Статистика темы
Тема скрыта из топа у *** участника(ов)
Тема занесена в избранное *** участником(ами)
Тема подвешивалась в топ *** раз *** участником(ами)
Тема просмотрена *** раз

12 posts in this topic

#293592 Posted (edited)

Давно назріла потреба у невеликій високотемпературній пічці ( 1200...1600*С)  - відпалити / загартувати, переплавити пару кг бронзи або силуміну і перелити у заготовки.

Електрична відпадає через малу потужність вводу. Вибрав самий ледачий варіант газової камерної печі з футеровкою малої теплоємності - муліт-кремнеземний войлок МКРВ.P1010644.JPG

В якості корпусу взяв корпус від старої медичної сухожарової шафи розмірами Ф250мм довжина 350мм. Футеровання 50мм МКРВ  (за нього окрема подяка нашому колезі  ""knife_life"" ) .Пальник буде пропановий інжекційний високого (2,5....5кг/см )тиску . Спитаєте навіщо такий тиск? - відповідь на поверхні : щоб завдяки йому мати запас інжекції по повітрю. Застосування високого тиску робить налаштування пальника дуже гнучким, дає можливість застосувати повітряний рекуператор без додаткового наддува. З мінусів високого тиску -нестійка робота при низьких температурах повітря ( -5*С.....і нижче) . 

Сам пальник зроблено з деталей від водопроводу : перехідник з 1 1/4' на 1',  76мм труби 3/4', коліно 1', сопло зробив з нержавійки Х20Н70Т10  ф25мм Ф30мм . В кожух печі вварив шматок труби Х20Н80 ( ох і гидко ж вона ріжеться на токарному!!!:aggressive:) розміром  70мм   ф31мм Ф35мм, в неї вставляється пальник. Діаметр газової форсунки  0,3мм, по моїм розрахункам пальник має видати 4....6кВт тепла. P1010642.JPG

При виготовленні пальника кінці труби Ф3/4 розвальцював кулькою від підшипника ф24 мм, щоб забезпечити плавні переходи діаметрів.  .......Далі буде. 

P1010643.JPG

Edited by Куляста_Блискавка
граматика доповнення
10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цікаво. Буду спостерігати за проектом. сам хочу такий горн.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Далі буде виготовлення дверці,і налаштування пальника. Обов'язково викладу ескізи з розмірами 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#293913 Posted (edited)

Продовження роботи: з нержавійки від бака пральної машинки виготовив окантовку дверцят. Вона потрібна для захисту від полум'я передньої поверхні і ущільнення дверцят. P1010645.JPG

В дверцята вварив шматок труби з нержавійки невідомої марки, дуже м'якої. Самі дверцята теж буде футеровано  25мм МКРВ. 

P1010648.JPG

P1010646.JPG

P1010647.JPG

Edited by Куляста_Блискавка
доповнення, граматика
5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Продовження роботи: теплоізоляція дверцят і їх кріплення. Приварив смужку нержавійки по периметру дверцят, виклав фетр МКРВ, закріпив приваркою нержавіючих пластинок. Далі буде виготовлення і налаштування пальника. 

P1010650.JPG

P1010649.JPG

P1010651.JPG

P1010652.JPG

P1010653.JPG

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

#295806 Posted (edited)

Не знаю ще як буде з бронзою, а от алюміній не любить закриті газові печі.

Ось чому.

Формула пропану С3Н8, тобто 8 молекул водню на 3 молекули вуглицю,  при згорянні газу не весь водень реагує з киснем повітря, як і не весь кисень. Тому закривши піч з алюмінієм у тиглі, розплав починає насичуватись газами, а коли застигає з'являються пори. 

Навіть після додавання флюсу треба робити витримку в печі хвилин 10 - 15, але цього достатньо щоб росплав знову насичився.

Висновок. Плавити якісні алюмінієві сплави в газовій печі вкрай важко, але її не можна закривати, особливо після рідкої фази і рафінації розплаву.

 

Це стосовно пічок з нижнім полум'ям, а у вашому випадку газова суміш буде поступати зверху, прямо в метал. Це тигля треба буде робити з щільною кришкою.

Screenshot_20210916-201038_Google.jpg

Edited by IgorChe
3

Share this post


Link to post
Share on other sites

#295808 Posted (edited)

Знаю. Тому для плавки алюмінію і бронз горн буде ставитись вертикально, отвором догори, по суті стаючи шахтною піччю. Горловина тиглю в такому випадку буде закрита кришкою. Плюс для боротьби з названими Вами явищами є флюси - в найпростішому випадку сода, фтористий натрій, цинк. 

До цього не раз плавив алюмінієві сплави паяльною лампою в цегляній пічці, і все сказане Вами добре знаю на ""власній шкірі"". 

Edited by Куляста_Блискавка
доповнення, граматика
2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Куляста_Блискавка сказал:

найкращим чином вигнати водень (Н) з розплаву алюмінія це зв'язати його хлором (Cl) молекули хлору дуже добре чіпляють водень і виводять його на поверхню. 

Тому кухонна сіль NaCl корисна, але сам натрій (Na) не дуже. Ше використовують калій хлористий (CaCl2) бо там також є хлор.

Але для рафінації краще за все діє - гексахлоретан ( побачите цю молекулу, зрозумієте), а також продувка суміші газів аргон, хлор, азот. Але для газів потрібне складне обладнання, імпеллер,, осушувачі і т.ін. Бо вологі гази в балонах знов можуть занести водень в розплав. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дійшли руки до газового пальника - класика. Інжекційний пальник високого тиску, з підручних деталей. Змішувач з деталей сантехніки, форсунка з паяльної лампи Ф0,35мм, інжектор з болта М12, кран від вуглекислотного редуктора, решта деталей для приєднання шлангу ф6мм з залишків автогену. 

P1010654.JPG

P1010655.JPG

P1010656.JPG

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

У мене схожа за розмірами піч для бронзи, тигель на 10кг. 

Пальник дещо іншої конструкції, високого тиску, але під наддув пилососом. Так достатньо потужності вдалося отримати тільки із соплом 1мм!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

От да. 0.35 якось виглядає малувато. Сам-то я так і не закінчив свій горн, але коли обирав конструкцію, то бачив, що досить масово ставлять форсунки від газових плит, а там отвір більшого діаметру значно.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, knife_life написав:

От да. 0.35 якось виглядає малувато

Буду розсвердлювати в процесі наладки. Начитавшись книжки ""Газогорелочные устройства"" за авторством Майзельса та Вігдорчика вирішив спробувати повністю використати енергію газового струменя для забору всього об'єму повітря. Думаю при тиску 2...3 кг/см отримати стехіометричну суміш. А там практика покаже. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.