alex1uk

Шпіндель ИЖ240ТС

31 повідомлення у цій темі

Друзі,  хто що може порадити , як лікувати проблему?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Лучшее, враг хорошего. Сотка - проблема? :)))))))))))))))))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#349475 Опубліковано: (змінено)

, Iron333 написав:

Лучшее, враг хорошего. Сотка - проблема? :)))))))))))))))))))

На патроні це вже 0,05- 0,15.

Ось торцеве биття.

Змінено користувачем alex1uk
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#349477 Опубліковано: (змінено)

Так розкажіть що у вас з підшипниками, вони нові якісні?

Для ИТП і там і там має бути півсотки по паспорту на новий станок, для ИТВ -- 3мкм.

А для нового ИЖ240ТС по паспорту скільки?

Змінено користувачем 4x4
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Так розкажіть що у вас з підшипниками, вони нові якісні?

Для ИТП і там і там має бути півсотки по паспорту на новий станок, для ИТВ -- 3мкм.

А для нового ИЖ240ТС по паспорту скільки?

Все так само як і для ИТП, 5 мікрон, станок тільки но купив ,так що там зроблено невідомо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

#349480 Опубліковано: (змінено)

2 години тому, alex1uk написав:

станок тільки но купив ,так що там зроблено невідомо

Нічого не зроблено, треба перебирати, повна ревізія, нові підшипники, промивка-продувка всього, треба купляти весь необхідний вимірювач та самому дефектувати станок.

Повна повірка по ГОСТ 18097-93 (файл пдф приклав у комент).

Дивлячись для чого він вам, можливо й капіталка предстоїть)

Старий станок це старий станок, чудес не буває.

 

ГОСТ 18097-93 - Станки токарно-винторезные и токарные.pdf

Змінено користувачем 4x4
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, все розумію, але цікавить чи часом це не шпіндель кривий може бути?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, alex1uk написав:

це не шпіндель кривий може бути?

Ні, не накручуйте себе)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4x4 написав:

Ні, не накручуйте себе)

Ви думаєте підшипники?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, alex1uk написав:

Ви думаєте підшипники?

 

Я думаю що ви придбали як мінімум ~40-річний станок, добре бувший у використанні -- який потребує повної ревізії та дефектації.

Розкидуйте станок, ставте шпіндель у центра щоб заспокоїтись на тему кривизни, міняйте всі підшипники на нові/якісні, оглядайте всі коробки, приймайте рішення по шліфовці станини та зедекс/турцит на супортну групу, піноль ЗБ, гвинт & маточна гайка, ну і далі по списку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, alex1uk написав:

На патроні це вже 0,05- 0,15.

Ось торцеве биття.

А що ви там міряєте?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин тому, gesichtslos написав:

А що ви там міряєте?

та торець шпінделя...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

То не базова поверхня, база на фланці.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, alex1uk написав:

та торець шпінделя...

Зазвичай биття міряють прокручуючи шпіндель повільно рукою. Так Ви уникаєте вібрацій та підскоків стрілки на подряпинах.

Та поверхня, де Ви міряєте - вільна. До неї патрон не повинен торкатися.

Якщо з посадкою патрона виявляються проблеми, то кінець шпінделя проточують.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Grif написав:

Зазвичай биття міряють прокручуючи шпіндель повільно рукою. Так Ви уникаєте вібрацій та підскоків стрілки на подряпинах.

Та поверхня, де Ви міряєте - вільна. До неї патрон не повинен торкатися.

Якщо з посадкою патрона виявляються проблеми, то кінець шпінделя проточують.

Так, але я хотів показати що биття таке ж як і на самому посадковому конусі і ще ,таке ж є биття по внутрішньому конусі КМ4. Звідси напрошуєтья думка, чи часом сам шпіндель не кривий трошки. Чи можливо  таке биття виправити затягуванням розрізної гайки, яко це проблема в підшипниках?

Змінено користувачем alex1uk
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перше що я помітив на відео - некоректно встановлений індикатор, який буде в два-три рази підсилювати покази відносно фактичного биття. 

Думаю насправді все набагато краще.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, mycolaevich написав:

Перше що я помітив на відео - некоректно встановлений індикатор, який буде в два-три рази підсилювати покази відносно фактичного биття. 

Думаю насправді все набагато краще.

та ні ,я ставив по різному, одинакове биття у всіх площинах 0.01-0.015

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, alex1uk написав:

та ні ,я ставив по різному, одинакове биття у всіх площинах 0.01-0.015

Справа не в вибраних площинах. У вас лапка індикатора під дуже велики кутом до площини:

wrong.jpg

Має бути так:

right.jpg

При дуже великому куті лапки до площини індикатор може "підсилити" виміри у 3-4 рази.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні зняв кришку передньої бабки,відкрутив гужони мастильних каналів що ідуть до підшипника і здивувався що масла в них немає при включеній маслостанції. Поставив прозору трубку до ніпелів і ніякого руху масла до підшипників по трубці якщо вона під'єднання до ніпеля нема, що це таке може бути?

 

Змінено користувачем alex1uk
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин тому, alex1uk написав:

Сьогодні зняв кришку передньої бабки,відкрутив гужони мастильних каналів що ідуть до підшипника і здивувався що масла в них немає при включеній маслостанції. Поставив прозору трубку до ніпелів і ніякого руху масла до підшипників по трубці якщо вона під'єднання до ніпеля нема, що це таке може бути?

 

Мабуть треба  перевірити хоча б ту позподільну планку,як гадаєте?Або,по лінивому,перекрити ті трубки,по яких масло таки йде.Може,банально,не вистачає того,що качае насос.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, KOLIAN75 написав:

Мабуть треба  перевірити хоча б ту позподільну планку,як гадаєте?Або,по лінивому,перекрити ті трубки,по яких масло таки йде.Може,банально,не вистачає того,що качае насос.

Гадаю точно так саме. Звичайно, всі можливі процедури з перевірками і з перекриттями були зроблені, але масло не йде, як ні з першого , так і ні з другого ніпеля (штуцера). Ні в закрученому ні в викрученому стані. 

Змінено користувачем alex1uk
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, alex1uk написав:

Гадаю точно так саме. Звичайно, всі можливі процедури з перевірками і з перекриттями були зроблені, але масло не йде, як ні з першого , так і ні з другого ніпеля (штуцера). Ні в закрученому ні в викрученому стані. 

Перекрить ті,з яких іде.І подивитися,що буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, KOLIAN75 написав:

Перекрить ті,з яких іде.І подивитися,що буде.

Звичайно, всі можливі процедури з перевірками і з перекриттями були зроблені

 Це щось з тими ніпелями, чи можливоа робота без них , чи всеж таки потрібна капельна подача масла?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уважно перевірте роботу всієї частини поміченої червоним на креслені.

1.gif

Викрутіть всі ніпеля та перевірити подачу олії без них. Видалити пробку 62 та все продути, прочистити та промити уайт спірітом. За ніпелем у втулці 60 можливо що стоїть

обмежувач протоку у вигляді маленького цвяха. І там все забилося.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Grif написав:

Уважно перевірте роботу всієї частини поміченої червоним на креслені.

1.gif

Викрутіть всі ніпеля та перевірити подачу олії без них. Видалити пробку 62 та все продути, прочистити та промити уайт спірітом. За ніпелем у втулці 60 можливо що стоїть

обмежувач протоку у вигляді маленького цвяха. І там все забилося.

Друзі проблема змащення була а тому , що самі ніпеля були наглухо забиті брудом,промивання в ультразвуковий ванні і все , масло почало капати. Рекомендував би перевірити ніпеля на своїх верстатах у кого такі ж. Повертаюся назад до проблеми биття шпинделя. Биття 10-15 мікрон, що ж робити?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку