grandprix

Прошу поради так конструктивної критики

69 сообщений в этой теме

Вісім доброго часу суток!

У вільний від безделія час проектую в соліді всіляки залізяки у власне задоволення, але так як я маю дещо не ту освіту, то частенько виникають сумніви в технологічності тієї чи іншої детальки. Тому час від часу буду просити вельмешановне панство поради та конструктивної крити щодо покращення та оптимізації окремих елементів. Наразі виникають сумніви з ось таким валом-планшайбою.

1.jpg

 

4.jpg

 

В найбільшому діаметрі має 90 мм і декілька центруючих виступів для зубчатих шківі.

5.jpg

 

6.jpg

 

Так от питання у тому, чи точити у центрах таку деталь з одного суцільного куска і бути точно впевненим в соосністі всіх окружностей, чи все-таки її якось розділяти? Деталь буде разовим прототипом... можливо пізніше буде невелика серія.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Если одноразово и не пытаться сделать все с "подножного корма", то лучше с болванки, если запускать серию, то думать.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

90мм не так много, мое мнение (не претендую на истину в последней инстанции) - хоть опытный экземпляр,хоть серию гнать с болванки. Делать деталь составной выйдет дольше и скорее всего дороже. Было бы там 150-200мм в большем месте имело бы смысл делать или составную или варить и потом протачивать, а так нет.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

в даному випадку з цільняка буде і швидше і технологічніше і точніше

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

впринципі теж схиляюсь до цільноточеної... її ж іще балансувати потрібно буде, там передбачається, в максимумі 3000 об/хв

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сварную ещё нормализировать надо, да и отходы дырок от бубликов подходящие иметь.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Y.fowler. написав:

Сварную ещё нормализировать надо, да и отходы дырок от бубликов подходящие иметь.

якщо чесно... я не зрозумів

нормальзувати - в сенсі внутрішні напруження убрати?

Изменено пользователем grandprix
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Скажу так спорити і видумувати різні варіанти конструкції можна до скону тому пропоную вам звернутися до посібників по машинобудуванню в них і приклади і розміри і стандарти і теде і тепе 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну да, если речь о точном механизме.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

да, иначе после проточки поведет и вести будет лет 20-ть :), потом вроде попускает (естестенная нормализация)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Дядя Вова написав:

Скажу так спорити і видумувати різні варіанти конструкції можна до скону тому пропоную вам звернутися до посібників по машинобудуванню в них і приклади і розміри і стандарти і теде і тепе 

Порой в тех посибниках запас прочности десятикратный заложен. Помню как только появились первые ленточки по дереву, эсно импортные. На фоне совлеспрома я офигивал, как они такие хилые могут работать???)))

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

по можливості я читаю все, на що вистачає часу... 

з цею деталькою більш менш зрозуміло... А чи реально на нормальному фрезерному з ЧПУ запиляти такий корпус з д16т4? Мається на увазі не можливості фрезера, а семе ті напруження в метеріалі заготовки. Я звертався до чоловіка, який мені колись пиляв, здається, на хаасі, з такого мателіалу деталі до мого портального фрезерного, то він казав, що впринципі реально. 7.jpg

8.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По большему счёту и прокат нужно нормализировать, современный. Как-то резал виверы с шпоночного проката, ст45 22х14, все было хорошо пока не начал поперечные канавки резать, луки, потом долгая рихтовка, потом после всего секса сразу нормализация.

Изменено пользователем Y.fowler.
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

по корпусу ніхто не висловиться? :(

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

по корпусу надо лить))) и дорабатывать. фрезеровка 4 таких корпусов с внутренними ребрами будет долго...

точить из цельного однозначно - не те масштабы чтобы морочиться с экономией материала.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

я так і знавв, що ти скажеш ВІДЛИВАТИ... :D

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

так из цветнины лей. по выплавляемым моделям. чуть ли не на 3дпринтере печатай

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, aegis написав:

так из цветнины лей. по выплавляемым моделям. чуть ли не на 3дпринтере печатай

Такі деталі ллються під тиском. По виплавляємих моделях передню стінку не проллє на такій площі. Ну, або товщину стінки робити товщою від ребер жорсткості, але це також — не варіант.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Такой корпус на ЧПУ - без проблем тем более из Д16т

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, grandprix написав:

Деталь буде разовим прототипом... можливо пізніше

 

Якщо разова деталь і яка поки не з чим не взаємодіє, то можливо краще починати проектувати цей вузол (я так розумію буде варіатор) з використанням вже існуючих заводських деталей? Наприклад, шестерня-зірочка - взяти з якоїсь автівки від грм, посадити на відповідного діаметру вісь. Крок в цих зірочках в більшості автівок однаковий, 8мм. А корпус може краще зробити складний. Тобто, стінки з постілями під підшипники точаться окремо з Д15т, а торець окремо. І все це гвинтами в потай покругу через ущільнення зкручується. Так менше залишаться внутрішні напруження в деталі. 

Изменено пользователем Ігрек
уточнення
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, IMP написав:

Такі деталі ллються під тиском. По виплавляємих моделях передню стінку не проллє на такій площі. Ну, або товщину стінки робити товщою від ребер жорсткості, але це також — не варіант.

а якщо центерфуга? то прол"є?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, grandprix написав:

а якщо центерфуга? то прол"є?

НІ.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, IMP написав:

НІ.

а якщо зробити... скажем так - два отвори: один з них то літник, а на другий зробити відкачку, посуті вакуум? Прол"є?

4 години назад, babay7878 написав:

Такой корпус на ЧПУ - без проблем тем более из Д16т

яку фрезу використовувати?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, grandprix написав:

а якщо зробити... скажем так - два отвори: один з них то літник, а на другий зробити відкачку, посуті вакуум? Прол"є?

В яке хоч приблизно місце деталі ви б заводили літник? (Як правило він заводиться проблизно по центру деталі)

Прорахуйте хоч приблизно масу металу потрібну для "переміщення" від літникового каналу до найдальших точок деталі і співставте це з шляхом перемішення розплаву через поперечний переріз форми. Без тиску, і то досить значного розплав прпосто застигне на шляху переміщення по формі. Вприск має бути досить сильним, ну і як похідна, то ливарна форма має "ставати в замок", що унеможливлює розкривання при вприску.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

...видно литво відпадає

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас