Marafon333

Шукаю виконавця по шліфовці станини токарного ТВ-16

50 повідомлень у цій темі

Для шліфовки довжиною більше 600мм треба 722 плоскошліф. А там великі круги - 450 мм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

Для шліфовки довжиною більше 600мм треба 722 плоскошліф. А там великі круги - 450 мм.

С недели буду у шлифовщика, спрошу что да как. Потом отпишусь. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для виходу круга фрезерується невеличка частина. На фото видно на направляйці задньої бабки. Нажаль не можу зараз показати зворотню сторону, де супорт їздить, але там здається така ж картина.

20220417_165036.jpg20220417_165036(9).jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

Треба фрезерувати вихід для шліф круга. Крім того, це призведе до зменшення жорсткості станини.

 

Яка там жорсткість зменшиться:). Там виборка 1мм довжиною 50-60. Зверніть увагу на мн80 і тв16 де пази йдуть наскрізь на всю станину

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповіді.

Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ?

(доступніше, простіше, дешевше). Але точність....

Змінено користувачем Marafon333
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Marafon333 написав:

Але точність....

Не вона одна, ше є шорсткість

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Stebium1 написав:

Не вона одна, ше є шорсткість

...але є і плюс- масло на поверхні краще тримається...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

але є і плюс- масло на поверхні краще тримається...

Посмотрите ролик Игоря Кава, о ремоне ТВ-16 и удержании масла в озёрах.

Масло в озере, а трение по вершинам. 

Исходя из такой логики, если бы она была верна, все пары трения делали бы шероховатыми.

А их полируют, и почему только :acute:

Змінено користувачем Stebium1
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я бачив ролик Ігоря, про ремонт його ТВ-16. Станину фрезерували.

Спірний момент- це фрезерування  вертикальних площин із уклоном на 5 градусів.

Змінено користувачем Marafon333
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

Станину фрезерували.

Под заливку пластиком!

И там есть его сакрказм об своих ранних рассуждениях.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так станіну наче ніхто не обклеює "Зедексом"...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Он вірмени не заморочувались шліфовкою, принаймі на 675-х, і якось вони працювали))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 годин тому, Y.fowler. написав:

Он вірмени не заморочувались шліфовкою, принаймі на 675-х, і якось вони працювали))

покажіть. Маю 675 Єреван, все шліфоване.

 

, Marafon333 написав:

Дякую за відповіді.

Цікавить питання: так може доцільніше виконати роботу на фрезерному ?

(доступніше, простіше, дешевше). Але точність....

вже краще нічого не зачіпати, хай так працює!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не покажу, прийдеться повірити на слово, одного бачив, колона точно фрезерована була, і на кацапчіпі про таке було. Мо і після капіталки, хз.

Ось казахи в промислових маштабах капіталять верстати, і все фрезою… там їх багато і різних, маленьких та великих.

 

https://youtube.com/@user-xu4er3gm8w?si=kX4mt3biAWZFh455

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось на скору, 6м12, фрезерують

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Tarasyk написав:

вже краще нічого не зачіпати, хай так працює!

Поставив на суппорт індикатор ІРБ, покатав по внутрішній стороні верт направляючої станини- "яма" у 5 соток.

при контрольній проточці "бочка" 2 сотки...

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин тому, Marafon333 написав:

Поставив на суппорт індикатор ІРБ, покатав по внутрішній стороні верт направляючої станини- "яма" у 5 соток.

при контрольній проточці "бочка" 2 сотки...

 

 

Вам повезло, не чіпайте його! Ці цифри для середньостатистичних ТВ-16 - недосяжний космос!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Tarasyk написав:

Вам повезло, не чіпайте його! Ці цифри для середньостатистичних ТВ-16 - недосяжний космос!

У мене у товариша був ТВ-16. Він станину простругав саморобною приспособою. Я особисто міряв контрольну проточку. Станок точив супер точно. На 100 мм проточки не було відхілення навіть у 1/2 сотки !

Та і ви шліфували станину на своєму станку.

   Цікаво, що з приводу фрезерування а не шліфування станин, одонозначної думки немає. Хоча "із заводу" станини ТВ-16 фрезерувались. Можливо на фрезерних классу "П" ?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"Допуск при ширине стола до 250 мм на расстоянии /=150 мм от заданного сечения до базовой плоскости для станков класса точности Н — 25 мкм, для станков класса точности П — 16 мкм; при ширине стола св. 250 мм на расстоянии /=300 мм допуск для станков класса точности Н— 30 мкм, для станков класса точно­сти П — 20 мкм."
Навіть якщо ви знайдете фрезерний класу П з достатнім ходом який відповідає паспортним даним - то всеодно забагато. Не беручи до уваги інші фактори...
Якщо ваш станок вас чимось не влаштовує - віддайте станину на шліфовку, навіщо придумувати зайві проблеми?

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Marafon333 написав:

Хоча "із заводу" станини ТВ-16 фрезерувались.

Покажіть таку!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

Покажіть таку!

Покажу, у мого ТВ-16 на вертикальних плоскостях слід від фрези.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин тому, Marafon333 написав:

Покажу,

Чекаємо! І так щоб було зрозуміло які площіни. 

Змінено користувачем Stebium1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Ось казахи в промислових маштабах капіталять верстати

У казахів там повний треш, а не капіталка. Не варто орієнтуватись на такий контент.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я особово і не орієнтуюсь, показав в контексті школи советьського станкобудуваня)))

та і везуть туди верстати, то попит є на таке.

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Я особово і не орієнтуюсь, показав в контексті школи советьського станкобудуваня)))

та і везуть туди верстати, то попит є на таке.

У нас теж на таке є попит :-)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку