VolodiMiRspec

Генератор із асинхронного двигуна

74 повідомлення у цій темі

, Михаил Владимирович написав:

Мы с нетерпением ждём результатов и не надо искать отмазок что чего то там нет в продаже если нет в продаже частотомера купите прибор измерительный или осциллограф они сейчас вполне доступны и в путь. 

А хто сказав, що я від чогось відмовився? Чекаю мотор! 

 

Варіант з 12 в генератором як альтернатива. При чому можна поставити не обов'язково автомобільний, бо він слабуватий. Є заводські 12 - 30 в генератори. Можна з таким спробувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цікавий варінт вирішення проблеми з падінням напруги під навантаженням. Підключаються додаткові конденсатори через реле напруги

https://youtu.be/nMW4TNaByTE

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Цікавий варінт вирішення проблеми з падінням напруги під навантаженням. Підключаються додаткові конденсатори через реле напруги

https://youtu.be/nMW4TNaByTE

До тої всеї хєрабори лишається додати "генератор Капандзе"...
На цьому вас покину. Бо  ККД нижче нуля.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Михаил Владимирович написав:

Что в коробочках?

Як виявилось конденсатори :)

 

А от як він там намотаний - хз

IMG_20221127_234513.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стикався з заводськими такими генераторами,так там влаштовано не так як у асинхронному двигуні,він має ротор як у синхронному але без щіток,а обмотки ротора шунтуються діодами,а на статорі намотана обмотка збудження з'єднана з конденсатором, сильно не розбирався,тому можу у чомусь помилятися.З мінусів генератора -це пряма залежність напруги від обертів і неможливість її регулювати іншим чином.З тим що стикався особисто -при виході з ладу центробіжного регулятора при великому навантаженні напруга просідає і обладнання не працює,а у нас люди розумні і підкручують газ на карбюраторі і як результат спалені зварки та інше обладнання.На мій погляд на сьогодні найдешевшим і надійним варіантом є поєднання китайського двс з аб1,чи аб2 єдиний мінус це вага,інші варіанти в результаті вийдуть дорожчими за новий заводський генератор.

IMG_20221122_150430_485.jpg

IMG_20221122_150425_028.jpg

Змінено користувачем Zzz
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось тут на відео ціла батарея конденсаторів :)

https://youtu.be/mGJ-JRqr6ec

 

Ще подився віде з тия як працюють без навантаження. Так само без навантаження 245 - 250 вольт, під навантаженням просідає! 

IMG_20221127_235816.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zzz написав:

Стикався з заводськими такими генераторами,так там влаштовано не так як у асинхронному двигуні,він має ротор як у синхронному але без щіток,а обмотки ротора шунтуються діодами,а на статорі намотана обмотка збудження з'єднана з конденсатором, сильно не розбирався,тому можу у чомусь помилятися.З мінусів генератора -це пряма залежність напруги від обертів і неможливість її регулювати іншим чином.З тим що стикався особисто -при виході з ладу центробіжного регулятора при великому навантаженні напруга просідає і обладнання не працює,а у нас люди розумні і підкручують газ на карбюраторі і як результат спалені зварки та інше обладнання.На мій погляд на сьогодні найдешевшим і надійним варіантом є поєднання китайського двс з аб1,чи аб2 єдиний мінус це вага,інші варіанти в результаті вийдуть дорожчими за новий заводський генератор.

IMG_20221122_150430_485.jpg

IMG_20221122_150425_028.jpg

Имеется 2 таких девайса на господарке. Очень доволен и стоит плата электронной регулировки напруги как в китайце. Если не насиловать аппарат то весьма надёжен. Касаемо веса АБ1 я его ношу сам.

Змінено користувачем Михаил Владимирович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Михаил Владимирович написав:

Имеется 2 таких девайса на господарке. Очень доволен и стоит плата электронной регулировки напруги как в китайце. Если не насиловать аппарат то весьма надёжен. Касаемо веса АБ1 я его ношу сам.

Так вони ж 30в видають, ні? Тоді треба ще інвертор. Не вигідно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Так вони ж 30в видають, ні? Тоді треба ще інвертор. Не вигідно

Они выдают 220 вольт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну ч покибуду з асинхронним пробувати. Бо він в мене є :)

 

Знайшов цікаву схему в інтернеті, але треба з нею розібратись. Наче як без просадок напруги.... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібно брати аб 0/230,бо є ще аб п/30 так та постоянка, на ютубі подивіться " майстерня МВ".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"Майстерня МВ" присутній тут повідомленням вище. :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин тому, Михаил Владимирович написав:

Имеется 2 таких девайса на господарке. Очень доволен и стоит плата электронной регулировки напруги как в китайце. Если не насиловать аппарат то весьма надёжен. Касаемо веса АБ1 я его ношу сам.

В ютубе переделка на китайский движок, ваша работа?

Очень понравились и агрегат, и ролик!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

В ютубе переделка на китайский движок, ваша работа?

Очень понравились и агрегат, и ролик!

наша Якщо наш ролик бо там их много

Змінено користувачем Михаил Владимирович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нарешті замовив частотомір :) Чесно кажучи скільки я його намагався купити в Україні, то вже б дочекався посилки з Китаю. І обійшлося б значно дешевше. Але маєм шо маєм. Як доїде, знайдеться, час та натхнення, то ліпитиму конструктор до купи :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я також вліз в цю тему.  Купив двигун бензиновий. Двигун асинхронний 4квт 3000. Обертів.  Все це до купи зліпив на вал без шківів, як раз думаю китайський двигун буде давати 3300-3500.  І в результаті нічого на виході не отримав.  Вмикав трикутником, на кожну обмотку по конденсатору 30 мкф.  Попробую ще зіркою , десь інфа проскакувала що менші обетри потрібні. Краще відразу б автомобільний генератор кіловатний почепив. Для зарядки акумуляторів би вистачило б.

 

Змінено користувачем AndriyLL
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, AndriyLL написав:

Я також вліз в цю тему.  Купив двигун бензиновий. Двигун асинхронний 4квт 3000. Обертів.  Все це до купи зліпив на вал без шківів, як раз думаю китайський двигун буде давати 3300-3500.  І в результаті нічого на виході не отримав.  Вмикав трикутником, на кожну обмотку по конденсатору 30 мкф.  Попробую ще зіркою , десь інфа проскакувала що менші обетри потрібні. Краще відразу б автомобільний генератор кіловатний почепив. Для зарядки акумуляторів би вистачило б.

 

По оборотами правильно на 10% больше дал, но вот электродвигатель поменяй на 1500 об/мин, лучше меньше. Ещё попробуй перед пуском от того же аккамулятор  кратко подать постоянное напряжение на любую обмотку. По конденсатора сейчас не помню, имею ввиду ёмкость. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин тому, Войциг написав:

По оборотами правильно на 10% больше дал,

Электродвигатель переходит в режим генерации + 10% от номинальной скорости.

Для получения 230-250 вольт 3000-ник необходимо будет раскрутить до 4200 - 4500 оборотов,а напряжение подавать не стоит).

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AndriyLL написав:

Я також вліз в цю тему.  Купив двигун бензиновий. Двигун асинхронний 4квт 3000. Обертів.  Все це до купи зліпив на вал без шківів, як раз думаю китайський двигун буде давати 3300-3500.  І в результаті нічого на виході не отримав.  Вмикав трикутником, на кожну обмотку по конденсатору 30 мкф.  Попробую ще зіркою , десь інфа проскакувала що менші обетри потрібні. Краще відразу б автомобільний генератор кіловатний почепив. Для зарядки акумуляторів би вистачило б.

 

Попробуйте двигатель до 1500 оборотов в номинале с меньшей мощностью,любой и всё получится.

Бенз.двигатель должен быть с запасом мощности + 50% от мощности эл. двигателя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні. При блєкаутах досить вдало користувався асінхронніком приєднанного до автодизеля - все працювало досить непогано, хоча було зроблено на скороруч. Ось моє відео, може комусь стане в користь. 

 

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку