newengine

Вітрогенератор нашвидкуруч

182 повідомлення у цій темі

, Санёк. написав:

И да, так делают. Так делает весь мир, последние лет сто..

таки- та, роблять так вже давно, і про зєднання обмоток двигуна зіркою (при 380В) та трикутником (при 220В) мені відомо, але чому генератор повинен при з.єднанні трикутником давати більше напруги ніж при зірці?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

але чому генератор повинен при з.єднанні трикутником давати більше напруги ніж при зірці?

А чому в  трансформаторі при послідовному з'єднанні обмоток, напруги сумуються !?

В двигуні це не спрацює , а в генераторі спрацює !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

А чому в  трансформаторі при послідовному з'єднанні обмоток, напруги сумуються !?

Тож напруги й сумуються коли з.єднання зіркою і ми знімаємо напругу з двох послідовно з.єднаних котушок.

А якщо з.єднання трикутником, то як не крути, ми можемо під.єднатися тільки до однієї з трьох котушок.

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

Тож напруги й сумуються коли з.єднання трикутником і ми знімаємо напругу з двох послідовно з.єднаних котушок.

А якщо з.єднання трикутником, то як не крути, ми можемо під.єднатися тільки до однієї з трьох котушок.

Я Вам не кажу з'єднувати трикутником чи зіркою  , роз'єднайте середню  скрутку , і крутіть генератор , і заміряйте напругу на кожній окремій обмотці , отримаєте три однакових напруги , які треба з'єднати послідовно , а це можна зробити двома способами , з'єднати послідовно кінець 1 обм. з початком 2 обм. , кінець 2 обм. з початком 3 обм. і знімати суму напруг з початку 1 обм. і з кінця 3 обм. , або можете кожну окрему обмотку підключити до окремого випрямного мостика , а вже потім з'єднати випрямлені напруги !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

Я Вам не кажу з'єднувати трикутником чи зіркою  , роз'єднайте середню  скрутку , і крутіть генератор , і заміряйте напругу на кожній окремій обмотці , отримаєте три однакових напруги , які треба з'єднати послідовно , а це можна зробити двома способами , з'єднати послідовно кінець 1 обм. з початком 2 обм. , кінець 2 обм. з початком 3 обм. і знімати суму напруг з початку 1 обм. і з кінця 3 обм. , або можете кожну окрему обмотку підключити до окремого випрямного мостика , а вже потім з'єднати випрямлені напруги !

Так не піде, напруги мають зміщення по фазі , послідовне включення погана ідея.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 032triton написав:

роз'єднайте середню  скрутку , і крутіть генератор , і заміряйте напругу на кожній окремій обмотці , отримаєте три однакових напруги , які треба з'єднати послідовно , а це можна зробити двома способами , з'єднати послідовно кінець 1 обм. з початком 2 обм. , кінець 2 обм. з початком 3 обм. і знімати суму напруг з початку 1 обм. і з кінця 3 обм.

Трифазна напруга має такий графік:

Основные-достоинства-трехфазной-электрической-сети.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

тож, додайте всі ці криві і що отримаємо в сумі? Гадаю нуль або щось близько того.

, 032triton написав:

або можете кожну окрему обмотку підключити до окремого випрямного мостика , а вже потім з'єднати випрямлені напруги !

ну, це вже тепліше.

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна ще глянути в сторону dc-dc перетворювачів,єдине потрібно перевірити чи підходить він для заряджання акумулятора,бо був негативний досвід з шим регулятором.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

таки- та, роблять так вже давно, і про зєднання обмоток двигуна зіркою (при 380В) та трикутником (при 220В) мені відомо, але чому генератор повинен при з.єднанні трикутником давати більше напруги ніж при зірці?

С вами очень трудно говорить. Треугольником я назвал действительно треугольник, но разорваный в одном углу. Тесть последовательное соеденение. В ответ на ваши вопросы, как поднять напряжение. Я не думал, что тут есть люди, непонимающие этого. 

 

22 години тому, newengine написав:

тож, додайте всі ці криві і що отримаємо в сумі? Гадаю нуль або щось близько того.

Ноль вы получите, если соедените начала с началами катушек, или концы с концами. Тоесть в противофазе. Эдс одной катушки будет направлено силовыми полями против предыдущей катушки.

Мы "разжевываем" соеденение обмоток уже вторую страницу. Физика, 8 класс. Прекратите пожалуйста.

22 години тому, newengine написав:
23 години тому, 032triton написав:

або можете кожну окрему обмотку підключити до окремого випрямного мостика , а вже потім з'єднати випрямлені напруги !

ну, це вже тепліше.

В любой автомобильной "шоколадке" так сделано. Три плеча нагружены двумя диодами, каждое. Это и так всем понятно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Санёк. написав:

С вами очень трудно говорить. Треугольником я назвал действительно треугольник, но разорваный в одном углу. Тесть последовательное соеденение. В ответ на ваши вопросы, как поднять напряжение. Я не думал, что тут есть люди, непонимающие этого. 

В чому труднощі? Згадати "фізику 8 класу" ? Я не буду наводити приклади з інших тем, а наведу вже нашу знайому тему- будівництво вітрогенераторів: жоден автор відео на Ютубі не з.єднує послідовно обмотки генератора з метою підняти напругу... Мабуть вони не вчили фізики? Чомусь вдалі або комерційні конструкції вітряків мають підключення обмоток зіркою (і тільки зірка)

5 годин тому, Санёк. написав:

Мы "разжевываем" соеденение обмоток уже вторую страницу. Физика, 8 класс. Прекратите пожалуйста.

для мене легше розжувати незрозумілі питання тут і зробити правильні висновки з ваших хибних тверджень, аніж робити це висячи на щоглі, на висоті 6м від землі, тримаючись за хвіст вітряка. Навіть покрутити моторколесо на станку і зняти показники не вважаю ганебним. Якщо хочете, можу перекомутувати обмотки в трикутник і зняти показники з обмоток з.єднаних послідовно по ваших наполегливих рекомендаціях, але навіть з графіку я бачу, що там на виході буде нічого, а ви цього не бачите.

 

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну й щоб четверта сторінка розжовування була більш інформативною, викладу сюди схему вітрогенератора від якоі буду далі відштовхуватися

 

Безымянный.png

 

на зображенні бачимо: реле заряда АКБ, твердотільне реле, сам вітряк з діодним мостом, баласт, АКБ та інші дрібниці.

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кидайте цей геморой з вітряком. це утопія, знаю про що говорю...

купіть дійсно панелей.

бо вітряк вміє виробляти тільки шум і нерви в сусідів. толку від нього нуль.

свій продав і не шкодую... мачта так і лежить жалко різати 10 метрів труби 80мм

будете тільки ходити і дивитись щоб вашими лопатями нікого не вбило...

але граблі ваші тому вирішуйте самі... 

краще тепловий колектор зробіть від ного толку в 100разів більше.

11

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є нароботки по тепловому коллекторі?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Igorkawa написав:

 

купіть дійсно панелей.

бо вітряк вміє виробляти тільки шум і нерви в сусідів. толку від нього нуль.

Гадаю, рано чи пізно до панелей діло дійде! Просто не знаю яким чином їх купити: гнати машину в Київ тільки заради панелей якось накладно, а замовляти їх по пошті- є шанси що їх потовчуть поштарі. Та й покурити цю тему потрібно, а це ще чотири сторінки займе :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Igorkawa написав:

краще тепловий колектор зробіть від ного толку в 100разів більше.

Маю думку, що єдиний плюс теплового колектора (притому, вакуумного "зимового") у порівнянні з панелями  - вища ефективність використання сонячної енергії.

Основний мінус - енергія від колектора тільки теплова, і не завжди потрібна ( притому, частенько, чим сонячніший день, тим менше потрібна). Ну і не автономний він - електроенергії насоси все ж потребують (хіба що ставити на землю і заморочитися з ухилами для природньої конвекції, але це сильно звузить можливості).

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Середній вітер, коли він відчутно дме, це всього 5м/сек. Книжка пише, що при такому вітрі колесо в три метри віддасть всього 137Вт. Це якщо колесо по науці склепано. А коли вітер 2м/сек (а це в нас у 90% коли вітер таки ніби є), те ж колесо дасть менше 10Вт. Бо - куб швидкості. Вітер вдвічі повільніше - мощі у 8 разів менше.

Це я до того, що щоб якийсь толк був, вітряка треба клепати з крилами метрів по 5 (10 в діаметрі).

А так - максимум світлодіодіодну стрічку метрову засвітити.

Ну або жити на березі моря. Щоб вітер був хоч не сильний, та кожного дня.

Я думав собі в гаражі вітряка склепати. І притулити ТЕН і бойлер. Типу тепла вода руки помити на шару. Та виходить, що 3-4 метровий вітряк тільки торохтіти буде. Нагріє менше, ніж вода через теплоізоляцію вистигне...

Змінено користувачем break
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, break написав:

Бо - куб швидкості.

Полностью согласен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години тому, newengine написав:

для мене легше розжувати незрозумілі питання тут і зробити правильні висновки з ваших хибних тверджень, аніж робити це висячи на щоглі, на висоті 6м від землі, тримаючись за хвіст вітряка.

 

23 години тому, newengine написав:

жоден автор відео на Ютубі не з.єднує послідовно обмотки генератора з метою підняти напругу... Мабуть вони не вчили фізики?

Закон Ома. Сила тока прямо пропорциональна напряжению. Вам объясняли, что нормально нагрузить его, генератор, (например тэной), можно, лишь, подняв напряжение. Только в этом случае генератор на малых оборотах (а это почти всегда так), сможет запитать что-то, кроме китайской гирлянды.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А оту схему, с русскими обозначениями, которую вы чесно взяли-то обычная система, которая не даст вам ничего в плане питания-только будет "жрать". И по чайной ложечке заряжать аккумулятор.

У вас там на схеме изображено-"от одного до шести аккумуляторов". Это расчитано на сурьёзный генератор, а не на колесо от скейта.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

можно, лишь, подняв напряжение

ок, ви ж будуєте вітряк? Тож давайте ви з.єднаєте послідовно три обмотки свого генератора і напишете тут свої результати? 

І да, чекаю від вас гідроліз в системі опалення.

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

А оту схему, с русскими обозначениями, которую вы чесно взяли-то обычная система

а що не так з  російськими позначеннями та походженням схеми ? 

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

ок, ви ж будуєте вітряк? Тож давайте ви з.єднаєте послідовно три обмотки свого генератора і напишете тут свої результати? 

Обовязково.

Тем более, что я не знаю, что мне делать с четырьмя проводами от звезды, мне нужно только два, и на переменке.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

Это соеденение звезда. А вам говорят сделать соедение треугольник. И да, так делают. Так делает весь мир, последние лет сто...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

а що не так з з  російськими позначеннями та походженням схеми ? 

То, что вы перечисляете складовые схемы "со знанием дела" ))

Там силовой диод двухсотамперник, платы силовые (дорогущие наверно). То, что вы показали, и к чему вы собираетесь это подключать-это "Таврия" с прицепленным прицепом от Камаза. Именно так выглядит двухсотватное колесо с той мощной схемой.

Мы и так видим, что там изображено. Спасибо, что перевели, и перечислили составляющие. Плохо, очень плохо, что вы не понимаете, и спорите.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

І да, чекаю від вас гідроліз в системі опалення.

Не гидролиз, а электролиз.

И то, что вы имели ввиду-делается на постоянном токе. Моя система будет на переменном.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Санёк. написав:

платы силовые (дорогущие наверно)

Перелічу повторно з цінами: 

-реле напруги- 400 грн на ЛОХе, але воно сильно розрекламоване альтернативщиками на Ютубі,тому ціна завищена в двічи, дешевші аналоги від 130 до 190 грн

-силовий діод- ну, тут хто на що гаразд, барахолка в поміч (200 грн з головою). Та й чи потрібен тут діод на 200 ампер при слабкому генераторі?

-твердотільне реле- від 150 грн, ціна залежить від амперажу.

-вольтметр, амперметр, баласт- навіть якщо купити нове то потягне гривень 500 

- генератор мені обійшовся в 400 грн, лопаті склепаю з підніжного матеріалу.

Самі дорогі компоненти це щогла і акамулятори.

, Санёк. написав:

Плохо, очень плохо, что вы не понимаете, и спорите.

Я ні з ким неспорю, викладаю тут свої міркування по суті і отримую у відповідь, що все не вірно, працювати не буде! 

Ок, що ви радите ? Ваша робоча схема?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку