Одессит

Витрати на пальне

22 повідомлення у цій темі

Нещодавно хтось питався: чи є сенс придбати радянського мотоциклєта (щоб їздити на 9 кілометрів).
Рік потому для тих цілей придбав собі китайского електричного скутера.
Звісно, він значно дорожчий за той "Восход"...
Ані разу не пожалкував!
На повне виснаження АКБ не перевіряв. На 45 кілометрів пробігу ("тапку в килим" (швидкість 40..45км/год. по місту) - вистачає).
Мотор - 1,7кВт.
Розхід "палива": 5...6 копійок на кілометр.
Взимку батарея (Li-Ion) працювала для живлення будинку (зробив своєрідний "павербанк")...
Обслуговування - нуль (тільки колеса підкачав).
Ні на чому не наполягаю! 
Але та радянська "шляпа"...
 

0-02-05-8c1181277141991d14259232c4b1a48a28cae3d2754af65cdb00c04a060b76ce_893714c6d995db6a.jpg

7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз електро-апарати ще і вигідні, що доків не потрібно, до достатньо великої потужності. 

Прогрес - є прогрес...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

Зараз електро-апарати ще і вигідні, що доків не потрібно, до достатньо великої потужності. 

Прогрес - є прогрес...

Таке... Буде потрібно - зробимо як має бути. Особисто я намагаюсь бути законнслухнянною людиной... До 3 кВт на сьогодні майже нічого не потрібно.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Одессит написав:

Розхід "палива": 5...6 копійок на кілометр.

Але яка вартість АКБ, і який її ресурс?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Bogdan написав:

Зараз електро-апарати ще і вигідні, що доків не потрібно, до достатньо великої потужності. 

Прогрес - є прогрес...

І хто вам сказав,що не потрібно?

 https://www.kmu.gov.ua/npas/218793383

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І хто вам сказав,що не потрібно?

Читай уважніше, якщо учиш

 

Цей термін, механічний транспортний засіб, поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а так само тролейбуси і тракторні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

.

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, MaksKo написав:

І хто вам сказав,що не потрібно?

Читай уважніше, якщо учиш

 

Цей термін, механічний транспортний засіб, поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а так само тролейбуси і тракторні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

Читай уважніше, якщо учиш

 

Цей термін, механічний транспортний засіб, поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а так само тролейбуси і тракторні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.

Категорія А1

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gesichtslos написав:

Категорія А1

Народ читайте уважно ВСЕ.

А1 - ВІД 3 кВт....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Правила ПДР відповідно до Закону України "Про дорожній рух" встановлюють єдиний порядок дорожнього руху по усій території України п.1.1., у ньому прямо вказаний перелік обов'язків учасників дорожнього руху.

Розділ 2 "Обов'язки та права водіїв механічних транспортних засобів" згідно розділу "Загальні положення" : п.1.10 ПДР України : механічний транспортний засіб - цей транспортний засіб приведений в рух за допомогою двигуна.

Цей термін, механічний транспортний засіб, поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а так само тролейбуси і тракторні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт. А в §2 ст. 2.13. Право на управління механічними транспортними засобами, написане наступне - транспортні засоби з правами на їх управління відносяться по категоріях:

А1 - мопеди, моторолери і інші транспортні засоби, що мають двигун з робочим об'ємом до 50 см3 або електродвигун потужністю до 4 кВт.

А - мотоцикли і інші двоколісні транспортні засоби мають двигун з робочим об'ємом 50 см3 і більше або двигун потужністю 4 кВт і більше.

В1 - квадро і трицикли, мотоцикли з бічним причепом, мотоколяски і інші триколісні, чотириколісні транспортні засоби дозволена маса яких не перевершує 400 кг

Це означає, що електровелосипед або електроскутер, у яких потужність електромотора до 3 кВт, не є механічним транспортним засобом, а значить вони не потрапляють під вимогу § 2 ст. 2.13. Право на управління транспортними засобами по категорії А, А1, тобто електровелосипедист може їздити без прав на керування транспортним засобом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

В багатьох країнах - потрібні права на все, навіть, велосипед (але там вони простіші). В тій же Європі. 

Змінено користувачем Bogdan
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А скільки той електровоз коштує?

Я тут прикинув від 39 999,99 грн.

То цього мені на газі вистачить на 140000 км, це на 4 роки +, і в теплі та без мошкари)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

Це означає, що електровелосипед або електроскутер, у яких потужність електромотора до 3 кВт, не є механічним транспортним засобом https://oda.zht.gov.ua/news/v-ukrayini-na-zakonodavchomu-rivni-elektrosamokaty-vyznaly-transportnymy-zasobamy/

Змінено користувачем gesichtslos
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gesichtslos написав:

Джерело інформації мало б містити

шашечки чи їхати? 

Відкривай оті правила з гов - і шукай вказаний пункт... Я вже розжував до "нємагу" і "нема часу запихати"

 

, gesichtslos написав:

А в цьому джерелі вказується дещо інше

Ото і дочитай ВСЕ. Останній абзац особливо.

 

На даний момент - до 3-х кВт. Все інше - будемо дивитись коли воно буде.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

А скільки той електровоз коштує?

Я тут прикинув від 39 999,99 грн.

То цього мені на газі вистачить на 140000 км, це на 4 роки +, і в теплі та без мошкари)))

Юра, я ні на чому не наполягаю.
В мене лісапєт набагато дорожчий за цей агрегат.
Так там ще й педалі крутити потрібно :)

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

А скільки той електровоз коштує?

Я тут прикинув від 39 999,99 грн.

То цього мені на газі вистачить на 140000 км, це на 4 роки +, і в теплі та без мошкари)))

Це на чому Ви їздите що Вам вистачить 40 000 грн на 140 000 км?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dedal написав:

Це на чому Ви їздите що Вам вистачить 40 000 грн на 140 000 км?

Курва, нолика не прибрав))) то тра електровоза брати.

Навіщо ви мені день зіпсували?))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви не правильно рахуєте. Треба так - автівка має ресурс 5 років, коштує 300тис. грн, потребує розхідників на 20-25т.грн за строк експлуатації (це якщо не дивитись на пробіг, а раз на півроку міняти все, що міняється), при накаті в 10км на день проїде за цей строк близько 20000км і спалить палива на 40тис.грн. мінімум.

Тобто можна їздити по 18 гривень кілометр з музикою, в комфортній температурі і без мошок на обличчі. І коли воно стане їздити погано, отримати ще "бекмані", прилаштувавши ту автівку за третину ціни. Або їздити далі, зменшуючи з кожним днем вартість кілометру.

І можна їздити на скутері з батарейками. Два роки до відправки того на прийомку металу. Пробігу відповідно трохи менше, розхідників добре, якщо на 1 тис.грн., за скутер 40т.грн, за електрику, як вище написали по 0,06грн/км. Множимо і виходить 8000км пробігу за 40 з хвостиком тисяч гривень. 5 гривень кілометр проти 18. З мошками в роті, дощем по спині і тільки півроку відносно терпимо. Взимку-весною задоволення від скутера дуже сумнівне.

Так що придбавши собі транспортний засіб - не правильно рахувати тільки джерело енергії. Треба зважати на всі витрати. Їздячи на велосипеді теж не треба думати, що то - на шару. Бо і ровер коштує грошей, і розхідники є, і ковбасу в пузо треба пхати в більшій кількості.

Змінено користувачем break
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, break написав:

Ви не правильно рахуєте

Тема зветься: "Витрати на пальне"
Любий не комерційний транспорт - збитковий.
І тойво... Автомобіль в мене теж є :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене є саморобний єлектроскутер. Мотор-колесо на 500 Вт, контроллер на 1 кВт, 48Вольт... Батарея літієва на 16А*г. Чесних 40 км/год при свіжій батареї він їде... На половині заряду вже відверто "скисає". Однак чисто по місту 3км туди... 5км сюди цілком годиться, але не далі. Була можливість проїхатись на саморобному ровері з МК 3кВт і 72Вольт батарея 25А*г. То вже приємна по динаміці і крейсерскій швидкості машина, котра достойно може триматись в міському трафіку. Після неї розумію що даремно я зробив цього замориша на 500Вт... Тому в майбутньому електричку на 2 колесах менше ніж з 3кВт двигуном розглядати не збираюсь взагалі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, break написав:

Ви не правильно рахуєте.

я взагалі вважаю - це різні речі. Все-одно, що міряти напругу ковбасою, а ковбасу - вольтами... - з такого ракурсу в них багато спільного... 

Це дуже точечно-суб'єктивна ситуація, коли — поїхати на рибалку на авто з лодкою, чи на велику з вудкою?.. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку