Yunytexnik

Як витягнути статор з електродвигуна?

25 повідомлень у цій темі

Є в наявності трифазний двигун 220/380 вольт,підключення зірочка.В барні тільки три виводи.

Для того щоби його перепідключити,вивести 6 виводів,потрібно розмотати  (забув як воно називається) ізолюючу суконну оплітку(тут вона з склотканини).А потім обмотувати назад.

Отже перше запитання.чим можна обмотати обмотки?

Друге питання,як це зробити,щоби не пошкодити дріт.

Зазори між обмотками є тільки біля статора,а до них 4 см від краю корпуса ,важко добиратися і можна пошкодити ізоляцію дроту.

Як варіант,потрібно витягнути статор з обмотками на 5см з корпусу.

Як це зробити???.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зазвичай ці три виводи з запасом "запаковані" біля інших виводів біля обмоток, і нічого ламати не потрібно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зазвичай статор випресовують на горячу, але то робиться на горілих моторах. Гріють до градусів 200. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Статор витягати не треба - як вже було сказано  це можна зробити тільки на дохлому двигуні. ""нуль"" зірки як правило запакований зверху передньої частини обмотки. Для того,щоб його витягти скальпелем або манікурними кусачками акуратно зрізаємо нитки, які стягують обмотку, і дерев'яною лопаточкою обережно відгинаємо обмотку в передній верхній частині лобовини. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це я знаю.

Але якщо не вдасться потім знову обмотати обмотки ,щоби вони не розсипалися,,може прийдеться гріти корпус і частково пробувати витягувати статора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розмотав шнурки,що обмотували обмотки.

З'єднання трьох обмоток до купи не виявив.Є три з'єднання двох обмоток з приєднаним до них проводом,що виходять на  барно (оранжева відмітка)І з'яднання двох обмоток між собою.(синя відмітка).

Додаю фото.

 

IMG_20231023_100425174.jpg

IMG_20231023_102249481.jpg

Змінено користувачем Yunytexnik
Зміна фото.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обмотки намотані дротом діаметром 0,5 мм.

Таке враження ,що моталося по дві обмотки і потім з'єднувалися послідовно.

Тоді де з'єднання трьох обмоток до купи.

Дві обмотки до купи-це з'єднання трикутником.

Двигун від промислової швейної машини.шильдик затертий.

Не можу нормально вставити фото,то видає поперевертає догори ногами,то видає помилку.

Модератори,будьласка відредагуйте.

Змінено користувачем Yunytexnik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обмотки намотані дротом діаметром 0,5 мм.

Таке враження ,що сталося по дві обмотки і потім з'єднувалися послідовно.

Тоді де з'єднання трьох обмоток до купи.

Дві обмотки до купи-це з'єднання трикутником.

Двигун від промислової швейної машини.шильдик затертий.

IMG_20231023_103626941_HDR.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

схоже на трикутник

там де вольти - потрібно роздивитись що там

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

схоже на трикутник

Так,схоже.але хіба в промисловості десь використовувалося три фази 220 вольт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо і не 220. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знаю, що є 220/380 і 380/660.

Отже виходить що це може бути трикутник на 380 вольт.

Тоді як його запустити через частотник з виходом на 220 вольт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

Це я знаю.

Але якщо не вдасться потім знову обмотати обмотки ,щоби вони не розсипалися,,може прийдеться гріти корпус і частково пробувати витягувати статора.

Фото зробіть, тут не кашпіровські сидять,

Я перемотував хб тесемкою і пропітував епоксидкою, щоб протягнути її використовував мідну проволочку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, makks написав:

Фото зробіть

Фото чого?

Читайте всі повідомлення,там є фото.чи вам потрібні ще якісь?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

вам потрібні ще якісь

Якісне фото передньої лобовини обмотки. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якіснішого я не зроблю.

IMG_20231023_130326028_HDR.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Yunytexnik написав:

 

IMG_20231023_103626941_HDR.jpg

До речі, про всяк випадок, звертали увагу що режим роботи двигуна S6. Він вам підходить?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за підсказку.

Якщо вдастся запустити,то десь застосую,а ні,то продам.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Yunytexnik написав:

Якіснішого я не зроблю.

IMG_20231023_130326028_HDR.jpg

Якщо звернете увагу на статор, то видно що він горів, до того-ж капітально, ізоляція на всипці виглядає обвугленою.  Обмотки вже перемотані і не пропитані, тому зовсім не факт, що шильдик чомусь там відповідає. По обмоткам видно, що це не заводська намотка.

Стосовно витягування статора. На виробництві загальнопромислових елктродвигунів отвір в станині меньший за статор десь на десятку.  Станину на конвеєрі гріють ТВЧ до пару сот градусів і в розширений отвір вставляюють статор. І вже після остигання базуючись по внутрвшній поверхні статора проточуються посадки під щити.. Якщо по якійсь причині він не сів до кінця і закусив , то вже нічого не зробиш. Для цього біля конвеєра стояв 6Р82 з спеціальним кондуктором в якому розрізали станину навпіл щоб витягти статор. Статор в станині посажений намертво і посадки під щити базуються від нього, Виколотите його і вже на місце нічого не стане.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Yunytexnik написав:

Обмотки намотані дротом діаметром 0,5 мм.

Таке враження ,що сталося по дві обмотки і потім з'єднувалися послідовно.

Двигун було перемотано на одну фазу, швидше за все для роботи з конденсатором. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не знаю,де ви там побачили горене,я дивлячись на оригінал ,нічого такого не бачу.

Те,що обмотки не прописані,так я маю імпортний,так там теж обмотки не пропитані.

А також є трифазний двигун на 127 вольт.його я нагрівав на примусі і статор витягував,а потім знову запихав назад,(переключав з трикутника на зірку).

На рахунок шильдика,там були написи,але замазані.коли я попробував їх почистити,вони стерлися.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Попробую підключити через частотних і подивлюся що буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як я писав вище,це двигун від промисловоїшвейної машинки,купляв разом з муфтою,думаю на фабриці з конденсаторами не бавилися,фото схожого я викладав десь в іншій темі,а цього щось не вставляється.

IMG_20230530_152801495_HDR[1].jpg

Змінено користувачем Yunytexnik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, Yunytexnik написав:

Тоді як його запустити через частотник з виходом на 220 вольт?

Для роботи від частотника і потрібен трикутник. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Yunytexnik написав:

на 127 вольт.

Там на шильдику на 7 і схоже щось.

Був в мене такий двигун, але на скільки він - і не дивився. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку