Саша

А ви це знали? Маленькі хітрощі в металообробці.

Статистика темы
Тема скрыта из топа у *** участника(ов)
Тема занесена в избранное *** участником(ами)
Тема подвешивалась в топ *** раз *** участником(ами)
Тема просмотрена *** раз

37 posts in this topic

Легче лезет в металл. Это с книги 50х годов. А центробор (балеринка) не пойму связи, или слово не то?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

А сверло не гуляет? Попробую.

А заточка центробором сверла вот примерно так. Тонкий металл не рвет (может называется по другому).

IMG_20210906_192946.jpg

IMG_20210906_192805.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Центровками при токаріці зручно вручну знімати фаски в отворах. 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Для сверления глухих отверстий с плоским дном, если позволяет диаметр на токарном использую шпоночные пальчиковые фрезы.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Резонанс.. проточка труби в центрах - в середину ганчірку, поролон…

Розточка труби на великому вильоті - зовні смужка резини намотана спірально на довжину вильоту, рибальська резинка, туго намотана шворка закріплена скотчем.

4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Звичайний  болт,  відповідного  розміру,  який  вставлений   шляпою  вниз,   в  паз  стола   настольного  сверлильного  станка,  не  дасть  крутитися  лещатам  при  свердловці.   Також  болт,  вкручений  в  задню  частину  токарного  патрона,  що  використовується  в  якості  тисів  на  сверлильному,  втримає  від  провороту  цього  ж   патрона  при  роботі,  При   цьому,  можна  швидко  ставити  і  знімати  патрона  на  стіл  сверлилки,  лише  здвинувши  його  вбік,  до  виходу  болта  з  пазу  стола.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 часов назад, ig3757 сказал:

А сверло не гуляет? Попробую.

А заточка центробором сверла вот примерно так. Тонкий металл не рвет (может называется по другому).

IMG_20210906_192946.jpg

IMG_20210906_192805.jpg

Не больше чем обычно заточенное. А отот "центробор" используют для разъединения листов сваренных точечной сваркой, а так же сверления листа уже смонтированного нахлесточного соединения под электрозаклепки, например, в кузовных работах.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, gesichtslos сказал:

 А отот "центробор" используют для разъединения листов сваренных точечной сваркой, а так же сверления листа уже смонтированного нахлесточного соединения под электрозаклепки, например, в кузовных работах.

Я пользуюсь для тонкого, не подрывает.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фрезерування шестигранної гайки в лещатах, коли ліньки переналаштовуватись або нема чим то лаштувати.

Робимо базову лиску, потім другу на 180*. Далі до паралельки клеїмо красіву гайку потрібного розміру, це щоб вистачило рук, я зазвичай на червоний аеробник. Базуємось до лиски приклеєної гайки лискою на деталі, якщо перетин площин малий то під деталь щось підходяче підкласти ( додаткова паралелька), потім іншою лискою, далі два перевороти на 180, й вуаля))) Якщо гайки потрібні часто, то можна зробити оправку з кутом 60 та упором в лещата, з упором рук буде ще більше)))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

При роботі з тонкою бляхою для безударного керніння.

Щоби не бити ударним керном, по виробу з бляхі, задля уникнення дадоткової деформації даного виробу.

Беремо щось непотрібне і недороге, наприклад зламаний мітчик або розмітку з твердосплавним стрижнем.

IMG_3725.JPG

 

І перезагострюємо вістря подібно до гравера

 

IMG_3726.JPG

 

Ставимо вістря на перехрестя розміткі

 

IMG_3727.JPG

 

І легенько обертаємо пальцями, можна шуріком.

 

Дуже швидко отримаємо потрібні "конуса" для свердла

 

IMG_3728.JPG

IMG_3729.JPG

IMG_3732.JPG

 

Свердлимо, знімаємо фаску

 

IMG_3733.JPG

 

 

7

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20210915_234816.jpg

4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.