Левша

Допоможіть порадою по ремонту двигуна g4fa kia ceed

37 повідомлень у цій темі

Підкажіть що робити з блоком двигуна g4fa

Дзвонив на різні фірми і всі говорять різне, хтось каже потрібно гільзувати, хтось розточує, А одні кажуть що просто поршні замінимо і буде пушка ракета.

Ще є бажання зібрати двигун самому, чи краще не ризикувати і віддати спеціалістам?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Левша написав:

Ще є бажання зібрати двигун самому, чи краще не ризикувати і віддати спеціалістам?

Если ранее никогда этим не занимались, то иномарочный движок не самое лучшее для экспериментов. Мой кум имея опыт ковыряния жиговских двигателей, залез в Хонду EW2 1,5л и поменял там вкладыши. Машина и 0,5 тыщи не проехала, как двигло застучало. А поскольку ездил на машине я, то я и попал на капиталку, стоимостью 600$.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора, для нормальноі діагностики потрібно заміряти виробітку в циліндрах і на юбці поршня. Як правильно зробити дану процедуру можна подивитися в інеті (мова про поршні) І на 100 процентів правка осі колінвала і шліфування поверхні блоку циліндрів

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

+ треба щоб Ви сказали чи присутній блок балансирів на цьому двигуні, бо по памяті не памятаю де іх не було))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Смотря чем гильзовать, наши покупают в Конотопе заготовку под гильзу, точат и прессуют, без термообработки, имхо не думаю, что это хороший вариант 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

Смотря чем гильзовать, наши покупают в Конотопе заготовку под гильзу, точат и прессуют, без термообработки, имхо не думаю, что это хороший вариант 

В тому і проблема, хочеться зробити один раз щоб його вистачило хоча б на 100 тисяч, А не робити знову через пів року  капіталку, бо щось це не дуже дешево

Ще є варіант взяти готовий двигун після капіталки, але мені здається що це кіт в мішку 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, влад55 написав:

+ треба щоб Ви сказали чи присутній блок балансирів на цьому двигуні, бо по памяті не памятаю де іх не було))))

В мене такого немає 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А що з ним? Масложер непомірний? Який пробіг?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

Смотря чем гильзовать, наши покупают в Конотопе заготовку под гильзу, точат и прессуют, без термообработки, имхо не думаю, что это хороший вариант 

про яку термообробку йде мова? Гільзи? Вона не проходить термообробки (крім гільз двз з повітряним охолодженням)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

А що з ним? Масложер непомірний? Який пробіг?

Масложор вже давно, пару днів тому почав тороїти, викрутив свічки три

Рижі, А на другому циліндрі чорна в сажі, компресію не міряв,але мені здається другий циліндр покинув чат)

Пробіг 220 тисяч

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поршень 77,0 в стандарті, якщо гільзувати-ваз 2103, без жодних проблем. Але краще розточити під ремонтний поршень, різниця там буде невелика по грошам (гільзовка-розточка) Поршні комплектні 200 зелених, гільзи + кільця + пальці  дешевше, але гільзовка в два рази дорожча розточки. От і рахуйте))))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

купити двигуна_лотарея, двигло 1,4 - 100 коней, іх планка 200к, як і в міцуби, Ви і так забагато наіздили)))) + там з маслом корейці намутили-по мануалу одне, по факту інше. Там потрібне масло з дуже низькою зольністю і великою плинністю (0W30) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Левша написав:

Масложор вже давно, пару днів тому почав тороїти, викрутив свічки три

Рижі, А на другому циліндрі чорна в сажі, компресію не міряв,але мені здається другий циліндр покинув чат)

Пробіг 220 тисяч

Масложор - гаразд. Свічки чорні - теж. Компрессію виміряв?  Я бі з цього почав. Із олією... Щоб виключити кільця... 

Глянув би ендоскопом...  Може, тампросто кільця нові підкинути?  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З власного досвіду ремонтів- поршньова, вкладиші, втулки шатунів, направляючі втулки, клапана під питанням, масляний насос, гідрокомпенсатори під питанням, к-т прокладок на двигун, сальники к-ла і клапанів(виключно оригінал)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Левша написав:

Масложор вже давно, пару днів тому почав тороїти, викрутив свічки три

Рижі, А на другому циліндрі чорна в сажі, компресію не міряв,але мені здається другий циліндр покинув чат)

Пробіг 220 тисяч

Без діагностики то як пальцем в небо, голова там не останню роль грає.

220 то і не так багато, щоб повний капець, якщо там стільки ж невідмотали 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Jonhson написав:

Масложор - гаразд. Свічки чорні - теж. Компрессію виміряв?  Я бі з цього почав. Із олією... Щоб виключити кільця... 

Глянув би ендоскопом...  Може, тампросто кільця нові підкинути?  

 

там немає що заміряти, ресурс цього двигуна 200к. Для довідки-пежо 1,6(двигун бмв) масло починає істи після пробігу в 60к))))))) Це вже далеко не ті двигуни що робилися в 2000х, і тим більше в 90х. Це маркетинг)))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От ..ть, а я на свій fe то приміряю))), напевно так і є, довгограючого вже не роблять.

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та я розумію що пальцем в небо, 

Але мені потрібно розібратися що з ним робити, одні кажуть тільки гільзувати, другі розточувати, 

Хочеться щоб зробили якісно.

Пробіг рідний

Ці двигуни приблизно так і ходять.

В нормальних власників може пройшов в би більше, але не в мене)))

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Без діагностики то як пальцем в небо, голова там не останню роль грає.

220 то і не так багато, щоб повний капець, якщо там стільки ж невідмотали 

220 то якраз капець для нього)))) Хоча, безумовно, все треба грамотно продефектувати, якщо виробітки в циліндрах не має, або вона незначна, і поршні ок, то кільцями обійдеться. Якщо не зачіпати корінь(взагалі не зачіпати, навіть не думати про відкручування жодного болта на корінних вкладишах), то не прийдеться робити вісь вала. обійдеться заміною лише шатунних вкладишів. і так далі. Але то все пальцем в небо, потрібна дефектовка. І не тіште себе ілюзіями, Ваш двигун перетнув фінішну стрічку. Ну і по поводу того що троіть, скоріш за все згорів випускний клапан(особливо якщо авто на газу)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, влад55 написав:

про яку термообробку йде мова? Гільзи? Вона не проходить термообробки (крім гільз двз з повітряним охолодженням)

   Тракторные гильзы СМД 18, 31, 62 все были с поверхностным упрочнением термообработкой, смутно подозреваю, что и легковые тоже должны закаливаются.  

1 година тому, Левша написав:

В тому і проблема, хочеться зробити один раз щоб його вистачило хоча б на 100 тисяч, А не робити знову через пів року  капіталку, бо щось це не дуже дешево

Ще є варіант взяти готовий двигун після капіталки, але мені здається що це кіт в мішку 

Боюсь что с такой гильзой ее максимум на 100к и хватит. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vaycartana написав:

   Тракторные гильзы СМД 18, 31, 62 все были с поверхностным упрочнением термообработкой, смутно подозреваю, что и легковые тоже должны закаливаются.  

 

Ви плутаєте мокру гільзу і суху. Це різні речі. Термоброблену суху гільзу, після запресовки в блок (що саме по собі ще те кунфу)))), треба розточити і прохонінгувати в класний розмір. Чим Ви маєте розточити термооброблений ковкий сірий чугун? Суха гільза сира, термічку вона отримує під час роботи двигуна, при перегріві))))) Мокра гільза (це гільза оброблена в класні розміри виробником і як правило встановлюється в блок на ущільнюващі), може бути якоюсь зміцненою. Проте не зустрічав таких на манах, мерсах, рено, сканіях. Гільза з термостійкою вставкою стоіть на дойці і на запорожці 30кс)))) 40ку не робив, не знаю як там))) На старому фольці 1,9 здається, з повітряним охолодженням, теж в гільзі вставка стоіть. Це по памяті, з власного досвіду. На фурах іноді зустрічається жаростійке кільце висотою приблизно 15мм, у самому верху гільзи. 

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, влад55 написав:

Чим Ви маєте розточити термооброблений ковкий сірий чугун?

1. Серый чугун и ковкий чугун - это разные вещи. 

2. Обрабатывается твердосплавом или алмазом аж бигом, у меня пластины есть и 60hrc грызут, хонинговать не проблема. 

11 година тому, влад55 написав:

Проте не зустрічав таких на манах, мерсах, рено, сканіях. Гільза з термостійкою вставкою стоіть на дойці і на

На дойтце точно термообработанная гильза 40-45 hrc, я ее на стаканы для вставки поршня резал, так же как и на СМД,  скании не попадались, но думаю, что там все точно также.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вопрос зашёл в тупик. Просто у меня такое-же двигло на Хюндайке. Человек спросил совета, что лучше делать с таким двигателем, а всё скатилось к тонкостям и нюансам металлооброботки. Ну какой форум - такие и ответы...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для початку треба визначити що саме зношено. Чи просто кільця, чи поршні чи й циліндри. 

 

Змінено користувачем Reiter
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз полетять помідори й яйця. Але розкажу як колись робив  бюджетний "ремонт" на старому Ford Escort. 

 

Підкинув всього лише кільця, навіть поршні не міняв. Циліндри спеціально шкрябав грубою наждачкою!!!

 

Потім заливав масло Хадо + присадку Хадо ремонтну (найдорожчу, та що в 1 банці). Одразу після "ремонту" компресія була від 8,5 до 9,5. Після 1000 - 1500 км, коли присадка "заліпила" оті подряпини, компресія в усіх циліндрах вирівнялась до 12,5. І мотор після цього пройшов до 100 тис! Компрессія така і лишилась, масла не жер, працював безвідмовно. 

 

Нічого не раджу, це лише мій особистий досвід. Я сам не вірив, але вирішив ризикнути і перевірити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку