#346127 Опубліковано: 19 вересня На місцевому аналогу нашого сайт з трьох букв, придбав отакий девайс. Виглядає як компресор, але мабуть потрібно його до ресівера під'єднати? Чого ще не вистачає? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346128 Опубліковано: 19 вересня А что то за аналог в ФРГ, если не секрет? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346130 Опубліковано: 20 вересня 5 годин тому, vespertinus написав: але мабуть потрібно його до ресівера під'єднати Навіщо? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346131 Опубліковано: 20 вересня в мене був подібний але трифазний і більший. В нього були два невеликі ресивери (для симетрії і стійкості). Невеликі потрібні ще й тому, щоб встигав охолонути. А в цьому охолодження відсутнє, тобто якщо і ставити редуктор - то дуже малий. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346135 Опубліковано: 20 вересня 13 години тому, softm написав: А что то за аналог в ФРГ, если не секрет? Kleinenzaigen. В дословном переводе "маленькое объявление" 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346138 Опубліковано: 20 вересня (змінено) Это бытовой одноцилиндровый компрессор.Он изначально предназначен для работы без ресивера . Включил , накачал что надо - выключил . Змінено 20 вересня користувачем Cracker 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346164 Опубліковано: 22 вересня , Cracker написав: Это бытовой одноцилиндровый компрессор.Он изначально предназначен для работы без ресивера . Включил , накачал что надо - выключил . То есть красить им нельзя? А как понять какое давление он может накачать? Добавлю ещё видео 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346170 Опубліковано: 22 вересня (змінено) Ну штатно он для этого не предназначен. Пульвер будет работать рывками и может кидать масло в шланг. На счет дааления посмотрите на шильдах .Можно манометром еще проверить. Змінено 22 вересня користувачем Cracker 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346180 Опубліковано: 23 вересня 13 години тому, Cracker написав: Ну штатно он для этого не предназначен. Пульвер будет работать рывками и может кидать масло в шланг. На счет дааления посмотрите на шильдах .Можно манометром еще проверить. К сожалению шильдик только один, на самом моторе, и совершенно не информативный. Кстати насчёт масла: в глазке масло присутствует, но цвет мне не нравится. Стоит ли его менять? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346181 Опубліковано: 23 вересня Думаю поменять стоит. Сколько там оно работало не известно. Тнм более это совсем не сложно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346182 Опубліковано: 23 вересня , Cracker написав: Думаю поменять стоит. Сколько там оно работало не известно. Тнм более это совсем не сложно. Можете подсказать какое масло нужно? Желательно в импортном исполнении, так как отечественное в ФРГ очень трудно найти. Сливную пробку я вижу, а вот заливную? Это красный пиптик? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346183 Опубліковано: 23 вересня 2 години тому, vespertinus написав: Можете подсказать какое масло нужно? Желательно в импортном исполнении, так как отечественное в ФРГ очень трудно найти. Сливную пробку я вижу, а вот заливную? Это красный пиптик? Любое компрессорное P100. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346185 Опубліковано: 23 вересня , Blitzen написав: Сливную пробку я вижу, а вот заливную? Это красный пиптик? Он самый. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346187 Опубліковано: 23 вересня (змінено) Я був купив з рук невеликий компресор (як зараз звичайні в продажу), не було часу в ньому поковирятись, просто замінив оливу і працював. Але він іноді погано стартував. Надіявся на нього коли електрику вимикали - щоб фарбувати від генератора ним. Але генератор його вибивав на тому ж старті. Розібрав - він в середині був ніби оліфою вимазаний - все було дуже туго, тому він і не стартував... Завжди такі вживані речі краще перебрати, промити і т.д. Невідомо як з ним поводились і скільки він не працював... Змінено 23 вересня користувачем Bogdan 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346194 Опубліковано: 23 вересня 8 годин тому, Bogdan написав: Я був купив з рук невеликий компресор (як зараз звичайні в продажу), не було часу в ньому поковирятись, просто замінив оливу і працював. Але він іноді погано стартував. Надіявся на нього коли електрику вимикали - щоб фарбувати від генератора ним. Але генератор його вибивав на тому ж старті. Розібрав - він в середині був ніби оліфою вимазаний - все було дуже туго, тому він і не стартував... Завжди такі вживані речі краще перебрати, промити і т.д. Невідомо як з ним поводились і скільки він не працював... Я згодний що краще перебрати. Але я ніколи не мав справу з компресорами. Тому і зробив цю тему. Взагалі в планах зробити з нього повноцінний компресор, щоб можна було щось маленьке пофарбувати. Як донора для ресівера думаю застосувати балон від гелію, тут їх постійно викидають на смітник. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346195 Опубліковано: 23 вересня Якщо пускається нормально, немає сторнніх звуків, не треба нічого перебирати . ...."не заважайте техніці працювати" (с). Поміняйте оливу тай годі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346196 Опубліковано: 23 вересня Яка в нього потужність? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346197 Опубліковано: 23 вересня , Cracker написав: ..."не заважайте техніці працювати" (с). Можна й так. Їде поки їде )))) . Я завжди перебираю. Якось вже у звичку пішло. Лише раз, як купив токарний - нічого не перебирав, він був після "техогляду", та й працювати потрібно було... так і працює вже роки і роки... Щодо компресора, то він ще в масло конденсат жене - така в нього філософія роботи, клапана закакує і т.д. Я десятки компресорів перековиряв - завжди було що підшаманити. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346202 Опубліковано: 23 вересня 2 години тому, vespertinus написав: Як донора для ресівера думаю застосувати балон від гелію, тут їх постійно викидають на смітник Думаю, що то шось типу ємності від фреону... такий собі з неї ресивер... там товщина металу крапля... а компресор вологи таки нажене... скородує і таки розірве... а куском залізяки у голову то буде, хоч і повчально, але трохи боляче... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346203 Опубліковано: 24 вересня (змінено) 9 годин тому, Bogdan написав: Можна й так. Їде поки їде )))) . Я завжди перебираю. Якось вже у звичку пішло. Лише раз, як купив токарний - нічого не перебирав, він був після "техогляду", та й працювати потрібно було... так і працює вже роки і роки... Щодо компресора, то він ще в масло конденсат жене - така в нього філософія роботи, клапана закакує і т.д. Я десятки компресорів перековиряв - завжди було що підшаманити. Не заперечую. Але є достатньо прикладів коли не маючи досвіду лізуть в техніку , а потім стає тількі гірше . Змінено 24 вересня користувачем Cracker 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346204 Опубліковано: 24 вересня 10 годин тому, Cracker написав: Якщо пускається нормально, немає сторнніх звуків, не треба нічого перебирати . ...."не заважайте техніці працювати" (с). Поміняйте оливу тай годі. А які звуки сторонні? Коли рукою провертаю вал мотора, то такі ритмічні "хрюкі" відбуваються. Коли затискаю пальцем вихідний отвір він не "продавлює", а кудись дівається. Так як я ніколи мав справу з такою технікою, то дати оцінку працеспроможності нажаль не можу. На моєму каналі зняв "шортс" як він себе поводить, але чомусь зараз посилання не відображається 11 година тому, Bogdan написав: Яка в нього потужність? 0,75 кВт 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346205 Опубліковано: 24 вересня , vespertinus написав: А які звуки сторонні? Коли рукою провертаю вал мотора, то такі ритмічні "хрюкі" відбуваються. Різкий металічний стук, скрегіт, визг. ""Хрукання"" - ознака нормальної роботи клапанів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346206 Опубліковано: 24 вересня (змінено) 13 години тому, Олек77 написав: Думаю, що то шось типу ємності від фреону... такий собі з неї ресивер... там товщина металу крапля... а компресор вологи таки нажене... скородує і таки розірве... а куском залізяки у голову то буде, хоч і повчально, але трохи боляче... На них іще написано, що не можна використовувати в якості ресивера Вони одноразові. Колись дивився на такі на прийомці. Питання до автора теми. Ну добре ми тут в Україні займаємось тими саморобками. Не від того, що так дуже то подобається, а від того, що не все можеш купити через брак коштів. Але хіба вже в Німетчині Ви не можете дозволити собі придбати готового компрессора побутового рівня для тих простих фарбувальних робіт? Змінено 24 вересня користувачем Reiter 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346208 Опубліковано: 24 вересня 2 години тому, Reiter написав: На них іще написано, що не можна використовувати в якості ресивера Вони одноразові. Колись дивився на такі на прийомці. Питання до автора теми. Ну добре ми тут в Україні займаємось тими саморобками. Не від того, що так дуже то подобається, а від того, що не все можеш купити через брак коштів. Але хіба вже в Німетчині Ви не можете дозволити собі придбати готового компрессора побутового рівня для тих простих фарбувальних робіт? В принципі можу. Б/В можна купити за 100€. Але ставити немає де. Та і хотілося щось зробити самому, та ще ціна 15€ була приваблива 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#346216 Опубліковано: 24 вересня 15 годин тому, vespertinus написав: А які звуки сторонні? Коли рукою провертаю вал мотора, то такі ритмічні "хрюкі" відбуваються. Юра таки тут правий )))). 15 годин тому, vespertinus написав: 0,75 кВт то це і не геть мало. Маленький ресивер на пару літрів достатньо, щоб компенсував нерівномірність. Для малесенького пульвера потяне. Але на таке бажано ставити теплореле в мотор, або зверху - десь на 40-50 градусів, щоб відмикав при перегріві - тоді можна буде ставити і більший ресивер. Ну і ще як варіант облегшити роботу - занизити тиск накачування. На око - 6 і 8 атм, на моєму компресорі - це 20-25% нагріву. 10 годин тому, Reiter написав: Але хіба вже в Німетчині Я в Польщі такого надивився, що для наших тільки з валідолом розповідати можна. Особливо коли ковід колихнув - багато "бізнесів" накрилось і в лом їхали цілі майстерні... А ще там під новорічні свята є традиція - грандіозне прибирання - все з полиць в лом... пряв упаковці викидали, що не так лежало... До слова і наші заробітчани також здавали багато робочого інструменту - їм треба їхати додому, або летіти - з собою не потягнеш... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах