#342501 Опубліковано: 12 квітня Для шліфовки довжиною більше 600мм треба 722 плоскошліф. А там великі круги - 450 мм. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342502 Опубліковано: 12 квітня , Marafon333 написав: Для шліфовки довжиною більше 600мм треба 722 плоскошліф. А там великі круги - 450 мм. С недели буду у шлифовщика, спрошу что да как. Потом отпишусь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342600 Опубліковано: 14 квітня Для виходу круга фрезерується невеличка частина. На фото видно на направляйці задньої бабки. Нажаль не можу зараз показати зворотню сторону, де супорт їздить, але там здається така ж картина. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342602 Опубліковано: 15 квітня , Marafon333 написав: Треба фрезерувати вихід для шліф круга. Крім того, це призведе до зменшення жорсткості станини. Яка там жорсткість зменшиться:). Там виборка 1мм довжиною 50-60. Зверніть увагу на мн80 і тв16 де пази йдуть наскрізь на всю станину 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342603 Опубліковано: 15 квітня (змінено) Дякую за відповіді. Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ? (доступніше, простіше, дешевше). Але точність.... Змінено 15 квітня користувачем Marafon333 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342608 Опубліковано: 15 квітня 1 година тому, Marafon333 написав: Але точність.... Не вона одна, ше є шорсткість 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342619 Опубліковано: 15 квітня 2 години тому, Stebium1 написав: Не вона одна, ше є шорсткість ...але є і плюс- масло на поверхні краще тримається... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342622 Опубліковано: 15 квітня (змінено) , Marafon333 написав: але є і плюс- масло на поверхні краще тримається... Посмотрите ролик Игоря Кава, о ремоне ТВ-16 и удержании масла в озёрах. Масло в озере, а трение по вершинам. Исходя из такой логики, если бы она была верна, все пары трения делали бы шероховатыми. А их полируют, и почему только Змінено 15 квітня користувачем Stebium1 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342623 Опубліковано: 15 квітня (змінено) Я бачив ролик Ігоря, про ремонт його ТВ-16. Станину фрезерували. Спірний момент- це фрезерування вертикальних площин із уклоном на 5 градусів. Змінено 15 квітня користувачем Marafon333 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342624 Опубліковано: 15 квітня , Marafon333 написав: Станину фрезерували. Под заливку пластиком! И там есть его сакрказм об своих ранних рассуждениях. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342628 Опубліковано: 15 квітня Так станіну наче ніхто не обклеює "Зедексом"... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342629 Опубліковано: 15 квітня Он вірмени не заморочувались шліфовкою, принаймі на 675-х, і якось вони працювали)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342648 Опубліковано: 16 квітня 18 годин тому, Y.fowler. написав: Он вірмени не заморочувались шліфовкою, принаймі на 675-х, і якось вони працювали)) покажіть. Маю 675 Єреван, все шліфоване. , Marafon333 написав: Дякую за відповіді. Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ? (доступніше, простіше, дешевше). Але точність.... вже краще нічого не зачіпати, хай так працює! 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342650 Опубліковано: 16 квітня Не покажу, прийдеться повірити на слово, одного бачив, колона точно фрезерована була, і на кацапчіпі про таке було. Мо і після капіталки, хз. Ось казахи в промислових маштабах капіталять верстати, і все фрезою… там їх багато і різних, маленьких та великих. https://youtube.com/@user-xu4er3gm8w?si=kX4mt3biAWZFh455 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342651 Опубліковано: 16 квітня Ось на скору, 6м12, фрезерують 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342654 Опубліковано: 16 квітня 1 година тому, Tarasyk написав: вже краще нічого не зачіпати, хай так працює! Поставив на суппорт індикатор ІРБ, покатав по внутрішній стороні верт направляючої станини- "яма" у 5 соток. при контрольній проточці "бочка" 2 сотки... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342661 Опубліковано: 16 квітня 7 годин тому, Marafon333 написав: Поставив на суппорт індикатор ІРБ, покатав по внутрішній стороні верт направляючої станини- "яма" у 5 соток. при контрольній проточці "бочка" 2 сотки... Вам повезло, не чіпайте його! Ці цифри для середньостатистичних ТВ-16 - недосяжний космос! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342698 Опубліковано: 19 квітня , Tarasyk написав: Вам повезло, не чіпайте його! Ці цифри для середньостатистичних ТВ-16 - недосяжний космос! У мене у товариша був ТВ-16. Він станину простругав саморобною приспособою. Я особисто міряв контрольну проточку. Станок точив супер точно. На 100 мм проточки не було відхілення навіть у 1/2 сотки ! Та і ви шліфували станину на своєму станку. Цікаво, що з приводу фрезерування а не шліфування станин, одонозначної думки немає. Хоча "із заводу" станини ТВ-16 фрезерувались. Можливо на фрезерних классу "П" ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342805 Опубліковано: 23 квітня "Допуск при ширине стола до 250 мм на расстоянии /=150 мм от заданного сечения до базовой плоскости для станков класса точности Н — 25 мкм, для станков класса точности П — 16 мкм; при ширине стола св. 250 мм на расстоянии /=300 мм допуск для станков класса точности Н— 30 мкм, для станков класса точности П — 20 мкм." Навіть якщо ви знайдете фрезерний класу П з достатнім ходом який відповідає паспортним даним - то всеодно забагато. Не беручи до уваги інші фактори... Якщо ваш станок вас чимось не влаштовує - віддайте станину на шліфовку, навіщо придумувати зайві проблеми? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342822 Опубліковано: 23 квітня , Marafon333 написав: Хоча "із заводу" станини ТВ-16 фрезерувались. Покажіть таку! 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342825 Опубліковано: 23 квітня , Stebium1 написав: Покажіть таку! Покажу, у мого ТВ-16 на вертикальних плоскостях слід від фрези. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342826 Опубліковано: 23 квітня (змінено) 15 годин тому, Marafon333 написав: Покажу, Чекаємо! І так щоб було зрозуміло які площіни. Змінено 24 квітня користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342828 Опубліковано: 23 квітня , Y.fowler. написав: Ось казахи в промислових маштабах капіталять верстати У казахів там повний треш, а не капіталка. Не варто орієнтуватись на такий контент. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342830 Опубліковано: 23 квітня (змінено) Я особово і не орієнтуюсь, показав в контексті школи советьського станкобудуваня))) та і везуть туди верстати, то попит є на таке. Змінено 23 квітня користувачем Y.fowler. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#342831 Опубліковано: 23 квітня , Y.fowler. написав: Я особово і не орієнтуюсь, показав в контексті школи советьського станкобудуваня))) та і везуть туди верстати, то попит є на таке. У нас теж на таке є попит :-) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах