nand1024

підкажіть новачку

39 повідомлень у цій темі

Підкажіть як правильно, як краще робити, я новачок в цій справі, проточував вал, спробував відрізати відрізним різцем, довжина заготовки була мала(близько 15мм при діаметрі ~6мм) тож задню бабку не прижимав до заготовки при зменшені діаметру до ~3мм вал вигнувшись "наіхав" на різец та зламав пластинку, припускаю також що можливо різець був трохи нижче центру обертання заготовки, в мене зараз немає що підкладати, підклав шмат макетної монтажної плати, по товщині наче підійшло, можливо +-0.5мм відхилення є. Тепер питання, якщо виставляти різець не дуже точно, то краще трохи вище центру брати чи нижче центру? чи прижимати заднею бабкою заготовку якщо точити відрізним різцем? Можна до кінця відрізати різцем чи краще дійти до 5-6мм а потім ножовкою? 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вірно думали, різець був нижче вісі обертання...

Якщо верстат ще має люфти то таке буде постійно, навіть при вірно виставленому різцю. Краще відломувати чи пилка.

Зазвичай відрізаний ставиться нижче вісі обертання, якщо ви не ріжете на зворотніх обертах.

Змінено користувачем Y.fowler.
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. Різцетримач і шпіндель верстату не повинні "хлюпати". 2. Для малих діаметрів, різець не має  бути широким, обовязково гострим і хоч трохи, але нижче центру. Різец вінен різати а не чавити. Деякі кітайські  відрізни пластини з радіусним заглибленням треба опускатище нижче інакще вони тільки чавять. Прі відрізанні бажено  завжди місце різа змащювати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема відрізання не розкрита.