vitalik

Покрутило вал після закалки

Статистика темы
Тема скрыта из топа у *** участника(ов)
Тема занесена в избранное *** участником(ами)
Тема подвешивалась в топ *** раз *** участником(ами)
Тема просмотрена *** раз

12 posts in this topic

Зробив вал , віддав на закалку , в результаті його покрутило , я передбачив що його покрутить і залишив припуск 2 мм. , але не думав що так багато .

Прируск на всій довжині крім шліцевої з дрібними шліцами , там все вже в розмір , биття в тому місці близько міліметра .

Хотів його трохи порихтувати , тиснув на станку але нічоло толком не виходить, 

https://youtu.be/h4eB2RpEgpo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хотів запитати , чи є варіанти рихтовки ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, vitalik сказал:

Хотів запитати , чи є варіанти рихтовки ?

Какая твёрдость?

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Михаил Владимирович написав:

Какая твёрдость?

 

44 одиниці .

Чув про метод "наклепа" , ніби то потрібно стукати по ямі а не по горбику , але на тому мої знання закінчуються .

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vitalik у нас на производстве ,где я когда-то работал, в термичке валы рихтовали . Рихтовали в основном в  приспособе из двух призм и с верху винт с  большим маховиком. Были и другие ,устройство которых я особо не помню.Но процедура сложная зависит от длинны ,толщины ,материала , требующая определенных знаний и конечно же опыта.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 часов назад, vitalik сказал:

44 одиниці .

Чув про метод "наклепа" , ніби то потрібно стукати по ямі а не по горбику , але на тому мої знання закінчуються .

 

Поставьте на призмы под пресс. Выставьте бугром вверх. Что бы не передавить под низ установите плитку кмд. На пару десяток ниже диаметра вала. Прибавили, подержали немного - замеряли. Если недодавили- ставьте плитку поменьше. Иначе трудно угадать на сколько придавить нужно. Я таким способом ровнял новый с хранения ходовой винт на 1к625. 4мм. Прогиба было

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#296838 Posted (edited)

Ручним гідравлічним пресом рихтувати. Робити оснащення - призми і рихтувати. Між сталевою призмою і валом можна застосувати прокладку з алюмінію, щоби не лишати слідів на валові. Без поспіху і при уважному ставленні буде успіх. Тим більше, що припуск на подальшу обробку залишено не маленький.

Edited by Саша
1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 часа назад, vitalik сказал:

Прируск на всій довжині крім шліцевої з дрібними шліцами , там все вже в розмір , биття в тому місці близько міліметра .

 

Канавки в переходах діаметрів є? Вони є концентраторами напруги, на тому місці трісне. Хіба що робити відпуск і погарячому рихтувати далі знов в піч на поступове охолодження. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 часов назад, vitalik сказал:

44 одиниці .

Чув про метод "наклепа" , ніби то потрібно стукати по ямі а не по горбику , але на тому мої знання закінчуються .

 

Отпускайте и рихтуйте потом прогрейте градусов до 500 и остывать с печкой а потом пробуйте калить заново. По другому скорее всего не выйдет.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#296880 Posted (edited)

…. Мімо((

Edited by Y.fowler.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Експериментував сьогодні з тим кривим валом  , знайшов в одній старій книжці метод наклепу , після декількох проходів получилось вийти в 3 сотки , але після обдирки на токарному розмір втік , в кінцевому результаті одна десятка , як на мене це зовсім непогано .

Наступним разом думаю можна покращити результат , зробити декілька проходів , обдерти наклеп і знову повторити , думаю цей метод менш затратний по часу ніж повторне закалювання , на все пішло в межах години з перекуром.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Непосредственно, после рихтовки, нужно делать отпуск. 300° С, 1 час. После этого отпуска деталь вернется немного назад. Нужно еще раз сделать рихтовку. Затем, снова отпуск. Затем, снова замерить на сколько вернулись размеры и, при необходимости, снова рихтовку. И так, нужно повторять, до полного соответствия. Но, самое главное, чтобы отпуск был последним. В противном случае, при истечении времени, рихтованая деталь вернется назад, просто, полежав, или во время работы в механизме. А, если ее рихтонуть и не отпустить, то при шлифовке, или токарке ее вернет в изогнутое состояние, еще быстрее.

7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.