#348796 Опубліковано: 21 січня Здравствуйте! Есть електродвигатель, АИРУТ71В4УХЛ4, 220В, 1500 об\мин,750 Ватт, 4,8 А. Здесь ток указан холостого хода, или ето максимальний ток ??? Ибо подключаю его на холостом ходу, амперметр показивает 4,8 ампер. Помогите опредилить значение тока на шильдике, ето ток холостого хода, или максимальний ток, при котором електродвигатель будет стабильно работать при нагрузке. ??? Слава Україні! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348800 Опубліковано: 21 січня Якось дофіга кіловат на холостому, так бути не повинно. Можливо щось підключили невірно? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348806 Опубліковано: 21 січня Це який споживає. По ньому вираховують кВт, кВА, який потрібен автомат і яка потрібна тепловуха. ХХ буде десь 2 А - це на око. Бо вони всі по різному беруть. В мене є кілька двигунів, що на ХХ беруть Ампераж як на номінальних навантаженнях. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348807 Опубліковано: 21 січня 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348814 Опубліковано: 21 січня 2 години тому, HIN-77 написав: амперметр показивает 4,8 ампер Расскажите как включаете и меряете ... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348821 Опубліковано: 22 січня (змінено) 1 година тому, softm написав: Расскажите как включаете и меряете ... Мераяю стандартно, по входу ставлю стрелочний амперметр, последовательно. Извините за искуство. Змінено 22 січня користувачем HIN-77 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348822 Опубліковано: 22 січня Те що через конденсатор - не дасть розібратись зі станом двигуна тестером. Він може бути перемотаний і тому на холостих отак гребти. Але і в нормальному стані також не виключено. Та я б перестрахувався - перше - опір обмоток (кожної окремо), друге - зняти кришку і оцінити стан. Є ще точніший третій - але там надо гравіцапу заморську... Потім вже юзати і спостерігати. Але я б дуже радив в такий двигун ставити тепло-реле - зазвичай на 40С двигуни розраховані. Бо ці конденсатори часто підставлять - і горить движок на раз... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348824 Опубліковано: 22 січня (змінено) 1 година тому, Bogdan написав: Те що через конденсатор - не дасть розібратись зі станом двигуна тестером. Він може бути перемотаний і тому на холостих отак гребти. Розібрав двигун, обмотка заводська не горівша. Обмотки всі дзвоняться без конденсаторів, хоча тестеру не довіряю, куплю новий сьогодні, прозвоню ще раз, на рахунок робочої і пускової. Цей двигун думаю ставити на сверлільний станок НС-12 що скажете на цей рахунок ??? Змінено 22 січня користувачем HIN-77 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348825 Опубліковано: 22 січня А чи не може бути ємність конденсаторів неправильна??? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348826 Опубліковано: 22 січня Мабуть двигуну гайки. Включив двигун, а ток на амперметрі скаче від 3,5А до 4,5А, то падає то росте, десь мабуть в обмотках іскрить ??? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348827 Опубліковано: 22 січня (змінено) , HIN-77 написав: а ток на амперметрі скаче від 3,5А до 4,5А, Можливо битий конденсатор. Запусти на холостому ходу з іншим мінімальної ємності ( 4...10мкФ), можливо навіть доведеться трохи допомогти руками, і поміряй струм. Якщо невеликий, і не змінюється - був дохлим конденсатор. Змінено 22 січня користувачем Куляста_Блискавка доповнення граматика 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348832 Опубліковано: 22 січня (змінено) Якщо конденсатор пробитий чи обмотка то двигун не запускається і навіть коли запуститься то нездорово гуде. Якщо крутиться тихо і не гріється, то все нормально. Якщо конденсатор неправильної ємності (завеликої) то також буде гул на холостих Змінено 22 січня користувачем DimonDSS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348834 Опубліковано: 22 січня , DimonDSS написав: конденсатор пробитий чи обмотка Це якщо пробитий "на залізяку", бувають екземпляри з великим струмом витоку, бувають "пробиваються" під навантаженням, а так міряєш - ніби справні. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348836 Опубліковано: 22 січня 1 година тому, DimonDSS написав: Якщо конденсатор пробитий чи обмотка то двигун не запускається і навіть коли запуститься то нездорово гуде. Коли на ньому ток падає, то гулу немає, начина ток рости, гул наростає, і плигає ток, то зменшується то наростає, стрілка амперметра туди сюди скаче.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348839 Опубліковано: 22 січня (змінено) 3 години тому, Куляста_Блискавка написав: Можливо битий конденсатор. Конденсатора стоїть два, по 16 Мкф, паралельно, я мультиметром їх звонив, вроді не пищать, але зараз попробую поставити інші, є у мене керамічні на 30,8 МкФ Попробував, дива не сталося, скаче ток як і скакав. Змінено 22 січня користувачем HIN-77 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348844 Опубліковано: 22 січня На шильдику мотора написано про робочу та пускові ємності конденсатора. Пускову ємність ви маєте? Розбираючи мотор ви не бачили там контактної системи відключення пускового конденсатора із відцентровим механізмом? Бо зазвичай там є той контакт в середині мотора і два конденсатора в коробці. Я думаю що у вас поставлено два по 16 і один із них "пусковий" а другий "робочий". Коли один із них відключається при наборі швидкості маєте коливання струму. Розберіться з конструкцією. Якщо є контакти всередині то перевірте їх стан. Далі поставте правильні конденсатори і все запрацює. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348846 Опубліковано: 22 січня , kratmel написав: На шильдику мотора написано про робочу та пускові ємності конденсатора. 2 години тому, HIN-77 написав: Конденсатора стоїть два, по 16 Мкф, Постійно під'єднаний має бути 16мкФ, а пусковою кнопкою тільки для запуску ще +16мкФ. Двигун буде гудіти і брати завеликий струм на холостому ході при завеликій робочій ємності. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348847 Опубліковано: 22 січня , Куляста_Блискавка написав: Двигун буде гудіти і брати завеликий струм на холостому ході при завеликій робочій ємності. Підключав один конденсатор ток ще більший 32 саме то 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348848 Опубліковано: 22 січня , kratmel написав: Розберіться з конструкцією. Якщо є контакти всередині то перевірте їх стан. Далі поставте правильні конденсатори і все запрацює. Бачив такі мотори, це не такий. Купляв цей двигун на ОЛХ, продавець на СМС не відповідає, телефон заблокував, так-що мабуть все тут ясно.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348849 Опубліковано: 22 січня 3 години тому, HIN-77 написав: Конденсатора стоїть два, по 16 Мкф, паралельно, я мультиметром їх звонив, вроді не пищать, але зараз попробую поставити інші, є у мене керамічні на 30,8 МкФ Попробував, дива не сталося, скаче ток як і скакав. еще 220 В померяйте. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348852 Опубліковано: 22 січня 2 години тому, softm написав: еще 220 В померяйте. Где померять ??? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348868 Опубліковано: 22 січня 18 годин тому, HIN-77 написав: Обмотки всі дзвоняться Потрібно опір міряти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348872 Опубліковано: 23 січня 6 годин тому, HIN-77 написав: Где померять ??? там где в 220 включаете ... недавно тема была про 260 и гул от услабителя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348876 Опубліковано: 23 січня Спробуйте завантажити двигун ток може впасти З полтавськими двигунами були парії що під навантаженням працювали норм і не грілись 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#348877 Опубліковано: 23 січня Ви робочу і пускову не сплутали часом? Якими буквами вони у вас позначені? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах