#200813 Опубліковано: 7 жовтня, 2019 набрався сміливості - показую відос по відновленню і модернізації сф676 частина перша раніше була серія про лінійки (можливо хтось не бачив) незабаром продовження! 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200820 Опубліковано: 7 жовтня, 2019 1 час назад, aegis сказал: набрався сміливості "Смелого пуля боится, Смелого штык не берет" :))) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#200907 Опубліковано: 7 жовтня, 2019 (змінено) 14 години назад, aegis написав: раніше була серія про лінійки (можливо хтось не бачив) Підскажить розміри лінійок в перепечнику, тобто яка іх ширина і товщина. Якої вони дискретності 5 чи 1 мкм? Змінено 7 жовтня, 2019 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201232 Опубліковано: 9 жовтня, 2019 @Саша лінійки мають переріз 33*21мм. 5мкм взяв, бо сотки мало, а мікрон багато. продовження вже скоро 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201709 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 не скучайте 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201745 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 Шановний, Михайло - дуже цікава тема!!! Дякую... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201758 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 (змінено) Я і сам так шабрю. Але подивився на роботу заводського професіонала шабрувальника. Його техніка шабрування не така. У нього шаберів є декілька, з різними радіусами заокруглення пластин. Відповідно для скорого і грубого шабрування беруться шабери з меньшими радіусами (гострі шабери), а на фініші шабрувальник застосовує пластини з максимальними радіусами для виведення площини. Такий малюнок краще затримує мастило і довго не зношується. Змінено 12 жовтня, 2019 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201778 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 36 минут назад, Саша сказал: Я і сам так шабрю ну дивись. я коли почав відновлювати 676 то не мав жодних понять про шабровку. потім як побачив як сидить хобот і ВФГ зрозумів що без цього ніяк. хобот в мене нерухомий, тому ресурс і утримування масляної плівки тут дуже неактуальна штука. так само і пришабрювати ВФГ - то нерухоме з'єднання. потім я почав трохи мучати клини (коли набрався сміливості після хобота). тут да трохи хронологія порушена. хоча як сказати. пришабрювати голову, робити кільце я завершив вже після клинів... ну то таке. ps у мене 3 шаберні пластинки. теорію трохи почитав, відосів трохи подивився, увесь досвід через руки, або майже весь 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201787 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 Так, то вже з досвідом приходить. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201799 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 1 час назад, aegis сказал: увесь досвід через руки, або майже весь Уважаю шабровщиков..... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201825 Опубліковано: 13 жовтня, 2019 СФ676 сильно відрізняється від ОФ-55 по будові? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201843 Опубліковано: 13 жовтня, 2019 @Phase Shifter а в чому суть запитання? верстати робились в різны роки на різних заводах... сф676 майже х2 по ходах 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204816 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 Отличный подход к делу у Вас. Тоже загорелся идеей уци поставить. Первый раз когда смотрел видео ещё и не догадывался что через пару недель стану владельцем такого же фрезера. Про вертикальную голову планируете делать видео? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204853 Опубліковано: 30 жовтня, 2019 @Disastrous да якось треба домонтувати... шліфовку дороблюю, там попутно запитання по фарбі для шабрування вискочили - дооформлюю, скоро буде. плюс роботу ніхто не відміняв... короче мотаюся, але все дороблю і покажу. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#204856 Опубліковано: 31 жовтня, 2019 8 минут назад, aegis сказал: @Disastrous да якось треба домонтувати... шліфовку дороблюю, там попутно запитання по фарбі для шабрування вискочили - дооформлюю, скоро буде. плюс роботу ніхто не відміняв... короче мотаюся, але все дороблю і покажу. Буду очень ждать. У меня голова не родная, тоже от сф676, просто в отличии от самого станка изношена очень. Конус морзе и подшипники угроблены. Ее до меня ремонтировали, кажется чего то в итоге не хватает. Насколько понял шпинделя сф676 и 676 отличаются друг о друга, так бы заменил на ЗИП шпиндель от 676 и проблем не знал. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248049 Опубліковано: 9 липня, 2020 поки тут відоса про шпіндель сф676 не буде. може колись на ютубі викладу 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах