4x4

Перевів бензогенератор на газ -- супер.

52 повідомлення у цій темі

Маю бензогенератор 2.8 кВт для хати (3 компа, роутери 2, котел, насос скважина, світло лампочек десь десять на два поверхи, датчики туда сюда), позавчора встановив газовий карбюратор (20 хв. часу), ну це реально кайф, по-перше генератор трохи тихше працює, по-друге наскільки я прикинув замість 1л 95 бензу я використовую 1.3л скрапленого газу, тобто математика така: 10 годин це 10л бензу або 13л газу (фактично менше), тобто 470 грн vs 330 грн, тобто 35% різниці чи типу того, change my mind.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Забув сказати, сам газовий комплект коштував 2200 без доставки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А можна координати де ті карбюратори і як воно виглядає взагалі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

https://50hz.ua/gazovij-reduktor-kms-3--dlja-generatorov-2-4-kvt-    и я интересовался , там их нет вроде бы, но для понимания.

Змінено користувачем маляр
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є така контора gaspower, але зараз їхні комплекти купити не можна ніде, магазини які торгували їхніми комплектами перейшли на OEM'овські версії того ж самого карбюратора, дорожче 2200 купувати на має сенсу, бачив на олх по 3000-3500 за той самй, виглядає так (фото з інету):

 

Gazovyj-reduktor-generatora-2-2.5-kVt-500x500.jpg

 

тобто той же самий карбюратор + газовий редуктор, але не зовсім, після балону та ДО генератора треба редуктор як до побутової плитки та т.п.

 

Теорія ДВС давно показував що до чого (там ще 2 відео до цього)

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

А можна координати де ті карбюратори і як воно виглядає взагалі.

Виглядає як звичайний карбюратор. Тільки додаткова дзюрка збоку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Був шукав карб для мотоблоку, так на багатьох була і функція газу. Що і як  - не цікавився.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Маю бензогенератор 2.8 кВт для хати (3 компа, роутери 2, котел, насос скважина, світло лампочек десь десять на два поверхи, датчики туда сюда), позавчора встановив газовий карбюратор (20 хв. часу), ну це реально кайф, по-перше генератор трохи тихше працює, по-друге наскільки я прикинув замість 1л 95 бензу я використовую 1.3л скрапленого газу, тобто математика така: 10 годин це 10л бензу або 13л газу (фактично менше), тобто 470 грн vs 330 грн, тобто 35% різниці чи типу того, change my mind.

Має право на життя. Сам хотів переробити свій Elemax DX7000 на газ. Не встиг.
Віддав військовим в яких є бенз.
Собі "на останні гроші" придбав дизельний 5500.
Жере майже втричі меньше за бензиновий.
При тому майже не відчуває перепадів навантаження.
Але є умовні недоліки: більш важкий, більш шумний.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене колись був таврикан (нову купляв в Києві на окружній на заводі ЗАЗ, хетчбек, машина зверь), також на газу, так (як і метанові газелі) треба було заводити спочатку на бензі, а потім переключати на газ, ну всі в курсі як це працює, а тут генератор сам стартує моментально з пропану! Я би сказав що навіть швидше чим з бензу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Аби у бензогенератор пхать газ метан із домашнього газопроводу, ото була б економія.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Днепровский написав:

газ метан із домашнього газопроводу

Не працює Бро! В теорії карб може в магистральний газ (переключалка є NG (Natural Gas) <-> LPG (скраплений, типу), але там (в магістралі, тобто плитку включи та нюхай на звук) тиск менше ніж потрібний, сіль (чумацька) в тому, що якщо ти не можеш дати тиск природного (магистрального) газу як із балона після редуктора, то будеш мати голий вася, а не електричний струм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Не працює Бро! В теорії карб може в магистральний газ (переключалка є NG (Natural Gas) <-> LPG (скраплений, типу), але там (в магістралі, тобто плитку включи та нюхай на звук) тиск менше ніж потрібний, сіль (чумацька) в тому, що якщо ти не можеш дати тиск природного (магистрального) газу як із балона після редуктора, то будеш мати голий вася, а не електричний струм.

 

тому і питання було про стірлінга, котел вайсман на 1 кВт точно існує...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Не працює Бро! В теорії карб може в магистральний газ (переключалка є NG (Natural Gas) <-> LPG (скраплений, типу), але там (в магістралі, тобто плитку включи та нюхай на звук) тиск менше ніж потрібний, сіль (чумацька) в тому, що якщо ти не можеш дати тиск природного (магистрального) газу як із балона після редуктора, то будеш мати голий вася, а не електричний струм.

Дививсь на ютубі, то фен тягне. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години тому, Bogdan написав:

Що і як

Да як - газовий балон (17кг + вага газу) у рюкзак і вперед на город))

Хто ставе мотокосу чи мотоблок на газ важко зрозуміти, яка там економія, звісно в так сказати побутових умовах, не ферма та т.п., ну зекономиш ти 25 грн на літрі, але носитись з балоном за спиною чи колхозити магістраль на городі, ну не знаю панове.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, 4x4 написав:

звісно в так сказати побутових умовах

Мені такі движки  на "майже" стаціонарні апарати йдуть. Але газ я не планую ставити.  

У варіанті генератора, то все зручно й вигідно. 

В мене не в економії задача, а у потужностях і вазі. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перевів на магістральний газ. З недоліків - не тримає змінни навантажень. Врізав штуцер максимально до заслінки, встановив два крани, один працює як постійний жиклер другий для швидкого переходу на газ, заводиться на бензині. Працює на два господарства. Постійне навантаження десяток лампочок, два котли, три телевізори, та п’ять зарядок. Холодильники вимикаються. Якщо вимикати п’ять лампочок з десяти то генератор на це не реагує. При потребі ввімкнути насосну станцію перевожу на бензин, секунда діла, ще є ручна сважина. Калібрував певний час, настроїв і працює як годинник. +-0,7 м3 година, точно не заміряв але не більше одного куба.

 

 

C6D2304D-EC36-4266-B346-73D2C543F357.jpeg

Змінено користувачем Y.fowler.
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все настільки просто, що здивувався - як воно працює? Окремо докупив крана для пального, чомусь на цій моделі він відсутній, решта валялося в майстерні «під ногами». Ще спецштуцер, цього виготовив сам.

 

CF9429DF-CF42-4D4C-91E0-A066BDBEE91E.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я игрался подобным  с четырнадцатого года  только клапан ставил - когда генератор заглохнет перекрывал газ 

а так все закончилось что прогорел выпускной клапан через примерно 200 часов работы 

если газа подавать больше обороты становились не стабильными 

а меньше все ок  в итоге у меня была бедная смесь 

минусы уже писали  только постоянная нагрузка (больше меньше и заглох) и клапана как повезет 

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нема виходу 12в щоб клапан задіяти, клапан є, але ті грачки не варті того, генератор працює під постійним контролем. А що до клапана, так, ризик є… перевіримо чого варта хонда))) зараз настав її зоряний час, років десять сумувала, ну не зовсім, періодично павуків з вихлопа виганяли, не більше того))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щодо мого сетапу, зумів настроїти щоб на 48 годин вистачало 40л газу з балону, був придбаний німецький/польський редуктор за 380 грн та трохи підкрутив сам карб (там є гвинт налаштування), економія ого!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Viktor_KVS написав:

в итоге у меня была бедная смесь

А чим провіряли?

7 годин тому, Y.fowler. написав:

Врізав штуцер максимально до заслінки

4 години тому, Y.fowler. написав:

Ще спецштуцер, цього виготовив сам.

Це все класно, але штуцер стоїть не в самому вдалому місці.

 

7 годин тому, Y.fowler. написав:

не тримає змінни навантажень

бо

7 годин тому, Y.fowler. написав:

Врізав штуцер максимально до заслінки

 

Якщо цікаво можу поділитися напрацюваннями в сфері ГБО, в свій час переробляв різні карби на газ. В процесі настройки використовував LC-2 так що розказати є що.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Meyson написав:

А чим провіряли?

Це все класно, але штуцер стоїть не в самому вдалому місці.

 

бо

 

Якщо цікаво можу поділитися напрацюваннями в сфері ГБО, в свій час переробляв різні карби на газ. В процесі настройки використовував LC-2 так що розказати є що.

Вы не говорите загадками а опишите как правильно (могу поделиться - делитесь)  я описал то что получил от использования газа (если добавлял начиналась не стабильная работа двигателя)

чем проверяли  не чем  описали результат (при бедной смеси как правило прогорает  выпускной клапан).  Вы  если что имеете и можно поделиться то делитесь  а не умничайте 

без обид ( я меня опыт и тд  )- делитесь  (я делал не трубку в фильтр и не дырку в карб  а перед карбом кольцо с двумя входами так как давление малое в магистрали и куча отверстий по кругу чтоб газ равномерно поступал перед карбом)  -  я описал что делал и как получилось при работе на метане (обычный бытовой газ  не сжиженный)

Змінено користувачем Viktor_KVS
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спочатку хотів кільце поставити після карба, роздивившись то гемору трохи було б, пішов таким шляхом. Працює, зараз торохтить вже третю годину.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Спочатку хотів кільце поставити після карба, роздивившись то гемору трохи було б, пішов таким шляхом. Працює, зараз торохтить вже третю годину.

хай торохтить и не ломается  -главное о сроках замены масла не забывать у меня на малом по паспорту 48 часов на большом 100 

Змінено користувачем Viktor_KVS
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Viktor_KVS написав:

Вы  если что имеете и можно поделиться то делитесь

Відразу не хотів писати, тексту було б не мало, а ще і картинки прийшлося підтягувати для кращого розуміння що відповідно забрало б не мало часу, тому запитав чи цікаво, щоб марно не строчити кучу тексту.

 

, Viktor_KVS написав:

( я меня опыт и тд  )- делитесь

Про досвід сказав для того щоб мотали не вус і не починати пусті спори, хоча і мої знання не істина в послідній інстанції.

 

1 година тому, Viktor_KVS написав:

а не умничайте

 

1 година тому, Viktor_KVS написав:

без обид

Якісь взаємовиключаючі фактори))

Короч проїхали...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку