Reiter

Допоможіть визначити тип аккумулятора

17 повідомлень у цій темі

Приїхала мені зарядка з тестером, от і взявся перевіряти стан аккумуляторів. Але там треба вказувати тип аккумулятора. На аккумуляторі з мотоцикла нічого не вказано. Я думав, що ввн гелевий. Лежить він на боці під сидінням. Спробував пошукати в гуглі. Знайшов лиш в одному магазині де були хоч якісь характеристики. Там написано AGM. Але я хз як вони мають виглядати. Зняв кришечку. Заливеі отвори - біла речовина. Тверда як засохший суперклей. 

Шо це за тип аккума? 

IMG_20221125_200141.jpg

IMG_20221125_200210.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гелевыми обычно называют свинцовые не обслуживаемые аккумуляторы с загущеным электролитом . 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Звичайний свинцево-кислотний (гелевий) акумулятор. Про гель-електроліт вже сказано.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Звичайний свинцево-кислотний (гелевий) акумулятор. Про гель-електроліт вже сказано.

А він і має бути таким засохшим? Як суперклей засохший

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так,зазвичай він схожий на скловату з засохлим клеєм. Якщо потрібно додати в такий акумулятор водички - проколюєш голкою шприця цю гидоту і вливаєш у кожну банку 5..10млл дистиляту, це дуже продовжує життя акумулятора. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гелевий,  гель -  кисіль, шмарклі, холодець,желе, у випадку з акумулятором ""шмарклі"" на основі сірчаної кислоти. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Так,зазвичай він схожий на скловату з засохлим клеєм. Якщо потрібно додати в такий акумулятор водички - проколюєш голкою шприця цю гидоту і вливаєш у кожну банку 5..10млл дистиляту, це дуже продовжує життя акумулятора. 

А як знати чи треба додавати без того, щоб розколупати? 

В мене з ним така історія. Він фактично новий (мот куплений в минулому році) , але почав вмирати. 

Заряджаю (на мотоциклі) , постоїть пару днів і напруга падає менше 12 в. Але заряджав рідною зарядкою, що йшла в комплекті з мотом. А там не було амперметра. Недавно присобачив амперметр і виявилось що вона заряджала його струмом 2а. 

Тепер купив нову зарядку, поставив заряджатись, то ця заряджає правильно. Спочатку був 1а, пройшло декілька годин, струм поступово знижується. Зараз вже 0,4а. 

Може варто розколупати і додати води? Хотілося б оживити цей аккум. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

А як знати чи треба додавати без того, щоб розколупати? 

Рік експлуатації на мото ( як правило трохи завищена напруга генератора 14...14,5 В) - треба додавати водичку, я користуюсь звичайними 9А/ч від комп'ютерних безперебійників без доливання води здихає за два роки,з водичкою ходить 3...4 роки. два рази на сезон по 5млл води в кожну банку. 

Проколюєш ті засохлі шмарклі, і голкою поглибше через шприц вганяєш водичку.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Рік експлуатації на мото ( як правило трохи завищена напруга генератора 14...14,5 В) - треба додавати водичку, я користуюсь звичайними 9А/ч від комп'ютерних безперебійників без доливання води здихає за два роки,з водичкою ходить 3...4 роки. два рази на сезон по 5млл води в кожну банку. 

Проколюєш ті засохлі шмарклі, і голкою поглибше через шприц вганяєш водичку.

Дякую, а чимось дюрку заліплювати? Чи воно не потече? Просто він в мотоциклі боком встановлюється

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скоріш за все він не гелевий, а скловатонаповнений :) таки- да, 5-10 кубиків води, краще менше бо лежить на боку. І не заморожувати його, бо тоді нічого не допоможе 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

Скоріш за все він не гелевий, а скловатонаповнений :) таки- да, 5-10 кубиків води, краще менше бо лежить на боку. І не заморожувати його, бо тоді нічого не допоможе 

Він в теплі :)

 

, StatusQuo написав:

Гуглив. Всяке пишуть. Десь що там такий самий електроліт як і в звичайних, а десь що гель. Тому й вирішив запитати

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не потече, гель всмоктує воду,як вата. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

AGM мають деякі особливості при зарядці, відносно звичайних наливних. Скломати уповільнюють рух електроліту і процес вирівнювання стратифікації електроліту проходить набагато важче і довше. Дистильована вода діелектрик, тому перед доливом бажано трохи підкислить її коригуючим електролітом щільності 1.30-1.40, з розрахунку один кубік на літр дистиляту. Доливаючи воду головне не перелити, мати мають виглядати вологими без калюжи над ними. При зарядці електроліт збільшується в обїемі і буде випирати назовні якщо перелити. 

Для AGM бажано мати рефрактометр щоби перевіряти щільність електроліту, томущо звичайним ареометром це зробить неможливо.

 

IMG_7011.jpg

IMG_7013.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Tramp

Перепрошую, склалось враження, що ви розбираєтесь в акумуляторах, і, можливо, знаєте відповідь на питання, яке мене турбує.

Тема та ж, що і в топікстартера - визначити тип акумулятора, китайського, нового. Враховуючи те, що китайці будь що одне можуть назвати будь чим іншим - не таке вже й просте питання :D.

Є акумулятор (Модель OT100-12(GEL) DS-iGEL), який ідеально схожий на ОЕМ-версію цього:

https://omo-oss-file.thefastfile.com/portal-saas/new2022042614262093098/cms/file/90f4ffbe-3423-4bda-bc46-eacbf2e7f581.pdf

 

Китайці називають його гелевим, а заряджати вимагають від 14.5В до 14.9В (на корпусі написано), що, ніби, для гелевих дуже багато.

Я планував купити зарядку промислового виробництва, для відповідного типу акумуляторів.

 

А тепер не розумію, для якого, власне, типу шукати зарядку? Для гелевих - даватиме нижчу напругу, ніж написано на корпусі акумулятора, для AGM - а раптом у мене гелевий?

 

В моїй темі рекомендували просто заряджати так, як написано на корпусі, що я і збираюсь спробувати якимсь малопотужним блоком живлення, поки зарядку не купив, а заряджати треба.

Але хочу заводського виробництва зарядку, тому дуже потрібно зрозуміти, що мені шукати, який у мене реально тип акумулятора (люблю Китай, лол).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, knife_life написав:

склалось враження, що ви розбираєтесь в акумуляторах,

Дякую за комплімент :)

 

6 годин тому, knife_life написав:

Але хочу заводського виробництва зарядку

Зараз завод може складатись з директора, бухгалтера і комірника - а виробництво в Китаї, штампують одну платформу під різними назвами для всіх охочих. Я би орієнтувався ліпше на параметри напруги і струму, наявністю ручного та автоматичного режимів. В автоматичному може бути таке поняття як адаптивність, тобто зарядне коригує параметри в залежності відгуку аккумулятора на заряд (зміна внутрішнього опору) 

OT100-12(GEL) згідно графіка зарядного профіля в пдф, виробник рекомендує заряджати даний акб струмом 20% емності і напругою 13.8V - зарядне бажано брати щоби воно працювало не на піку можливостей, а хочаб з запасом потужності відсотків тридцять, тобто з макс. характеристиками 25A 18V

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку