#73149 Опубліковано: 7 грудня, 2017 Створю і я свою тему. Може і тут найдуться свої клієнти )) Аргоном варю 4 роки. По суті апарат і куплявся під ремонт велосипедних рам, але такс само вже давно в процесі виробництво власних рам з нуля, вже навіть є пару тестових екземплярів, які проходять обкатку. Зремонтованих рам вже кілька сотень, покладених швів кіломентрами. Ось пару "важких" випадків, які потребували комплексного підходу або замін частин рами: 11 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73150 Опубліковано: 7 грудня, 2017 Ну і звичайно звичайно в більшості таких "складних" випадків рами проходили термообробку, але нажаль не повну, а саме: закалку в печі, але замість штучного старіння ( ~8 годин в печі) вони природньо старіли, тобто лежали без використання 6061 сплав 10 днів, 7005 сплав - 30 днів. Це доречі дуже важливий етап, всі рами які варю, рекомендую щоб полежали без навантажень, бо після зварки чи то закалки, алюміній по своїм властивостям нагадує теплий пластилін, лише після 12 годин старіння він починає "твердіти" і набираися міцності. 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73151 Опубліковано: 7 грудня, 2017 А ось моя титанова рама, на якій я відкатав цілий сезон, шви не ідеальні, вага також могла б бути менша, та й геометрію треба підкоректувати, але основна суть була зварити раму і відтестувати, провірити, який з мене зварювальник Ну і невеличке відео, що та рама пережила 15 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73160 Опубліковано: 7 грудня, 2017 Дуже гарний підхід до справи у вас. Зацікавив стапель для зкладання. То ви купували, чи самі клепали? як площина забезпечуеться? Ну і ще шкурне питання. Я тут якось наїхав на власного вєліка власним бусом. Здавав, та не замітив у темряві, що залишив його позаду. Рама алюміньова деформувалась. Бажаю вирехтовати. Як це краще робити нахолодну, чи з допомогою зварювання? Які там можуть сплави бути використані? Наскільки точно повинно бути відрехтовано? Зігнувся один ричаг педалі трохи. Не можу зняти з вісі каретки. Не підкажете як це зробити? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73161 Опубліковано: 7 грудня, 2017 А ти крутий чувак) Хотів би я вміти перестрибнули гарно хоча б метровий горбик) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73170 Опубліковано: 7 грудня, 2017 Стапель робив, правда він ще сирий, доробляти і доробляти хоча вже використовувати можна, просто незручно і довго виставляти. Фірмовий стапель в мінімальний комплектації від 3250$ починається наприклад anvil framefixture 3.1. Площина: Довірився точності інструменту на якому робили частини. Звичайно похибка є і доволі велика якщо не заморочуватись, буду потрохи це виправляти. Але головна суть стапеля виставити розмір рами і кути для того щоб прихватити. Рама вариться на столі, а потім всерівно її треба рівняти коректувати. Раніше це робив на шліфованому столі від фрезера, але недавно найшов на металобрухті стіл від поліграфічної гільйотини, радості повні штани). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73171 Опубліковано: 7 грудня, 2017 На виробництві всі рами рівняються в 12 годинний проміжок після закалки до штучного старіння. Можна і на холодно, але нагрівши алю він стає вдвічі піддатливіший, можна і різаком нагріти, а для індикації помастити звичайним милом, при досягненні певної температури воно почорніє. Для шатунів треба спеціальну вижимку. Рівняю шатуни на токарному, зажавши разом з кареткою в центра. Сплави лише два 6061 і 7005, найбільша різниця в старінні, писав вище. Та я крутий, дякую, але вже майже пенсіонер в цьому спорті ( 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73177 Опубліковано: 7 грудня, 2017 Мужик, я никогда дертером не был и не интересовался абсолютно этим направлением, поэтому узнал о тебе случайно. Однажды приятель скинул ссыль на х-байкерс, мол "Миха, смотри как чувак во Львове творит". Я посмотрел и я очень порадовался! Я думал, что у нас, в Украине, вообще никого нет рукастого, кто бы занимался велосипедным направлением настолько серьезно. Все время слышал только о том "да я квалифицированный веломеханик! Я амортизаторы перебираю!" и т.д. Очень хотел бы заскочить в гости, если буду во Львове. Уверен, что будет о чем пообщаться и чем поделиться. Успехов! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73394 Опубліковано: 8 грудня, 2017 15 годин назад, Дядя Уєф написав: Рама алюміньова деформувалась. Бажаю вирехтовати. Як це краще робити нахолодну, чи з допомогою зварювання? Які там можуть сплави бути використані? Наскільки точно повинно бути відрехтовано? Зігнувся один ричаг педалі трохи. Не можу зняти з вісі каретки. Не підкажете як це зробити? Ось тут стара тема по рівнянню рами, зараз стіл набагато більший, але суть та сама, кріпиться кареточний вузол, рейсмус в руки і вперед... 13 години назад, Mikhail написав: Мужик, я никогда дертером не был и не интересовался абсолютно этим направлением, поэтому узнал о тебе случайно. Однажды приятель скинул ссыль на х-байкерс, мол "Миха, смотри как чувак во Львове творит". Я посмотрел и я очень порадовался! Я думал, что у нас, в Украине, вообще никого нет рукастого, кто бы занимался велосипедным направлением настолько серьезно. Все время слышал только о том "да я квалифицированный веломеханик! Я амортизаторы перебираю!" и т.д. Очень хотел бы заскочить в гости, если буду во Львове. Уверен, что будет о чем пообщаться и чем поделиться. Успехов! Дякую, стараюсь. Спочатку був велосипед, а потім зварка появилась через велосипед. Дуже бракує фінансів і часу, хочеться робити набагато більше, але це лише питання часу Слідкуйте за новими темами.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73480 Опубліковано: 8 грудня, 2017 Дякую за відповіді. 17 часов назад, RoMANIAC сказал: Ось тут стара тема А де. не бачу? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73611 Опубліковано: 9 грудня, 2017 як завжди забув вставити посилання http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=110784 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73625 Опубліковано: 9 грудня, 2017 Є титанова шоссейна рама, тріснула нижня труба 50мм від стакану. зможете таке реставрувати? Я так розумію потрібно відрізати залишок від стакану приварити нову трубу з товшою стінкою. матеріал невідомий, це проблема? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73636 Опубліковано: 9 грудня, 2017 ну почати треба хоча би з фото поломки. Але найкраще це подивитись вживу. А реставрувати можна все, питання лише ціни. Щось не не зрозумів про відрізання куска і рульовий стакан. Найпростіше заварити, якщо місце дозволяє (мається на увазі не трісне знову). Якщо є ймовірність тріснути, дається підсилення. Куска труби ніхто не міняє, а міняється вся труба, а це влетить в копійочку, хоча врахувавши скільки коштує нова титанова рама це не так страшно. Якщо рама якась серійна чи просто не самопал, то стандартно це сплав grade 9 він же 3Al-2,5V, він же ПТ-3В. в взагалі спектральни аналіз ніхто не відміняв.. Наприклад моя рама, так як труби шукав по Україні це суміш ПТ-7М, ПТ1М, ОТ4, і ВТ1-0 Для зварювання використрвую дріт ВТ1-00св 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73741 Опубліковано: 9 грудня, 2017 рама зроблена якісно, але нижня труба розміру як на сталевих і не витримала. потім рукожоп якийсь заварив не продувши труби, а потім ще хтось заварив ручною зваркою нерж електродом. потім я хотів вклеїти дюралеву вставку щоб вона як штифт працювала. тому розрізав трубу остаточно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73854 Опубліковано: 10 грудня, 2017 ох і познущались над рамою... то не титанові лопати варити.. діаметр труби 35 мм? варіанти два: Вирізати хворе місце, зробити вставку, і дати підсилення/косинку (наварка з ~2/5 труби, але вона має бути довга від рульового стакану і так щоб перекрила заварене місце) або повна заміна труби, ле то $$$ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73856 Опубліковано: 10 грудня, 2017 Я бачу варіант - вирізати скільки можна, розчистити під шов, а вставку зробти з листового титану більшої товщини. Так буде і міцніше, і простіше матеріал знайти. Труба здаеться або 35, або 32. І я так не зміг ідентифікувати виробника, хоча вигдядає дуже фабрично, але конструктор взяв розміри сталевої рами, а в титановій потрібно товщю трубу ставити. Можливо якась стара Кальняга, бо вилка пряма. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73857 Опубліковано: 10 грудня, 2017 Не треба придумувати велосипед і тим більше ускладнювати роботу собі і майстру. Ну як листовий титан, більшість якого ВТ1-0 гарно закуртити в трубу і ще й його потім треба зварити. А труби не така вже й велика проблема знайти, особливо ВТ1-0, а якщо повезе, то й ПТ7-М чи навіть ОТ4. Деякі куски в мене навіть є, якщо не помиляю ф36х1,5 має бути і ПТ7-М і ф32х2 ВТ1-0 Якщо цікавить зремонтувати раму в мене, то краще перейти в приват... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73891 Опубліковано: 10 грудня, 2017 Так як я назвав тему зварювання рам і не лише, ось інша робота: Корпуса алюмінієвих світильників, фірма привозить заготовки, я варю, вони малюють збирають електрику і все їде на німців. А саме обідне, що як би сильно я не старався гарно класти шов, його всерівно треба зачищати в ноль, щоб і сліду не було. Ось пару експериментальних "красівих" швів, головне варити швидко і щоб валік шва був як найменший, бо самом ж потім його і зачищати. На таких рутинних роботах, дуже добре набивається рука. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73903 Опубліковано: 10 грудня, 2017 , RoMANIAC написав: головне варити швидко і щоб валік шва був як найменший, бо самом ж потім його і зачищати. Все одно потрібно ставити прихватки, які потім візуально буде видно. Схиляюсь до застосування для серійних одноманітних робіт використання напівавтоматичного способу зварювання за допомогою позиціонера. Хоча все залежить від серії. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73937 Опубліковано: 10 грудня, 2017 само собою прихватки ставляться, але по них так можна пройтися, що їх видно не буде.. ну незнаю стосовно півавтомата, хоча є окремо подаючий механізм, можна присобачити, але найкраще в даному випадку це зварка тертям з перемішуванням або friction stir welding FST. Принцип дуже простий, а от з міксером проблема, десь окремо його купити не знайош, треба експериментувати, а на це потрібен час, хоча деякі позитивні результати вже є. І головне шов зачищати майже не треба і присадки з газом не треба і енерговитрати менші. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#75883 Опубліковано: 16 грудня, 2017 Доброго время суток. А який у вас аргонник єслі не сикрет) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#75930 Опубліковано: 17 грудня, 2017 В мене Stahlwerk (породистий китаєць) чому я його так прозвав, бо вже ремонтував і він хоч позиціонується як німець, але в середині стандартний китаєць. Серед плюсів наявність плазменного різака, але ним майже не користуюсь. Везли під замовлення 4 роки тому, саме через плазму. https://www.stahlwerk-schweissgeraete.de/WIG-AC/DC-Schweissgeraete-mit-CUT-Plasmaschneider/AC/DC-WIG-200-Puls-CUT-S/AC/DC-WIG-200-Puls-mit-Plasma-S.html Ну до нього докупив педаль - це дуже великий плюс, як на мене. Але апарат це лише інструмент, в першу чергу якість зварювання залежить від майстра. п.с. невже так важко граматично правильно писати? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#75972 Опубліковано: 17 грудня, 2017 4 години назад, RoMANIAC написав: Везли під замовлення 4 роки тому, саме через плазму. Наче ж гарантію дають 5 років?! Ремонтували за чий кошт? І на скільки серйозна поломка була? Патони зараз теж скрізь китайські, есаби кацапські (вважаю ще гірші по якості). Які в комплекті були рукави (виробник та модель)? Плазмотрон та ТІГ. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#75979 Опубліковано: 17 грудня, 2017 Ну та гарнтія 5 років, але: вислати апарат в Німеччину за свій рахунок і ще й бути без апарата, думю десь місяць два. Поремонтував у Львові на зварка захід, точно не пам'ятаю десь ~1,5 тис грн за пару днів. Чи то тиристори вилетіло чи що, короче від перевантаження, викрутив все на максимум, бо в ступиці тре було отвори заварити під пересверловку, потужності не хватало прогріти веь металь. Рукава в них власні Stahlwerk, якість хороша. Ще дотепер все рідне, правда по необачності трохи вже поплавлений рукав. Плазматрон чисто на порізку металу. 50 А до 8 мм сталь різало більш менш. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#152257 Опубліковано: 25 грудня, 2018 Чудова тема по велосипедах,хочу викинути пару фото з одного замовлення на веломобіль був зварений мною в 2013р. Матеріал АД 31 варив присадкою яку мав марки не знаю,людина їздить по сей день,були не великі проблеми з рульом але утрясли. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах