#13487 Опубліковано: 27 січня, 2017 Доброї пори доби. Маю потребу в заміні (ревізії) підшипників шпинделя передньої бабки ТВ-4. Перечитав багато, переглянув відео, що є на ютубі, а самої процедури заміни ніде не знайшов. Тобто є інфа такого плану: є підшипники, алє оп і вже їх немає. Питання в чому: - який принцип випресовки (прес, різьбова шпилька через проставки ....) - порядок дій (ослябляти чи ні шліцеві гайки, які регулюють натяг підшипників, здвигати(знімати шестерні)...) - яке прикладати зусилля? (намагався зняти за допомогою різьбової шпильки, з задньої сторони гайка (законтргеєна) з переду (зі сторони патрона(патрон та планшайба зняті)- упорний підшипник та проставки з дошки 50мм- результат - лопнувша дошка) Дякую за підказки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13495 Опубліковано: 27 січня, 2017 Шпиндель выходит в сторону патрона. Смотри, что-бы ничего не мешало и вытягивай шпилькой. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13498 Опубліковано: 27 січня, 2017 Так в сторону патрона намагався "стягнути" - проставка з дошки 50 лопла, а реакціі нуль. Звісно місця посадки і ведешками і іншими гадостями пшикав, щоб полегшити процес. В бабці розктонтргаїв та здвинув декілька шестерень, щоб не заважали процесу. Шліцеві, гайки передніх підшипників, спочатку відкрутив, потім подумав, що вал може "вискочити", а підшипники залушуться на місці і матимуму ще одну проблему - тому закрутив іх назад. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13499 Опубліковано: 27 січня, 2017 Я вот так делал http://www.chipmaker.ru/topic/131325/page__view__findpost__p__2266024 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13502 Опубліковано: 27 січня, 2017 Еще постукивать сзади по шпильке нужно т.к. самого усилия одной шпильки мало. И спереди под шпильку подлаживал стальную пластину т.к. первая доска тоже лопнула. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13503 Опубліковано: 27 січня, 2017 а феном немного прогреть сам корпус 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13507 Опубліковано: 27 січня, 2017 7 минут назад, KOT_MA сказал: Я вот так делал http://www.chipmaker.ru/topic/131325/page__view__findpost__p__2266024 Практично аналогічно робив. Підтягував шпильку, періодично через дерев"яно проставку підстукував ззаду. Спробую завтра замінити лопнувшу дошку на кусок профільної металевої труби. 3 минуты назад, гера сказал: а феном немного прогреть сам корпус Також спробую. Дякую за пораду! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13896 Опубліковано: 28 січня, 2017 Продовження.... Замінив сьогодні лопнувшу дошку на кусок профільної труби, розігрів все феном і нічого. Зипунився коли шпилька почала "скручуватись". Зателефонував знайомому з проханням допомоги. Саморобний прес з домкратом в 20 китайських тон ... ледь все пішло. Незнаю, як людям вдається звичайною шпилькою все "провернути". Передні підшипники не змімав. Після пари годин купання в бензині передні та задній підшипники вдалось оживити. Залишив киснути в бензині ще до понеділка. На проставочній шайбі якесь дивне тату з накернених крапочок. Люфтів в підшипниках не виявлено жодних - чи варто їх міняти? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13925 Опубліковано: 28 січня, 2017 31 минуту назад, izgoj сказал: Люфтів в підшипниках не виявлено жодних - чи варто їх міняти? А як з'ясували що не має люфтів? Люфт варто мірять в зібраному і відрегульованому стані. Скалкою, або в патрон затискають пруток і міряють індикатором. На свому станку замінив на ролікові, тримають більше радіальне навантаження ніж осьове. Але при цьому меньш швидкісні. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13929 Опубліковано: 28 січня, 2017 @Tramp А можна взнати, що за підшипники, а також де купували і шопачьом?) З приводу люфтів - звісно що все "на око" - після промивки ходять легко і як не приглядався-не "привідчуттявся))" - люфтів не помітив. Причиною зняття було те, що при покупці станка від малої продольної залишились лише обрубки. Розбирати бабку не хотів перед покраскою. Промивав-продував в зібраному стані. Нажаль нічого не дало - при обертанні рукою валу було відчуття, що шарики в передніх підшипниках мають форму не кулі а багатогранника. Сьогодні після промивки вже такого не спостерігається. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13943 Опубліковано: 28 січня, 2017 (змінено) Номерів зараз не пам'ятаю. Підбираються по зовнішньому і внутрішньому діаметру. Те що в руках обертаються легенько, не факт що бігова дорожка і кульки не мають пошкодженнь. Буде ясно при навантаженні. Такий самий результат буде коли пара підшипників перетягнута. Змінено 28 січня, 2017 користувачем Tramp 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#13997 Опубліковано: 28 січня, 2017 (змінено) 1 час назад, izgoj сказал: А можна взнати, що за підшипники 30207 Собі в ТВ-6м тоже такі поставив ... Змінено 28 січня, 2017 користувачем Д.Роман 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14009 Опубліковано: 28 січня, 2017 А що можнуть значити ті накернення на проставці між піжшипниками? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14013 Опубліковано: 28 січня, 2017 5 минут назад, Д.Роман сказал: 30207 Собі в ТВ-6м тоже такі поставив ... Я так розумію має бути ПАРА а не ДВА підшипники? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14049 Опубліковано: 28 січня, 2017 Теме АП! На ру- форуме была тема, которая растянулась на несколько лет. Так какие подшипники будем ставить. Мне актуально(думаю не только мне), у кого есть опыт, подскажите пожалуйста. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14073 Опубліковано: 29 січня, 2017 (змінено) 1 час назад, izgoj сказал: Я так розумію має бути ПАРА а не ДВА підшипники? Це НЕ сугубо шпіндельні , і тому не бувають "парами" .... просто поставив два ... Там ще треба вираховувати товщину вн. розпорного кільця і переднього упорного .. Змінено 29 січня, 2017 користувачем Д.Роман 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14074 Опубліковано: 29 січня, 2017 1 час назад, vanpeld сказал: Теме АП! На ру- форуме была тема, которая растянулась на несколько лет. Так какие подшипники будем ставить. Мне актуально(думаю не только мне), у кого есть опыт, подскажите пожалуйста. Ну на "том" форуме , насколько я понимаю, пришли к выводу что лучше всего - ролик 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14099 Опубліковано: 29 січня, 2017 Ставьте шарики и не партией себе мозги. Конструкционный недостаток шпинделя не дает желаемого результата что на роликах, что на классовых шариках, что на дуплексе, а все потому, что сам шпиндель длинный и тонкий и при незначной нагрузке попросту деформируется не взирая на то какие у него там крутые стоят подшипники. Всему этому было подтверждение Игоря KimIV, можете поискать его результаты замеров. Выход только один, либо "новый" станок, либо новый шпиндель с разнесенными передними подшипниками как это сделал Александр auk67. (на ру форуме). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14102 Опубліковано: 29 січня, 2017 8 часов назад, izgoj сказал: Нажаль нічого не дало - при обертанні рукою валу було відчуття, що шарики в передніх підшипниках мають форму не кулі а багатогранника. Сьогодні після промивки вже такого не спостерігається. можете собрать и будет "шелест".я так попался один раз. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14112 Опубліковано: 29 січня, 2017 В 27.01.2017 в 17:51, izgoj сказал: Маю потребу в заміні (ревізії) підшипників шпинделя передньої бабки ТВ-4 Если до этого они работали,а потом закисли,то явно немного приржавели. Поставите назад обратно, и как писали выше, через некоторое время зашелестят. Я б не гадал и поменял, 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#14146 Опубліковано: 29 січня, 2017 10 часов назад, Д.Роман сказал: Ну на "том" форуме , насколько я понимаю, пришли к выводу что лучше всего - ролик Да, только кажется один ролик, второй шарик. Получился наилучший результат. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#15170 Опубліковано: 1 лютого, 2017 Придбав роликові підшипники 30207 (кулькових не знайшов) та новий 206 задній. Знову питання.... Між новими передніми роликовими потрібна буде нова дистанційна шайба якогось певного розміру чи підійде стара? Рідні передні підшипники поки не знімав. Задній знімав зйомником. Йшло досить туго. Приміряв новий придбаний задній - сів на посадку як то кажуть "по скользящій". Думаю ну китайози.... Дістаю старого з бензинової "купелі" - ті самі помідори.... Знімався дуже туго, після промивки в бензині - легко "по скользящій". Вас із дас?...... Можливо дубак в гаражі вплинув, але там і раніше така ж температура була.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#79291 Опубліковано: 30 грудня, 2017 мені нового вала точили і підшипникі ставив два ролікових. Планшайбу нову із новим 130 потроном і тоді Я вийшов на нулі... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#167083 Опубліковано: 27 лютого, 2019 Может тоже кому то пригодится. Столкнулся с проблемой при разборке ПБ. Подскажите, как снять стопорное кольцо под 206 подшипником? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#167101 Опубліковано: 27 лютого, 2019 В 01.02.2017 в 10:22, izgoj сказал: Придбав роликові підшипники 30207 (кулькових не знайшов) та новий 206 задній. Знову питання.... Між новими передніми роликовими потрібна буде нова дистанційна шайба якогось певного розміру чи підійде стара? Рідні передні підшипники поки не знімав. Задній знімав зйомником. Йшло досить туго. Приміряв новий придбаний задній - сів на посадку як то кажуть "по скользящій". Думаю ну китайози.... Дістаю старого з бензинової "купелі" - ті самі помідори.... Знімався дуже туго, після промивки в бензині - легко "по скользящій". Вас із дас?...... Можливо дубак в гаражі вплинув, але там і раніше така ж температура була.... Я коли свої міняв то вибивав 8 кг кувалдою через 30 мм бронзову наставку. Натяг там страшенний! Тоді внутрішній не міряв, не було чим. Ставив кулькові, натяг біля 0,02-0,03 мм.(по валу). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах