#350925 Опубліковано: 4 квітня Мої вітання , появився в мене фрезер 6720 вф2 геометрія в гарному стані але без рідної електрошафи. Виникає дуже багато запитань , основні на сьогодні це ставити серваки (до яких я більше схиляюсь) , чи залишити стандартну схему на одному двигуні і магнітних муфтах . якщо ж все таки його чпу- зувати то на скільки доцільно і взагалі чи шось толкове з того вийде ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350927 Опубліковано: 4 квітня Додам що станок на заводських шгвп та лінійках 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350929 Опубліковано: 4 квітня 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350933 Опубліковано: 5 квітня Все залежить від цілей, задачі для цього станку. Точніше що ви від нього хочете отримати. Є успішні приклади 6720 переробки і в чпу і в ручному режимі. Механічна частина станка цілком толкова. Основні недоліки це дебільна система змащування. Тут насос безперервно крутиться і противно жужить, при цьому в основному він обільно змазує тільки шестерні коробки передач, де те масло в такій кількості навряд потрібно. Всі інші вузли змазуються помаленьку. Направляючі стола ( горизонтальні ) змазуються періодичним ручним нажиманням на кнопку зліва від столу, і при цьому надлишки масла капають просто на підлогу, думаю по цій причині його і зробили ручним. Тут як не ремонтуй те масло тече звідусіль. У мене такий станок з оригінальним шкафом, робочий стан. Можу сказати що оригінальна схема управління доволі толкова функціонально але не надійна через реле поганої якості. І загалом рідний шкаф трохи завеликий. Якщо надумаєте, то можна сміливо йти по оригінальний схемі але з нормальними реле. Можна купити одну серву замість мотора подач поставити, спочатку зробити ручним, якщо виникне бажання то доробити до чпу буде вже простіше, а переробки зробленого будуть мінімальні. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350934 Опубліковано: 5 квітня А якщо всеж таки ставити серви на всі осі , то яку потужність потрібно ? ну і звичайно вертикальна (z) буде з противагою 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350936 Опубліковано: 5 квітня Оригінальний двигун подач 700Вт здається, ну хай в піку близько 1.5кВт. На верх-низ дійсно потрібна така потужність, а дві інші координати раза в 2 менше думаю буде достатньо. Тобто шукайте щось в межах 2шт по 450вт і 1шт 700Вт. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350937 Опубліковано: 5 квітня Дивився в сторону китайської delta , хотівби підєднати до них лінійки , допоможіть розібратись в маркуваннях або поділіться якимось ресурсом щоб можна було це питання вивчити 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350940 Опубліковано: 5 квітня Відновити шафку раз в десять простіше чим зробити ЧПУ. З другої сторони, якщо не треба повного відновлення функціональності, то і ручного управління сервами буде достатньо. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350943 Опубліковано: 5 квітня Якщо не чпк, то шафка буде компактна. Свою зразу викинув. А лінійки мона до сучасного дро притулити. Як раз нещодавно тема була. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350946 Опубліковано: 5 квітня Зваживши всі за і проти , глянув на свої потреби і вирішив всеж таки спробувати чпу- зувати даний верстат , також розглядаю варіант альтернативи і дивлюсь в сторону крокових двигунів 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350951 Опубліковано: 5 квітня 2 години тому, vitalik написав: Зваживши всі за і проти , глянув на свої потреби і вирішив всеж таки спробувати чпу- зувати даний верстат , також розглядаю варіант альтернативи і дивлюсь в сторону крокових двигунів З кроковими двигунами тут є ризик заснути біля станка 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350954 Опубліковано: 5 квітня , jenkins написав: З кроковими двигунами тут є ризик заснути біля станка Аж так поволі працюють ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350962 Опубліковано: 5 квітня Тут навіть в швидкості справа - такого типу станок якраз хороший саме під сервоприводи. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350969 Опубліковано: 5 квітня Я в свій час в 12-му році теж переймався таким питанням. Але щось мене відвело від "простих/дешевих" рішень. Тому: повноцінний ЧПК на "сервах" з зворотним зв'язком по лінійках. Linux CNC + MESA (починав з трьох LPT). На вісі XY вистачить серв по 400 ватт. На Z бажано більше (якщо без противаги). В мене на 67К25 860 та 1400 ватт відповідно. Все б/в з Ebay. Мотори стали 2х65 + 1х200 баксів. Підсилювачі (Sst-3100) 3х150. Муфти - геть! Бо воно працює виключно в прямокутних координатах. Тобто складні траєкторії - недосяжні. Якось так... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350973 Опубліковано: 5 квітня (змінено) 1 година тому, Одессит написав: На Z бажано більше (якщо без противаги). Разгрузка противовесом, наоборот еще добавит усилия, тк придётся таскать еще лишний вес в обе стороны, а вот если делать пневмо разгрузку, можно мощность уменьшить) на 67к25 стоят по 400вт и 750 на З, все это ездит 9м.мин, на вашем тем более поедет. На З ставить с тормозом, иначе будет падать ось при выключении Змінено 5 квітня користувачем Blitzen 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350976 Опубліковано: 5 квітня , Blitzen написав: Разгрузка противовесом, наоборот еще добавит усилия, тк придётся таскать еще лишний вес в обе стороны Загальне зусилля якраз суттєво зменшиться, а от миттєве/різке що "старт/стоп" зросте вдвічі бо інерція. Так як серви зараз досить таки запасливі по короткочасному перевантаженню, то все буде нормально. , Blitzen написав: На З ставить с тормозом, иначе будет падать ось при выключении Робота ЧПУ починається з калібровки нулів і висоти інструменту. Що так, що так прийдеться при кожному включенні опускати стіл до рівня робочого відліку... При потребі, щоб стіл нижче не їхав ставиться упор на гвинт і кінцевик. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350978 Опубліковано: 6 квітня (змінено) , Dmytro55 написав: Робота ЧПУ починається з калібровки нулів і висоти інструменту. Що так, що так прийдеться при кожному включенні опускати стіл до рівня робочого відліку... Навіщо? Включив, відховмився по осях якщо не абсолютні енкодери, продовжив роботу, якщо немає зміни на новий не завантажений в таблицю інструмент. Якщо абсолютні, то просто включив і почав працювати. Всі вильоти інструменту і нульові точки деталі зберігаються завжди, бо записуються автоматично в таблицю нульових точок, і таблицю колекторів. А от користуватися цим чи ні це діло кожного. Змінено 6 квітня користувачем andrysir1 доповнення 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350979 Опубліковано: 6 квітня 10 годин тому, Dmytro55 написав: Загальне зусилля якраз суттєво зменшиться, а от миттєве/різке що "старт/стоп" зросте вдвічі бо інерція. Так як серви зараз досить таки запасливі по короткочасному перевантаженню, то все буде нормально. Все сервы поддерживают перегруз в 300%, если ставить противовес, такой же массы как и вся ось в сборе, то прийдется таскать 600+кг, тормозить и ускорять ее. для нормальной скорости и ускорения, там кВт нужен будет, хотя без противовеса и 750вт за глаза будет. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350980 Опубліковано: 6 квітня 10 годин тому, Dmytro55 написав: Робота ЧПУ починається з калібровки нулів і висоти інструменту. Що так, що так прийдеться при кожному включенні опускати стіл до рівня робочого відліку... При потребі, щоб стіл нижче не їхав ставиться упор на гвинт і кінцевик. Все верно, можно ставить винтики, упоры и тд, а если свет выключится, а вы делайте Т паз? Покажите где в заводских станках, ось падает в низ при отсутствии питания, то что можно работать, конечно, но это не правильная работа, если делать то делать сразу как правильно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350981 Опубліковано: 6 квітня 9 годин тому, andrysir1 написав: Навіщо? Включив, відховмився по осях якщо не абсолютні енкодери А що по Вашому значить "відхомився" Другий пост: Ви трохи не розумієте, що таке динаміка і інерція. "Тягати вагу" буде тільки опора/вісь на одно як вагу дверей держать петлі, а відкрити їх можемо одним пальцем. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350983 Опубліковано: 6 квітня , Blitzen написав: Покажите где в заводских станках, ось падает в низ при отсутствии питания Поломка інструменту/деталі при відключенні світла не така вже й рідкість... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350984 Опубліковано: 6 квітня , Dmytro55 написав: А що по Вашому значить "відхомився" Другий пост: Ви трохи не розумієте, що таке динаміка і інерція. "Тягати вагу" буде тільки опора/вісь на одно як вагу дверей держать петлі, а відкрити їх можемо одним пальцем. Ошибаетесь, откройте гермодверь одним пальцем, но она тоже висит на петлях) Чтобы этой массе придать нормальное ускорение и замедление, нужно приложить энергии в двое больше, чем без противовеса, след чтобы получить такие же динамические характеристики, нужна мощнее серва. Если спешить некуда, можно. 200вт поставить) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350985 Опубліковано: 6 квітня Відкрити гермодвері одним пальцем перш за все мішає тертя, говорю же: "є така наука - динаміка". Вона ж і допомагає зрозуміти відмінність інерції від сил тертя. На короткий момент старт/стоп дійсно треба буде енергії вдвоє, а от на робочий рух від сили четверть порівняно з тим коли нема противаги. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350987 Опубліковано: 6 квітня (змінено) , Dmytro55 написав: Відкрити гермодвері одним пальцем перш за все мішає тертя, говорю же: "є така наука - динаміка". Вона ж і допомагає зрозуміти відмінність інерції від сил тертя. На короткий момент старт/стоп дійсно треба буде енергії вдвоє, а от на робочий рух від сили четверть порівняно з тим коли нема противаги. Все верно про гермодвери не дописал, имел ввиду открыть с таким же ускорением Змінено 6 квітня користувачем Blitzen 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#350989 Опубліковано: 6 квітня Всеж таки думаю що з противагою йому буде краще . На рахунок серво двигунів , дивився в сторону китайських delta , також не розумію для підключення лінійок потрібні двигун + драйвер які підтримують таку можливість чи їх (лінійки) можна підключити до будь якого серва 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах