Reiter

Проблема з інжектором (?) нового мотоцикла

85 повідомлень у цій темі

, KOLIAN75 написав:

Бумажний элемент-це рiч одноразова,i экономити на чистому повiтрi для мотора ,це неприпустимо.

Я б зрадістю поміняв. Але в Україні цих фільтрів немає. Лише на аліекспрес. Та ще й цінник космічний за манюсінький фільтр. А аналогів немає :(

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Reiter написав:

А це нормально взагалі? 

Форсунка відкривається електромагнітним клапаном.

Нормально.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 години тому, Reiter написав:

Не можу зрозуміти що там може клацати. Хіба що сама форсунка. Це нормально? 

Цілком нормально. Звук гідроудару в момент закривання форсунки. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вже здають нерви! Як писав раніше після повної ревізії і обслуговування (регулювання зазорів клапанів, чистка дросельної заслонки, заміеа масла, антифризу, фільтрів, усунення можливого підсосу повітря) мот запрацював як швейцарський годинник. 

 

Але не довго. Заїхав на мийку, помив. Одразу при виїзді з мийки знову почав глохнути. Ну ок, думаю, десь залило когтакти (хоча всі фішки герметичні). Просушив усі фішки, попшикав очищувачем для контактів, перезавантажив систему (відключив аккум) - запрацював знову добре. 

 

Поїздка 20 км і знову те саме! Глохне постійно! Вде мізки плавляться. 

Дуже схоже було на датчик температури охолоджуючої рідини. Зняв датчик, перевірив мультиметром - все ок. Підключив ELM. Ебу теж коректно бачить температуру. Значить не він. Відключав уже всі датчики і пробував без них. І лямбду і мап сенсор і датчик температури. Що чаме цікаво - коли відключаєш якийсь датчик починає працювати краще! Без датчика температури працює практично ідеально. І без мап сенсора краще. Без лямбда зонда майже так само. При цьому, коли якийсь датчик відклюяаю, то чек вилазить, а так жодних помилок, але глохне і все! 

 

Нічого вже не розумію :((((

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Нічого вже не розумію :((((

Ну тут все зрозуміло.

Я вище говорив про короткотривалу (short term) та довготривалу (long term) корекції які вносяться в роботу системи керування за показами лямбда зонда.

Ви створюючи помилку переводите блок в стандартний аварійний режим.

В аварійному режимі зворотній зв'язок за лямбда зондом не працює!

Всі параметри та таблиця подачі палива стають стандартними - аварійними.

Тому з імітованою помилкою стає краще.

 

Те що гірше стає через певний час - накопичується (long term) корекція - вона заходить в максимальне значення і тоді нормальна робота мотора неможлива. Скидання клеми скидає корекції подачі палива в 0%.

 

Дочекайтесь перебоїв - підключіть сканер - покладіть сюди результат діагностики - цікавить лише проценти корекції коли мотору "погано".

 

P.S. Скоріш за все винуватець несправний лямбда зонд і (або) бензин який його отруїв. Без заміни обох (бензину і лямбди) повернути нормальну роботу замкнутого контуру регулювання суміші неможливо.

 

Змінено користувачем kratmel
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, kratmel написав:

Ну тут все зрозуміло.

Я вище говорив про короткотривалу (short term) та довготривалу (long term) корекції які вносяться в роботу системи керування за показами лямбда зонда.

Ви створюючи помилку переводите блок в стандартний аварійний режим.

В аварійному режимі зворотній зв'язок за лямбда зондом не працює!

Всі параметри та таблиця подачі палива стають стандартними - аварійними.

Тому з імітованою помилкою стає краще.

 

Те що гірше стає через певний час - накопичується (long term) корекція - вона заходить в максимальне значення і тоді нормальна робота мотора неможлива. Скидання клеми скидає корекції подачі палива в 0%.

 

Дочекайтесь перебоїв - підключіть сканер - покладіть сюди результат діагностики - цікавить лише проценти корекції коли мотору "погано".

 

P.S. Скоріш за все винуватець несправний лямбда зонд і (або) бензин який його отруїв. Без заміни обох (бензину і лямбди) повернути нормальну роботу замкнутого контуру регулювання суміші неможливо.

 

Ок. Завтра діагностуватиму "лямбду". Зняв щоб пошукати одразу заміну. Він на 4 контакти і з різьбою 12мм. Витратив декілька годин щоб знайти заміну. Оригінал або на аліекспрес, або ібей (такий самий на харлі ставлять). Вже почав думати про те щоб переробити під універсальний на М18. А тоді наткнувся на датчик до іншого китайця. Візуально схожі на 95%. Думаю має підійти. 

 

Раз вже зняв, то продзвонив нагрівальний елемент. Живий - опір 18,5 Ом. Завтра інша діагностика - перевірю банально мультиметром що він там видає ну і через сканер спробую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, kratmel написав:

Без заміни обох (бензину і лямбди) повернути нормальну роботу замкнутого контуру регулювання суміші неможливо

В мене на авто обійшлось заміною палива.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, Reiter написав:

через сканер спробую

прочитати значення корекцій

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Si1ver написав:

В мене на авто обійшлось заміною палива.

Не помагає :(

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, kratmel написав:

прочитати значення корекцій

Схоже немає сенсу зчитувати.

 

Поміряв мультиметром. Схоже що мертвий. 

 

Отже на лямбді маємо 4 контакти.  Чорний, сірий, білий та фіолетовий. 

Білий та фіолетовий мають між собою опір - отже це підігрівач. 

 

Перевірив на фішці на мотоциклі. На пілігрівач приходить 12 вольт на заглушеному і 14 в при працюючому двигуні - все ок. Між двома іншими контактами 3,3 - 3,5 В. Це наче як норма для опорної напруги в системі Delphi. 

 

На працюючому моторі, поки він був холодний, то видає постійно 0,8 В. А наче як має мінятись значення від 0,1 до 0,9.

 

Коли прогрівся стало іще цікавіше. Видає 1 - 1,2 В. І падає до 0,2 - 0,4 буквалтно на секунду лише при різкій зміні обертів. 

 

Замовив датчик. Тепер питання який бенз лити, щоб не вбити і новий датчик (ціна 2300 грн). 

 

Заправляв постійно на Вог 95 або 95 мустанг. Кажуть, що краще на окко. Але це тре їхати за 25 км щоб заправитись. 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин тому, Reiter написав:

Що чаме цікаво - коли відключаєш якийсь датчик починає працювати краще! Без датчика температури працює практично ідеально. І без мап сенсора краще. Без лямбда зонда майже так само. При цьому, коли якийсь датчик відклюяаю, то чек вилазить, а так жодних помилок, але глохне і все! 

 

Нічого вже не розумію :((((

Мав подібну картину на своєму авто.  НиваШевроле. Так от, проблема була в кривих руках автовазівців. 

Суть в тому, що на кожен датчик приходить опорна напруга з мізків. Приходить вона по двох проводах. Плюс та мінус. 

Мінус в машині сидить на кузові. Так от, ті рукожопи не тягнули мінус на кожен датчик, а тупо садили його на масу.

І коли контакти на масі почали окилюватися - почалась свистопляска з показниками датчиків. Мізки по двох дивляться, що третій дає невірний сигнал й сходять з ума. 

Протягнув всі маси "відкрутив та закрутив" и все запрацювало як на новому авто. 

Тож перевірте и перепротягніть УСІ маси.  

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Jonhson написав:

Тож перевірте и перепротягніть УСІ маси

Які бажано з'єднати з кузовом лише в одній точці. Менше буде електричних завад проводкою гуляти. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Jonhson написав:

Мав подібну картину на своєму авто.  НиваШевроле. Так от, проблема була в кривих руках автовазівців. 

Суть в тому, що на кожен датчик приходить опорна напруга з мізків. Приходить вона по двох проводах. Плюс та мінус. 

Мінус в машині сидить на кузові. Так от, ті рукожопи не тягнули мінус на кожен датчик, а тупо садили його на масу.

І коли контакти на масі почали окилюватися - почалась свистопляска з показниками датчиків. Мізки по двох дивляться, що третій дає невірний сигнал й сходять з ума. 

Протягнув всі маси "відкрутив та закрутив" и все запрацювало як на новому авто. 

Тож перевірте и перепротягніть УСІ маси.  

 

Дякую. Але тут це навряд чи так. Масса в одному місці на кріпленні стартера. Там в мене все змащено вазеліном:) 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене хонда сб 500 їздить навіть на самому дешевому пальному і проблем не має а мот 2002 року 

Тому краще брати Японця .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bruiser написав:

У мене хонда сб 500 їздить навіть на самому дешевому пальному і проблем не має а мот 2002 року 

Тому краще брати Японця .

Проблема не в тому Японець чи Китаєць, а в тому, що мот сучасний, економічний і напханий електронікою. Якщо не помиляюсь, то СБшка карбюраторна? Отож :) Сучасні нові мотоцикли і Японські і Європейські теж вимахуються. В тих же "гусів" теж такі проблеми зустрічаються. Просто стара техніка не така вибаглива до пального. А нова таки потребує якісного. А в нас, нажаль, з цим біда :(

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Проблема не в тому Японець чи Китаєць, а в тому, що мот сучасний, економічний і напханий електронікою. Якщо не помиляюсь, то СБшка карбюраторна? Отож :) Сучасні нові мотоцикли і Японські і Європейські теж вимахуються. В тих же "гусів" теж такі проблеми зустрічаються. Просто стара техніка не така вибаглива до пального. А нова таки потребує якісного. А в нас, нажаль, з цим біда :(

Може й так але я як придбав в 2017 році то крім масла і фільтрів ще нічого не дивився, навіть в вилку лісти не хочу.

А електрики і правда там понти і карб простий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, Reiter написав:

Схоже немає сенсу зчитувати.

Сенс є. 

Якщо матимете картину як виглядає "погано" то відповідно після заміни лямбди мало б стати "добре".

На це добре і орієнтуватись при виборі заправок.

Якщо корекція не повзе від нуля далеко +- невеликий відсоток - мотору пальне "подобається" і всі системи в нормі. 

 

Доречі зверніть увагу на щільність випускної системи особливо до лямбди. Навіть невеликий "підсос" повітря спотворює картину роботи цього давача. 

В авто тріщини в випускному колекторі та підсос на впуску впливають також.

 

 

 

 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години тому, Reiter написав:

Дякую. Але тут це навряд чи так. Масса в одному місці на кріпленні стартера. Там в мене все змащено вазеліном:) 

О! А як маса з двигуна на кузов подається? Ось це перевірте ще.  Шину цю. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Jonhson написав:

О! А як маса з двигуна на кузов подається? Ось це перевірте ще.  Шину цю. 

Та як? Мотор прикручений до рами. Ось і все :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Мотор прикручений до рами.

От тут собака і заритий. З часом з'єднання трохи окислилось і почалось.  Продублювати з'єднання мідним шунтом, з перерізом приблизно 10 квадратних мм. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, kratmel написав:

Сенс є. 

Якщо матимете картину як виглядає "погано" то відповідно після заміни лямбди мало б стати "добре".

На це добре і орієнтуватись при виборі заправок.

Якщо корекція не повзе від нуля далеко +- невеликий відсоток - мотору пальне "подобається" і всі системи в нормі. 

 

Доречі зверніть увагу на щільність випускної системи особливо до лямбди. Навіть невеликий "підсос" повітря спотворює картину роботи цього давача. 

В авто тріщини в випускному колекторі та підсос на впуску впливають також.

 

 

 

 

 

 

Так а хіба то будуть об'єктивні дані, що бензин "бе", якщо датчик зараз мертвий? 

 

На впуску прибрав можливий підсос. На випуску всього одне з' єднання з двигуном, далі одразу стоїть "лямбда". 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

От тут собака і заритий. З часом з'єднання трохи окислилось і почалось.  Продублювати з'єднання мідним шунтом, з перерізом приблизно 10 квадратних мм. 

Хм. Все можливо. Але я сумніваюсь, що з рами взагалі щось бере массу. Рама вся фарбована. Та й коли перебирав мот, то бачив фактично усю проводку. Вона вся йде в товтих "жгутах" обмотанахи тканинною ізолентою. Ніде не бачив, щоб щось брало массу від рами. Схоже, що усе проведено до аккумулятора. 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поки датчик їде, перепровірив іще раз усе, що можна. Перевірив на предмет підсосу димогенератором. Нічого. 

 

Єдине, що я не розумію це отака штука. З дросельної заслонки над клапаном холостого ходу виходить шлангочка. Вона йде на якусь електро штуку. До тої штуки підходить фішка. Від неї іде іще одна шлангочка на штуцер внизу баку. По ньому бензин не тече, проходить повітря. Я думав, що це якийсь вакуумний кран. Але він не реагує на всос чи видув ні одного свого штуцера. Що воно за фігня і як має працювати? Відкривається електрично? Що дає? Доп повітря в певний момент? 

IMG_20230720_152141.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

З дросельної заслонки над клапаном холостого ходу виходить шлангочка. Вона йде на якусь електро штуку. До тої штуки підходить фішка. Від неї іде іще одна шлангочка на штуцер внизу баку. По ньому бензин не тече, проходить повітря. Я думав, що це якийсь вакуумний кран. Але він не реагує на всос чи видув ні одного свого штуцера. Що воно за фігня і як має працювати? Відкривається електрично? Що дає? Доп повітря в певний момент? 

Система вловлювання парів бензину, зазвичай із вугільним адсорбером. Далі клапан продувки адсорбера в задросельний простір. В програмі контролера прописано корекцію подавання штатної суміші в момент відкривання продувки адсорбера. Головне щоб в цьому колі не було негерметичих трубок. 

Змінено користувачем kratmel
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

Система вловлювання парів бензину, зазвичай із вугільним адсорбером. Далі клапан продувки адсорбера в задросельний простір. В програмі контролера прописано корекцію подавання штатної суміші в момент відкривання продувки адсорбера. Головне щоб в цьому колі не було негерметичих трубок. 

Зрозумів, дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку