Даня

Як загнуть кругляк 14 мм в простих умовах

11 сообщений в этой теме

?

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Найти подходящую дырку,засунуть кругляк,и согнуть.А если серьезно-то очень мало вводных.Что там кстати с пяткой на микрометре-пригодились советы?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

"Прості умови" , це якось ні про шо! Чісте поле, густий ліс, під яким кутом,чі по якому радіусу, яка довжина????? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
36 минут назад, Saniok 69 сказал:

Чісте поле, густий ліс, під яким кутом,чі по якому радіусу, яка довжина????? 

У любому випадку, і в полі, і в гаю, треба мати довгу (метрів зо два) трубу, шобі надіти на кінець кругляка.

Бажано товстостінну (звичайну прорве).

Ну й, як тут вже згадали тре мати моцну опору з підходящою дзюркою.

Тоді можна зігнути з мінімальним радіусом та зусиллям в 1 Гс.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Одна з простих умов, це пропаново-кисневий різак. Гне у будь яких умовах.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

или костер

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, технократ написав:

Ну й, як тут вже згадали тре мати моцну опору з підходящою дзюркою.

каналізаційний люк мабуть підійде. На протилежний край люка стати машиною, щоб добре його зафіксувати...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#175677 Опубликовано: (изменено)

Коли я працював слюсарем з ремонту автомобілей, кругляки діаметром 20-25 мм гнули коли відкручували гайки приміром на ЗІЛ-130, КРАЗ-ах або на тих же ГАЗ-нах. Як старих, так і нових. Перед цим турботливі водії затягували їх в усмерть, і різьбу нічим не змащували. Просто насухо затягували. Таким чином монтіровки які переживали одну машину були в нас в повазі. Інколи навіть 'універсальний ключ' (газовий різак) яким спочатку гріли їх до червоного, і пробувавши відкрутити, не допомогав. В окремих випадках після нього деякі кругляки гнулися тільки так. І гнули ми їх часто, і з якими хочеш радіусами. Для цього Вам потрібно:

1. Авто в якому турботливі водії затягували гайки на колесах, способом описаним вище.

2. Два молодих слюсара (років так 22, як в моєму випадку). Можна обійтись і одним, але вдвох то робиться швидше. 

3. Балонний ключ.

4. Наставки у вигляді труб відповідного діаметру. 

Изменено пользователем sanlevdb
Виправив помилку.
3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 часов назад, Quercus сказал:

каналізаційний люк мабуть підійде. На протилежний край люка стати машиною, щоб добре його зафіксувати...

И по итогу имеем разбитое стекло/погнутое крыло/двери-от соскочившей заготовки/трубы...

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ага, а потім виявиться, що потрібно загнути не сталь 3, а кругляк чогось високолегованого, в стані "поставки похмільними металургами", і воно репне навпіл.

Дуже мало вводних.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 час назад, Дядя Уєф сказал:

Одна з простих умов, це пропаново-кисневий різак. Гне у будь яких умовах.

Можна і ацитилен, швидше,тільки обережніше бо можна розплавити.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас