#182127 Опубліковано: 2 червня, 2019 , sergo40 написав: На фото просматривается забоина под посадку подшипника.Подшлифовать(подшабрить) однозначно(на краях вмятин метал приподнят) А як таку поферхню (не площину) шліфувати/шабрити, підкажете? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182131 Опубліковано: 2 червня, 2019 10 минут назад, Yorri сказал: А як таку поферхню (не площину) шліфувати/шабрити, підкажете? Достатньо буде заточити трехгранний напільнік і зчистити виступаючі бугорки.Робив так не один раз під підшипники. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182135 Опубліковано: 2 червня, 2019 11 час назад, Yorri сказал: Ось. Там в куточку. Чорненька. На всякий выпадок може треба,шестерня для масла провірте чи відповідае дійсності. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182144 Опубліковано: 2 червня, 2019 , sergo40 написав: На всякий выпадок може треба,шестерня для масла провірте чи відповідае дійсності. З понеділка гляну-перевірю. Тре до неї подивитись, бо щось "теліпається", щоб потім вже не лізти туди. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182315 Опубліковано: 3 червня, 2019 (змінено) Поки чекаю на підшипник, трохи відчухав патрон. Нічим не змащував, протер розчинником. Поставив кришку ззаду. Коли затягуєш оті три болти (див.фото), патрон типу зажимає - тобто негоден нормально ключом звести-розвести кулачки. Коли ті болтики вільно - нормально. Але тоді ті болтики незакручені, типу майже болтаються. Виходить коли затискаєш, навіть не сильно, ті болти, низ кришки (1) впирається в вверх зубчатої шестерні (2). (див фото). Воно так має бути? І ще по планшайбі. Посадочний патрона 95мм, а на планшайбі бортик 93мм, ще й якась канавка... Чую треба буде нову планшайбу замовляти. І ззовні хтось добре приклався до отвору... Дякую. Змінено 4 червня, 2019 користувачем Yorri 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182383 Опубліковано: 4 червня, 2019 Сьогоднішній «улов». Хомут на планшайбу. Індикатор. Миг-1. Хто підкаже як ним правильно користуватись. Навіщо той ричажок зліва біля ніжки? І підшипник. 1ГПЗ. Але з канавкою. Був ще без канавки (ніби польський). Я брав пробувати посадку/натяг. Обоє сідають досить плотно. Питання: з канавкою краще чи без? дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182434 Опубліковано: 4 червня, 2019 Хомут у меня не такой блестящий, но форма очень похожая. Из-за его эксцентричности визуально кажется, что и патрон при вращении болтается. Лучше бы придумали какую-то форму более симметричную). Рычажок у меня тоже имеется, стыдно, но я им (рычажком) не пользовался). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182439 Опубліковано: 4 червня, 2019 Важіль у індикаторної головки - арретир. Підіймає шток в найвище положення. Наприклад для того, щоб не пошкодити деталь при підводі індикатора, або для того, щоб "перескочити" перешкоду на вимірювальній поверхні. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182446 Опубліковано: 4 червня, 2019 , Zalizovskiy написав: Важіль у індикаторної головки - арретир. Підіймає шток в найвище положення. Наприклад для того, щоб не пошкодити деталь при підводі індикатора, або для того, щоб "перескочити" перешкоду на вимірювальній поверхні. Будете сміятись. Я обійшов пів базару, перепитав всіх чуваків які продають всіляке до токарний і ніхто не знав навіщо той важіль. Але я сам до того додумався ))). Бічна справа внизу крутилка, я так зрозумів щоб наставляти/регулювати типу нуль? І чому тоді в інструкції до цього індикатора написано, що в початковому положенні стрілка має бути зліва від нуля, а не на нулі скажімо? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182447 Опубліковано: 4 червня, 2019 , PersonaUA написав: Хомут у меня не такой блестящий, но форма очень похожая. Из-за его эксцентричности визуально кажется, что и патрон при вращении болтается. Лучше бы придумали какую-то форму более симметричную). Рычажок у меня тоже имеется, стыдно, но я им (рычажком) не пользовался). Блискіт то таке )) В мене теж не без приколу. див фото. Думаю то не страшно і критично. Типу людина взяла заготовку якусь пластину і бракнуло товщини. Правда знайшов в рідному місті і не дорого (відносно) заплатив. +замовив ще до задньою бабки ту зажимну/прижимну болваночку. (блін, як вона правильно називається? :-) підкажіть) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182458 Опубліковано: 4 червня, 2019 , Yorri написав: Бічна справа внизу крутилка, я так зрозумів щоб наставляти/регулювати типу нуль? І чому тоді в інструкції до цього індикатора написано, що в початковому положенні стрілка має бути зліва від нуля, а не на нулі скажімо? Я ним користувався раз чи два, показував сину що таке температурний коефіцієнт видовження. Інструкції від МІГ-а і в очі не бачив. Крутилка - так, установка нуля. Зліва від нуля це менше, ніж нуль значення? Можливо специфіка використання приладу в складі скажімо мікрометра. Тобто спочатку встановлюємо завідомо менше значення, вводимо прилад в отвір і потім настроюємо на нуль, по факту. Але це лише мої фантазії на тему. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182461 Опубліковано: 4 червня, 2019 , Zalizovskiy написав: Я ним користувався раз чи два, показував сину що таке температурний коефіцієнт видовження. Інструкції від МІГ-а і в очі не бачив. Крутилка - так, установка нуля. Зліва від нуля це менше, ніж нуль значення? Можливо специфіка використання приладу в складі скажімо мікрометра. Тобто спочатку встановлюємо завідомо менше значення, вводимо прилад в отвір і потім настроюємо на нуль, по факту. Але це лише мої фантазії на тему. А може, думаю, щоб був натяг мінімальний. Тобто чуть "піджав", крутилкою виставив нуль. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182463 Опубліковано: 4 червня, 2019 Як варіант. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183448 Опубліковано: 11 червня, 2019 Всім Доброго. Сьогодні забрав піджим/зажим для задньої бабки. Фото не зробив. Залишу тут кресленя, мож кому знадобиться. Також креслення хомута. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183541 Опубліковано: 12 червня, 2019 (змінено) Якийсь тупіковий тупік. Запресував два підшипники. Між ними два кільця. Зовнішнє чуть менше ніж внутрішнє, тому воно падає вниз. (Див фото). Хотів поставити гільзу - дуля з маком. 1. Підшипники входять в гільзу із натягом. Як їх втягнути в гільзу вже 4 години пробую. Нуль. 2. То зовнішнє кільце падає вниз - висить на внутрішньму, тому гільза не піде далі. Як зафіксувати? Підібратись ніяк. 3. Тепер проблема зняти назад ті підшипники. Навіть при наявності вузького і довгого знімача кільце не дасть зачепитись... Буду вдячний за хоч якусь пораду бо тупік.... дякую. Змінено 12 червня, 2019 користувачем Yorri 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183546 Опубліковано: 12 червня, 2019 1) напресовывать с помощью гайки которая на конце шпинделя. Через всякие шайбочки подставки и даже шестерню которая там была одета на конец. 2) обвязать кольцо тонкой верёвочкой через канавку в нем, а концы веревки пропустить в отверстие в верхней стенке бабки через которое масло на подшипники капает. Поддерживать кольцо веревкой пытаясь попасть в гильзу. Как только колечко зайдет чуть чуть в гильзу, верёвку убрать. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183551 Опубліковано: 12 червня, 2019 , Disastrous написав: 1) напресовывать с помощью гайки которая на конце шпинделя. Через всякие шайбочки подставки и даже шестерню которая там была одета на конец. 2) обвязать кольцо тонкой верёвочкой через канавку в нем, а концы веревки пропустить в отверстие в верхней стенке бабки через которое масло на подшипники капает. Поддерживать кольцо веревкой пытаясь попасть в гильзу. Как только колечко зайдет чуть чуть в гильзу, верёвку убрать. Дякую! Буду пробувати. До шнурочка не додумався, але з дротиком бавився))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183580 Опубліковано: 12 червня, 2019 2 години назад, Disastrous написав: 2) обвязать кольцо тонкой верёвочкой через канавку в нем, а концы веревки пропустить в отверстие в верхней стенке бабки через которое масло на подшипники капает. Поддерживать кольцо веревкой пытаясь попасть в гильзу. Как только колечко зайдет чуть чуть в гильзу, верёвку убрать. З шнурочком не вийде. Гільза довша. З лескою, сірниками, паличками від морозива... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183589 Опубліковано: 12 червня, 2019 (змінено) Піклеїти кільце до обойми підшипника крапочкою ціанакрілата (клей такій). А я коли з тими підшипниками займався,то пригадую витягав іх зо три рази- підбирав товщину малого кільця, бо шпіндель мав невеличкій вісьовий люфт... Але, як я то робив...? Подивився давні світлини і згадав. Радіально-упорні підшипникі я напресовував разом із стаканом. І у мене подібна проблєма з падінням кільця була з малим кільцем. На даному етапі важливо не забути про привідні паскі. Змінено 12 червня, 2019 користувачем Саша 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183608 Опубліковано: 12 червня, 2019 (змінено) 2 години назад, Саша написав: Піклеїти кільце до обойми підшипника крапочкою ціанакрілата (клей такій). А я коли з тими підшипниками займався,то пригадую витягав іх зо три рази- підбирав товщину малого кільця, бо шпіндель мав невеличкій вісьовий люфт... Але, як я то робив...? Була така ідея приклеїти... Ого! У Вас ціла гільза, а то все обламані бачив. Порадився з @sergo40 (за що йому велике дякую!!!!) Певно буду спресовувати ті підшипники через шпильки. Поставлю їх з тими шайбами в гільзу і ставитиму все разом. Так виходить, що осьовий люфт був бо не стягнуті нормально в мене ті підшипники. Ще така секретна маловідома інформація від @sergo40. В середній опорі, де в обоймі такий широки підшипник, є гужон, який фіксує ту обойму від провертання в корпусі. Знаходиться той гужон ззаду ПБ, де кріпиться відкидна захисна кришка патрона. (Якщо вона у вас є). До речі. Та кришка не тільки відкидається на себе/від себе, але й у відкинутому стані пересувається вліво. (Якщо почистити зафарбований ще на заводі вал на якій вона кріпиться). Змінено 12 червня, 2019 користувачем Yorri 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#184773 Опубліковано: 21 червня, 2019 (змінено) Не можу перемогти той осьовий люфт. Вже разів 5 розбирав. Підшипники поміняно - передній і два задніх. Затиснув що міг. Нічого не помагає. Люфт десь 0.5мм. Ззаді люфтить на внутрішній обоймі підшипника... Відео. Люфт Як той вал відтягнути вліво(назад?). Буду радий будь якій пораді/допомозі. Дякую. Змінено 21 червня, 2019 користувачем Yorri 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#184831 Опубліковано: 22 червня, 2019 Може я навпаки щось перетягую?.. Або неправильний порядок зборки ПБ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#184835 Опубліковано: 22 червня, 2019 Понятно что будет люфт, бабка еще не собрана(задняя крышка не стоит,шестерня и контргайки также). А уже смотрим осевой зазор подшипников которые еще не стянуты. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#184853 Опубліковано: 22 червня, 2019 ? Так, колега правильно написав. Від вісьового люфта шпіндель стримує пара тих упорних підшипників. Вони мають бути зафіксовані кришкою і гайкою. Люфт міряється коли та пара підшипників зафіксована. У мене був 0.15 мм. І це було через те, що меньше кільце між тих підшипників було затонке. Щоби не робити нового я добавив в те місце вірізане з ланунної фольгі кільце. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#184854 Опубліковано: 22 червня, 2019 21 минуту назад, Саша сказал: ? Так, колега правильно написав. Від вісьового люфта шпіндель стримує пара тих упорних підшипників. Вони мають бути зафіксовані кришкою і гайкою. Люфт міряється коли та пара підшипників зафіксована. У мене був 0.15 мм. І це було через те, що меньше кільце між тих підшипників було затонке. Щоби не робити нового я добавив в те місце вірізане з ланунної фольгі кільце. Мабуть добре прийшлось намучитись щоб добитись потрібного натягу підшипників,напевно далеко не один раз змушені були розібрати і зібрати передню бабку. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах