#175243 Опубліковано: 13 квітня, 2019 (змінено) Доброго вечера всім чіпмейкерам. Сталася така невелика біда, навіть не біда, а невелика проблема. Відновлюю одну коробку передач, один з валів віддав на круглу шліфовку. І помилково сказав що потрібно пошліфувати посадку під підшипник. Роботу виконали гарно, але коли покрутив вал після шліфовки зрозумів свою помилку, але вже було пізно. Підшипник вже гуляє на шийкі вала, зазор в межах 2 десяток. Тепер думаю як виправити проблему. Одна з ідей купити підшипник з внутрішнім діаметром на 1 мм меншим ніж оригінальний і перешліфувати вал, під цей розмір. На валу стоїть 204-й підшипник. Посидівши на просторах інтернету в продажі знайшов дюймовий підшипник з такими габаритами 47*19.05*14. Якраз на міліметр менше. Прийшла ідея спитати поради хто як виходив з подібної ситуації. Можливо є інші варіанти виходу з такої ситуації. Поради підкласти бляшанки не приймаються Змінено 13 квітня, 2019 користувачем sanlevdb 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175244 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Наварити та знов перешліфувати, 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175245 Опубліковано: 13 квітня, 2019 2 десятки... Можно попробовать на локтайт и тому подобное... Но хз-хз.... Я обычно им решал проблемы в районе до 5 соток.... Сварка - на любителя... Перешлифовать под другой подшипник , если позволяет остальной узел - самый верный путь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175246 Опубліковано: 13 квітня, 2019 @Богдан28 Нє, сварка то з роду підкладання бляшанок, в данному випадку. Вал крутиться на двох опорах, одна то 204-й підшипник інша то втулка, права сторона в неї заходить. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175247 Опубліковано: 13 квітня, 2019 то з міньська вал? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175249 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Ні певно з іжа 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175250 Опубліковано: 13 квітня, 2019 @bogdan1983 ИЖ-49 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175251 Опубліковано: 13 квітня, 2019 (змінено) , sanlevdb написав: На валу стоїть 204-й підшипник. Якщо дозволяє діаметр вала перед зіпсованим посадочним -переробити на №303. Внутрішнє посадочне Ф17,зовнішне 47мм. Якщо такої можливості немає-робити ремонтну втулку.Гаряча посадка втулки на вал. Наплавку зварюванням-геть. Покоробить вал і відпустить гартовану шестерню. Є ще один варіант ремонту- електронатирання. Для цього беремо джерело постійного струму з напругою 12.....60 В здатне видавати струм 10....15А і не боїться КЗ.Зарядне з обмежувальним реостатом,зварювальний інвертор,на крайній випадок акумулятор з баластним реостатом. Деталь закріплюємо в патроні через ізолятор( вистачить картону). До деталі під"єднуємо ""_"", до старого ножівкового полотна ""+"",виставляємо обмеження струму КЗ близько 10А, і без натиску натираємо зубчастою частиною полотна ( ""пиляємо"") посадку. Наростивши шар металу 0,25....0,3мм проточуємо ельбором,або шліфуємо на 0,05мм для виправлення поверхні ( і так шліфуємо через кожні 0,25...0,3 мм ) ,натираємо далі до потрібного розміру з припуском на фінішну обробку. Довго нудно, муторно,але якщо немає іншого рішення виручить. Перед тим як натирати деталь потренуйтеся і підберіть режим на непотрібній залізяці. Змінено 13 квітня, 2019 користувачем Куляста Блискавка доповнення 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175252 Опубліковано: 13 квітня, 2019 @Куляста Блискавка В тому то і проблема не хочу сильно просажувати діаметр вала, по 1.5 мм на кожну сторону вже забагато, при таких габаритах вала. А за другий спосіб 'електронатирання' навіть і не чув. Дякую в багаж знань піде) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175253 Опубліковано: 13 квітня, 2019 (змінено) , sanlevdb написав: Дякую в багаж знань піде І не раз виручить. Натертий метал має твердість близько 50HRC , при натиранні деталь не нагріваться більше 100....120С. Є трохи збочений варіант ремонту- розточити внутрішню обойму 303-тього до потрібного діаметру,тіла там вистачить з великим надлишком. Змінено 13 квітня, 2019 користувачем Куляста Блискавка доповнення 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175254 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Интересні пропозиціі у вас панове по востановці валика посадки, візьму на замітку??? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175256 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Нахромувати і шліфанути знов. Решту деталі ізолювати парафіном 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175257 Опубліковано: 13 квітня, 2019 многие заводы-изготовители автомобилей выходят из положения простым способом,извиняюсь,той-же бляшкой,точнее тонкостенной втулкой с буртиком,когда им надо поставить стандартный подшипник или подшипниковый узел на вал другого диаметра,но там зазор обычно от 0.5мм на сторону и втулки упрочненные. Я бы потренировался,как подсказали,"натиранием",не пробовал пока,остальное потом. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175258 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Вірна ідея ми колись хромували вали рульових рейок. Добре виходило. По них ходили сальники з капролону або поліациталю, якщо не помиляюсь 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175260 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Особисто я би розточив дюймовий пiдшипник. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175263 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Доречі, теж слушно сказано! Підшипники розточував і не раз. Забивав їх вологим піском. Також можливо варто застосовувати "метод сопля" (с) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175264 Опубліковано: 13 квітня, 2019 , Володимир Фещук написав: Забивав їх вологим піском. Жорстоко...Зазвичай бітум з деревною тирсою використовую. Потім вимиваю в бензині. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175266 Опубліковано: 13 квітня, 2019 замазуєш шо не треба парафіном ,а те шо треба насталюєш \по русс осталивание\ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175269 Опубліковано: 13 квітня, 2019 (змінено) , dfkthf написав: ,а те шо треба насталюєш Електроліт сульфатний чи хлоридний? Хлорат калію,або бромат( бертолетку) в електроліт додаєш? Змінено 13 квітня, 2019 користувачем Куляста Блискавка доповнення 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175280 Опубліковано: 13 квітня, 2019 (змінено) Есть мнение что прослабленные посадки древние пропаивали оловом подшипники и садили не протачивая в корпус КПП. Может и на вал прокатит? Змінено 13 квітня, 2019 користувачем FEDDI 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175292 Опубліковано: 13 квітня, 2019 (змінено) Дякую за відповіді. Порада з нарощуванням поверхні за допомогою хвомування доволі непогана, вжаючи те що при необхідності заміни підшипника не треба буде шукати дюймовий, хоча не так важко і знайти. В тому самому магазині що і звичайний можна купити, асортимент впк-підшипника дає змогу таке зробити (ніразу (Пользователь настолько умный, что экспертно может утверждать что его информация не является рекламой)). Розточувати впринципі теж можна, в 303-го тіла достатньо. Буду думати одним словом) Результат буде у відповідній темі по 49-му) Змінено 13 квітня, 2019 користувачем sanlevdb 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175294 Опубліковано: 13 квітня, 2019 У меня когда то был 49. Кое что осталось. Есть такой вал и ещё там что то осталось. Если интересует можем поменяться на какие нибудь железки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175295 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Где то месяц назад смотрел ютуб, и мужик показывал как он реанимирует износ валов электродвигателей, так метод достаточно прост,сварочный инвертор - вместо электрода тот же кабель,не путать с медным прутком.Вал ставиться в токарный,на малых оборотах и на просаженное место присоединяется этот медный наконечник, и включается сварка на малом токе.До металла прилепляются-привариваются медные пятна.При таком методе он слегка протачивал или нет он глубины выработки и напрессовывал подшипник. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175307 Опубліковано: 13 квітня, 2019 Расточить именно 204 подшипник,и сделать переходную втулку.И не надо заморачиваться с дюймовым подшипником.Так же я бы явно не стал лезть туда со всякого рода сварками,это не тот случай. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#175309 Опубліковано: 13 квітня, 2019 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах