59 повідомлень у цій темі

Є можливість придбати старенький токарний станок sv18ra тільки там люфт шпінделя 15 соток таке враження що на ньому працювали без маслостанції бо її там нема чи можна забрати цей люфт чи краще з тим не звязуватися хочу почути ваші міркування... дякую.

36A39A41-6AED-487D-81D0-BD02B288A76F.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не зв'язуватися...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це чермет .Металолом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так його і хочуть продати майже по ціні металолому... но мене кортить його взяти...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Славко написав:

Так його і хочуть продати майже по ціні металолому... но мене кортить його взяти...

Хочеться- візьміть. Якщо навіть щось піде не так- збудетесь без великих збитків, а не візьмете- жалкуватимете довго, може це саме Ваш станок ... Про ТОСи вже писав в якійсь з тем про них, сам маю більш древню модель, повторюватись не буду, мені вони подобаються. Якщо він комплектний, ще й з конусною лінійкою... По люфту шпінделя- конусні втулки доводяться вручну. Це здається і просто, купувати шпіндельні підшипники не потрібно, підшабрюй по мірі зносу. Але ця простота оманлива, можна нашабрити та нарегулювати так, що тому станку дорога буде точно в металолом, якщо шпіндель до втулок привариться... Якщо зможете довести до робочого стану- будете мати непогану машину. Та для початку ознайомтеся з темами про ці станки, Їх не мало, там майже всі питання розглянуті. Дорогу осилить ідучий...

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, стани написав:

Хочеться- візьміть. Якщо навіть щось піде не так- збудетесь без великих збитків, а не візьмете- жалкуватимете довго, може це саме Ваш станок ... Про ТОСи вже писав в якійсь з тем про них, сам маю більш древню модель, повторюватись не буду, мені вони подобаються. Якщо він комплектний, ще й з конусною лінійкою... По люфту шпінделя- конусні втулки доводяться вручну. Це здається і просто, купувати шпіндельні підшипники не потрібно, підшабрюй по мірі зносу. Але ця простота оманлива, можна нашабрити та нарегулювати так, що тому станку дорога буде точно в металолом, якщо шпіндель до втулок привариться... Якщо зможете довести до робочого стану- будете мати непогану машину. Та для початку ознайомтеся з темами про ці станки, Їх не мало, там майже всі питання розглянуті. Дорогу осилить ідучий...

Дякую щиро... такий коментар мені подобається... шпіндель круьиться лешко без ривків значить думаю нічо не приварилося... там нема маслостанції може щось порадите... дякую. Станок ще не взяв но думаю що буду брати...

Підкажіть ще що таке конусна лінійка або киньте фото...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там шпіндель на бронзових втулках, вибагливі до маслила. Плаский ремінь головного приводу. Різьби на ньому різати файно. Конусна лінійка? Нафіг не треба, особливо Вам на цьому етапі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Там шпіндель на бронзових втулках, вибагливі до маслила. Плаский ремінь головного приводу. Різьби на ньому різати файно. Конусна лінійка? Нафіг не треба, особливо Вам на цьому етапі.

Там вже йдуть клинові ремні тільки не памятаю кілько... три або чотири а може пять коротше непамятаю но точно знаю що клинові бо сам бачив...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо, я з круглим мав справу, приблизно в такому стані як цей. Ті тоси робилися для високоточних робіт, але нажаль у совку було особливе поняття тої високоточки)))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо маєте час та натхнення займатися відновленням, то чому б ні.  Особливо якщо він комплектний та не сильно замучений по направляйкам. Маю такого, різати різьби одне задоволення, а при наявності конусної лінійки ще і конусні різьби. Але потрібно бути готовим до того, що втулки і шпіндель повністю мертві і доведеться шукати, або ж брати з донора. По фото конусну лінійку видно, і видно, принаймні, бак маслостанціі. Маслостанція в ньому на моторі, здається, 0,18кВт, невеликий шестерінчатий насос, з якого зразу ж йде на розподільник і з нього на передню і задню частину бабки.

, Y.fowler. написав:

Можливо, я з круглим мав справу, приблизно в такому стані як цей. Ті тоси робилися для високоточних робіт, але нажаль у совку було особливе поняття тої високоточки)))

Ні, в квадратного теж плаский ремінь, то їх вже "модернізували".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мав я такого на роботі. Сам станок класний, але доживших до наших днів з живими шпінделями їх практично нема. Я б НЕ брав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене такий э. Теж був без маслостанції. Перебрав шпіндель, підшабрив втулки, поставив маслостанцію, зклеїв новий ремінь. Все чудово працює. Верстат дуже подобається. Різати різьби на ньому кайф. Масло для шпінделя використовую И5. Запчатини на ці верстати є. По ціні металобрухту я б взяв. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Дядько Максим написав:

Мав я такого на роботі. Сам станок класний, але доживших до наших днів з живими шпінделями їх практично нема. Я б НЕ брав.

Максим 100% не вийде так як в тебе ИЖ той що ти робиш чи може вже зробив но думаю що свою роботу він ще буде робити звісно що не в мікронах... якось так.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iron333 написав:

В мене такий э. Теж був без маслостанції. Перебрав шпіндель, підшабрив втулки, поставив маслостанцію, зклеїв новий ремінь. Все чудово працює. Верстат дуже подобається. Різати різьби на ньому кайф. Масло для шпінделя використовую И5. Запчатини на ці верстати є. По ціні металобрухту я б взяв. 

Я такої ж думки... тим більше що там ремні клинові чотири штуки мінус один гемарой...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин тому, Славко написав:

хочуть продати майже по ціні металолому.

Забирайте,  не  задумуючись.   В  будь - якому  випадку,  не  пожалкуєте.  Адже  гроші  свої  не  втратите.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, инженер написав:

Забирайте,  не  задумуючись.   В  будь - якому  випадку,  не  пожалкуєте.  Адже  гроші  свої  не  втратите.  

Я також так думаю...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин тому, инженер написав:

Забирайте,  не  задумуючись.   В  будь - якому  випадку,  не  пожалкуєте.  Адже  гроші  свої  не  втратите.  

Я також так думаю...може хто підкаже де можна маслостанцію придбати для цього станка щоб самому нічого не фантазувати... в інтернеті покищо нічого не знайшов...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В паспорті є параметри маслостанції. Здається  НАсос 5 атм  2л\м. Не менше. я підібрав з барахолки схожий за параметрами. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доречі... ремені клинові хз. Рідний пласкийвиступає в якості фрікціону і в якості запобіжной муфти під час клину. Було таке. Плаский в данному випадку працює чудово. Двигун поставив 4 квт. і частотник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маю круглого тоса, станок просто офігенний. Якшо є можливість зняти шпиндель, подивитись як втулки поживають то треба дивитись. Я коли свого брав у нього були гайки, які втулки затягують відпущені, тому був люфт у шпинделі, затягнув прям на місці і виявилось не все так страшно)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тільки звернув увагу, а що це за дивна коробка подач у нього?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про маслостанцію вже написали, дикий тиск та розхід там не потрібен, сам насос невеликий, якщо вже геть нічого не підвернеться, можна глянути з автодвигунів, воно і по параметрам і по функціоналу схоже... Конусна лінійка Вам дійсно знадобиться не скоро, але коли вже є- це добре. На моєму теж чотири ремені клинові замість одного плоского, я б тих раціоналізаторів шмагав нагайками посеред площі в базарний день. Щоб більше народу бачило. Станки, як на мене, дуже продумані, не було там чого вдосконалювати. Але ж тоді було потрібно "пятілєтку за трі года", а плосий ремінь пробуксовував, що, до речі і має бути конструктивно при перевантаженнях... Цей запобіжник викинули, тому живих станків такого типу знайти важко. Особливо якщо ще й "стахановцю" дістався...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година тому, moonlight_diy написав:

Тільки звернув увагу, а що це за дивна коробка подач у нього?

Незнаю...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години тому, moonlight_diy написав:

Тільки звернув увагу, а що це за дивна коробка подач у нього?

А що нетак з коробкою подач?.. вродіби все є крім таблиць різьб і подач...

FE966254-07CF-4C1B-AE4F-1832F8E3B010.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Славко написав:

А що нетак з коробкою подач?.. вродіби все є крім таблиць різьб і подач...

FE966254-07CF-4C1B-AE4F-1832F8E3B010.jpeg

Взять любую коробку подач-там имеется от 2х и более рукояток переключения,для настройки на разные виды и шаги резьб,подачи.Тут я вижу глухую плиту,с непонятным  маховичком внизу....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку