Яшка

Сварка чугуна тигом

55 сообщений в этой теме

В 11.04.2017 в 17:25, Reankor 2002 сказал:

Сварка чугуна тигом не совсем правильно, ПАНЧ-11 и полуавтомат.

Прислушайтесь к человеку он знает о чом пишет. Поддерживаю на все сто процентов. Процессы тиг и миг очень отличаются  а чугун очень хорошо вариться именно в миг +панч11

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Возможно я делаю что-то неправильно, но год тому наплавил полуавтоматом (SSVA-180) недостающий кусок чугунных тисков (прилегающий к губке) посредством турецкой проволоки (максимальный режим аппарата).
Похоже раньше стол под теми тисками развалится...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, Bonneville сказал:

чугун очень хорошо вариться именно в миг +панч11

Так же очень хорошо чугун варится и тигом +панч11 подогревом и проковкой.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Яшка написав:

Так же очень хорошо чугун варится и тигом +панч11 подогревом и проковкой.

ПАНЧ-11 власне і виготовляється для зварювання чавуна ХОЛОДНИМ способом. Для чого чавун гріти і потім використовувати ПАНЧ? В такому випадку можна вже варити звичайним зварювальним дротом. 

 Не сперечаюсь. що дрібненькі чавунні деталі іноді простіше варити ТІГом, але найбільш правильно рахую МІГ спосіб зварки чавуну дротом ПАНЧ-11. Чавун боїться перегріву (вірніше не любить швидкого вистигання), а ТІГ передбачає процес зварки при якому присадок подається в розплав чавуну. Також, багато хто не враховує, що часто приходиться проводити післяопераційну обробку звареного чавуна. Добре коли все зводиться до зачистки болгаркоюю а коли потрібно місце зварки фрезерувати, сверлити ? Та й чавун буває різний.... На минулому тижні приносили тріснувший витяжний крюк стапеля. Клієнт казав, що він повинен витримувати навантаження 20т.:o (на вигляд досить "серйозний" ). Справа в тому, що підозрюю, що його вже попередньо варили, але невдало. (Була проведена  підготовка кромок під зварювання, але — не правильно). Коротше кажучи варив  ТІГ способом з ПАНЧ-11. Клієнту робота наче сподобалась, а мені — не дуже, про що я чесно попередив клієнта. Сумніваюсь, що зварений крюк витримає наступне навантаження в 20т.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

доволі цікава тема від якої виникає куча запитань.

З чавуном на Ви ще, можна сказати, варив пару раз, але якість роботи особисто мені не подобається, хоча клієнти не жалувались. А на днях останнім клієнтом став Я, тому час покаже слабкі місця, хоча деталь до мене варили і не одноразово, щось потріскпло, а щось тримається до тепер.

Варив тігом, попередньо всю зварку міддю по максимуму повирізав. Грів на буржуйці і догрівав пальником для паяння (іншого немаю) пропан + кисень. Після зварювання мтавив назад на буржуйку де деталь грілась і охолоджувалась разом з нею.

 

 

І так про деталь - це типу "хобот" на якому тримається ВФГ 676 фрезерного станка. Вона була варена як міддю так і чимось іншим типу нержі. Так от всюди де було варено міддю потріскало, решта тримається.

 

Варив ніхромовим дротом, але він мені не дуже подобається він починає нормально варити, а коли місце зварювання більше прогрівається починає іскрити. І доварювпв нерж дротом він набагато краще лягає без якогось іскріння. Але місцями всерівно проявились тріщини. Фото з свого телефона не завантажу, хіба до компа доберусь. Деталь доволі масивна десь 15-20 кг

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас