ОЛЕКСА

Ручний гідронасос

23 posts in this topic

  Вітаю.

       Зараз роблю гідропрес, а до нього ручний плунжерний насос.  Хочу дізнатися, чи можна замість направляючої робочої бронзової втулки штока, зробити втулку з капролона??? Тобто, в корпус з сталі помістити капролонову втулку з сальником, в якій буде ходити нагнітаючий шток ( з амортизатора авто).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Теж таким займаюсь, можете зробити фото насоса, або хоча б намалювати схематичне креслення.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 минут назад, ОЛЕКСА сказал:

( з амортизатора авто).

подумайте над тем хватит ли вам силенок одолеть сопротивление на коротком рычаге

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вже робив такий прес в автомайстерню. Стіл з двох 170-х швелерів "тріщав". Гнуло і випресовувало все, що під циліндр клали. Циліндр ¢100мм, плунжер 16ми.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20201126_145624.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

16063966405723166543222859401847.jpg

Поки ескіз.  Пізніше зроблю точніший. Ну і фото розібраного насоса.

  Прес буде на два плунжера, 14мм і 20ми.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 часа назад, ОЛЕКСА сказал:

  Вітаю.

       Зараз роблю гідропрес, а до нього ручний плунжерний насос.  Хочу дізнатися, чи можна замість направляючої робочої бронзової втулки штока, зробити втулку з капролона??? Тобто, в корпус з сталі помістити капролонову втулку з сальником, в якій буде ходити нагнітаючий шток ( з амортизатора авто).

  Конечно можно.  И чем больше длина штока,тем меньше роль направляющей,задача  которой  центрировать его в цилиндре не допускаю перекосов и продлевая срок службы манжеты... В автомобильных гидравлических домкратах вообще нет никаких направляющих и где находится уплотнение на конце штока или начале цилиндра, роли не  играет.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Купив фторопласт, заплатив як за драгметал 😭 завтра починаю діяти.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тема цікава і корисна, переніс у тематичний розділ. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 години назад, Иванович написав:

где находится уплотнение на конце штока или начале цилиндра, роли не  играет

На кінці штоку простіше міняти. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#266563 Posted (edited)

7 часов назад, ОЛЕКСА сказал:

Тобто, в корпус з сталі помістити капролонову втулку з сальником, в якій буде ходити нагнітаючий шток ( з амортизатора авто).

А навіщо капролон? Чім чавун недогодив? В нього допустимий тиск на поверхню, значно більший ніж у капролона. 

Edited by Дядя_Уеф
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не повірите, чавун дістати проблемка, простіше бронзу чи полімер.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Капролон ведь тоже бывает разных марок.И капролон напитывает до 2% в себя масло и влагу,и из за этого "пухнет,изменяется размеры детали.Я так пару раз попадал уже,не зная эту особенность,в итоге-через время деталь клинила с капролоновой втулке.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 година назад, ОЛЕКСА написав:

чавун дістати проблемка

Якщо до Ф30.....40мм розпредвали з автодвигунів. Якісний чавун з сферичним графітом. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно. До знайомого на сервіс завітаю. Дякую.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280069 Posted

Друзі, вітаю.

     Нарешті доробив "чавилку".

Зробив, як і планував, на два насоси, нижнім швидше піднімає, верхній створює більший тиск. Для більшості задач вистачає "швидкого" насоса. З мінусів конструкції, це її складність з подвійним насосом, цілком вистачить одинарного на  діам. 14мм.

   Так як була готова, раніше зварена станина, та не хотів її переробляти, не вдалося реалізувати пересувний циліндр, це також великий мінус.

   Взагалі задоволений результатом.

IMG_20210311_145332.jpg

IMG_20210311_145237.jpg

IMG_20210311_145213.jpg

IMG_20210311_145149.jpg

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280070 Posted

В корпус насоса запресовував бронзову втулку, потім іде манжета, фторопластова втулка, пилозйомник.

IMG_20201230_154722.jpg

IMG_20201202_113333.jpg

IMG_20201202_113327.jpg

IMG_20210109_123343.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280071 Posted

Колінвал може бути з термообробкою що різець не візьме, а от при відпусканні кулястий графіт втіче. Ну якщо то ролі не грає тоді пайдьот)) Про колінвал як сировину гарна ідея.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280072 Posted

По поводу чугуна, качество - хрен знает, но добыть можно из гирь(гирек) или старые утюги это водится на приёмках.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280073 Posted

16 минут назад, ZkostyaZ сказал:

По поводу чугуна, качество - хрен знает, но добыть можно из гирь(гирек) или старые утюги это водится на приёмках.

там идет непотреб. колено лучше будет в разы.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280085 Posted

9 часов назад, Леня сказал:

Колінвал може бути з термообробкою що різець не візьме, а от при відпусканні кулястий графіт втіче. Ну якщо то ролі не грає тоді пайдьот)) Про колінвал як сировину гарна ідея.

Выше речь шла об распредвале,а не коленвале.А это все таки разные детали.И на распредвалах,термообработаны только кулачки,а вот основная масса,и шейки-как раз отлично точатся,и используются как материал для разных полезных вещей.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280091 Posted

Думал, что все знают, а тут читаю о каких-то гирях.... Поэтому немного порекламлю -  в моих объявах в барахолке есть чугун, из которого изготавливают сальники для промоборудования. Сопрягаются они там с небольшим конусом и легко выдерживают большое давление без протечек, правда, один из них вращается.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#280092 Posted

4 часа назад, KOLIAN75 сказал:

Выше речь шла об распредвале,а не коленвале.А это все таки разные детали.И на распредвалах,термообработаны только кулачки,а вот основная масса,и шейки-как раз отлично точатся,и используются как материал для разных полезных вещей.

Странно, видимо невнимательно прочитал. Но чугун там одинаковый))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.