#198525 Опубліковано: 21 вересня, 2019 2 часа назад, PAVLOTSIUPA сказал: Ніяк не поняти якій там підшипник ставиться Заміряв діаметр Вала -25 Посадка 60 Кришечку вже придбав В паспорті підшипника з такими характеристиками не бачу Можливо не хватає якоїсь втулочки Ну так может крышка выполняет роль и корпуса для подшипника. 6 часов назад, PAVLOTSIUPA сказал: Можна зробити і по заводській схемі В мене є насос Гур з можливістю регулювання подачі від Рено мастер Але то треба шукати/варити бак З шківом шось на головному двигуні придумувати але мені здається що це буде дорого і довго . А так купив поставив підключив залив масло і працюєш Если интересно,я сделаю фото маслостанции,что я делал на своего ИЖа.Потом вовремя остановился-я понял,что ее производительности будет много для него.А,вот ссылки на нее... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198526 Опубліковано: 21 вересня, 2019 8 часов назад, Y.fowler. сказал: Штатный двигатель на иже 80 ватт при 1400об/мин. На вскидку это 1-2 литра в минуту 0,6 л/мин - 6 бар. Это шо до ИЖа. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198854 Опубліковано: 23 вересня, 2019 Погрунтував 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198906 Опубліковано: 24 вересня, 2019 В 20.09.2019 в 11:39, Y.fowler. сказал: Для визуального сравнения, 16к20 и и611п А что можете сказать о точности повторяемости такого типа кассетных резцедержек (ластохвост "стягивется" по разрезу корпуса)? Я собственно к чему спрашиваю, наткнулся на возможность прикупить ИЖовский резцедержатель с 5ю кассетами (3600грн) для установки на 1а616 (обдирки и силового точения у меня почти нет). Вот и думаю, что с повторяемостью такого типа не слишком ли он мал для станка. Если можно чуть размеров. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198907 Опубліковано: 24 вересня, 2019 9 часов назад, PAVLOTSIUPA сказал: Погрунтував Прогресс :)))) Ну типа шутка что уже любознательность и раскидывание на узлы и болтики притихает.... грунтовка покраска в сборе :)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#198910 Опубліковано: 24 вересня, 2019 , Денис Береговой написав: Прогресс :)))) Ну типа шутка что уже любознательность и раскидывание на узлы и болтики притихает.... грунтовка покраска в сборе :)) Пупа рвати нема бажання . Фартух ледве зняв важить кг80-100 Не знімав би але вилізли косяки по кріпленні маточної гайки І масло канали наглухо забиті 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199163 Опубліковано: 25 вересня, 2019 Придбав рідний масло бак та плиту кріплення двигуна Залишилось купити лише основний двигун і буде мінімальна комплектнісьть щоб почати роботу. Доречі можу скимось помінятися на частотник він мені скоро буде не потрібний- буду проводити 3 фази 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199167 Опубліковано: 25 вересня, 2019 Виліз косяк по фартуху Хтось заїхав в патрон і вирвало кріплення маточної гайки Запаяно було не дуже якісно Навіть незнаю що з цим робити попробую заштіфтувати а ні буду шукати інший фартух а поки попрацюю без різьб 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199172 Опубліковано: 26 вересня, 2019 Теж думаю, що фартух ремонтопридатний, варіантів немало. А частотник я б залишив, як не для токарного, то для наступного верстату може знадобитись. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199177 Опубліковано: 26 вересня, 2019 8 часов назад, PAVLOTSIUPA сказал: Хтось заїхав в патрон і вирвало кріплення маточної гайки Завари нікелевими електродами, + де можливо потом кинь з верху стальну шинку і теж ферро-нікелем привари... Маю досвід, в самого МГ була відірвана, працює хоть би що! Дотримуватись технології зварки і все буде ОК, небійся, в мене ні разу цей гидотний чавун ніде не тріснув.... До речі і тема в мене є така треба буде згодом звіт зробити 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199292 Опубліковано: 26 вересня, 2019 (змінено) 13 години назад, Sanya8270 написав: Завари нікелевими електродами, + де можливо потом кинь з верху стальну шинку і теж ферро-нікелем привари... Маю досвід, в самого МГ була відірвана, працює хоть би що! Дотримуватись технології зварки і все буде ОК, небійся, в мене ні разу цей гидотний чавун ніде не тріснув.... До речі і тема в мене є така треба буде згодом звіт зробити Так я і зробив ніби получилось но це не надовго Там трошки дивна система з часом воно розібє вісь або корпус МГ Помаленьку буду шукати інший корпус/фартух або фрезерувати новий будель який буде плотно тримати МГ Пізніше зроблю фото як буду збирати Змінено 26 вересня, 2019 користувачем PAVLOTSIUPA 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199296 Опубліковано: 26 вересня, 2019 Такие косяки лучше устранить заменой узла. Например, существуют работы по нарезанию резьбы на изделии стоимостью 2-3 кило и больше ихними, стоимость работы 100$ за полчаса, и тут та вся халабуда отпала... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199306 Опубліковано: 26 вересня, 2019 воно то не випаде звідти мене більше хвилює люфт маточної гайки в відносно фартуха вирвано було то що обведено на на фото і заварено зі зміщенням до мене мене І МГ бігає по осі 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199309 Опубліковано: 26 вересня, 2019 і я нічо краще не придумав чим підкаласти шайби між корпусом фартуха і МГ шайби 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199333 Опубліковано: 27 вересня, 2019 Так що якщо в когось є фартух то пропонуйте 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200047 Опубліковано: 2 жовтня, 2019 Купив новий БУ фартух Зразу розібрав для заміни підшипників 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200054 Опубліковано: 2 жовтня, 2019 З рідним штурвалом, краса. Бо в мене колхоз. О, доречі, а старий куди поділи? Можливо мені підійде, я би виміняв на щось! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200058 Опубліковано: 2 жовтня, 2019 , Володимир Фещук написав: З рідним штурвалом, краса. Бо в мене колхоз. О, доречі, а старий куди поділи? Можливо мені підійде, я би виміняв на щось! Є в мене лишній пишіть в лс 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200120 Опубліковано: 2 жовтня, 2019 (змінено) Всі підшбники під заміну Мій фартух хоть з заклининими підшибниками але виявився кращий по шестернях чим той що я купив Складу з двох один нормальний Маслонасос не качає ні в тому ні іншому Змінено 2 жовтня, 2019 користувачем PAVLOTSIUPA 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200152 Опубліковано: 3 жовтня, 2019 А они ( подшибосы) не маслом из ванны фартука смазываются? В 320м в фартуке подшипников на 100 грн всего))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200155 Опубліковано: 3 жовтня, 2019 , Красноармеец написав: А они ( подшибосы) не маслом из ванны фартука смазываются? В 320м в фартуке подшипников на 100 грн всего))) Вони мали би так змащуватись Але на заводі напхали консинтетної смазки з піском. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200163 Опубліковано: 3 жовтня, 2019 Я частотника потроху шукаю. А на що мінятись, на папери чи інше? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200166 Опубліковано: 3 жовтня, 2019 , bogdan1983 написав: Я частотника потроху шукаю. А на що мінятись, на папери чи інше? Пишіть в лс 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200979 Опубліковано: 8 жовтня, 2019 Діло йде кінця 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200983 Опубліковано: 8 жовтня, 2019 1 час назад, PAVLOTSIUPA сказал: Діло йде кінця Дай Бог чтоб так и было... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах