Rat_stainless_steel

Фарбування металу грунтовкою (праймером) та автофарбою

16 повідомлень у цій темі

Користувався 2K HS 4:1 Компактпраймер Mobihel 1,0л + затверджувач 700 0,25л (комплект)
Після ортофосфорної лягло нормально. 2 шари пензелем.
Потім Автоемаль 2К акрилова 464 Валентина Mobihel двокомпонентна + затверджувач 9900 (комплект) - після нанесеня пензелем (як ще підлогу у салоні обробляти?) пішло бульбашками. Врятувався заглажуваням напівзастиглого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене кожного разу після протравлювання металу ортофосфорною кислотою, або яким іншим перетворювачем іржі після висихання на поверхні металу залишається якийсь сухий наліт. Якщо фарбуватми по ньому, з часом фарба в тих місцях злущується, якщо спробувати його видалити, пошкоджується оксидна плівка. В чому тут прикол?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Rat_stainless_steel написав:

Користувався 2K HS 4:1 Компактпраймер Mobihel 1,0л + затверджувач 700 0,25л (комплект)
Після ортофосфорної лягло нормально. 2 шари пензелем.
Потім Автоемаль 2К акрилова 464 Валентина Mobihel двокомпонентна + затверджувач 9900 (комплект) - після нанесеня пензелем (як ще підлогу у салоні обробляти?) пішло бульбашками. Врятувався заглажуваням напівзастиглого.

Межслойная сушка какая была? Если наносили кисточкой, то возможно мобихел не успел высохнуть и при нанесении Валентины попросту пошел подрыв.Возможно толстые слои

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Golem написав:

У мене кожного разу після протравлювання металу ортофосфорною кислотою, або яким іншим перетворювачем іржі після висихання на поверхні металу залишається якийсь сухий наліт. Якщо фарбуватми по ньому, з часом фарба в тих місцях злущується, якщо спробувати його видалити, пошкоджується оксидна плівка. В чому тут прикол?

"Неправильне" фосфатування - занадто товста плівка, притому з кислими фосфатами.

Просто спробуйте той робочий розчин перетворювача іржі, після витримки обробленої поверхні 1,5-2 години, розвести ще у 10 (десять!) разів і змити ним то, що там "наперетворювало". Можна ще й сухою ганчіркою трохи протерти і хай так досохне.

 

Взагалі, ті "перетворювачі іржі" мають досить мало спільного з адекватним залізо- чи цинкфосфатуванням під фарбування.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колись, дуже давно, я працював на будівництві Славутича.

При обробці іржавих поверхонь ортофосфоркой,

ми ті продукти реакції (чорний порошок) ретельно змивали водою під дуже великим тиском.

І вже після висихання фарбували. Трималось норм.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин тому, Golem написав:

У мене кожного разу після протравлювання металу ортофосфорною кислотою, або яким іншим перетворювачем іржі після висихання на поверхні металу залишається якийсь сухий наліт. Якщо фарбуватми по ньому, з часом фарба в тих місцях злущується, якщо спробувати його видалити, пошкоджується оксидна плівка. В чому тут прикол?

Ну в составе, что преобразователя ржавчины, что в кислотном грунте ортофосфорная кислота. Так вот на кислотный грунт наносится только акриловый грунт, эпоксидный грунт отвалится с кислотного. Короче говоря после преобразователя нужно перекрыть акриловым грунтом и только после этого можно красить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, LAS написав:

Ну в составе, что преобразователя ржавчины, что в кислотном грунте ортофосфорная кислота. Так вот на кислотный грунт наносится только акриловый грунт, эпоксидный грунт отвалится с кислотного. Короче говоря после преобразователя нужно перекрыть акриловым грунтом и только после этого можно красить.

Та не буде воно триматися, як не грунтуй.

Самі по собі перетворювачі іржі не є засобами якісного фосфатування (якісне, в силу суто хімічних причин (баланс температури-кислотності-травлення-гідролізу), не буває холодним-кімнатної температури).

 

Ну от нанесли ви 15% розчин фосфорної кислоти на іржаву залізяку а далі:

1. Потрохи воно продукти корозії розчиняє/перетворює у фосфати заліза (трохи правильніші перетворювачі містять ще азотну кислоту та цинк - ну то фосфати тривалентного заліза і цинку).

2. В якійсь момент іржа закінчується - ну трохи починає під'їдати основний метал.

3. В якійсь момент то все висихає в суміш фосфатів, кислих фосфатів і десь навіть вільної фосфорної кислоти. Притому то досить товстенький шар - десятки грам на кв.м. поверхні (нормально для залізофосфату під фарбування - порядка 1 г/м2, для цинкфосфату - порядка 5г/м2).

 

І оце все ви зверху зафарбовуєте. А кислота потихеньку метал їсть і відшарування при цьому закономірні (бо адгезію шару до металу відтискає водень, а когезії (власної міцності) у такого товстого шару з самого початку багато не було).

Будь-який фосфат мити потрібно, а після перетворювача, який раз так у 3-5 концентрованіший за "правильні" розчини - тим більше.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, LAS написав:

Межслойная сушка какая была?

Різна. І 3-4 години при 25°С, і на всю ніч.
Миття водою після обробки ортофосфорною - не уявляю...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після засихання грунта ,треба було пройтись антисиліконом

Змінено користувачем Urijperetatko735
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тю, блін... Ну ви даєте...  

Чистимо іржу.

Обробляємо перетворювачем. 

Змиваємо наліт. Обезжирюємо. 

Далі - грунт Body 960  

Далі - акриловий грунт 

далі - фарба 

Далі - лак 

Все дую "по мокрому", тобто хвилин 5-15 і наступний шар.

Поки що досить добре виходило.  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Urijperetatko735 написав:

Після засихання грунта ,треба було пройтись антисиліконом

Ну то такое .. После 12 часов сушки надо было хоть скотчбрайтом пройтись, подготовить поверхность. Как сказал Jonhson дует мокрым по мокрому и с пульвика, тогда такой вариант проканывает.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, LAS написав:

После 12 часов сушки надо было хоть скотчбрайтом пройтись, подготовить поверхность.

А як же: в одному місці наждачкою пройшовся, обезпилив, обезжирив. Різниці не побачив.
Наліт після ортофосфорної можна змити розчинником.

Змінено користувачем Rat_stainless_steel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після обробки грунтовки наждачкою та розчинником пузирів поменшало.
На старій фарбі їх нема взагалі. На шпаклівкі теж.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І на старій фарбі є бульбашки. Через деякій час після фарбуваня розтираю їх пензелем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Jonhson написав:

Тю, блін... Ну ви даєте...  

Чистимо іржу.

Обробляємо перетворювачем. 

Змиваємо наліт. Обезжирюємо. 

Далі - грунт Body 960  

Далі - акриловий грунт 

далі - фарба 

Далі - лак 

Все дую "по мокрому", тобто хвилин 5-15 і наступний шар.

Поки що досить добре виходило.  

 

Який перетворювач використовуєте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Леня написав:

Який перетворювач використовуєте?

А ХЗ, якщо відверто.  Якийсь, "з ефектом цинкування".  ... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку