vespertinus

Чого не вистачає цьому компресору?

26 повідомлень у цій темі

На місцевому аналогу нашого сайт з трьох букв, придбав отакий девайс. Виглядає як компресор, але мабуть потрібно його до ресівера під'єднати? Чого ще не вистачає?

IMG_20240915_134319_808.jpg

IMG_20240915_134427_939.jpg

IMG_20240915_134404_272.jpg

IMG_20240915_134340_130.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А что то за аналог в ФРГ, если не секрет?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, vespertinus написав:

але мабуть потрібно його до ресівера під'єднати

Навіщо?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в мене був подібний але трифазний і більший. В нього були два невеликі ресивери (для симетрії і стійкості). Невеликі потрібні ще й тому, щоб встигав охолонути. А в цьому охолодження відсутнє, тобто якщо і ставити редуктор - то дуже малий.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, softm написав:

А что то за аналог в ФРГ, если не секрет?

Kleinenzaigen. В дословном переводе "маленькое объявление"

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это бытовой одноцилиндровый компрессор.Он изначально предназначен для работы без ресивера . Включил , накачал что надо - выключил .

 

Змінено користувачем Cracker
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cracker написав:

Это бытовой одноцилиндровый компрессор.Он изначально предназначен для работы без ресивера . Включил , накачал что надо - выключил .

 

То есть красить им нельзя? А как понять какое давление он может накачать?

Добавлю ещё видео 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну штатно он для  этого не предназначен. Пульвер будет работать рывками и может кидать масло в шланг. 

На счет дааления посмотрите на шильдах .Можно манометром   еще проверить.

Змінено користувачем Cracker
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, Cracker написав:

Ну штатно он для  этого не предназначен. Пульвер будет работать рывками и может кидать масло в шланг. 

На счет дааления посмотрите на шильдах .Можно манометром   еще проверить.

К сожалению шильдик только один, на самом моторе, и совершенно не информативный. Кстати насчёт масла: в глазке масло присутствует, но цвет мне не нравится. Стоит ли его менять?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю поменять стоит. Сколько там оно  работало не известно. Тнм более это совсем не сложно.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cracker написав:

Думаю поменять стоит. Сколько там оно  работало не известно. Тнм более это совсем не сложно.

 

Можете подсказать какое масло нужно? Желательно в импортном исполнении, так как отечественное в ФРГ очень трудно найти. Сливную пробку я вижу, а вот заливную? Это красный пиптик?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, vespertinus написав:

Можете подсказать какое масло нужно? Желательно в импортном исполнении, так как отечественное в ФРГ очень трудно найти. Сливную пробку я вижу, а вот заливную? Это красный пиптик?

Любое компрессорное P100.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Blitzen написав:

Сливную пробку я вижу, а вот заливную? Это красный пиптик?

Он  самый. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я був купив з рук невеликий компресор (як зараз звичайні в продажу), не було часу в ньому поковирятись, просто замінив оливу і працював. Але він іноді погано стартував. Надіявся на нього коли електрику вимикали - щоб фарбувати від генератора ним. Але генератор його вибивав на тому ж старті. Розібрав - він в середині був ніби оліфою вимазаний - все було дуже туго, тому він і не стартував... 

Завжди такі вживані речі краще перебрати, промити і т.д. Невідомо як з ним поводились і скільки він не працював...
 

Змінено користувачем Bogdan
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, Bogdan написав:

Я був купив з рук невеликий компресор (як зараз звичайні в продажу), не було часу в ньому поковирятись, просто замінив оливу і працював. Але він іноді погано стартував. Надіявся на нього коли електрику вимикали - щоб фарбувати від генератора ним. Але генератор його вибивав на тому ж старті. Розібрав - він в середині був ніби оліфою вимазаний - все було дуже туго, тому він і не стартував... 

Завжди такі вживані речі краще перебрати, промити і т.д. Невідомо як з ним поводились і скільки він не працював...
 

Я згодний що краще перебрати. Але я ніколи не мав справу з компресорами. Тому і зробив цю тему. Взагалі в планах зробити з нього повноцінний компресор, щоб можна було щось маленьке пофарбувати. Як донора для ресівера думаю застосувати балон від гелію, тут їх постійно викидають на смітник. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо пускається нормально, немає сторнніх звуків, не треба нічого перебирати . 

...."не заважайте техніці працювати" (с). 

Поміняйте оливу тай годі. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Яка в нього потужність?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cracker написав:

..."не заважайте техніці працювати" (с). 

Можна й так. Їде поки їде )))) .

Я завжди перебираю. Якось вже у звичку пішло. Лише раз, як купив токарний - нічого не перебирав, він був після "техогляду", та й працювати потрібно було... так і працює вже роки і роки...

Щодо компресора, то він ще в масло конденсат жене - така в нього філософія роботи, клапана закакує і т.д. Я десятки компресорів перековиряв - завжди було що підшаманити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, vespertinus написав:

Як донора для ресівера думаю застосувати балон від гелію, тут їх постійно викидають на смітник

Думаю, що то шось типу ємності від фреону... такий собі з неї ресивер... там товщина металу крапля... а компресор вологи таки нажене... скородує і таки розірве... а куском залізяки у голову то буде, хоч і повчально, але  трохи боляче...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, Bogdan написав:

Можна й так. Їде поки їде )))) .

Я завжди перебираю. Якось вже у звичку пішло. Лише раз, як купив токарний - нічого не перебирав, він був після "техогляду", та й працювати потрібно було... так і працює вже роки і роки...

Щодо компресора, то він ще в масло конденсат жене - така в нього філософія роботи, клапана закакує і т.д. Я десятки компресорів перековиряв - завжди було що підшаманити.

Не заперечую. Але  є  достатньо прикладів коли не маючи досвіду лізуть в техніку , а потім стає тількі гірше .

Змінено користувачем Cracker
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, Cracker написав:

Якщо пускається нормально, немає сторнніх звуків, не треба нічого перебирати . 

...."не заважайте техніці працювати" (с). 

Поміняйте оливу тай годі. 

А які звуки сторонні? Коли рукою провертаю вал мотора, то такі ритмічні "хрюкі" відбуваються. Коли затискаю пальцем вихідний отвір він не "продавлює", а кудись дівається. Так як я ніколи мав справу з такою технікою, то дати оцінку працеспроможності  нажаль не можу. На моєму каналі зняв "шортс" як він себе поводить, але чомусь зараз посилання не відображається

11 година тому, Bogdan написав:

Яка в нього потужність?

 

0,75 кВт

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vespertinus написав:

А які звуки сторонні? Коли рукою провертаю вал мотора, то такі ритмічні "хрюкі" відбуваються.

Різкий металічний стук, скрегіт, визг.   ""Хрукання"" - ознака нормальної роботи клапанів. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, Олек77 написав:

Думаю, що то шось типу ємності від фреону... такий собі з неї ресивер... там товщина металу крапля... а компресор вологи таки нажене... скородує і таки розірве... а куском залізяки у голову то буде, хоч і повчально, але  трохи боляче...

На них іще написано, що не можна використовувати в якості ресивера :) Вони одноразові.  Колись дивився на такі на прийомці. 

 

Питання до автора теми. Ну добре ми тут в Україні займаємось тими саморобками. Не від того, що так дуже то подобається, а від того, що не все можеш купити через брак коштів.

 

Але хіба вже в Німетчині Ви не можете дозволити собі придбати готового компрессора побутового рівня для тих простих фарбувальних робіт?

Змінено користувачем Reiter
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Reiter написав:

На них іще написано, що не можна використовувати в якості ресивера :) Вони одноразові.  Колись дивився на такі на прийомці. 

 

Питання до автора теми. Ну добре ми тут в Україні займаємось тими саморобками. Не від того, що так дуже то подобається, а від того, що не все можеш купити через брак коштів.

 

Але хіба вже в Німетчині Ви не можете дозволити собі придбати готового компрессора побутового рівня для тих простих фарбувальних робіт?

В принципі можу. Б/В можна купити за 100€. Але ставити немає де. Та і хотілося щось зробити самому, та ще ціна 15€ була приваблива

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин тому, vespertinus написав:

А які звуки сторонні? Коли рукою провертаю вал мотора, то такі ритмічні "хрюкі" відбуваються.

Юра таки тут правий )))).

 

15 годин тому, vespertinus написав:

0,75 кВт

то це і не геть мало. Маленький ресивер на пару літрів достатньо, щоб компенсував нерівномірність. Для малесенького пульвера потяне. Але на таке бажано ставити теплореле в мотор, або зверху - десь на 40-50 градусів, щоб відмикав при перегріві - тоді можна буде ставити і більший ресивер. Ну і ще як варіант облегшити роботу - занизити тиск накачування. На око - 6 і 8 атм, на моєму компресорі - це 20-25% нагріву. 

 

10 годин тому, Reiter написав:

Але хіба вже в Німетчині

Я в Польщі такого надивився, що для наших тільки з валідолом розповідати можна. Особливо коли ковід колихнув - багато "бізнесів" накрилось і в лом їхали цілі майстерні... А ще там під новорічні свята є традиція - грандіозне прибирання - все з полиць в лом... пряв упаковці викидали, що не так лежало... 

До слова і наші заробітчани також здавали багато робочого інструменту - їм треба їхати додому, або летіти - з собою не потягнеш... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку