tehnodez

Вибір пральної машини

56 повідомлень у цій темі

Добрий день. Допоможіть вибрати пральну-довгожителя. була індезит, відпрацювала 9 років і роздовбала барабан. Що купити до 500 доларів, щоб теж пропрацювало років 9-10, бажано і більше. Дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не самчунг та не lg

Ті дві фірми заливають плати компаундом і ремонтувати їх проблема...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, а в плані, вузла хрестовина-підшипники, що надійніше? Бо, якраз один ремонтник радив LG через їхні великі підшипники-це правда?

і справді що на lg барабани ріжуться-розриває від монет?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тому що, в мене якраз на моєму индезиті, покійному, загули підшипники, розібрав, побачив нерозбірний бак. Подивився на ютубі як пиляти та клеїти. Відклав на потім. Потім на віджиму барабан почав стукати. Ну окей чувак, треба б швидше міняти підшипники, але часу і сил не було. На потім. Якось вранці прийшов додому, завантажив пральну машину, ну як звичайно повила-постукала, І як довбане! хрестовина розсипалася і барабан полетів у бак, бак тріснув, машина вирушила в останню путь.

Короче попал я на деньги.

Змінено користувачем tehnodez
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в мене  lg проробила років 15, потім віддав знайомим і зараз вона в них ще працює (+5-7 років).

Зараз купив якусь нову марку китайську, вона робила брендові, а зараз свої почала робити. Ціна не слабша брендових, але більш практична. Брав три роки тому за 15 (може 13 або 17, точно не пам'ятаю) тис. грн. Працює добре. Якщо потрібно - уточню назву.

ПС. Не ведися на нові технології з пожиттєвою гарантією на двигун, там двигун не ламається, а летить плата, яка коштує як сама пралка.

, tehnodez написав:

Дякую, а в плані, вузла хрестовина-підшипники, що надійніше? Бо, якраз один ремонтник радив LG через їхні великі підшипники-це правда

до мене звертаються, щоб зробив ключ для зняття ступиці підшипника. На вертикальних. Якщо є місце - вертикальну обходь. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вузька Бош1050, з 2000го року. Міняв ремінь, ТЕН, сальник барабану, перебрав аморти. Не вбиваєма! 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спитайте у канала " автореаниматор " . Я за lg прямий привід це добре . Купив стару б.у міняв плату за 1500 . Ще заливнй кодух гумовий протерся . А барабан працюе .

Змінено користувачем Александр Ирошников
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ig3757 написав:

Вузька Бош1050, з 2000го року. Міняв ремінь, ТЕН, сальник барабану, перебрав аморти. Не вбиваєма! 

 Фронтальна Miele. Взяв купу років тому б/в. Не міняв ні ременя, ні ТЕНа, ні сальника барабану...включно з амортами )))) Не вбиваєма )))) 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

Miele

 

2 години тому, tehnodez написав:

до 500 доларів

 

 

:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну сальник міняв тому що вирішив зробити капіталку- стукала. Стукали як виявилося пізніше аморти. На аморти просто накинув по два хомути і відрегулював 10/10кг. А коли вже все розкидане то і сальнік замінив, хоча рідний ще ходив би і ходив. Із-за зношених амортів і ремінь зірвало- ковбасило барабан. А брав я машинку коли долар був ще по два, як раз на Новий рік!? Чи 2000, чи раніше. Кілька різів витягав з барабану (бак/барабан нержа) дружини залізяччя с брюсгалтерів?? (тоді і ТЕН постраждав).  Але зараз таких машинок немає. Не роблять.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

 

 

, Karmadon написав:
, IMP написав:

Miele

 

2 години тому, tehnodez написав:

до 500 доларів

 

 

 

Саме  так 

Взяв купу років тому б/в

На ЛОХ можна глянути приблизні актуальні ціни, як на б/в, так і на нові.

 Смайлики нажаль у мене з профілю не встановлюються. Спишемо це не на дискримінацію, а на тимчасові виробничі баги )))))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Експлуатую вертикалку Вірпул. Рідкісне ла*но. Дуже не рекомендую. Пропрацювала три роки і посипалася. Спочатку відгнили алюмінієві опори барабану. Купив на заміну з нержавійки (якась контора у Харкові робить) При заміні побачив тріщини в барабані і дверцятах. Купив ще і барабан (від значно старішої моделі цієї марки) він виявився грубшим і не в приклад міцнішим. Тепер іржавіє металевий кожух верхньої кришки. Ніби звичайний шматочок фарбованої бляшанки, а ціна під 2 000 грн.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Siromanets написав:

Тепер іржавіє металевий кожух верхньої кришки.

 

Те саме. Вже проржавів.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

коротше вертикалки ніхто не рекомендує?!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

Взяв купу років тому б/в

 

Ні для кого не секрет, що вже років п'ятнадцять, чи більше вся побутова техніка виробляється під прапором запланованого старіння.

Це умови сучасної світової економіки.

"Кітченейд" (в загальному сенсі) вже давно ніхто не випускає.

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@tehnodez Моя відповідь стосувалась Вірпуль. Яка стоїть в моїх родичів. 10-й рік.

, Karmadon написав:

 

Ні для кого не секрет, що вже років п'ятнадцять, чи більше вся побутова техніка виробляється під прапором запланованого старіння.

Це умови сучасної світової економіки.

"Кітченейд" (в загальному сенсі) вже давно ніхто не випускає.

 

 

Британські вчені розповіли?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, softm написав:

Британські вчені розповіли?

 Просто глянути на "еволюцію" легкових автомобілів....... і всі питання відпадуть само собою. 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

 Просто глянути на "еволюцію" легкових автомобілів....... і всі питання відпадуть само собою. 

 

Еволюція десь там залишилась.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, tehnodez написав:

коротше вертикалки ніхто не рекомендує?!

В мене в родички вже третя чи четверта в лом пішла, поки в мене одна працювала...

Але там тільки така влізе.

Вертикальна не дешева. Складний барабан - часто проблеми через це. І, ніби, через дві опори мала б бути надійнішою - геть не впливає, технічно мала б але - нє-а... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, ig3757 написав:

Вузька Бош1050, з 2000го року. Міняв ремінь, ТЕН, сальник барабану, перебрав аморти. Не вбиваєма! 

Бош Maxx  тех же лет, ни чего не делал.

С ужасом жду чёрного дня. 

Змінено користувачем Stebium1
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також, коли ви поставите на віджимання, зробіть обороти мінімальними, Барабан прослужить довше

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Войциг написав:

Також, коли ви поставите на віджимання, зробіть обороти мінімальними, Барабан прослужить довше

Не смотря на то что это в общем правильно, совет так себе. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Аристон Маргарита 2000. Куплена была в 2002г, работает по сей день. в 2015г была замена сальника и подшипников. В прошлом году заменил ремень (нитки полезли) и сделал профилактику двигателю (проточил коллектор, заменил щётки и смазал подшипники). Думаю, что она ещё 10 лет отработает без вопросов.

 

Аристон Хотпоинт с компьютером. Куплена в 2009г, списана в 2015г. За это время вышли из строя щётки двигателя дважды и засыпали графитом всё внутри. Потом меняли подшипники с распилом бака. Затем вылетел контроллер (возможно, влага где-то пробралась вместе с графитовой пылью). Продал в итоге её на запчасти такому же несчастному, который взял свою на год позже.

 

Что купить сейчас - х.з. Тёща купила Самсунг без особых наворотов. Работает нормально, но год ещё не срок.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, IMP написав:

 Просто глянути на "еволюцію" легкових автомобілів....... і всі питання відпадуть само собою. 

 

2 години тому, softm написав:

 

Еволюція десь там залишилась.

Спробую пояснити еволюцію у виробничих реаліях на прикладі

2 години тому, softm написав:

 

Те саме. Вже проржавів.

1. Початковий варіант: Оцинковка 1,2мм, цинкфосфат, катафорезний грунт, порошкова якісна фарба.

2. Менеджери ниють: "Знизьте собівартість". Технологи йдуть назустріч: Оцинковка міняється на чорну сталь 1мм, цинкфосфат, катафорез, порошкова якісна фарба.

3. В процес влазять так звані "Lean/Toyota"-менеджери. "Давайте "Покращувати!"!". Попри застереження технологів, сталь вже 0,8, цинкфосфат замінюється залізофосфатом, катафорез, якісна порошкова фарба.

4. Новий Лін-баран - "Катафорез нас вб'є по собівартості!". Технологи просто послані лісом. Сталь, залізофосфат, якісна порошкова фарба.

5. Новітній Лін-олень. "Яка, нафіг, різниця??? Давайте купимо найдешевшу порошкову фарбу і просто знежиримо!!!". Сталь та яка-небудь порошкова фарба.

 

Кінцевий споживач при купівлі різниці між варіантами 1-2-3-4-5 на око не побачить.

Еволюція зниження корозійної стійкості (дуже приблизно) по камері сольового туману буде : 1500 год - 1200 год - 750 год - 240 год - 100 год.

 

І ніякої змови немає... просто зниження собівартості...

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, softm написав:

Британські вчені розповіли?

Вірпул вертикалка, весь барабан нержавійка, оськи стальні а кріпляться до барабана через силумінові тоненькі флянчики, що б це могло значити? Нержавійки не вистачило.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку