Reiter

Давайте обговорим приспособу для шліфовки направляючих станка :)

33 сообщения в этой теме

Власне мова йде про "дрочильну машину", яка їздить по одних направляючих станини і шліфує інші. 

Недолік всі знають - вона тупо повторює геометрію направляючих по яких їздить.... 

 

Але. Думаю що такий спосіб має право на життя в деяких випадках. 

 

Ну, наприклад, якщо приспособа їздить по направляючих ЗБ, які попередньо були  відшабрені. 

 

Або якщо станок має незношену направляючу. 

 

Тут для прикладу візьму свій станок. Він 2х призмовий. Задня призма не має зносу взагалі. Видно сліди ще заводської шліфовки. 

То якщо взяти за базу її + незношену частину пласкої направляючої ЗБ (вона ближче до передньої призми), то можна відшліфувати решту направляючих... 

 

Якось так :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Интересно, а чем будет поджиматься снизу такая машина?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, softm сказал:

Интересно, а чем будет поджиматься снизу такая машина?

Можна не піджимати, просто добряче нагрузити зверху. Посадити дядю під 100 кг, дати йому в руки декілька гирь і нехай катається  :D

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

И тут начинается прикол в необходимости стабилизировать нагрузку :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
27 минут назад, softm сказал:

И тут начинается прикол в необходимости стабилизировать нагрузку :)

То може навантаження зменшити до мінімума і знімати не більше 1 сотки за прохід? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А если мужик, с гирями сидит не по центру приложения. А центр приложения вообще имеет разновекторный характер. Серво приводы поставить предложите чтобы ему мудацебалы (с)  теребить :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

  Смысл в такой оснастке, болгаркой предварительная обработка достаточно быстро делается, не спеша обычную кашку за 2 дня можно ободрать.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
20 минут назад, vaycartana сказал:

  Смысл в такой оснастке, болгаркой предварительная обработка достаточно быстро делается, не спеша обычную кашку за 2 дня можно ободрать.

А далі ШО? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Суть в тому, щоб прошліфувати і більш ніяких маніпуляцій не проводити. І якщо зробитивсе правильно і за базу взяти незношену направляйку, то резудьтат можна отримати доволі хороший. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
30 минут назад, vaycartana сказал:

  Смысл в такой оснастке, болгаркой предварительная обработка достаточно быстро делается, не спеша обычную кашку за 2 дня можно ободрать.

 

Таких медленных надо - на курсы к Андрею Ткачу :) 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Reiter я не сильний в цьому, але чисто математично я не розумію як вивести направляючі катаючись по іншим такої ж довжини. У будь-якому разі хід оброблюваної поверхні повинен бути не меншим ходу приспособи. А оскільки приспособа сама по собі повинна займати якусь довжину, то її хід буде менший на її ж довжину. Ну і проблеми описані @softm : або вага такої приспособи неадекватна, або з центром мас не вгадається, або буде скакати по станині. Я би більше дав шансів собі, якщо таке зробити на імпровізованому шліфувальному порталі:

Прихований текст

 

1) Закріпити станину станка до бетону підлоги через регульовані гвинти і анкери

2) По боках закріпити шліфовані рельси чи профілі (чи шабрені по містках чи методом трьох плит) до бетону підлоги через регульовані гвинти і анкери

3) виставити це все по рівню

4) на бокові направляки встановити HIWIN рельси, виставити по ШД

5) відрегулювати направляючі оброблюваної станини по осі рельс HIWIN

6) встановити імпровізований портал на каретках і виставленням круга на регульованій приспособі провести ручне шліфування

Вийде такий собі портативний ручний портальний шліф з незалежною базою. Калимити зі шліфовкою станин за пів дня без реєстрації і смс не вийде, але зате ця задача хоча б математично вирішувана, і обкататись можна по заводським поверхням. Прикладання сили тоді можна зробити центральним: просто завжди тягти за ручку посередині.


 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

А далі ШО? 

Шабер, линейка и  уровень. Или вы думаете, что подобная оснастка даст вам нужное качество поверхности?

1 час назад, softm сказал:

 

Таких медленных надо - на курсы к Андрею Ткачу :) 

   Это только предварительная обработка, основную массу времени займет чистовая. А она будет и там и там, я лично не вижу где можно выиграть.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Гаврилів Василь сказал:

Я би більше дав шансів собі, якщо таке зробити на імпровізованому шліфувальному порталі:

Так, це гарний варіант. Таким "макаром" хочу в майбутньому зробити проскошліфувальний для майстерні. 

 

Але для великого токарного трохи геморойно і не бюджетно.... 

 

1 час назад, Гаврилів Василь сказал:

У будь-якому разі хід оброблюваної поверхні повинен бути не меншим ходу приспособи. А оскільки приспособа сама по собі повинна займати якусь довжину, то її хід буде менший на її ж довжину. 

Тут все просто :) Направляючі супорта не задіяні в самому кінці станини. А направляючі ЗБ під патроном. Отже цими ділянками можна трохи "знехтувати" і шліфонути їх за другим заходом, або за допомогою "малого поздовжнього переміщення" самої шліф головки... 

1 час назад, vaycartana сказал:

Или вы думаете, что подобная оснастка даст вам нужное качество поверхности?

Ну а чому ні? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
20 минут назад, Reiter сказал:

Так, це гарний варіант. Таким "макаром" хочу в майбутньому зробити проскошліфувальний для майстерні. 

 

Але для великого токарного трохи геморойно і не бюджетно.... 

 

Тут все просто :) Направляючі супорта не задіяні в самому кінці станини. А направляючі ЗБ під патроном. Отже цими ділянками можна трохи "знехтувати" і шліфонути їх за другим заходом, або за допомогою "малого поздовжнього переміщення" самої шліф головки... 

Ну а чому ні? 

 

Жесткость системы СПИД будет низкой, и в итоге поверхность волнами будет, даже если внешне будет блестеть. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 година назад, vaycartana написав:

Шабер, линейка и  уровень

Підтримаю, без цього ніяк. Та й саму лінійку перед використанням не завадило б перевірити... Для початку треба все- одно вишабрити бази для каретки ( в моєму випадку це були плоскі направляючі ЗБ та супорта), від них вже піде обробка. Щоб перекрити всю станину, переставляв шліфприспособу в два боки, довго, та виставити можливо, але потім все-рівно шабровка...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, Reiter сказал:

Суть в тому, щоб прошліфувати і більш ніяких маніпуляцій не проводити. І якщо зробитивсе правильно і за базу взяти незношену направляйку, то резудьтат можна отримати доволі хороший. 

чесно, я б краще відправив одному до львова і неморочив собі як руки також інші місця, отримав рівнопаралельну станину, пришабрив до неї інше,

якщо вже робити то робити чи тобі хочеться потратитись зробити і довести і так відомі косяки даних приспособ?

чи часу є щоб зекономити?

якось після покупки шліфера я навчився рахувати свої сили і затрати на ремонт....

повір дивлюсь табличку в екселі і волосся на голові шевелиця

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Это все имеет смысл если нельзя отправить станину на шлифовку. То есть для длинных станин более 5 метров. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, стани сказал:

Підтримаю, без цього ніяк. Та й саму лінійку перед використанням не завадило б перевірити... Для початку треба все- одно вишабрити бази для каретки ( в моєму випадку це були плоскі направляючі ЗБ та супорта), від них вже піде обробка. Щоб перекрити всю станину, переставляв шліфприспособу в два боки, довго, та виставити можливо, але потім все-рівно шабровка...

Але ж шабровка легше всеодно? 

І який кінцевий результат? 

53 минуты назад, voronin_10 сказал:

чесно, я б краще відправив одному до львова

То підходить для станків розмвром з ТВшку. А для 1,5 тон не дуде то просто.... 

 

 

Та й в принципі це теоретичні роздуми. 

В мене знос 4 сотки. То вже якщо дууууже захочеттся вивести до ідеалу :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Reiter написав:

Але ж шабровка легше всеодно? 

І який кінцевий результат?

Шабровка звичайно легша з попередньою обробкою, але знос 4 сотки... Я не великий спеціаліст, але обійшовся б шабером, так швидше та контрольованіше... По результату- на старому чіпі є моя тема , "1к62 после пожара- 2", отам всі перипетіїї з усіма моїми  невдачами та досягненями детально розписані, фоток також вистачає, робив на майбутнє, може комусь не доведеться повторяти мої помилки. Знос був дуже дикий, до міліметра, здається, дотягував, таке шабером до другого пришестя шкребти можна... Станок ще в ремонті, відклав на деякий час, недавно тільки знайшов чавун на накладки та доробив нижню частину каретки, саму каретку під заливку готую, та доведеться знову призупинити, мабуть, є станки, на яких можна працювати, цей робиться по настрою та наявності часу та сили... Перегляньте ту тему, це звичайно тільки моє бачення такої роботи, але якщо захочете повторити, хоч подивитесь, чого приблизно чекати...

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Але ж шабровка легше всеодно? 

І який кінцевий результат? 

То підходить для станків розмвром з ТВшку. А для 1,5 тон не дуде то просто.... 

 

 

Та й в принципі це теоретичні роздуми. 

В мене знос 4 сотки. То вже якщо дууууже захочеттся вивести до ідеалу :)

 

  Износ чего? измеряли чем?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 минуты назад, vaycartana сказал:

 

  Износ чего? измеряли чем?

Сходинка на передній призматичній направляючій

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

 

В мене знос 4 сотки. То вже якщо дууууже захочеттся вивести до ідеалу

 Люди не мучте свої станки тими дрочилками і взагалі не мучте...

 

В мене теж знос 4 сотки по станині, проблеми не бачу взагалі, точності для токарки хватає заглаза.

 

 Думаю то не секрет, що токарна та фрезерна обробка це здебільшого заготівельні операції, а на них знос станка в пару десяток не критичний які там сотки.

 

 Точти болти на ідеально відпердоленому станку то тоже (релігійний термін, що має наувазі відстороненність від віри в надвичайне) 

3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
24 минуты назад, Reiter сказал:

Сходинка на передній призматичній направляючій

Индикатором от плоскости для зб меряли?

Изменено пользователем vaycartana
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
34 минуты назад, vaycartana сказал:

Индикатором от плоскости для зб меряли?

Кутник + щупи. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
19 минут назад, Reiter сказал:

Кутник + щупи. 

  Странный способ честно говоря. Поставьте индикатор на суппорт, головку на направляющую зб и покатайте. Самый простой способ понять, что происходит со станиной.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу