#9553 Опубліковано: 14 січня, 2017 Всім доброго! А чи є тут майстри, що робили трифазні печі? Цікавлять в першу чергу особливості використання твердотільних трифазних реле, ну і може є які нюанси в комутації нагрівачів, які треба знати. Хочеться сабж на 3,6кВт(по 1,2кВт на фазу) з камерою 400х250х150, якраз три стандартних плити вистачить. Плюс ще одне запитання стосовно нагрівачів, оскільки конструкція камери пласка, то є думка, що нагрівачі лише на бічних стінках приведуть до нерівномірного прогріву і як результат до проблем з деталлю - поводках, локального недокалу чи перекалу, тому чи є в когось позитивний досвід виготовлення печей із прогрівом в днищі, тобто три стінки окрім верхньої? Заглибити нагрівачі достатньо для того, щоб не було замикань деталлю - не проблема, але як довго вони служитимуть, коли на них окалина з деталей падатиме? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#11740 Опубліковано: 22 січня, 2017 Прийшли компоненти...бігом зібрав...ще не тєстив) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#11741 Опубліковано: 22 січня, 2017 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17648 Опубліковано: 11 лютого, 2017 В 25.12.2016 в 16:13, Юрій Круглий сказал: Пічка електрична,десь 2,4 кВт температуру дає десь до 1000° Дивимось перший пост Вашої теми - разброс в 200 град. Так може вона дає 800 град.? Для такого типу передачі теплової енергії потрібно прорахувати, як в попередньому пості люди виклала в формулах, тепловтрату при передачі тепла на деталь. Тобто, наприклад, у Вас термопара знімає показання у відкритому стані поверхні зйому , а теплопередача з тенів йде через товщу кераміки. Контроллер розраховує за тими формулами, що вище (тобто, за коефіцієнтами, які прописані в контроллері, як константи), для певної величини температури, певне значення опору. У Вас на товщину "тепловтрати" йде похибка на показаннях по контроллеру. Грубий приклад, все одно що міряти температуру в сауні через вагонку. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17663 Опубліковано: 11 лютого, 2017 50 минут назад, Ігрек сказал: Дивимось перший пост Вашої теми - разброс в 200 град. Так може вона дає 800 град.? Для такого типу передачі теплової енергії потрібно прорахувати, як в попередньому пості люди виклала в формулах, тепловтрату при передачі тепла на деталь. Тобто, наприклад, у Вас термопара знімає показання у відкритому стані поверхні зйому , а теплопередача з тенів йде через товщу кераміки. Контроллер розраховує за тими формулами, що вище (тобто, за коефіцієнтами, які прописані в контроллері, як константи), для певної величини температури, певне значення опору. У Вас на товщину "тепловтрати" йде похибка на показаннях по контроллеру. Грубий приклад, все одно що міряти температуру в сауні через вагонку. То я не збираюсь в космос на ній летіти....всерівно ліпше як було-раніше було 200°-тепер буде 20 різниця.....я для плавки алюмінію,свинцю використовував-може чогось і закалити треба.Якось вілкалібрувати підконтролер можна?я половину з того що понаписували незрозумів-мені треба пальцем ткнути-отак і отак)))Дякую 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17693 Опубліковано: 11 лютого, 2017 Ну тоді вдумчиво перечитайте вашу тему. Є всі розрахунки, - тикайте пальцем з точністю до 1 градус. Якщо до закалки сталі підходити серзно то Delta в 20 град.- це занадто. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17695 Опубліковано: 11 лютого, 2017 1 час назад, Юрій Круглий сказал: Якось вілкалібрувати підконтролер можна? Калібрувати треба термопару. Контроллер бере константи з термопари, і все. Дивіться що у вас з термопарою, як вона зпаяна, якого типу ... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17697 Опубліковано: 11 лютого, 2017 1 час назад, Юрій Круглий сказал: То я не збираюсь в космос на ній летіти.... Мюнхаузен теж так казав, а на шароподібній залізяці полетів... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17698 Опубліковано: 11 лютого, 2017 1 минуту назад, Ігрек сказал: Калібрувати треба термопару. Контроллер бере константи з термопари, і все. Дивіться що у вас з термопарою, як вона зпаяна, якого типу ... Треба буде потєстити є пірометр безконтактний-ним може заміряти....в настройках те шо треба 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17699 Опубліковано: 11 лютого, 2017 Нехочу нікого образити-але як діди закалювали,чи японці катану роблять на око? А ви переживаєте за якихось пару градусів розбіжності....та поки донесете до ємкості з маслом-скільки градусів втратиться 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17809 Опубліковано: 12 лютого, 2017 12 часа назад, Юрій Круглий сказал: Нехочу нікого образити-але як діди закалювали,чи японці катану роблять на око? А ви переживаєте за якихось пару градусів розбіжності....та поки донесете до ємкості з маслом-скільки градусів втратиться Досвід, як-то кажуть, не проп"єш. Діди-ковалі доки ставали самостійними ковалями всі молоді роки працювали в підмайстер"ї і навчалися в майстра. В сучасності, з такими темпами життя, немає часу роками вчитися. От і виходить, що простіше зняти точні показники і робити "по технології". 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17875 Опубліковано: 12 лютого, 2017 20 часов назад, Ігрек сказал: у Вас термопара знімає показання у відкритому стані поверхні зйому , а теплопередача з тенів йде через товщу кераміки. Контроллер розраховує за тими формулами, що вище (тобто, за коефіцієнтами, які прописані в контроллері, як константи), для певної величини температури, певне значення опору. У Вас на товщину "тепловтрати" йде похибка на показаннях по контроллеру. Я несколько раз прочитал Ваше сообщение, но так и не понял, что Вас беспокоит. Откуда там возьмется погрешность в 20 град. Если в печь положить деталь, там упадет температура, потом температура подымется, но это не будет означать, что деталь нагрелась, это просто нагрелся датчик и нужно еще некоторое время, что бы сравнялись температура датчика и детали. Как это делать, термисты знают. В начале темы, печь была без термоконтроллера и термопары. Там была крутилка с цифрами, которые ничего не означали (никакой температуры), кроме позиций переключателя, что бы стоматолог помнил на какой позиции плавить коронки. Утверждение о погрешности в 200 град., само с погрешностью в 200 град. Сейчас на печь установлен контроллер и датчик (жаль нет фото, как установлена термопара). Там все работает нормально. Не нужно калибровать пирометром. Это все равно, что ртутный градусник калибровать спиртовым китайским. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17878 Опубліковано: 12 лютого, 2017 2 минуты назад, Nik сказал: Я несколько раз прочитал Ваше сообщение, но так и не понял, что Вас беспокоит. Откуда там возьмется погрешность в 20 град. Если в печь положить деталь, там упадет температура, потом температура подымется, но это не будет означать, что деталь нагрелась, это просто нагрелся датчик и нужно еще некоторое время, что бы сравнялись температура датчика и детали. Как это делать, термисты знают. В начале темы, печь была без термоконтроллера и термопары. Там была крутилка с цифрами, которые ничего не означали (никакой температуры), кроме позиций переключателя, что бы стоматолог помнил на какой позиции плавить коронки. Утверждение о погрешности в 200 град., само с погрешностью в 200 град. Сейчас на печь установлен контроллер и датчик (жаль нет фото, как установлена термопара). Там все работает нормально. Не нужно калибровать пирометром. Это все равно, что ртутный градусник калибровать спиртовым китайским. Хоч Ви мене зрозуміли...Дякую! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17879 Опубліковано: 12 лютого, 2017 (змінено) 4 часа назад, Ігрек сказал: Діди-ковалі доки ставали самостійними ковалями всі молоді роки працювали в підмайстер"ї і навчалися в майстра. В сучасності, з такими темпами життя, немає часу роками вчитися. Ну, не так все печально. Если работать в термичке 30 лет, все будет получаться без приборов А 30 лет, то не так и много, з такими темпами життя Змінено 12 лютого, 2017 користувачем Nik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17881 Опубліковано: 12 лютого, 2017 1 минуту назад, Юрій Круглий сказал: Хоч Ви мене зрозуміли...Дякую! Трошки не так. Я зрозумів, що Ви зробили все вірно. Майже все. Ми не бачили фото датчика. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17902 Опубліковано: 12 лютого, 2017 (змінено) 56 минут назад, Nik сказал: Трошки не так. Я зрозумів, що Ви зробили все вірно. Майже все. Ми не бачили фото датчика. Датчик Термопара Хромель алюмель Ø 1,2мм-1м завдовжки,30см-керамічної ізоляції Змінено 12 лютого, 2017 користувачем Юрій Круглий 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17905 Опубліковано: 12 лютого, 2017 О саме головне в цій печі ззаду є також отвір-термопара-туди...але! там заслонка металічна,як спереді,і коли термопара вставлена-ця заслонка опускається і може попавши між керамічні ізолятори коротнути контакти термопари 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17912 Опубліковано: 12 лютого, 2017 Такі датчики, з такою керамікою, я добре знаю, давно з ними працюю. Про цю підступну заслонку, теж відомо, бо є вдома така сама піч. Я хотів фото зсередини, як там стоїть датчик. Я розумію, що треба бути ідіотом, щоб його якось не так поставити, та все ж, для підтримки штанів і впевненості, що у Вас все правильно, скиньте фото муфеля зсередини, щоб видно було, як стирчить термопара. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17918 Опубліковано: 12 лютого, 2017 27 минут назад, Nik сказал: Такі датчики, з такою керамікою, я добре знаю, давно з ними працюю. Про цю підступну заслонку, теж відомо, бо є вдома така сама піч. Я хотів фото зсередини, як там стоїть датчик. Я розумію, що треба бути ідіотом, щоб його якось не так поставити, та все ж, для підтримки штанів і впевненості, що у Вас все правильно, скиньте фото муфеля зсередини, щоб видно було, як стирчить термопара. То там темно))) стирчить з задньої стінки-поцентру-можна висунути до передньої аж.або на деталь покласти(я ще не тєстив-нема потреби,тай ліміт електроенергії нехочу перевищувати-в мене електрокотел) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17934 Опубліковано: 12 лютого, 2017 Скажіть будьласка , якщо купувати пічку (бо нема ніякої) , то по великому рахунку нема різниці що шукати : ПМ8 чи СНОЛ ? Чи якась з них таки краща ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17936 Опубліковано: 12 лютого, 2017 ПМ8 - 900* СНОЛ - 1100* Если на ПМ8 заменить нихром на фехраль то и ее можно загнать в 1100*С. И кажись у ПМ8 камера чуть побольше. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17937 Опубліковано: 12 лютого, 2017 Вибачте , я в термообробці - повний ноль. А мені реально буде потрібно більше , чим 900 * (для закалки )? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17941 Опубліковано: 12 лютого, 2017 4 минуты назад, Tehnar сказал: А мені реально буде потрібно більше , чим 900 * нет, ну если вы инструментальные стали не собрались калить, хотя вам и 1100* здесь мало будет. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17942 Опубліковано: 12 лютого, 2017 2 минуты назад, KOT_MA сказал: ....если вы инструментальные стали не собрались калить, ..... Да кто его знает....Я до недавнего времени вообще не думал , что заинтересуюсь очень металлообработкой... А она затягивает, запросы растут и растут... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#17995 Опубліковано: 12 лютого, 2017 2 часа назад, KOT_MA сказал: Если на ПМ8 заменить нихром на фехраль Не так просто это сделать на ПМ-8. Удачных попыток наблюдать не приходилось. Но если даже и получится, скорее всего, на 1100, вся керамика прикажет долго жить. По сему, наверно нет смысла этим заниматься на ПМ-8, у нее другие задачи, с котрыми она справляется на ура. Если нужно получить выс. температуру, Берите Бортековскую СНОЛ на 1250 град и без зазрения совести, палите все, что нужно. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах