sanlevdb

Рефлектор фари 49-го Іжа, відновлення.

23 повідомлення у цій темі

Вітаю всіх гостів цієї теми. Підійшла черга для відновлення рефлектора фари 49-го Іжа. Стан звісно не фонтан, але маємо що маємо. Рефлектор в стані далекому від оригінального, порився на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) все в такому ж стані. Роки дають про себе знати. Власне погулив цю тему, конктор по відновленню доволі багато. Але хто і як робить насправді не знаю. Відео про домашнє відновлення показали що в результаті я отримаю не те що хочу, а навіть якщо і дадуть то затрати на це будуть не малі. Можливо хто на форумі цим займається, або має досвід в тому, проходив цю доріжку. Є можливість відпіскоструїти рефлектор мілким піском. 

IMG_3435_800.jpgi.gif

IMG_3436_800.jpgi.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sanlevdb Именно восстановить? Может проще заменить на аналогичный? В СССР выпускалось всего 2 диаметра фар, подобрать от другой техники не вариант?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На ручипе есть тема огромная по гальваника и реставрации рефлекторов

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, sanlevdb написав:

Є можливість відпіскоструїти рефлектор мілким піском. 

Обережно з піскоструєм.

Внутрішне дзеркало не треба пісочити

Зовнішю поверхню можна. якщо є гарантія, що пісок не пролетить всередину.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, технократ написав:

Внутрішне дзеркало

Підібрати з сучасних фар. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@технократ там внутри ржавчина, так что уже все равно. Потом придется полировать.

@Stebium1 насколько я помню, та как раз такой же случай как Явой: тютя в тютю не приходит.

@sanlevdb можно поискать на олохе или через Драйв2. Процедура довольно популярная.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

  @sanlevdb К сведению, световой  луч этой старой фары не соответствует европейскому стандарту, он там "американский ".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, sadam сказал:

та как раз такой же случай как Явой

Ява где выпускалась?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Stebium1 сказал:

Ява где выпускалась?

Там же где и 49й Иж стырили - за бугром.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Послежу за темой,т.к.мне тоже нужно что то решать с рефлектором на моей Чезетке.Хотя состояние с виду и не очень,но свет вроде тоже неплохой.Но хочется чтоб был хороший отражатель.Поинтересуюсь по объявлениям,и если эта услуга будет значительно дешевле,чем новый новодельный рефлектор,то попытаюсь отдать на восстановление.

20200508_185347.jpg

20200508_185341.jpg

20200508_185334.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sadam моніторив я ці сайти, але такої якості як меня потрібно я не знайшов до цього часу. 

@Stebium1 дивився я і на газони, і на трактори, і на зіли все воно трохи відрізняється від оригіналу. А як хочу оригінальне) 

@Куляста Блискавка не встає в посадкове місце самої фари. Хоча може я не все передивився, але те що було на ринках і барахолках не підходить. 

@KOLIAN75 Ваш стан краще ніж мій( Маю дві фари і дві такі. Хоча на другій ще гірше. 

@технократ Контори по відновленню фар пісочать повністю рефлектор, а внутрішню поверхню потім відновлюють. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sadam Як впринципі і все) 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не знаю как сейчас, а 10 лет назад делал такое в харьковской конторе методом напыления алюминия в вакууме. Где то в компе даже телефон был. 

Сам же года три назад баловался серебрением и даже сделал рефлектор на один из своих Ю2.

Результат серебрения мне больше понравился.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Красноармеец Цікаво скільки часу воно все жити буде. При умові більш-менш герметичності фари, враховуючи конструкцію самої фари і рефлектора) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Красноармеец сказал:

Не знаю как сейчас, а 10 лет назад делал такое в харьковской конторе методом напыления алюминия в вакууме.

Оно так и делалось. Сейчас рефлекторы в основном пластиковые и технология чуток другая.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, sanlevdb сказал:

@Красноармеец Цікаво скільки часу воно все жити буде. При умові більш-менш герметичності фари, враховуючи конструкцію самої фари і рефлектора) 

Думаю, долго. Покрытие довольно устойчиво к механическим нагрузкам. Я про напыление в вакууме.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Красноармеец Я мав на увазі те що Ви робили своїми силами. А є фото результату? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Х.з. есть ли, но были. Нужно по рыться в архивах.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Красноармеец Зв'язався з одною конторою з Харкова. Поки що дізнаюся деталі. Скоріш за все буду відправляти туди. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю. В продовження теми про відновлення рефлектора фари від 49-го Іжа. Як писалось вище, рідний рефлектор був не в тому стані щоб дати нормальне освітлення дороги, тому стало питання щодо його відновлення. Знайшов фірму яка цим замається, в них були різні методи відновлення покриття. Я вибрав найбільш жирний, якщо можна так сказати)

Перед тим як відправляти рефлектор на процедуру відновлення, був повністю відпіскоструєний і оцинковний. Після піска вилізли всі дирки, і місця які найбільше були уражені коррозією. Але враховуючи те, що на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) продавалися в такому самому стані ато і гірше, не став шукати і все-таки вирішив відновлювати свій. Порада для тих хто буде відновлювати свої рефлектори, обов’язково підготуйте поверхню під покриття. Всі нерівності, навіть самі мінімальні відрихтуйте, або заполіруйте. Я допустив помилку що залишив пару місць, де були незначні, як на мій погляд бугри. Покриття навпаки все покаже, і навіть самі маленькі випуклості будуть здаватись величезних розмірів. Так і в мене вийшло, але що маємо те маємо.

Тиждень часу і до мене повернувся готовий рефлектор, дуже задоволений якістю покриття. Блистить так, що коли світиш фонариком то сліпить тебе) На рахунок довговічності, поки що сказати нічого не можу. Так як бойових тестів немає, і мотоцикл в стадії відновлення. Але перші враження, дуже гарні. Саме процедура відновлення називалась - вакуумная метализация с ионизацией с подложкой с лака на керамической основе. 

IMG_4126_800.jpgi.gif

56735IMG_4128_800.jpgi.gif

IMG_4130_800.jpgi.gif

IMG_4387_800.jpgi.gif

IMG_4388_800.jpgi.gif

IMG_4389_800.jpgi.gif

@KOLIAN75 Чезет тепер може отримати відновлений рефлектор і сліпити своїм світлом всіх китайців) 

@технократ Після піскостуя просто все легенько заполірувати, і відрихтувати. Нажаль останнє я забув зробити( 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sanlevdb Александр, респект за напористость в реставрации и отдельно за то, что не забыли отписаться в тему!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Денег сколько взяли?Песок и оцинковка делалась в другом месте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Stebium1 Дякую) прада моя тема про мотоцикл трохи заглохла, через нехватку часу. Але зроблено багато, і рівень такий самий) буде трохи часу буду заповняти, якщо вже відновлювати то тільки так, інакше не бачу сенсу.

@KOLIAN75 Відповім в особисті повідомлення за ціну на рефлектор. Піскоструйка і оцинковака робилися в іншому місці. В мене ціль повністю оцинкувати мотоцикл. Всі деталі які йдуть під покраску я піскострую і оцинковую. Все інше покривається хромом) Можливо просто попіскоструїти і пофарувати теж можна, але з самого початку задав планку на якість, яку тримаю і буду тримати) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку