ОЛЕКСА

Ручний гідронасос

23 повідомлення у цій темі

  Вітаю.

       Зараз роблю гідропрес, а до нього ручний плунжерний насос.  Хочу дізнатися, чи можна замість направляючої робочої бронзової втулки штока, зробити втулку з капролона??? Тобто, в корпус з сталі помістити капролонову втулку з сальником, в якій буде ходити нагнітаючий шток ( з амортизатора авто).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теж таким займаюсь, можете зробити фото насоса, або хоча б намалювати схематичне креслення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, ОЛЕКСА сказал:

( з амортизатора авто).

подумайте над тем хватит ли вам силенок одолеть сопротивление на коротком рычаге

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вже робив такий прес в автомайстерню. Стіл з двох 170-х швелерів "тріщав". Гнуло і випресовувало все, що під циліндр клали. Циліндр ¢100мм, плунжер 16ми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20201126_145624.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

16063966405723166543222859401847.jpg

Поки ескіз.  Пізніше зроблю точніший. Ну і фото розібраного насоса.

  Прес буде на два плунжера, 14мм і 20ми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, ОЛЕКСА сказал:

  Вітаю.

       Зараз роблю гідропрес, а до нього ручний плунжерний насос.  Хочу дізнатися, чи можна замість направляючої робочої бронзової втулки штока, зробити втулку з капролона??? Тобто, в корпус з сталі помістити капролонову втулку з сальником, в якій буде ходити нагнітаючий шток ( з амортизатора авто).

  Конечно можно.  И чем больше длина штока,тем меньше роль направляющей,задача  которой  центрировать его в цилиндре не допускаю перекосов и продлевая срок службы манжеты... В автомобильных гидравлических домкратах вообще нет никаких направляющих и где находится уплотнение на конце штока или начале цилиндра, роли не  играет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Купив фторопласт, заплатив як за драгметал ? завтра починаю діяти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема цікава і корисна, переніс у тематичний розділ. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Иванович написав:

где находится уплотнение на конце штока или начале цилиндра, роли не  играет

На кінці штоку простіше міняти. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, ОЛЕКСА сказал:

Тобто, в корпус з сталі помістити капролонову втулку з сальником, в якій буде ходити нагнітаючий шток ( з амортизатора авто).

А навіщо капролон? Чім чавун недогодив? В нього допустимий тиск на поверхню, значно більший ніж у капролона. 

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не повірите, чавун дістати проблемка, простіше бронзу чи полімер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Капролон ведь тоже бывает разных марок.И капролон напитывает до 2% в себя масло и влагу,и из за этого "пухнет,изменяется размеры детали.Я так пару раз попадал уже,не зная эту особенность,в итоге-через время деталь клинила с капролоновой втулке.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, ОЛЕКСА написав:

чавун дістати проблемка

Якщо до Ф30.....40мм розпредвали з автодвигунів. Якісний чавун з сферичним графітом. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Точно. До знайомого на сервіс завітаю. Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Друзі, вітаю.

     Нарешті доробив "чавилку".

Зробив, як і планував, на два насоси, нижнім швидше піднімає, верхній створює більший тиск. Для більшості задач вистачає "швидкого" насоса. З мінусів конструкції, це її складність з подвійним насосом, цілком вистачить одинарного на  діам. 14мм.

   Так як була готова, раніше зварена станина, та не хотів її переробляти, не вдалося реалізувати пересувний циліндр, це також великий мінус.

   Взагалі задоволений результатом.

IMG_20210311_145332.jpg

IMG_20210311_145237.jpg

IMG_20210311_145213.jpg

IMG_20210311_145149.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В корпус насоса запресовував бронзову втулку, потім іде манжета, фторопластова втулка, пилозйомник.

IMG_20201230_154722.jpg

IMG_20201202_113333.jpg

IMG_20201202_113327.jpg

IMG_20210109_123343.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колінвал може бути з термообробкою що різець не візьме, а от при відпусканні кулястий графіт втіче. Ну якщо то ролі не грає тоді пайдьот)) Про колінвал як сировину гарна ідея.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По поводу чугуна, качество - хрен знает, но добыть можно из гирь(гирек) или старые утюги это водится на приёмках.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, ZkostyaZ сказал:

По поводу чугуна, качество - хрен знает, но добыть можно из гирь(гирек) или старые утюги это водится на приёмках.

там идет непотреб. колено лучше будет в разы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Леня сказал:

Колінвал може бути з термообробкою що різець не візьме, а от при відпусканні кулястий графіт втіче. Ну якщо то ролі не грає тоді пайдьот)) Про колінвал як сировину гарна ідея.

Выше речь шла об распредвале,а не коленвале.А это все таки разные детали.И на распредвалах,термообработаны только кулачки,а вот основная масса,и шейки-как раз отлично точатся,и используются как материал для разных полезных вещей.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думал, что все знают, а тут читаю о каких-то гирях.... Поэтому немного порекламлю -  в моих объявах в барахолке есть чугун, из которого изготавливают сальники для промоборудования. Сопрягаются они там с небольшим конусом и легко выдерживают большое давление без протечек, правда, один из них вращается.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, KOLIAN75 сказал:

Выше речь шла об распредвале,а не коленвале.А это все таки разные детали.И на распредвалах,термообработаны только кулачки,а вот основная масса,и шейки-как раз отлично точатся,и используются как материал для разных полезных вещей.

Странно, видимо невнимательно прочитал. Но чугун там одинаковый))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку