Olexy

Як зробити неправильну зарядку акб?(швидку)

21 повідомлення у цій темі

Вітання шановне панство.

В сусідній темі вже обсосали як зробити правильну зарядку для акб, сюди прошу таке не писяти, не цікаво)))

Є на господарці 3 агм аккумулятори від упсів, завдання іх зарядити  за 2години.  при 15вольтах котрі є верхньою межою і написані на блоці самого акб,  акум з'їдає 1а.

для того щоб підвищити струм треба власне підняти напругу. при 20в маємо 2.5а, але якщо забути то можна і свинець поплавити)).

Можна звичайно зробити на мікроконтроллері перевірялку котра буде час від часу відрубати зарядку і міряти напругу на акб, але я знаю що є такі мікросхеми котрі роблять то що я описав, перший раз такі бачив на німецьких шурупокрутах kress там акум 15 в заряджався 25вольтами і видавав струм порціями. 

Можливо е готова плата?

Змінено користувачем Olexy
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Olexy написав:

Є на господарці 3 агм аккумулятори

Для свинцевих такий режим зарядки - швидка і безповоротна смерть. AGM - батареї - це звичайні свинцево-кислотні, тільки  електроліт в них не рідина, а "ганчірка"" просочена тією ж кислотою. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Для свинцевих такий режим зарядки - швидка і безповоротна смерть. AGM - батареї - це звичайні свинцево-кислотні, тільки  електроліт в них не рідина, а "ганчірка"" просочена тією ж кислотою. 

Ці акумулятори ставлять в автомобілях, і при 60а ємності авогенератор може в його влегку плюнут ампер 20, та і в упсах там навряд дуже точно дозуєтся струм в 1/10 а від обьему. 

п.с.

я підкидав блок живлення 20в і акум їв 2а. тобто 40ват, при його номіналі в 86ват він зарядиться за дві години.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну тоді простий алгоритм - жорстко стабілізована напруга 14....15В і обмежений критичним значенням струм. Варіантів реалізації такого дуже багато. Найпростіше доробити зварювальний інвертор - років зо два тому на ютуб каналі ""Ізмаїл Інвертор"" Стас викладав таку ""примочку""( схему і реалізацію) для переробки ММА в напівавтомат.    

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення,граматика
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста_Блискавка написав:

Ну тоді простий алгоритм - жорстко стабілізована напруга 14....15В і обмежений критичним значенням струм. Варантів реалізації такого дуже багато. Найпростіше доробити зварювальний інвертор. 

в тім то і херня, при 15в акум бере не більше 1а. тобто 15ват і 6годин заряду, сьогодні кляте обленерго нахеровертило і в мене вдома світло було аж 2години з восьмої ранку і дадуть о десятій вечора...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Olexy написав:

і кляте обленерго

Ніт, то не обленерго,то кляті кацапи, що порозбивали стільки підстанцій і ТЕЦ...То ще дякувати нашим енергетикам,що хоч ТАК є енергія. 

8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Куляста_Блискавка написав:

Ніт, то не обленерго,то кляті кацапи, що порозбивали стільки підстанцій і ТЕЦ...То ще дякувати нашим енергетикам,що хоч ТАК є енергія. 

не, стоп, кляті для кацапів то дуже м'яко. повірте мені на слово, в Запоріжжі через день прилітає, а тітка з молодшим братом  стали володарем квартири студії замість трикімнатної, малий сильно постраждав. Залишились живі і слава богу. 

на рахунок облєнерго, тут нажаль козлів багацько, у нас  3 чергу ввімкнули але половину черги  через 5хвилин одрубили через непрацюючий автомат.(і таке трапляється вже пьятий раз за місяць) я гадаю що то можна було за місяць вирішити. надалі прошу по темі)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Olexy написав:

в тім то і херня, при 15в акум бере не більше 1а.

В мене від автомобільної зарядки акум від упс-а бере 5А, при ємності акумулятора 9А*год (це коли він новим був).

Так що як не бере більше 1А і вони не нові - викиньте. Або, як сильно жалко, - відколупайте кришечку і долийте в банки води дистильованої.

Взагалі акумулятор може взяти стільки ж, як і віддати. Якщо в УПС-і акумулятор живить 400Вт навантаження, то з нього виходить йде струм більше 30А. А отже - стільки і запхати можна. Короткочасно, звісно. І про ресурс ми ж не думаємо?

Змінено користувачем break
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Olexy написав:

аж 2години

Я вже кілька місяців отак живу...

Тому порада - шукайте ще акуми, а не херячте, той що є.

В мене вже 4-и автомобільних і 6-ть упсових в сміттєвому відрі. Один автомобільний новий (рік тому купив) уже починає здихати. То не їх робота так широко дихати, - здихають дуже швидко.

Я до цієї ситуації почав роки два тому готуватись, заготовив штук 8 автомобільних акумів. Кілька віддав знайомим, з усієї кучі нормально дихають три... 

Коли ще вимикали 4*4 - батареї ще якось заряджались, зараз - пару раз по 1,5 годині. Акуми і не заряджаються і не живуть... В багатьох знайомих так само поздихали. 

В мене на запас генератор. При такі й ще більш критичній ситуації (що майже 100%-во) акуми не допоможуть. 

Щодо зарядки. Якщо батарея бере в "бескінечність", то вона вже підгулявша. Як дуже простий варіант - таймер, хоч від пралки, хоч від мікрохвильовки. Ви визначили скільки потрібно - тому і час зрозумілий. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вам треба за 2 години світла яке є зарядити батарею на 6-8 годин які будуть без світла, вірно? спробуйте дістати ще аккумів і об'єднайте їх в один потужний блок, (перед об'єднанням вирівняйте потенціали між ними через потужні низькоомні резистори). так щоб за 2 години ви заряджали їх струмом не більше як 1/10 від сумарної ємності і при цьому цього заряду вам вистачало з головою на той час який ви будете їх використовувати. такі аккуми дуже швидко вмирають при неправильній експлуатації і досить довго живуть в буферному "делікатному" режимі. в мене батарея на 106 ампер я тобто грубо кажучи 1200, і від неї я лише ноутбук та лампочку ганяю інколи теща телевізок дивиться. завдяки цьому незважаючи на часті цикли заряду/розряду я ємність за весь цей період ще не втратив.
блок живлення для лед стрічок на 24вольти + понижуючий dc-dc перетворювач + стабілізатор напруги в режимі стабілізації струму

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

всіх почув буду міркувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин тому, Olexy написав:

Вітання шановне панство.

В сусідній темі вже обсосали як зробити правильну зарядку для акб, сюди прошу таке не писяти, не цікаво)))

Є на господарці 3 агм аккумулятори від упсів, завдання іх зарядити  за 2години.  при 15вольтах котрі є верхньою межою і написані на блоці самого акб,  акум з'їдає 1а.

для того щоб підвищити струм треба власне підняти напругу. при 20в маємо 2.5а, але якщо забути то можна і свинець поплавити)).

Можна звичайно зробити на мікроконтроллері перевірялку котра буде час від часу відрубати зарядку і міряти напругу на акб, але я знаю що є такі мікросхеми котрі роблять то що я описав, перший раз такі бачив на німецьких шурупокрутах kress там акум 15 в заряджався 25вольтами і видавав струм порціями. 

Можливо е готова плата?

 

 

Є плати перевірки, напевно отаке

Струм можете задати окремо джерелом струму.

Відключати так, напевно можна. Але там також є інерція, наскільки знаю ... тому МК напевно ...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кислотний акум заряджають або постійним струмом , або постійною напругою.

Як правильно заряджати ви прочитали.

Все що "неправильно" веде до зменшення ресурсу або проблем.

Струм можна і більше 1С однак треба дивитись за температурою.

Авто акум по суті заряджається теж "імпульсами" якщо стоїть на авто, бо там обмеження по струму лише переріз кабеля і потужність генератора, однак контроль напруги є (обмеження на 14,4-14,8В)

Так що можна залити і швидко, але процентів до 80 від номінальної ємкості однак зі всіма витікаючими.

Акуми від упса не самий кращий варіант. Візьміть ліпше автоакум і дуже бажано той що можна обслужити. Його більш реально зарядити швидко.

ПС А в упсах струм заряду всеж обмежується, якщо це нормальний упс.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Si1ver написав:

там обмеження по струму

Повітряним зазором між ротором і статором.

 

, Si1ver написав:

Так що можна залити і швидко, але процентів до 80 від номінальної ємкості однак зі всіма витікаючими.

Не перевищуючи 14В.   14В - критична напруга, обумовлена електрохімічною системою. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Куляста_Блискавка написав:

Повітряним зазором між ротором і статором.

Це вже деталі.

4 години тому, Куляста_Блискавка написав:

Не перевищуючи 14В.   14В - критична напруга, обумовлена електрохімічною системою. 

Реле напруги на ВАЗ, допустим, можна вибрати від 14,4 до 14,8, причому це не похибка, а конкретна напруга відсічки регуляторів. Коли ще робив собі зарядку, то в автотоварах ще запитували на яку напругу потрібно. Наскільки памятаю з більшою напругою для регіонів що ближче до півночі.

 І це при справних компонентах системи гарантується лише 80 % ємності.  Кальцієві, то ті взагалі щоб нормально зарядити в стаціонарних умовах потрібно 16-16,5В.

Змінено користувачем Si1ver
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Куляста_Блискавка написав:

Не перевищуючи 14В.   14В - критична напруга, обумовлена електрохімічною системою. 

Згоден!
Але! Маю зауважити, що на будь-яких "свинцових" АКБ при одноступенчастому заряді (до 13,8 вольт на 6 "банок") ви отримаєте щільність  об'ємного заряду на рівні десь 80% (при 20гр.Цельсія).
Висновок простий: потрібно збільшувати ємність тіх АКБ.
Від того усім буде легше! 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, Одессит написав:

Від того усім буде легше! 

Судячи по 2% зі світлом в вікнах при вимкненні світла, всім і так непогано.

Натомість, вартість ліфепо акб на 2х400Аг, пари адекватних бмс   інвертора на 1.28 кВт та пари зарядних на 80А, складає  як той айфон. За 2.5 години заряджається повністю.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години тому, Одессит написав:

Від того усім буде легше! 

Так договоримся до "вічного" акб, а це ніяк не вигідно економіці і маркетингу ;)))

Чоловік питав як "неправильно" зарядити, але швидко, а ви знов про режими і ресурс. :))

, Olexy написав:

Можливо е готова плата?

Плати не бачив, хоча колись давно попадалась схема напівавтоматичного заряду стабільним струмом. Таку схему наразі можна зробити на мікроконтролері, але навряд чи буде хтось таке городити, бо процес такої зарядки стрьомний і проходить в декілька етапів.

Ось невелика стаття про заряд АКБ. Почитайте якщо цікаво, там нічого нового і без розбору хімічних процесів і потенціалів зрозумілих хімікам і тим хто любив хімію в школі. 

Зробіть зарядку по принципу автомобільної використавши реле контроля напруги для ВАЗ і будете мати спосіб зарядити акум досить швидко якщо маєте відповідне джерело струму.

Однак це краще використовувати на тих акумах де можна контролювати електроліт, бо на тому дрібязку АГМ на 7-9Аг отримаєте лише надутий корпус і зіпсований акум. Він просто не взмозі буде відвести тепло в достатній кількості і википить. Просто на упс підімкніть авто акум і , відповідно, заряджайте його окремо. УПС буде чисто як інвертор. Колись експериментував з АГМ 7-9Аг давав струм до 2,5-4А. Заряджалось швидше,але грілось відповідно. Спочатку брало початковий струм, а потім однаково при підвищенні щільності електроліту струм падав.

 

ПС Наскільки памятаю в старій літературі по обслузі свинцевих акб говорилось, щоб зарятити "порожній" але справний акум потрібно не менше години їхати зі швидкістю  60км\г. Генератор тоді видає номінальну напругу і струм. Так що швидко можна якщо треба, але не часто. В якості ремарки - в нас на акум рідко дають гарантію більше року бо таксисти вбивають їх швидше постійними стартами і недозарядами.

Змінено користувачем Si1ver
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Si1ver написав:

Так договоримся до "вічного" акб, а це ніяк не вигідно економіці і маркетингу ;)))

Чоловік питав як "неправильно" зарядити, але швидко, а ви знов про режими і ресурс. :))

Швидко та безпечно це струмом до 0,25С при напрузі до 13,8 вольт при 20гр.С (AGM).
В мене так Tudor 95А.г (AGM) вже 13(!) років працює.
Нещодавно такі доляв йому жижи.
Внутрішній опір (відносно) нового зріс за ці роки майже вдвічі (зараз 8,5мОм). Але ємність в режимі розряду 0,1С - повна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За який час заряджається від 25% до 80%?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, Si1ver написав:

За який час заряджається від 25% до 80%?

 

Не засікав. В середньому можна сказати (з моєї майже 30-тирічної практиці), що ККД свінцевої батареї "розряд-заряд" становить близько 85%. Тобто 15% - втрати на перезаряді. 
Звідси можна розрахувати час заряду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку