kolish

Потрібна запчастина до трактора

21 повідомлення у цій темі

Знайомий шукає таку запчастину для трактора. "Навіска". Також цікаві ідеї як це ще можна зремонтувати. На цій деталі "злизало"шліци... 

IMG_20230721_195253_038.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні

 

Взяти деталь, на якій злизало шліци й розточити на більший діаметр, нарізати нові шліци та зробити нову вісь

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ричага краще купити. Дешевше і скоріше буде. Якщо почнете змінювати конструкцію у майбутньому завжди будуть проблеми з індивідуальними запчастинами.імхо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо шліц з'їло на валу - сточувати вал, напресовувати, робяти чистову і різати шліц. Якщо шліц внутрішній-розточити, впресувати втулку з нарізаними шліцами

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если восстановить правильными методами не получается и единственный выход только покупка новых деталей, то можно попробовать неправильные методы. Если рычаг стальной то приварить намертво, а если чугун то сверлить и забивать штифты или нарезать резьбу и вкручивать поперек болты. И пока это ездит откладывать в копилку  на новые запчасти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolish написав:

запчастину для трактора.

Це  до  МТЗ-50 ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, smile написав:

Взяти деталь, на якій злизало шліци й розточити на більший діаметр, нарізати нові шліци та зробити нову вісь

 

16 годин тому, Serg95 написав:

сточувати вал, напресовувати, робяти чистову і різати шліц. Якщо шліц внутрішній-розточити, впресувати втулку з нарізаними шліцами

Панове,  давайте  запитаємо  у  майстрів,  яка  буде  вартість  такої  роботи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знайшов за 2 хвилини...

 

 

image.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Імхо, чі воно то ще комусь потрібно  ?....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, smile написав:

Знайшов за 2 хвилини...

 

 

image.png

Є дешевше нове, і ще є б/у. По уму ремонт дорожчий ніж нова запчастина. 

Змінено користувачем bogdangrinevic86
Доповнив
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bogdangrinevic86 написав:

Є дешевше

Звісно є, я лише зкинув з чого воно саме й орієнтовну ціну нової запчастини, на сайтіз трьох букв можна знайти за 5-6 тис. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, инженер написав:

Це  до  МТЗ-50 ?

це до ЮМЗ 6 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, smile написав:

Звісно є, я лише зкинув з чого воно саме й орієнтовну ціну нової запчастини, на сайтіз трьох букв можна знайти за 5-6 тис. 

про олх знаєм і там дивилися.. так як тим тракторцем він досить рідко користується, то можливо буде щось ( мудрувати) з ремонтом .. і цілком можливо що хтось на сайті може мати таку запчастину ,або допоможе якоюсь порадою.. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, инженер написав:

 

Панове,  давайте  запитаємо  у  майстрів,  яка  буде  вартість  такої  роботи.

там розбито все... як варіант розглядається тимчасовий "колхоз" і збирання коштів на нову/б/у деталь в гарному стані.. всі рішення за власником.. я тільки допомагаю йому з пошуком деталі/рішення.. 

4 години тому, Чертенок №13 написав:

Если восстановить правильными методами не получается и единственный выход только покупка новых деталей, то можно попробовать неправильные методы. Если рычаг стальной то приварить намертво, а если чугун то сверлить и забивать штифты или нарезать резьбу и вкручивать поперек болты. И пока это ездит откладывать в копилку  на новые запчасти.

от і в нас подібний хід думок.. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин тому, Serg95 написав:

Якщо шліц з'їло на валу - сточувати вал, напресовувати, робяти чистову і різати шліц. Якщо шліц внутрішній-розточити, впресувати втулку з нарізаними шліцами

И пусть две тонны культиватора которые черз полутараметровый рычаг давят на шлицы упадут прицепщику на голову?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Чертенок №13 написав:

Если рычаг стальной то приварить намертво, а если чугун то сверлить и забивать штифты или нарезать резьбу и вкручивать поперек болты. И пока это ездит откладывать в копилку  на новые запчасти.

Только так, хоть рычаг и чугунный, но подаётся сварке.

По одной стороне, более изношеной, сверлятся отверстия разворачиваются на конус, забиваются по паре конусных штифтов, обеспечивая контакт шлицов с другой стороны. После всего обваривается по кругу с прогревом рычагов. 

Ничего тяжелее плуга не поднимаать, ездить с навесным не быстро и копить деньги.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

После всего обваривается по кругу с прогревом рычагов. 

Не варіант, що при вистиганні не почне чавун тріщати в ЗТВ.

 

, Stebium1 написав:

Только так, хоть рычаг и чугунный, но подаётся сварке.

50/50.....але навіть при вдалому зварюванні наступна обробка можлива лише абразивом, бо твердість вала від навуглероджування  буде біля 60 од.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, kolish написав:

про олх знаєм і там дивилися.. так як тим тракторцем він досить рідко користується, то можливо буде щось ( мудрувати) з ремонтом .. і цілком можливо що хтось на сайті може мати таку запчастину ,або допоможе якоюсь порадою.. 

Або ремонт або покупка нової деталі, інші способи , Аля заварите и фсьо пойдёт, я б не радив, як написали вище  вал і вухо ( воно мабуть всетаки з чавуну) є загартовані і твердість там буде 50+ одиниць, й повірте під час активної роботи в полі (особливо коли надаєш послуги) таке собі задовоення загубити плуг чи культиватор + потім буде ще дорожче (зазвичай ломає (гне в ріг) потім і кормус плуга й решту навіски, не раз в полях такі артефакти викопував, да й на утубі роликів повно)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якби то був чавун - то був би ковким. У камазовських причепах кронштейни дишла зроблені з ковкого чавуну, і до рами по заводу кріпляться на зварку. І ще жодного разу не зустрічав, щоб його коли відривало. Суттєво відрізняється від сірого.

В даному випадку, на навісці немає ніяких чавунних елементів. То стальне литво. (можете напилком почухати)) І сталь середньовуглецева, тому під зварку зробити підготовку. Шліц зазвичай зриває із-за його зносу (стирання з часом)

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ремонт бачу як одноразовий (не розбірний). 

Зняти фаски з вісі і ричагів, мінімум 2/3 ширини посадки, не сильно розлогу, (U-подібну). Нагріти в горні від 300'С і заварити то уоні13/55 (85), після чого, не даючи охолоджатись, помістити назад в горн і догріти ту зону до червоного кольору. Після чого можна виймати для охолодження на повітрі. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин тому, IMP написав:

Не варіант, що при вистиганні не почне чавун тріщати в ЗТВ.

Там или ковкий чугун, или стальное литьё, обваривали не раз.

Но это перед тем как выкинуть, узел больше не ремонтируется.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку