулку,тут на коліні не зробиш і точність потрібна в рази більша. Поправте, якщо я не правий. От і я хотів би за 350. Добавим вартість двигуна нового 0.55кВт - 1200грн. Якщо варіант буде б/у то старт буде від 600грн. Саме велика проблема в підмоторній плиті це буде ластохвіст. Бачив декілька станків і в кожного станка під різним кутом зроблені ластохвости. Якщо зможете зробити ідеально болгаркою це великий плюс. Хоча закрадаються сумніви, що станок після доведення болгаркою сваркою і іншими кустарними методами станок владеться в паспортні характеристики. Також перше чим починати ремонт станка рекомендував би спочатку почати з перевірки станка. Для початку необхідно купити (позичити) магнітну стойку з індикатором. Наступний момент на максимальному вильоті пінолі віджати її в стороні при цьому заміряти індикатором на скільки є люфт. ( індикатор необхідно вперти на середині пінолі). Якщо показник 0.02мм все гуд можна перевіряти дальше. (якщо ні виходить нова не дешева процедура з розточки і виготовлення втулки. Або ще варіант розточка і покупку ремонтної пінолі. (Вартість ремонтної пінолі 750 грн + вартість розточки) Другий етап розбираємо піноль і дістаємо шпіндель і направляємося до токаря. Щоб виставити шпіндель в центра і перевірити чи він не кривий. У випадку якщо кривий новий шпіндель з шліцевою втулкою коштує 1600грн. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77114 Опубліковано: 21 грудня, 2017 3 часа назад, лейтенант сказал: Якщо варіант буде б/у то старт буде від 600грн. Рома. Щіро дякую тобі за те, що так досконало зробив роз,яснення, тільки я дещо розумію в залізяках а роліки від ДМ так дивлюсь, як не дивився "Ну погоди!" в дитинстві. Звісно, дядько Максим з його підходом до діла міг би зрівняти мою писанину з кощунством,але я виходжу з реалій життя і фінансів і якщо не зможу зробити втулку то маю купляти, а з плитою, думаю, якось справлюся. Двигунів такого розміру в мене штук 4 є, тільки параметри не дивився. 3 часа назад, лейтенант сказал: болгаркою сваркою і іншими кустарними методами станок владеться в паспортні характеристики. Та якось думаю, що саморобною підмоторною плитою я ніяк не вплину на паспортні характеристики. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77117 Опубліковано: 21 грудня, 2017 Ще вставлю 5 копійок: Та плита натяжки ремня дуже недосконала штука. Щоб перекинути ремінь і натягнути треба подовбатись. Я вже думав той гвинт натяжки зробити з лівою і правою різьбою ,а на кінці -шестигранник , щоб крутити шестигранною рукояткою прив"язаною ремінцем до станка. У Вас поле для творчості. На імпортному станку подібної компоновки бачив : верхня плита суцільна а двигун флянцем встановлений на ексцентриковій плиті. Є фіксатор - відпустив перекинув ремінь натягнув ,зафіксував. Захисний кожух відкидається набік. Але двигуни імпортні йдуть з центруючим пояском меньшого діаметру ,ніж наші (маю один такий). Конструкція проста,надійна , та й якщо виготовляти,то не треба ніяких клинів тільки пару розточних операцій на токарному. 7 часов назад, Ode$$it сказал: Самый главный вопрос, шпиндель на сколько шлицов? Если 6, то пороюсь у себя может найдётся. Может есть несколько. У меня есть на 6 шлицев шпиндель. Интересует втулка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77118 Опубліковано: 21 грудня, 2017 10 минут назад, Cергей сказал: 3 часа назад, лейтенант сказал: Та якось думаю, що саморобною підмоторною плитою я ніяк не вплину на..... 100%. Мотора хоч на стіну прибийте - його задача лише обертати шків ! А решта -діло естетики і Ваших запросів та вимог для особистого самозадоволення... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77124 Опубліковано: 21 грудня, 2017 4 минуты назад, Tehnar сказал: Мотора хоч на стіну прибийте - його задача лише обертати шків Та буду намагатися робити гарно , щоб і самому було приємно працювать і не соромно людям показать, але ж я його ще тільки на фотках бачив, десь ще їде, доречі брав на ЛОХі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77126 Опубліковано: 21 грудня, 2017 4 минуты назад, Cергей сказал: Та буду намагатися робити гарно , щоб і самому було приємно працювать і не соромно людям показать, але ж я його ще тільки на фотках бачив, десь ще їде, доречі брав на ЛОХі. Чекаєм фото 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78092 Опубліковано: 25 грудня, 2017 Ну ось і приїхав мій 112. Ось і фотки: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78119 Опубліковано: 25 грудня, 2017 Сумна картина. Мабуть за дуже недорого. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78121 Опубліковано: 25 грудня, 2017 Фиксация бабки к колоне не треснутая? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78130 Опубліковано: 25 грудня, 2017 Виглядає не дуже, але виявилося що не все так погано. Піноль взагалі заклинена була, гадав що буде попандос, але вд-шка робить диво,розворушив,розібрав,почистив( скоч брайн дійсно гарна штука) все непагано чиститься.Піноль стала біла а не руда, і зовсім не люфтить,. колона також виглядає іржавою а насправді засохлий солідол також чиститься.Електрика виявляється у повному комплекті тільки гайок на кнопках нема.Підшипники під заміну крім упорного що на колоні.Єдине що не виправдало надій це стіл зовні наче рівний а насправді цвяхи рівняли,з міліметр траба буде знімати.Із тих талмутів що знайшов в неті не виявив розмірів підмоторної плити і розмір паска,кому не важко,підкажіть. 15 минут назад, jura-xm сказал: Фиксация бабки к колоне не треснутая? Ціла тільки гвинта стяжного треба робить. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78136 Опубліковано: 25 грудня, 2017 Шпінделя немає? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78141 Опубліковано: 25 грудня, 2017 10 минут назад, AlexandrNM сказал: Шпінделя немає? Та є, ше й наче в непоганому стані, конус не задертий, може і шліфувати буде не треба, але точніше буду знать після вимірів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78145 Опубліковано: 25 грудня, 2017 35 минут назад, Cергей сказал: Виглядає не дуже, але виявилося що не все так погано. Піноль взагалі заклинена була, гадав що буде попандос, але вд-шка робить диво,розворушив,розібрав,почистив( скоч брайн дійсно гарна штука) все непагано чиститься.Піноль стала біла а не руда, і зовсім не люфтить,. колона також виглядає іржавою а насправді засохлий солідол також чиститься.Електрика виявляється у повному комплекті тільки гайок на кнопках нема.Підшипники під заміну крім упорного що на колоні.Єдине що не виправдало надій це стіл зовні наче рівний а насправді цвяхи рівняли,з міліметр траба буде знімати.Із тих талмутів що знайшов в неті не виявив розмірів підмоторної плити і розмір паска,кому не важко,підкажіть. Ціла тільки гвинта стяжного треба робить. Фрезеровка стола обійдеться в 500 грн і задири пропадуть. Ремінь по паспорту 1180 мм, але краще поставити 1200 мм тоді кожух стає берез переробки. Якщо цікавить можу запропонувати кожух до цього станка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78153 Опубліковано: 25 грудня, 2017 Ну удачи в восстановлении! На выходе должен получиться хорошый станок! Кстати есть пара новых шкивов под расточку по 300грн. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78159 Опубліковано: 25 грудня, 2017 24 минуты назад, Cергей сказал: Та є, ше й наче в непоганому стані, конус не задертий, може і шліфувати буде не треба, але точніше буду знать після вимірів. Конус прийдеться шліфувати. Якщо є бажання щоб точність станка була краща чим паспортна. По паспорту допуск бієнія конуса шпінделя 0.012мм. А також коли почнете ремонт візьміть листочок і записуйте всі витрати, які ви потратите на ремонт цього станка. Коли ремонт завершиться порахуйте витрати. Після підрахунку наступного разу я дуже сумніваюся що ви візьмете ще колись станок в такому комплекті. Сам підводив підрахунок кінцевий результат сильно здивував. якщо не секрет яка вартість цього станка що ви придбали? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78162 Опубліковано: 25 грудня, 2017 3 минуты назад, лейтенант сказал: якщо не секрет яка вартість цього станка що ви придбали? три 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78164 Опубліковано: 25 грудня, 2017 3 минуты назад, Cергей сказал: три Це явно ви сильно переплатили за цей станок. В кінцевому результаті він стане золотим. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78165 Опубліковано: 25 грудня, 2017 23 минуты назад, лейтенант сказал: Якщо цікавить можу запропонувати кожух до цього станка. ціну в лічку,доречі здається у тебе в барахольці патрони є? 17 минут назад, jura-xm сказал: Кстати есть пара новых шкивов под расточку по 300грн Зацікавили, але забрати зможу після пенсіі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78166 Опубліковано: 25 грудня, 2017 і як по мені, то колону потрібно розвернути на 180 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах