sanlevdb

Просадив посадку під підшипник на валу. Вирішення проблеми.

32 сообщения в этой теме

#175243 Опубликовано: (изменено)

Доброго вечера всім чіпмейкерам. Сталася така невелика біда, навіть не біда, а невелика проблема. Відновлюю одну коробку передач, один з валів віддав на круглу шліфовку. І помилково сказав що потрібно пошліфувати посадку під підшипник. Роботу виконали гарно, але коли покрутив вал після шліфовки зрозумів свою помилку, але вже було пізно. Підшипник вже гуляє на шийкі вала, зазор в межах 2 десяток. Тепер думаю як виправити проблему. Одна з ідей купити підшипник з внутрішнім діаметром на 1 мм меншим ніж оригінальний і перешліфувати вал, під цей розмір. На валу стоїть 204-й підшипник. Посидівши на просторах інтернету в продажі знайшов дюймовий підшипник з такими габаритами 47*19.05*14. Якраз на міліметр менше. Прийшла ідея спитати поради хто як виходив з подібної ситуації. Можливо є інші варіанти виходу з такої ситуації. Поради підкласти бляшанки не приймаються:D

photo_2019_03_06_21_16_05_800.jpgi.gif

Изменено пользователем sanlevdb
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Наварити та знов перешліфувати,

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2 десятки... Можно попробовать на локтайт и тому подобное... Но хз-хз.... Я обычно им решал проблемы в районе до 5 соток.... 

Сварка - на любителя... 

Перешлифовать под другой подшипник , если позволяет остальной узел - самый верный путь. :$

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Богдан28 Нє, сварка то з роду підкладання бляшанок, в данному випадку. Вал крутиться на двох опорах, одна то 204-й підшипник інша то втулка, права сторона в неї заходить. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

то з міньська вал?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ні певно з іжа

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@bogdan1983 ИЖ-49

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#175251 Опубликовано: (изменено)

, sanlevdb написав:

На валу стоїть 204-й підшипник.

 Якщо дозволяє діаметр вала перед зіпсованим посадочним -переробити на №303. Внутрішнє посадочне Ф17,зовнішне 47мм. 

Якщо такої можливості немає-робити ремонтну втулку.Гаряча посадка втулки на вал. 

Наплавку зварюванням-геть. Покоробить вал і відпустить гартовану шестерню.

Є ще один варіант ремонту- електронатирання. Для цього беремо джерело постійного струму з напругою 12.....60 В здатне видавати струм 10....15А  і не боїться КЗ.Зарядне з обмежувальним реостатом,зварювальний інвертор,на крайній випадок акумулятор з баластним реостатом. Деталь закріплюємо в патроні через ізолятор( вистачить картону). До деталі під"єднуємо ""_"", до старого ножівкового полотна ""+"",виставляємо обмеження струму КЗ близько 10А, і без натиску натираємо зубчастою частиною полотна ( ""пиляємо"") посадку. Наростивши шар металу 0,25....0,3мм  проточуємо ельбором,або шліфуємо на 0,05мм для виправлення поверхні ( і так шліфуємо через кожні 0,25...0,3 мм ) ,натираємо далі до потрібного розміру з припуском на фінішну обробку. Довго нудно, муторно,але якщо немає іншого рішення виручить. Перед тим як натирати деталь потренуйтеся і підберіть режим на непотрібній залізяці.

Изменено пользователем Куляста Блискавка
доповнення
4

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Куляста Блискавка В тому то і проблема не хочу сильно просажувати діаметр вала, по 1.5 мм на кожну сторону вже забагато, при таких габаритах вала. А за другий спосіб 'електронатирання' навіть і не чув. Дякую в багаж знань піде) 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#175253 Опубликовано: (изменено)

, sanlevdb написав:

Дякую в багаж знань піде

І не раз виручить. Натертий метал має твердість близько 50HRC , при натиранні деталь не нагріваться більше 100....120С. 

Є трохи збочений варіант ремонту- розточити внутрішню обойму 303-тього до потрібного діаметру,тіла там вистачить з великим надлишком.

Изменено пользователем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Интересні пропозиціі у вас панове по востановці валика посадки, візьму на замітку👍👍👍

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Нахромувати і шліфанути знов. Решту деталі ізолювати парафіном

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

многие заводы-изготовители автомобилей выходят из положения простым способом,извиняюсь,той-же бляшкой,точнее тонкостенной втулкой с буртиком,когда им надо поставить стандартный подшипник или подшипниковый узел на вал другого диаметра,но там зазор обычно от 0.5мм на сторону и втулки упрочненные.

Я бы потренировался,как подсказали,"натиранием",не пробовал пока,остальное потом.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вірна ідея ми колись хромували вали рульових рейок. Добре виходило. По них ходили сальники з капролону або поліациталю, якщо не помиляюсь

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Особисто я би розточив дюймовий пiдшипник.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 минуты назад, VldLg сказал:

Особисто я би розточив дюймовий пiдшипник.

А цей варіант хіба не доступніший?

 

1 час назад, Куляста Блискавка сказал:

розточити внутрішню обойму 303-тього до потрібного діаметру,тіла там вистачить з великим надлишком.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Доречі, теж слушно сказано! Підшипники розточував і не раз. Забивав їх вологим піском.

Також можливо варто застосовувати "метод сопля" (с)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Володимир Фещук написав:

Забивав їх вологим піском.

Жорстоко...Зазвичай бітум з деревною тирсою використовую. Потім вимиваю в бензині. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 замазуєш шо не треба парафіном ,а те шо треба насталюєш \по русс осталивание\

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#175269 Опубликовано: (изменено)

, dfkthf написав:

,а те шо треба насталюєш

Електроліт сульфатний чи хлоридний? Хлорат калію,або бромат( бертолетку) в електроліт додаєш?

Изменено пользователем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#175280 Опубликовано: (изменено)

Есть мнение что прослабленные посадки древние пропаивали оловом подшипники и садили не протачивая в корпус КПП. Может и на вал прокатит?

Изменено пользователем FEDDI
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#175292 Опубликовано: (изменено)

Дякую за відповіді. Порада з нарощуванням поверхні за допомогою хвомування доволі непогана, вжаючи те що при необхідності заміни підшипника не треба буде шукати дюймовий, хоча не так важко і знайти. В тому самому магазині що і звичайний можна купити, асортимент впк-підшипника дає змогу таке зробити (ніразу (Пользователь настолько умный, что экспертно может утверждать что его информация не является рекламой)). Розточувати впринципі теж можна, в 303-го тіла достатньо. Буду думати одним словом) 

Результат буде у відповідній темі по 49-му) 

Изменено пользователем sanlevdb
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У меня когда то был 49. Кое что осталось. Есть такой вал и ещё там что то осталось. Если интересует можем поменяться  на какие нибудь железки.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Где то месяц назад смотрел ютуб, и мужик показывал как он реанимирует износ валов электродвигателей, так метод достаточно прост,сварочный инвертор - вместо электрода тот же кабель,не путать с медным прутком.Вал ставиться в токарный,на малых оборотах и  на просаженное место присоединяется этот медный наконечник, и включается сварка на малом токе.До металла прилепляются-привариваются медные пятна.При таком методе он слегка протачивал или нет он глубины выработки и напрессовывал подшипник. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Расточить именно 204 подшипник,и сделать переходную втулку.И не надо заморачиваться с дюймовым подшипником.Так же я бы явно не стал лезть туда со всякого рода сварками,это не тот случай.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас