#85957 Опубліковано: 22 січня, 2018 (змінено) Привіт всім, виникла потреба запитати поради від більш досвідчених користувачів. Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний. Змінено 22 січня, 2018 користувачем Mejson08 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85963 Опубліковано: 22 січня, 2018 3 минуты назад, Mejson08 сказал: Привіт всім, виникла потреба запитати поради від більш досвідчених користувачів. Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний. А якщо на тріснувшу раму накласти шину ? Тобто на 4 болти прикрутити залізну товсту полосу і обварити це все діло . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85967 Опубліковано: 22 січня, 2018 Варити буду з внутрішньої сторони на ромб з аналогічною ромбічною вставкою, а ззовні кусок рами Урал на заклепки. Болти це альтернативний варіант,на мою думку менш надійний. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85971 Опубліковано: 22 січня, 2018 А не простіше придбати готові заклепки на металобазі? 69 грн за кіло усієї справи. Рами клепають клепками ПГ. Який саме розмір і діаметр ніжки треба? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85972 Опубліковано: 22 січня, 2018 4 минуты назад, Mejson08 сказал: Варити буду з внутрішньої сторони на ромб з аналогічною ромбічною вставкою, а ззовні кусок рами Урал на заклепки. Болти це альтернативний варіант,на мою думку менш надійний. Болти можна буде піджати ,а заклепки як розшатаються ...то такий собі варіант 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85975 Опубліковано: 22 січня, 2018 , Mejson08 написав: Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний. В умовах майстерні ви не переклепаєте (відремонтуєте) так, як це потрібно раму. Простіше тріщини заварити. Особисто я б варив на великих струмах напівавтоматом. Застосовувати накладки не завжди потрібно, бо не завжди вони принесуть користь. Якщо й застосовувати, то потрібно вибирати розмір і особливо форму накладки для зменшення розривних навантаженнь місця ремонту. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85988 Опубліковано: 22 січня, 2018 1 час назад, ryazanovpavel69 сказал: А не простіше придбати готові заклепки на металобазі? 69 грн за кіло усієї справи. Рами клепають клепками ПГ. Який саме розмір і діаметр ніжки треба? Діаметр ніжки 14-16 мм 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#85993 Опубліковано: 22 січня, 2018 (змінено) , Mejson08 написав: Діаметр ніжки 14-16 мм Тоді вам у допомогу Старі краще зрубувати ледь навскоси зточеним гусеничним пальцем з привареною до нього ручкою і за допомогою помічника, який підтримує палець біля самоїголовки заклепки, а ви за допомогою кувалди і якоїсь матері різким сильним ударом б'єте по тому пальцю і зрубуєте головку. Змінено 22 січня, 2018 користувачем IMP 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87734 Опубліковано: 29 січня, 2018 В 22.01.2018 в 21:45, Mejson08 сказал: Привіт всім, виникла потреба запитати поради від більш досвідчених користувачів. Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний. 30хгса на гарячу (мій погляд на це). А взагалі я те зварюю. Було би непогано скинуть фотку того місця. Дивлячись як тріснуло, можна буде судить про те, як ремонтувать 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87737 Опубліковано: 29 січня, 2018 В 22.01.2018 в 21:45, Mejson08 сказал: Виникла потреба зклепати автомобільну раму Вообще то СТ-3 отожженная самое оно,заклепка должна быть максимально эластичная,чтоб не лопалась. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87817 Опубліковано: 29 січня, 2018 3 часа назад, Ludanik сказал: Вообще то СТ-3 отожженная самое оно,заклепка должна быть максимально эластичная,чтоб не лопалась. Извините, но Ст.3 это пожалуй самый низкосортный металл. И притом далеко неоднородный и слабо раскисленный.. Есть понятия как ст3, ст5, а есть СТАЛЬ 30 (45) - что имеет более точный % углерода, и на порядок высшее качество. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87849 Опубліковано: 29 січня, 2018 42 минуты назад, Кардан сказал: Извините, но Ст.3 это пожалуй самый низкосортный металл. И притом далеко неоднородный и слабо раскисленный.. Есть понятия как ст3, ст5, а есть СТАЛЬ 30 (45) - что имеет более точный % углерода, и на порядок высшее качество. Да,это конечно самый плохой металл,годится только в качестве арматуры в ЖБК. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87853 Опубліковано: 29 січня, 2018 , Ludanik написав: Да,это конечно самый плохой металл,годится только в качестве арматуры в ЖБК. А хто вам сказав, що арматуру виготовляють з Ст.3 ? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87854 Опубліковано: 29 січня, 2018 (змінено) 1 минуту назад, IMP сказал: А хто вам сказав, що арматуру виготовляють з Ст.3 ? И тут не годится?когда зачем её выпускают? Змінено 29 січня, 2018 користувачем Ludanik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87857 Опубліковано: 29 січня, 2018 А чему вы удивляетесь, смотря на то что люди говорят что арматура для жби идет из стали3 ? Откуда людям знать что она из в 99,9 случаев из стали 45, и что бетонная плита это не хухры мухры, а конструкционное изделие с определенной прочностью на разрыв, коей сам бетон слабоват, тем более армированный говнолином. Там даже туповатые люди арматуру не вяжут, ибо последствия замучат производителя плит и блоков. Всегда присутствует обучение, как и что, и чем и чего, и глядишь через годик ты уже мастер. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87860 Опубліковано: 29 січня, 2018 Каюсь материаловедение не читал уже сто лет,но вот всё таки нагуглил.http://mash-xxl.info/page/223049213139222248253126085080083034189208237000/ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87869 Опубліковано: 29 січня, 2018 23 минуты назад, Ludanik сказал: И тут не годится?когда зачем её выпускают? Потому что "Дешево и сердито" - одно дело получить сталь с жестко заданным химсоставом, на которую нужно обогащеную по спец техусловиям исключительно руду с определённого месторождения и обязательно варить на коксе с другого обязательно определённого месторождения, пройти строжайший ОТК на полученную плавку или собрать сплав в тигле из десятка отвешенных до грамма химически чистых элементов, и совсем другое дело - переплавить в конверторе даже не заморачиваясь содержимое перемешать хорошенько сданое с трёх сотен окрестных металлоприемок (Слово удалено системой) вместе с пропержеными автодиванами, парой тонн старой краски и собачьими будками, шлепнуть на всю партию лейблу Ст3 и в ус не дуть. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87870 Опубліковано: 29 січня, 2018 (змінено) 7 минут назад, ryazanovpavel69 сказал: шлепнуть на всю партию лейблу Ст3 и в ус не дуть. Это уже точно не сталь 3,но не важно,на заклепки сталь 2-3 идёт аж бегом.,по сслылке всё видно как на духу. Змінено 29 січня, 2018 користувачем Ludanik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88011 Опубліковано: 30 січня, 2018 К слову.. goldshteyn_nizkolegirovannye_stali_v_mashinostroenii.pdf 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88013 Опубліковано: 30 січня, 2018 Лучше болтами. Хорошими, калеными болтами. Заклепками клепали из за дешевизны. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88014 Опубліковано: 30 січня, 2018 на самолетах походу до сих пор экономят... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88017 Опубліковано: 30 січня, 2018 Смотря на каких самолетах и в каких странах. Вы видели заклепки на А380? Или на F16? Есть летательные аппараты, где допускаются заклепки и делается это по технологии, а не просо так тяп...ляп. И не нужно путать дюралевую заклепку, которая после заклепывания проходит естественное старение, т. е. дисперсионное твердение и становится твердой, и заклепку со Ст. 3. Это, как котлеты и мухи. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88084 Опубліковано: 30 січня, 2018 (змінено) вот вот не путайте.я не техногологии обсуждал а утверждение о дешевизне. Змінено 30 січня, 2018 користувачем коляннн 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88093 Опубліковано: 30 січня, 2018 3 години назад, Nik написав: Смотря на каких самолетах и в каких странах. Вы видели заклепки на А380? Или на F16? А хіба вказані моделі ЛА не клепаються, а зварюються ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88095 Опубліковано: 30 січня, 2018 Детали бортового фрикциона ГМ - соединялись на заклепках из стали 18х2н4ма, клепали на горячую. Нагревали на аппарате аналогичном точечной сварке. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах