Жорик

Втулка з латуні?

15 posts in this topic

#315628 Posted

Доброго дня ! Є невеликий  важіль тихохідного але навантаження механізму обертається на осі 20 мм діаметром, довжина біля 120 мм. Отвір у важелі 22 мм по краях осьового отвору  стояли втулки з жовтих металів))) одна збереглася 20х22х25. Чи підійде труба з латуні Л63 20х1  (так розумію 20 внутрішній діаметр а 1 товщина стінки) для завтулювання . Посередині є прес масльонка. Готові стандартні антифрикційні втулки йдуть розміром 20х23 мм.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315629 Posted

Л 63 не лучший материал для антифрикционных деталей.Свинцовистые латуни гораздо лучше и менее склонны к задирам.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315632 Posted

Допишу, що розточити не вийде

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315633 Posted

6 часов назад, Жорик сказал:

. Готові стандартні антифрикційні втулки йдуть розміром 20х23 мм.

А готовую втулку проточить на оправке и потом по месту развернуть райбером не получается?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315635 Posted

2 часа назад, Stebium1 сказал:

А готовую втулку проточить на оправке и потом по месту развернуть райбером не получается?

вони розрізні , і товщина стінки маленька  (картинка для прикладу)

Безымянный.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315636 Posted

2 часа назад, Жорик сказал:

Допишу, що розточити не вийде

Ну значит точить таким образом, чтобы по наружному диаметру был натяг, а по внутрянке зазор, чтобы при запрессовке сотка-две ужались.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315637 Posted

@Жорик "Втулка 23х20х22 ZIRKA SH 41" имеет такие же размеры как на вашем фото, но цельные. Их можно проточить по наружному диаметру на оправке и подогнать в ваш размер. Ну или покупать круг бронзы и точить из него. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315638 Posted

то трубу латунну тонкостінну Л63 з мастилом краще не застосовувати?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315639 Posted

Только что, Жорик сказал:

трубу латунну тонкостінну Л63

Её размотрает по валу, потом ещё и вал будете чистить 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315640 Posted

1 минуту назад, Stebium1 сказал:

@Жорик "Втулка 23х20х22 ZIRKA SH 41" имеет такие же размеры как на вашем фото, но цельные. Их можно проточить по наружному диаметру на оправке и подогнать в ваш размер. Ну или покупать круг бронзы и точить из него. 

у мене є такі втулочки, але у звязку з малою товщиною і розрізом боюся не вийде проточити добре (хоча треба спробувати ) бо порахував по бронзі з круга то ціна трохи космос. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315642 Posted

9 минут назад, Жорик сказал:

у мене є такі втулочки, але у звязку з малою товщиною і розрізом

Точится оправка за одну установку, на неё две шайбы с обратным конусом на плоскостях прилегания к втулке. втулка одевантся на оправку междушайб и стягивается винтом. При малом съёме должно получится. 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315658 Posted (edited)

Проточував схожі,але більшого діаметру,шановний Степан правильно каже. Але робив трошки по другому,точив оправку,на яку тугенько вдягалася втулка. Зажимав в патрон,щоб розіз був між двома кулачками. Проточував половину,перевертав і потім другу. Оправка не дасть звертатися втулкі.

Edited by Seeker157
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315667 Posted

Латунь, правильно сказали, не подойдет. Ее наворачивает на вал и он подклинит.Подбирать по внутреннему диаметру, как на фото заводские , а наружный подгонять по месту, либо точить с бронзы но обязательно со спиральной канавкой для смазки. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315673 Posted

Пробачте, гури, а ШРУС туди запхати на малих обертах, - нє?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#315680 Posted

Знайшов 20х22 з буртиком, але буртик прибрати простіше, усім дякую 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.