Reiter

Проблема з інжектором (?) нового мотоцикла

85 повідомлень у цій темі

Таксь. Боротьба триває. Вичитав в мануалі, що при відключенні аккумулятора або якщо нестабільні холості, то треба "перезапустити" систему інжектора.Для того розписана процедура. Завести двигун на 10 секунд, потім вимкнути кнопкою "стоп двиг". Через 10 секунд ввімкнути "стоп двиг" і так повторити 2 і більше разів.

 

Зробив. Обороти більш-менш вирівнялись. Але всеодно глохне. 

 

Далі злив бенз і додав спирту. Одразу став нестабільно працювати і майже одразу глох. Повторив процеду "перезапуску" інжектора.

Холості вирівнялись, глохнути перестав. Наче все добре.

 

Вирішив залити більше бензину. Поїхав на заправку. Заїхав на звичайний Авіас. А на пістолеті написано "А95-Евро 4- E5" 0.о

 

Взяв 3 літри. Залив - працює відносно непогано, але менш стабільно і іноді глохне.

 

Долив 50 мл спирту. Знову стало краще.

 

А тепер в мануалі вичитав, що рекомендується чистий неетильований 95 і вище бензин. 0.о От як це розуміти? В мануалі написано чистий, на кришці бачка Е5. Зі спиртом працює краще. Як бути?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, softm сказал:

Очевидно же.

Мануал каже лити неетильований бензин (хоча на бачку написано Е5)

 

Та й якщо додавати 50 мл спирту на 1 л бензину, то це:

1) Незручно

2) Дорого. +15 грн до 1 л бензину 0.о

 

Читаю китайський форум. Теж є такі проблеми. Деякі пишуть, що їм допомагає заміна датчика "три в одному". Про що це вони?

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так і не вдалось побороти проблему. Глохнути став частіше. Особливо після прогріву. 

Чистив регулятор хх, map сенсор - наче ставало краще, але не надовго. 

 

Датчики дорогі і в Україні відсутні. Датчик положення заслонки перевіряв мультиметром - все ок. Вирішив заглянути до дросельної заслонки, почистити. Розкидав пів мотоцикла щоб дістатися. Візуально не дуже брудна. Іще є підозра тепер на підсос повітря, бо герметик сіж патрубком і корпусом фільтра потік. 

 

І ось тепер іще думаю, раз уже майже все розібрав, то йдо зазорів клапанів глянути? До них не дістатись, не виймаючи мотор. Регулювання шайбами. В манулі сказано перевірити на 10 тисі далі кожні 30 тис. Наразі пробіг майже 7 тис. 

 

Не страшно, якщо відрегулювати раніше? Цокіт вже чути. За 7 тис клапани вже ж мали "сісти"? Чи краще раніще не лізти, а чітко по мануалу? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Reiter написав:

Так і не вдалось побороти проблему. Глохнути став частіше. Особливо після прогріву. 

Чистив регулятор хх, map сенсор - наче ставало краще, але не надовго. 

 

Датчики дорогі і в Україні відсутні. Датчик положення заслонки перевіряв мультиметром - все ок. Вирішив заглянути до дросельної заслонки, почистити. Розкидав пів мотоцикла щоб дістатися. Візуально не дуже брудна. Іще є підозра тепер на підсос повітря, бо герметик сіж патрубком і корпусом фільтра потік. 

 

І ось тепер іще думаю, раз уже майже все розібрав, то йдо зазорів клапанів глянути? До них не дістатись, не виймаючи мотор. Регулювання шайбами. В манулі сказано перевірити на 10 тисі далі кожні 30 тис. Наразі пробіг майже 7 тис. 

 

Не страшно, якщо відрегулювати раніше? Цокіт вже чути. За 7 тис клапани вже ж мали "сісти"? Чи краще раніще не лізти, а чітко по мануалу? 

 

Якби клапани сілиб  то  зазору навпаки не булоб а так якщо трохи чути цокіт то це краще аніж його не буде 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Ruslan Oleksiyovuch написав:

Якби клапани сілиб  то  зазору навпаки не булоб а так якщо трохи чути цокіт то це краще аніж його не буде 

Ну на якомусь клапані зазор збільшивчя, а на чкомусь міг і зменшитись. Я ж не знаю які там цокотять. Їх 4 шт. 

 

Нарахунок того, що клапан сів, то я мав на увазі, що вже мали "приробитись" за 7 тис і навряд чи за ці 3 тис щось сильно зміниться? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Мануал каже лити неетильований бензин (хоча на бачку написано Е5)

Взагалі рахував що нормальний бензин це неетильований. В європі коли дозволяється заливати в бак етильований це занотовується в інструкції і де інде (можливо на кришці бака).

Як на мене Е5 це значить що можна лити бензин етильований, але не вище Е5.

Спирт агресивний до прокладок і гумових виробів. Думаю це й так всі знають.

Добавки етенолу це пряме здешевлення палива а заодно підняття октанового числа. Правда нам впарюють як боротьбу за екологію і тд.

Що до якості палива. Заправляв якось на ВОГ придбану автівку  Євро 95, і отримав згодом чек. "Обнюхав" весь мотор і датчики, купив сканер, перечитав форуми, де одна з порад  спробувати змінити заправку.

Змінив. З того часу заправляюсь на ОКО. (не реклама, просто експериментувати бажання чомусь нема)

Було це, правда , до 24 лютого. Наразі в нашому регіоні паливо ніби у всіх з Литви і Польщі однак впевненості 100% що не бадяжать нема.

Змінено користувачем Si1ver
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин тому, Reiter написав:

Глохнути став частіше. Особливо після прогріву. 

 

20 годин тому, Reiter написав:

Наразі пробіг майже 7 тис. 

Китайський  4Т  скутер,  в  целофані,  проїхав  трішки  більше  1 тис. км,  і  почалися  такі  проблеми,  про  які  Ви  пишете.    Був  увесь  перетрушений,  окрім  клапанів.  А  причина  - то  була  в  них.  Після  регулювання  став  працювати  краще,  ніж  новий.  Розумію,  що  Х..  і  палець  в  порівняння  не  йдуть  ( скут  і  мот ),  але  клапан,  -  він  і  в  Африці  клапан.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, инженер написав:

 

Китайський  4Т  скутер,  в  целофані,  проїхав  трішки  більше  1 тис. км,  і  почалися  такі  проблеми,  про  які  Ви  пишете.    Був  увесь  перетрушений,  окрім  клапанів.  А  причина  - то  була  в  них.  Після  регулювання  став  працювати  краще,  ніж  новий.  Розумію,  що  Х..  і  палець  в  порівняння  не  йдуть  ( скут  і  мот ),  але  клапан,  -  він  і  в  Африці  клапан.

Добравсядо клапанів. Довелось пів мота розкидати. 

 

Наміряв отаке: впускні 0,13 та 0,17

Випускні 0,22 та 0,25

 

Мануал каже, що норма 0,10 - 0,19 для впускних та 0,18 - 0,28 для випускних. 

 

Наче все й в допусках. От тепер думаю чи регулювати ті зазори. І якщо таки регулювати то яке значення краще робити? Середнє (0,14 та 0,23) чи ближче до меншого/більшого) значення?

 

Тільки дойшло, що шайби йдуть в розмір через 0.05. Тому однакові значення зробити не вийде. Хіба, якщо їх пришліфовувати (не хотілося б). 

Виходить можу зробити хіба що отак: впускні 0,13 та 0,12 і випускні 0,22 та 0,20. Ближче до мінімальних. 

 

Або навпаки впускні 0,18 та 0,17 і випускні 0,27 та 0,25. Ближче до максимальних значень. 

 

Як краще? 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Таксь. Знацшов шайби для КТМ. Вони такого ж діаметру, але мають крок в 0.02. 

 

Думаю замінити на тих двох клапанах де зазор більший і підігнати значення до тих, де він менший. 

 

Тобто 0,13 та 0,22. Це приблизно середні значення. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин тому, Reiter написав:

навпаки впускні 0,18 та 0,17 і випускні 0,27 та 0,25. Ближче до максимальних значень. 

Це Вам не класика.

Тут ,чим довше працює мотор,зазор зменшується.

Пошукайте по автомобільних форумах,як підбираються і регулюються клапани.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

Це Вам не класика.

Тут ,чим довше працює мотор,зазор зменшується.

Пошукайте по автомобільних форумах,як підбираються і регулюються клапани.

Сьогодні один знайомий те саме казав. 

 

Аби ж знати які там були зазори по заводу - було б точно зрозуміло. 

 

Але, поки мот був зовсім нульц, то клапанів чутно не було. А зараз чутно цокіт. То хіба це не вказує на збільшення зазорів? 

 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В темі відсутня інформація про марку двигуна яка встановлена. 

в мануалі про мотор з водяним охолодженням (іншого не знайшов)

http://www.sharpon.com/Tayoimg/TsEip/TsEipAnnex/tsAnnex/AnnZT20220711161020684.pdf

ст9 там трохи інші цифри - більші.

Якщо проблема в клапанах (але це не факт) то це випускні мали б бути зі зменшеним зазором. Вони мають більше теплове навантаження і більше реагують на прогрів.

 

Щодо загального стану двигуна із ваших попередніх повідомлень із діагностикою є чотири пункти діагностики які кажуть, що з двигуном - що йому бракує.

fuel.png

 

Тут власне і видно чи працюють Лямбда сенсори і чи не заганяє система керування ваш двигун в бідну чи багату суміш.

З ваших описів сказано що після "скидання налаштувань" чарівними способами двигун деякий час працює в нормі (тут ви скидаєте в нуль Long term fuel % trim).

Потім знов халепа... Власне потім скоріш за все повзе в плюс чи мінус Long term fuel % trim. В плюс то йому замало палива - в мінус то відповідно забагато.

 

Досвід заправок каже, що один раз отруєний свинцем Лямбда  сенсор - труїть життя власнику машини чи мотоцикла.

Тобто в системі яка є саморегульованою найважливіше правильно вимірювати як згоріло....

Це теорія, але неробочий "отруєний" сенсор призводить до прогорілих клапанів і першою ознакою цього є корекції які далеко в % від нуля.

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин тому, kratmel написав:

Досвід заправок каже, що один раз отруєний свинцем Лямбда  сенсор - труїть життя власнику машини чи мотоцикла

Во, і я про те ж. Проблема в якості палива. Мені можна сказати повезло, бо був готовий теж перетряхувати\міняти.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

Це Вам не класика.

Тут ,чим довше працює мотор,зазор зменшується.

Пошукайте по автомобільних форумах,як підбираються і регулюються клапани.

Подивився трохи відео, почитав. Так, багато де говорять, що зазори зменшуються. 

 

Але звідки тоді з'явився цокіт? Ну іще не зрозуміло чи в цьому моторі на гарячу зазори збільшуються чи зменшуються. 

 

Вирішив зробити середні зазори. Так буде запас і для їх зменшення і збільшення. А що з цими зазорами відбувається з часом буде видно при наступному регулюванню

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин тому, Reiter написав:

Але звідки тоді з'явився цокіт?

Один з варіантів низька якість пального.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин тому, Si1ver написав:

Один з варіантів низька якість пального.

Може бути. Хоча заправляємо 95 мустанг. Окко, нажаль в моєму місті немає. А їхати за 20 км щоб заправитись задоволення так собі :( Але треба спробувати. Якщо стане краще, то доведеться так робити. 

 

По зазароха. По мануалу впуск 0,1- 0,19. Випуск 0,15 - 0,28. 

Шайби замовив для КТМ з кроком 0,02. Тому зможу зробити на впуск 0,14, на випуск 0,21. Єдине, що доведеться 2 шайби шліфонути в розмір, бо менші потрібні розміри менші ніж там йдуть найменшого розміру. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви б написали таки шо за мот і що за мотор.
У сусіда voge 300, їздить на БРСМівському спирті вже тищ 6 мабуть і не париться взагалі. З магазину в глушнику були встановлені дуже дивні дбкіллери і мот працював нестабільно і їхав так собі, викинули і все пройшло. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, moonlight_diy написав:

Ви б написали таки шо за мот і що за мотор.
У сусіда voge 300, їздить на БРСМівському спирті вже тищ 6 мабуть і не париться взагалі. З магазину в глушнику були встановлені дуже дивні дбкіллери і мот працював нестабільно і їхав так собі, викинули і все пройшло. 

То ж писав. Мот Zontes 310 T2. Мотор ZT180MN. Це зовсім не такий мотор як в Voge. Це розробка чисто від Zontes. 312 cc, ступінь стиснення 12,5, 35 к.с. Щось наче як сухий картер якщо вірити їх сайту (масло при працюючому моторі відкачується в раму, яка грає роль радіатора і вже звідки подається в усі вузли. 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приїхали шайбочки. Поперевіряв їх розмір на точність (і оригінальні теж). Перевірив мікронним мікрометром. То все або в 0, або з похибкою в декілька мікрон. 

 

1 шайбу зішліфовував вручну до необхідного розміру. Був розмір 1,72, а мені треба було зробити 1,63. Шліфувавруцями. Взяв лекальну лінійку Кл1 за рівну поверхню. На неї наждачний папір і круговими рухами вивів в розмір. Результат на фото :D

IMG_20230705_175852.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зібрав все до купи. Зазори вийшли 0,14 впуск і 0,21 випуск. Замінив масло, фільтр, антифріз (вже пора було). Перемив дросельну заслонку, замінив герметик на патрубку повітряного фільтра (була підозра на підсос повітря). "Виправ" повітряний фільтр, бо поки немає чим замінити - чистенький тепер, як новий. 

 

Завів, працює рівно. Нагрів добряче до ввімкнення вентилятора.  Тримає оберти ідеально, працює без перебоїв. Клапана не чутно. 

 

Але є якийсь клацаючий звук. Йде цей звук десь наче з дросельної заслонки. Не можу зрозуміти чи так було раніше і я просто не чув чи плутав зі звуком клапанів, чи може не чув за клапанами. Не розумію. Не можу зрозуміти що там може клацати. Хіба що сама форсунка. Це нормально? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин тому, Reiter написав:

"Виправ" повітряний фільтр,

Який элемент там стоiть,I як його "прали"?Якщо бумага-то тiльки мiняти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, KOLIAN75 написав:

Який элемент там стоiть,I як його "прали"?Якщо бумага-то тiльки мiняти.

Так, паперовий. Я вже колись так робив на іншому моті, коли не було фільтрів. В миску воду з миючим для посуду.  Легенько побебляв, потім вимив чистою водою. Висушив - все ок

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години тому, Reiter написав:

цей звук десь наче з дросельної заслонки

Схоже на звук роботи форсунок.

Змінено користувачем Yunytexnik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yunytexnik написав:

Схоже на звук роботи форсунок.

А це нормально взагалі? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, Reiter написав:

Так, паперовий. Я вже колись так робив на іншому моті, коли не було фільтрів. В миску воду з миючим для посуду.  Легенько побебляв, потім вимив чистою водою. Висушив - все ок

Бумажний элемент-це рiч одноразова,i экономити на чистому повiтрi для мотора ,це неприпустимо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку