Karmadon

Як би ви це зробили?

17 повідомлень у цій темі

Отвір Ф1 повинен бути перпендикулярно прямокутній частині.

В мене це виходить, але багато рухів і займає багато часу.

Це не серійна деталь.

Можливо хтось підкине ідею.

 

 

 

XW7.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для такої мілкоти завжди треба робити кондуктор.

Навіть на одиничні вироби.

Особливо у випадках, коли якість ( читай,- повторюваність)  деталей 

- у приоритеті. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маленькі лекальні лещата і паралелька під той носик. 
Можна паралельку приклеїти і використвувати як упор заодно) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маленька ділілка з цангою і упор. Нещодавно щось подібне робив. Мінус- фрезу із фрезою міняти. Якщо багато- фрезеруємо всі, потім упор і в лещата сверлимо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, moonlight_diy написав:

паралелька під той носик. 

 

і під циліндричну частину. Зробити таку паралельку зі сходинкою буде мабуть найкращий варіант.

Дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Береш перший-ліпший брусок, розміром з сірникову коробку.

Сталь, латунь, текстоліт, капролон ... можна навіть дерево (дуб, акація).

З  предметом таких габаритів вже можна спокійно працювати.

 

Робиш два пілотні отвори :

- Ф 5 - під заготовку,

- Ф 1 - під вертикальну засверловку.

 

Фрезеруєш уступ-обниження, для операції фрезеровки і установки опорної КМД-шки.

КМД-шку притискаєш з боків двома гвинтками М2 ... М3.

 

З протилежної сторони під КМД підсовуєш якусь підкладку.

Це необхідно, щоб прямокутний виступ на деталі ЗАВЖДИ щільно сідав на КМД,

у процессі "наїжджання" на той клин,

що сформований наклонним положенням КМД.

Важливо, що таким чином вибираються усі люфти, які обов'язково будуть,

або з'являться у процесі роботи.

 

Таким чином, деталь завжди буде спозіціонована строго горизонтально,

що дозволить засвердлювати Ф1 під кутом 90°.

 

Після отвору Ф1, можна відрізати деталь від прутка- заготовки :

- або фрезою, за допомогою пазу у кондукторі,

- або у токарному, витягнувши заготовку з вже сформованою деталлю на кінці.

 

Нижче ескіз для розуміння :

.

.

 

Кондуктор 1.jpg

 

Змінено користувачем технократ
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібно ще зауважити, що дотримання отого заданого кута в 90°,

- можливе лише у випадку перпендикулярності осі свердління до площини стола (сверлильного верстата).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Використав би кондуктор ідея якого вцьому відео

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, технократ написав:

Береш перший-ліпший брусок...

 

Фундаментально, дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Залежить від кількості . Як з десяток детальок то я б і не заморочувався з приблудами

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Днепровский написав:

то я б і не заморочувався з приблудами

Ви розміри деталі роздивилися ?

А усвідомили ?

Це габарит соняшникової насінини,

і навіть не середньої ...

 

Тому, навіть прості маніпуляції, з таким "насінням" вбачаються дуже проблемними.

Особливо, коли пальці діаметром, наприклад,  з сардельку.

До речі, можемо спитати у ТС-а :

Скілько деталей вже позападало у шпарини у паркеті, або позакочувалося під тумбу верстату ? :)

 

Тому кондуктор у цьому випадку вирішує дві задачі, якнайменше :

- дозволяє тримати в руках не насінину, а сірникову коробку.

- вирішує чисто технологічні питання з кріплення, позиціювання та обробки деталі.

Змінено користувачем технократ
5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години тому, технократ написав:

Ви розміри деталі роздивилися ?

А усвідомили ?

Це габарит соняшникової насінини,

і навіть не середньої ...

 

Тому, навіть прості маніпуляції, з таким "насінням" вбачаються дуже проблемними.

Особливо, коли пальці діаметром, наприклад,  з сардельку.

До речі, можемо спитати у ТС-а :

Скілько деталей вже позападало у шпарини у паркеті, або позакочувалося під тумбу верстату ? :)

 

Тому кондуктор у цьому випадку вирішує дві задачі, якнайменше :

- дозволяє тримати в руках не насінину, а сірникову коробку.

- вирішує чисто технологічні питання з кріплення, позиціювання та обробки деталі.

Діаметр 5мм не таке вже й насіння . УДГ і в перед.  Єдине що требе фрезу на сверло перекручувать. Якщо багато деталюх, тоді кондуктор.  Кондуктор взагалі  можливо зробить без КМДшок , болтів і фольг.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фальш губка в лещата з отвором д1 і висотою губки 10мм. В губці отвір Д1. Зламана твертосплавна фреза Д1 або щось подібне забиваємо в фальш губку і використовуємо як направляючу для посверленої заготовки з припуском на фрезеровку лисок.  Точимо деталі з припуском по довжині, якщо це не калібрований пруток. Якщо свердлимо окремо, то спершу свердлимо. Якщо сверловка і фрезеровка на одному станку, то викатуємо лещата, ставимо фальш губку. Кусочок штирка Д1 використовуємо як базу, упор дном в штирок, виставлення лімбів для сверління в "0", засверловка, одягання деталі отвором на штирок, по лімбах чи ДРО фрезеровка, і так по кругу,

Для мілкосерійки я б так робив. 

П. С. : Всіх з Новим Роком. 

Змінено користувачем andrysir1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З Новим Роком.

З якого матеріалу має бути деталь.

Я робив би так:

Взяти дві рівні дощинки,або два куска з дюралі ,скласти їх одна до одної.Пластини скрутити одна до одної болтами.В них просверлити отвір 4,8мм.На потрібній відстані просвердити отвір 1мм.Ослабити болти.

Вставити в отвір проточину в 5мм заготовку,висунувши її за межі пластин на 2мм.Затиснути болти.А далі ствердлити і фрезерувати.

В вже потім відрізати потрібну довжину на токарному.

Пластини повинні бути паралельні.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уточнення:

Не в них,а між ними,посередині,в місці прилягання пластин між собою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Karmadon написав:

В мене це виходить, але багато рухів і займає багато часу.

На якому обладнанні то все ви робите?

Бо пропозиції треба спирати на те, що у вас є.
Я б, наприклад, отвір би свердлив бормашинкою, закріпленою в різцетримачі. А потім по отвору позиціонував в лещатах і дисковою фрезою робив дві лиски. При чому в лещата якщо зробити губку з штифтами, то можна фрезерувати зразу жменю заготовок - проточили на токарному, там же просвердлили отвір, відрізали, наділи отвором на штифт, затисли в лещатах, фрезернули лиски. Точність перпендикуляра залежатиме від точності штифта і позіціонування лещат на столі фрезерного.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Півтори години і приспособа готова.

Дякую, пане технолог!

 

 

IMG_20240102_154946.jpg

IMG_20240102_154521.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку