#706 Опубліковано: 21 грудня, 2016 Ну что же,если сообщество не против,распечатаю раздел "Автомобили",начинать кому то ведь надо.Прошу не воспринимать это как рекламу (она мне не нужна).знаю многие знакомы с моей работой и многим будет интересно.Канал мой на Ютюбе два года как закрыт ввиду нежелания общаться с неадекватами,но видео доступны по ссылке,которые я здесь понемногу и буду выкладывать.А там глядишь и возобновится желание снимать еще. Все вопросы по теме (если у кого возникнут) прошу задавать здесь.Первое видео для затравки,а там будем посмотреть. Процесс правки седел клапанов 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#708 Опубліковано: 21 грудня, 2016 И добавлю в качестве визитной карточки для тех с кем не знаком.Моя визитка. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#1606 Опубліковано: 23 грудня, 2016 Молодец! 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#2232 Опубліковано: 25 грудня, 2016 В 21.12.2016 в 9:34 AM, Kardan сказал: Ну что же,если сообщество не против,распечатаю раздел "Автомобили",начинать кому то ведь надо.Прошу не воспринимать это как рекламу (она мне не нужна).знаю многие знакомы с моей работой и многим будет интересно.Канал мой на Ютюбе два года как закрыт ввиду нежелания общаться с неадекватами,но видео доступны по ссылке,которые я здесь понемногу и буду выкладывать.А там глядишь и возобновится желание снимать еще. Все вопросы по теме (если у кого возникнут) прошу задавать здесь.Первое видео для затравки,а там будем посмотреть. Процесс правки седел клапанов Ну наконец-то Сережа!!!!!! Рад увидеть тебя здесь!!!!!!!! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#2245 Опубліковано: 25 грудня, 2016 Давно пора. Привіт Сергій. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#2259 Опубліковано: 25 грудня, 2016 31 минуту назад, Махонин Алексей сказал: Ну наконец-то Сережа!!!!!! Рад увидеть тебя здесь!!!!!!!! Спасибо. Постараюсь прижиться и быть полезным. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#2261 Опубліковано: 25 грудня, 2016 13 минуты назад, lebedinskiy сказал: Давно пора. Привіт Сергій. Привіт Віталік, всьму свій час:))) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#2280 Опубліковано: 25 грудня, 2016 дуже не вистачає ваших відео, 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#3393 Опубліковано: 27 грудня, 2016 сделаем еще шаг вперед Шлифовка ГБЦ 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#3701 Опубліковано: 28 грудня, 2016 интересно посмотреть, как затачиваются резцы на пилоте, и сама подрезка вспомогательных фасок регулировка ширины рабочей фаски 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#3730 Опубліковано: 28 грудня, 2016 59 минут назад, Саныч сказал: интересно посмотреть, как затачиваются резцы на пилоте, и сама подрезка вспомогательных фасок регулировка ширины рабочей фаски Все фаски нарезаются ОДНИМ мультиугловым резцом и с ОДНОЙ установки,потому ширина рабочей фаски закладывается при изготовлении резца.Углов на резце минимум три-четыре,может быть и больше. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#4671 Опубліковано: 30 грудня, 2016 (змінено) Ще пару питань хотів задати- при заточці різця кут робочої фаски робите ідентичний куту на клапані, чи з відхиленням на декілька мінут, як в деяких джерелах пишуть? і друге питання- я так розумію, після нарізання фасок сідла ребра фасок дуже гострі, чи не притупляєте їж, шабером наприклад? Змінено 30 грудня, 2016 користувачем Саныч 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#4677 Опубліковано: 30 грудня, 2016 Саныч,кут робочої фаски 30 або 45 градусів,відхилення є за рахунок фаски клапана-вона як правило становить менше на кілька хвилин. Кути насправді ніяк не гострі і притупляти їх не бачу необхідності. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#6062 Опубліковано: 3 січня, 2017 думаю, ТС не буде проти, від себе пару слів в тему добавлю. стикнувся з питанням зазору стержень направляюча клапана двигуна к-750, там в номіналі зазор йде близько 0.1 мм, сама направляюча- тіло чугунного циліндра, дотого ж достатньо довга. розточувати втулити не було змоги, тому підібрав по розмірам випускні клапани двигуна трактора Т-25. потрібний зазор вибрав нарощуванням хромового покриття на стержень клапана, вийшло близько 0,03-0,04 мм на сторону. на фото зліва направо оригінальний клапан , заготовка від Т25, два похромованих клапани. тобто на донорі треба було по перше, проточити канавку під сухарі, далі на торець стержня виточується стальний грибок, в якому потім робиться центровка, тарілку клапана теж центруєм, далі гальваніка потім шліфовка стержня. в результаті конусність стержня після шліфовки близько півсотки, ну і на відміну від стандартного стержня, надфіль по хромованому просто летить- твердість на вистоті. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#6346 Опубліковано: 4 січня, 2017 Покриття наносили самі? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#6355 Опубліковано: 4 січня, 2017 Потрібна тема від досвідченого майстра. Підписуюсь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#6437 Опубліковано: 4 січня, 2017 5 часов назад, vigorko сказал: Покриття наносили самі? ні,замовляв на заводі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#9527 Опубліковано: 14 січня, 2017 В 04.01.2017 в 15:15, Саныч сказал: ні,замовляв на заводі. Добре що у вас є така можливість .Вихід із ситуації класний,але гальваніка на сьогодні досить мало доступний і дорогий процес. Добавлю свій розсухарювач.Пропоную викласти хто чим користується для розборки зборки ГБЦ. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#12900 Опубліковано: 25 січня, 2017 Дивився відео на Youtube чоловік ремонтував головку. Згадував про Вас, що Ви порадили йому вибивати направляючі втулки клапанів на холдній головці а не на підігрітій. Але йому більше сподобалося на гарячій. А чому на холодній краще? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#15297 Опубліковано: 1 лютого, 2017 В 14.01.2017 в 13:28, Kardan сказал: Пропоную викласти хто чим користується для розборки зборки ГБЦ. Покажу і я свій стенд для розсухарювання . Також дуже зручно на ньому все практично робити- від очистки і розборки до регулювання . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16024 Опубліковано: 5 лютого, 2017 В 25.01.2017 в 22:40, Sserge сказал: Дивився відео на Youtube чоловік ремонтував головку. Згадував про Вас, що Ви порадили йому вибивати направляючі втулки клапанів на холдній головці а не на підігрітій. Але йому більше сподобалося на гарячій. А чому на холодній краще? Доброго дня,розумієте,і практично і теоретично,дійсно ми отримуємо зменшення натягу при нагріві ГБЦ,але при тому отримуємо величезну ймовірність того що алюміній налипне на втулку і в результаті буде пошкоджено посадочне місце.Проблема нагартування існує і так,але при нагріві вона стає багато гострішою ніж просто велике зусилля.Я це помітив дуже давно і відмовився від нагріву,тому що не всі ГБЦ виготовлені з однієї марки алюмінію,у різних виробників по різному,і відповідно нагартування у кожного різне.До речі деколи доводиться висвердлювати втулки меншим свердлом щоб ослабити натяг і не пошкодити посадочне місце. Така залежність нагартування від температури також помічена при абразивній обробці (шліфування площини ГБЦ на плоскошліфувальному).Зимою,коли ГБЦ і емульсія холодна,ймовірність налипання алюмінію на камінь багато менша ніж літом,і це всього лише якихось 20 градусів різниці. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16025 Опубліковано: 5 лютого, 2017 В 01.02.2017 в 21:09, vigorko сказал: Покажу і я свій стенд для розсухарювання Ігор,у тебе взагалі вийшов Ролс Ройс,доведеться тобі замовити виготовлення. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16058 Опубліковано: 5 лютого, 2017 а ремонтируете ли вы головки с трещинами между клапанов? какая технология? имеет ли смысл ремонтировать головки с трещинами? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16104 Опубліковано: 5 лютого, 2017 (змінено) 2 часа назад, master ti сказал: а ремонтируете ли вы головки с трещинами между клапанов? какая технология? имеет ли смысл ремонтировать головки с трещинами? Седла удалить трещину разделать , нагреть , заварить, удалить наплывы, обработать посадочные места под седла, запресовать предварительно выточенные в размер седла , обработать рабочие фаски- и вуаля, обычно все работает , но нюансы никто не отменял. Да- забыл перед запресовкой седел проверка на герметичность На счет смысла все это делать- все зависит от готовности клиента платить На недорогих распространенных головках не всегда рентабельно Змінено 5 лютого, 2017 користувачем vigorko 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16106 Опубліковано: 5 лютого, 2017 8 часов назад, Kardan сказал: Ігор,у тебе взагалі вийшов Ролс Ройс,доведеться тобі замовити виготовлення. Зробимо якщо треба:) Ролс не вийшов , але на доброго опеля може потягнути , тільки пару коректив треба внести 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах