Олек77

Заміна порошкової фарби двома шарами рідкої

20 повідомлень у цій темі

Доброго дня, шановні колеги.

Є потреба обговорити заміну порошкової фарби (поліефірна, глянець, 7016, підготовка - залізофосфат) на якісь варіанти рідкої - грунт+фарба.

Об'єкт: ковш навантажувача, відповідно різнотовщинність 5-20мм (що накладає свої обмеження на порошокову фарбу), використання на вулиці. Зрозуміло що обдереться, але хоч би до моменту продажу достояв і до покупця без іржі приїхав.

Причина виникнення запитання - нам в камеру полімеризації не влазить, а возити на сторону довго і дорогувато. Притому, є сумніви, що в такому варіанті порошкова фарба працює краще.

Може в когось є перевірені недорогі варіанти -  рідкі грунт+фарба в такому використанні. Хамерайт то добре, але його ніби в RAL не колерують, та і по ціні там мало що виграєш.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Олек77 написав:

Може в когось є перевірені недорогі варіанти -  рідкі грунт+фарба в такому використанні. Хамерайт то добре, але його ніби в RAL не колерують, та і по ціні там мало що виграєш.

Зараз тяжко щось радити з війною в Україні. Перед війною (повномасштабною) у дилерів відомої фінської фірми були досить не погані як рідкі грунти, так і поліуретанові фарби. Вони навіть колерували та продавали у дрібній фасовці, правда широкого вибору кольорів по RAL-у не було, але колерували.

 Вам краще звернутись до Андрія Ничипорука. Він мабуть більш в курсі про ситуацію на ринку фарб в Україні. Але, імхо, при потребі техніки, покупці не дуже будуть звертати на якість зовнішнього покриття виробів, а більше на ціну. Там і порошкова з фосфатним слоєм довго не протримається.

 Ще можна глянути в бік антикавітаційних покриттів.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

 Ще можна глянути в бік антикавітаційних покриттів.

А де можна про таке покриття дізнатися? Хоч теорію. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

А де можна про таке покриття дізнатися? Хоч теорію. 

Частково тут — https://uk.wikipedia.org/wiki/Кавітація  Основна проблемакавітації в великих промислових перекачувальних водяних насосах, в яких під дією кавітації проходить знос корпуса насоса з втратою продуктивності.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

Частково тут — https://uk.wikipedia.org/wiki/Кавітація  Основна проблемакавітації в великих промислових перекачувальних водяних насосах, в яких під дією кавітації проходить знос корпуса насоса з втратою продуктивності.

Що таке кавітація я знаю. А от про антикавітаційне покриття не чув. Метали вона їсть добре. А як з керамікою? Ну і в статті про покриття ноль. Загальні рекомендації щодо геометрії та робочих режимів є.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, IMP написав:

Зараз тяжко щось радити з війною в Україні. Перед війною (повномасштабною) у дилерів відомої фінської фірми були досить не погані як рідкі грунти, так і поліуретанові фарби. Вони навіть колерували та продавали у дрібній фасовці, правда широкого вибору кольорів по RAL-у не було, але колерували.

 Вам краще звернутись до Андрія Ничипорука. Він мабуть більш в курсі про ситуацію на ринку фарб в Україні. Але, імхо, при потребі техніки, покупці не дуже будуть звертати на якість зовнішнього покриття виробів, а більше на ціну. Там і порошкова з фосфатним слоєм довго не протримається.

 Ще можна глянути в бік антикавітаційних покриттів.

Дякую.

Тікуріллу дивився, трохи дорогувато, але поліуретанові двокомпонентні можуть і підійти.

Ніхто не чекає від того фарбування стійкості при роботі - місяць роботи зі щебнями у кар'єрі не витримає мабудь ніяка фарба в принципі (та й теперішній варіант з порошком не витримає). Мова лише про збереження товарного вигляду протягом, скажімо, року на відкритому майданчику, без використання за призначенням.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Олек77 написав:

Дякую.

Тікуріллу дивився, трохи дорогувато, але поліуретанові двокомпонентні можуть і підійти.

Ніхто не чекає від того фарбування стійкості при роботі - місяць роботи зі щебнями у кар'єрі не витримає мабудь ніяка фарба в принципі (та й теперішній варіант з порошком не витримає). Мова лише про збереження товарного вигляду протягом, скажімо, року на відкритому майданчику, без використання за призначенням.

Трохи диванна відповідь - машини також не з нержі роблять. І товарний вигляд доволі довго тримають. Навіть після кузовного ремонту.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

Загальні рекомендації щодо геометрії та робочих режимів є.

Колись давніше цікавився, та й то відносно зносостійкості покриття. Боротьба з кавітацією — не моє. Просто цікавився для підвищення загального розвитку. Знаю, що покриття були двохкомпонентні. Попадались на профільних виставках...

 

, Олек77 написав:

Тікуріллу дивився, трохи дорогувато, але поліуретанові двокомпонентні можуть і підійти.

Кращого з рідких фарб у нас в широкому асортименті не було. Біда в тому, що ці фарби завозились до нас від північного сусіда (фіни там мали три заводи), а зараз вся надія лише на залишки на складах. Були й ще постачальники інших поліуретанових фарб в великих фасовках, але знову ж таки навряд чи вони зараз працюють з війною.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

машини також не з нержі роблять.

Приходилось бачити і частково з нержі .... навіть не кустарного виготовлення ))))) Правда завдяки гальванічній парі  весь чорний метал в місцях з'єднаннь їло дуже добре ...:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

машини також не з нержі роблять. І товарний вигляд доволі довго тримають. Навіть після кузовного ремонту.

А тут інше питання - вартість. У варіанті порошку зараз це приблизно 200 грн/кв.м покриття (транспортування+фарба+робота). Притому є розуміння, що корозійна стійкість як для порошку там не висока - різнотовщинність виробу змушує перепікати фарбу на тоншому (5мм) металі.

Власне в тому і проблема - трохи впасти по ціні, але не впасти по якості. Бо таку заміну треба буде замовнику детально обгрунтовувати, на зразочках...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Олек77 написав:

А тут інше питання - вартість. У варіанті порошку зараз це приблизно 200 грн/кв.м покриття (транспортування+фарба+робота). Притому є розуміння, що корозійна стійкість як для порошку там не висока - різнотовщинність виробу змушує перепікати фарбу на тоншому (5мм) металі.

Власне в тому і проблема - трохи впасти по ціні, але не впасти по якості. Бо таку заміну треба буде замовнику детально обгрунтовувати, на зразочках...

Автомаляри знайомі або в якійсь доступності є? Може в них запитати за вартість матеріалів і роботи? Підготовка - піскоструй?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

Автомаляри знайомі або в якійсь доступності є? Може в них запитати за вартість матеріалів і роботи?

Завтра сяду на телефон.

, ttnd3d написав:

Підготовка - піскоструй?

Непогано би було, але, знову ж, бюджет абразивоструменевої обробки не витримає.

 

Мова про заміну одного неоптимального, але достатнього щодо стійкості методу фарбування на інший, хай такий самий неоптимальний, але достатній. Обманювати ніхто нікого не буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

Може в них запитати за вартість матеріалів і роботи?

В мене є знайомі автомари.  Ціни в них (всіх автомалярів) різняться, часом досить суттєво. Основний критерій — якість виконаної роботи. Ціни на матеріали також змінюються ледь не щодня, причому все в більшу сторону. Вартість матеріалів прив'язана до валюти і змінюється зі зміною курсу. Взагалі з цінами в Україні зараз повний хаос.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

В мене є знайомі автомари.  Ціни в них (всіх автомалярів) різняться, часом досить суттєво. Основний критерій — якість виконаної роботи. Ціни на матеріали також змінюються ледь не щодня, причому все в більшу сторону. Вартість матеріалів прив'язана до валюти і змінюється зі зміною курсу. Взагалі з цінами в Україні зараз повний хаос.

Автомаляр - то перший приклад тих майстрів, які мають справу з фарбуванням чорного металу рідкими фарбами. Може є і дешевші варіанти як автофарба. Але на мій погляд якість і утримання покриття без абразивного навантаження дуже сильно залежить від підготовки поверхні до нанесення цього самого покриття.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

Але на мій погляд якість і утримання покриття без абразивного навантаження дуже сильно залежить від підготовки поверхні до нанесення цього самого покриття.

Бачите, тут гарячокатаний нетравлений метал. На ньому і залізофосфат працює просто як знежирення, хоч окалина досить міцно зчеплена з поверхнею і якусь роль тимчасового конверсійного покриття таки відіграє. Іржі, звичайно, на поверхні немає - вона безумовно зачищається, навіть якщо десь була.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ttnd3d написав:

Автомаляр - то перший приклад тих майстрів, які мають справу з фарбуванням чорного металу рідкими фарбами. Може є і дешевші варіанти як автофарба. Але на мій погляд якість і утримання покриття без абразивного навантаження дуже сильно залежить від підготовки поверхні до нанесення цього самого покриття.

Ми трохи відхиляємось в зовсім інший бік. Існує промислове нанесення покриттів, відповідно до стандартів та нормативних документів та  гаржне нанесення декоративних покриттів автомалярами, які часом навіть не задумуються над дотриманням рекомендацій продавців по нанесенню, застосуванню ...... відповідних матеріалів.

 Просто варто уважно прочитати перший допис. Олексій написав, що відмова від порошкового поліефірного !!! покриття мотивована лише не можливістю помістити деталь в камері полімеризації.  При підготовці до фарбування в вигляді залізофосфатування + нанесення полієфірного покриття, жодна автофарба з автогрунтом не може конкурувати по якості з озвученою схемою (хіба замість залізофосфату застосувати цинкфосфат)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якби не кілька "але", то міг би порекомендувати гаряче цинкування. 

1 але - колір буде інший (хоча теж сірий )),. 

2 але - везти доведеться не на сусідню вулицю, 

3 але - ціна. 

 

Але)) є велика перевага - підготовлять поверхнюсамі , вберуть всі ті шари розкислення та окалини і покриття буде найбільш стійке, як для себе любимого фарбовано. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iгрек написав:

1 але - колір буде інший (хоча теж сірий )),. 

2 але - везти доведеться не на сусідню вулицю, 

3 але - ціна. 

Замало "Але" :)

Бо ще:

 - відлюблять мізки з технологічністю виробу (отвори, підсилення, внутрішні порожнини ітп).

- скажуть змінити марку сталі, бо там є обмеження по вмісту кремнію та сумі кремній+вуглець.

- абразивостійке воно все одно не стане.

 - покупець скаже:

          1. Блін, хлопці, де ви бачили цинкованого ковша???

          2. Скільки-скільки??? Ви шо, здуріли, я за такі гроші 5 років буду шуфлею вантажити!!!

 

Змінено користувачем Олек77
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробував погуглити як фарбують ковші за кордоном

тут для прикладу викладено технологію фарбування.

http://ieomsociety.org/ieom2018/papers/717.pdf

 

Ст.11

 

ANNEXURE ‘B’
PROCEDURE FOR BUCKET PAINTING

 

Думаю почитавши тип застосованого грунту і фарби у виробника можна шукати аналог доступний у нас.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kratmel написав:

Спробував погуглити як фарбують ковші за кордоном

тут для прикладу викладено технологію фарбування.

http://ieomsociety.org/ieom2018/papers/717.pdf

 

Ст.11

 

ANNEXURE ‘B’
PROCEDURE FOR BUCKET PAINTING

 

Думаю почитавши тип застосованого грунту і фарби у виробника можна шукати аналог доступний у нас.

Дякую.

Хоча слово Lean в назві статті змусило трохи напружитись... бо у нас в країні прийнято той Лін будувати так, щоб ніколи не побудувати (як комунізм - доки будуєш - грошики капають). :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку