andrey_drabchuck

Змазка редуктора болгарки

21 повідомлення у цій темі

Всім доброго вечора. 
Взяв покористуватись болгарку. Через кілька хвилин, помітив, що редуктор якось надто швидко гріється. Відкрив, а там такоє. Змазка майже повністю заповнює редуктор. Велика шестерня треться об змазку. І змазка щось типу літолу. 
Питання. Яку краще змазку купити? І скільки її повинно бути в редукторі? 

Скрытый текст

IMG_20220614_135429.jpgIMG_20220614_135438.jpgIMG_20220614_135441.jpg

 

Змінено користувачем andrey_drabchuck
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, andrey_drabchuck сказал:

Всім доброго вечора. 
Взяв покористуватись болгарку. Через кілька хвилин, помітив, що редуктор якось надто швидко гріється. Відкрив, а там такоє. Змазка майже повністю заповнює редуктор. Велика шестерня треться об змазку. І змазка щось типу літолу. 
Питання. Яку краще змазку купити? І скільки її повинно бути в редукторі? 

  Скрыть содержимое

IMG_20220614_135429.jpgIMG_20220614_135438.jpgIMG_20220614_135441.jpg

 

Змазка редукторів, а тим паче болгарок, то є больна тема. Я особисто робив суміш смазки #158 (впринципі не принципово) і якесь мастило типу моторки чи трансмісійки (тад17 и т.п.). Пропорція на око, щоб було майже як сметана. А взагалі десь чув, що густата сиазка від нагріву вертається на шестерні. А скільки її...та хто зна, я думаю помастити малу шестерню + велику і трохи додати в порожнину редуктора і готово?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

20 років болгарці. Змащую тим що під руки попало, як попало і раз на паро років. Шестерні раз міняв коли круг закусило. Не партеся.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда-то сделал себе выписку из того что нашел на просторах интернета

 

Перфоратор Makita HR4500C NGLI 00

  Makita 2450,2470 - NLGI00

  В Sparky 241 и Bosch 2-24,26 используется смазка вязкостью NLGI2

  Hilti TE 2-M NLGI 00

 

Настольная циркулярка Makita MLT100 NGLI 1

 

Рейсмус Makita 2012NB NGLI 2

 

 

болгарки 125 NGLI 00

 

Редукторы дрелей, шуруповертов, лобзиков, ленточных шлифмашин, мешалок — NLGI 2 — мягкая;

 

* Редукторный блок легких перфораторов — NLGI 1 — очень мягкая;

 

* Редукторы угловых шлифмашин, циркулярных пил, мотокос — NLGI 0 — полужидкая;

 

* Редукторый блок тяжелых перфораторов — NLGI 00 — жидкая.

 

Чтобы получить из NLGI 2

 NLGI 1, нужно добавить 25% масла И-20А от объема смазки.

 NLGI 0, нужно добавить 35% масла И-20А от объема смазки. 

Потом тщательно взбить до получения однородной консистенции

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В официальных сервисных центрах Макита можно купить смазку (артикул 042040-2А, она идет в банках 0,5 кг.), в 125 болгарку идет где то 40-60 гр., цена ее около 3 грн. за 1 гр. Если много смазки будет в редукторе он будет очень греться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Stebium1 написав:

Вы с нулём не ошиблись?

Навряд. Схоже на правду. Я коли нові розбирав то мастила там не так і багато. Колись як стала така проблема, то вичитав що ті мастила для кутових редукторів легкоплавкі і працює під час роботи не густа фракція а вже аєрозоль.

А ми вже мастимо всім щоб було хоч якось близьке до профмастила.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, Stebium1 сказал:

 

 

6 часов назад, Stebium1 сказал:

Вы с нулём не ошиблись? 

Нет не ошибся!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Десятки років використовую простий "рецепт", який подовжує життя редуктора в 3-5 разів. 

Добавляю тріхи нігролу. Він липкий, а при нагріванні текучий. В парі з якимсь "літолом-солідолом" дає добрий результат. Єдине, в холод потрібно "прогріти", але це швидко. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Bogdan де берете нігрол? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, andrey_drabchuck сказал:

@Bogdan де берете нігрол? 

так начебто продається в автомагазинах...чи ви кажете про ТРУ нігрол, який був раніше. Того що раніше немає, про це навіть на одному інтернет магазині писали, що норми на масло інші, і нігрол став не таким густим як, раніше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, andrey_drabchuck сказал:

де берете нігрол? 

З каністри. Років 40 їй. Мало потрібно, поки ковиряється )))) 

3 часа назад, Леня сказал:

і нігрол став не таким густим як, раніше.

цей зимою як гумка (жувачка).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, Stebium1 написав:

Вот при таком объёме редуктор и греется, гоняя смазку по кругу

Неправда. Редуктор гріється у двох випадках:

1. Відсутність мастила , але це видно відразу по зносу.

2. Коли її занадто багато. Отоді її ганятиме по колу і видавлюватиме назовні.

В оптимальних умовах редуктор всеодно гріється , але не гарячий, або кипить..

При нормі її розгонить по стінках, а так як редуктор буде всеодно грітися в нормальних умовах, то необхідна кількість зі стінок попаде на шестерні.

Закладаю не більше третини обєму. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Степан, не знаю як у вашому випадку, а моя 125-та десь 40мл мастила і буде нормально (режим гідротрансформатора не спостерігаю). Корпус редуктора "повнотілий", а не "економічно-ергономічний" типу Дніпра-М. Температуру редуктора при роботі влітку 45-50гр. я рахую нормою. Використовую мастило для пар до 10тис об. На профмастило зелена давить хоча з того що читав то його можна менше бо характеристики кращі.

 Якщо ви вважаєте по іншому  - наздоровя, не планую сперечетись і ввязуватись в полеміку.

Змінено користувачем Si1ver
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Stebium1 сказал:

которая используется для шпинделей станков

для яких саме станків?

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колись/десь/якось читав , що в мастило редуктора кутової шліфєрки , треба добавляти трошки алюмінієвої пудри , що і зробив під час заміни років 7-8 тому !!!

Все фунциклює без проблем , хоча на одній шліфєрці поміняв вже два шнури живлення ))

Доречі , бронзову пудру у тій статейці , чомусь не рекомендували .

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@032triton а який сенс, в тому? Зменшується тертя пари чугун сталь?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

@032triton а який сенс, в тому? Зменшується тертя пари чугун сталь?

Напевно на той час це була дешева альтернатива алюмінієвих смазок , а зараз вони у вільному доступі !

Наприклад ось опис !

Screenshot_20220619-152744_Gallery.jpg

Змінено користувачем 032triton
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

А где там пара чугун- сталь?

И каким боком резьбовые смазки к шестерням высокооборотного редуктора?

Поганий приклад був , може цей підійде

Screenshot_20220619-164612_Chrome.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Stebium1 сказал:

Вот только есть у меня по этим болгаркам постоянный вопрос, по смазке. Некоторые имеют только подшипники качения, у других еще и скольжения есть. Как нам всем с этим быть? 

Лично для себя я уже пару лет делаю смазку из смеси 158 (старого образца) и ТАД-17. Износ плановый наблюдается, но повышенного нет, это касается и конической пары и подшипников.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

рідка - постійно змазана, але на обертах розкидає. Густа - ефекту немає - розкидує і зависа на стінках. Нігрол - липне (його задача на тертя працювати, от і липкий), нагрітий - текучий. 

Рідка все вирішує, але мало які фірми роблять корпуси для рідкої. 

Тобто, окремого виду не буде, буде мікс.

От і рахуйте, які "шашечки" потрібні. Я редукторів з болгарок з сотню-дві розібрав - всі шестерні сухі. Навіщо робити вічний інструмент? Хочеш якісне - буде коштувати в десятеро дорожче. 

Я при покупці нової одразу добавляю тріхи нігролу. 

Є ще подібні готові змазки, колись попала для шрузів (німецька), на смак - "літол" + нігрол. Тріхи липне і т.п. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та не сухі вони. При "правильному" мастилі в процесі працює аерозоль мастила. З вигляду як сухі, але насправді там є тонкий шар, його вистачає. Ця тема пережовувалась вже давно ще на москальському чіпмейкері.

ПС. Кількість мастила прийнято приймати приблизно 40% від обєму редуктора.

Змінено користувачем Si1ver
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку