Reiter

"Зашпатлювати" направляючі :)

36 повідомлень у цій темі

Недавно придбаний 1а616, усим влаштовує покищо. Зносу направляючих майже немає. На призмі "сходинка" в 2 - 4 сотки. Поздовжніх ям немає. Решта направляючих без зносу. 

Але на призмі ЗБ та задній стороні призми супорта є поздовжні полоси. Не глибокі і на роботу не впливають. Чисто візуально "напрягають", бо станок для себе, не для заробітків і тому повинен радувати не лише технічно а і естетично :)

 

Шліфувати станину з таким незначним зносом  не бачу сенсу (принаймні поки що). 

 

Лісти туди шабером тим паче. Лише запороти те, шо є. 

 

І ось виникла "безумная идея".

 

Існує спосіб ремонту, коли зношений супорт підливають компаундом замість установки надєлок. 

 

То чому б не змішати епоксидку з чугунною пудрою до густого стану стану і такою "шпатлівкою" не заробити иі нещасні полоси? Щоб не змінити геометрію можна притискати чимось, наприклад, лінійкою. 

 

Наскільки абсурдна ідея? :)

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, kosmos сказал:

відстає де тонко...пробував безліч варіантів,від готових до самопальних...хіба запаяти...але кажуть спеціалісти,шо то зло бо буде притир...

А де брали пудру чугунну? Готову чи напильником виготовляли? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є відео у ДМ з його новим фреззером Мільком, де він показує як то зробити. А з чавунною пудрою було б краще, але липучисть компаунда подає і він слабше прилипає у потрібні місця.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Reiter сказал:

А де брали пудру чугунну? Готову чи напильником виготовляли? 

 Купить компаунд с наполнителем, в автомагазине.

Наполнители бывают разные и антифрикционные в т.ч. Но наполнитель не главное, важнее подготовка поверхности.

 

ЗЫ. В данном случае наполнитель для эстетики, не более, ибо вопроса прочности нет.

Змінено користувачем Aluma
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Aluma написав:

Купить компаунд с наполнителем, в автомагазине.

Якось стрьомно такі речі купувати в магазині. Як правило, матеріали для професійного застосування в магазинах не продають, а те, що продається в магазинах підходить для гуртків  "очумілі ручки"...

, Aluma написав:

В данном случае наполнитель для эстетики, не более, ибо вопроса прочности нет.

 Кращого від компаундів "Devcon" не зустрічалось, але й ціна відповідно якості... 

 В даному випадку мабуть дійсно простіше наплавити БрА-7 (CuAl8) та після прошабрити місце наплавки.

Змінено користувачем IMP
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наплавити завжди можна. Але це якось більш страшно робити, ніж шпаклювати.... 

 

Чугун дійсно лише для естетики, щоб однаковий колір був. І можливо при роботі воно відполірується і блищатиме як суцільне.... 

 

Виходить не така вже й абсурдна ідея, раз її вже бпгато людей практикувало :)

 

Спробую. Відпаде, то так і буде. Нічого не встрачаю. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Саша сказал:

Є відео у ДМ з його новим фреззером Мільком, де він показує як то зробити. А з чавунною пудрою було б краще, але липучисть компаунда подає і він слабше прилипає у потрібні місця.

А не підкажете як саме відео зветься? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, IMP сказал:

Якось стрьомно такі речі купувати в магазині

 Дело хозяйское, стремно, не берите. Самому довести наполнитель до практически молекулярного состояния, изучить допустимую концентрацию, выдержать её и т.д. и т.п.

Я своими фото с подлитым суппортом, шкивами и прочим уже наверное плешь проел... :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

А не підкажете як саме відео зветься? 

Кажись тут - 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

А не підкажете як саме відео зветься? 

 

Я не можу тепер знайти. Там суть в тому, що задір можна розширити ( поглибити) . А потім робиться декілька підходів місцевого ніжного прогріву (газовим пальничком або промисловим фєном)  і знежирення антісіліконом або провіреним розчинником .

Прогрів примушує мастило накопичене в порах чавуна розширюватись і виходити наружу , а тампон з антісіліконом змиває це мастило з поверхні. Знежирити треба дуже ретельно.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Прогрів примушує мастило накопичене в порах чавуна розширюватись і виходити наружу , а тампон з антісіліконом змиває це мастило з поверхні. Знежирити треба дуже ретельно.

Для цього краще застосовувати ефір, або його ще називать "гарячий старт" (для полегшення запуску добитих до ручки бензинових двигунів :blum2:) Антисиліконом краще знімати кремній-органічні сполуки.

 Я постійно застосовую ефір при зварюванні алюмінію та чавуну. Очищає гарно і надійно за декілька секунд.

Змінено користувачем IMP
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, IMP написав:

Я постійно застосовую ефір при зварюванні алюмінію та чавуну.

Спробуй етилацетат. або суміш етилацетату з гексаном ( бензин Б-70)  1/1. Менш летка і менш отруйна, не утворює пероксидних сполук. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, IMP сказал:

Для цього краще застосовувати ефір, або його ще називать "гарячий старт" (для полегшення запуску добитих до ручки бензинових двигунів :blum2:) Антисиліконом краще знімати кремній-органічні сполуки.

 Я постійно застосовую ефір при зварюванні алюмінію та чавуну. Очищає гарно і надійно за декілька секунд.

называют "холодный старт",используют для любых двигателей,используют отморозки,нормальные пользуют полироль для "торпедо"-"Плак"-основная составляющая-пропан,вот на нем и работает двигатель без искры.без солярки,без детонационных ударов.Позволяет убедиться в исправности механики при поиске неисправностей.для обезжиривания не подойдет,точно как и любой быстрый старт,там по умолчанию добавлены противозадирные масла.т.е.это не чистый эфир.И получим трудносмываемую пленку.

А вот антисиликон для автомаляров-очень хорошая смесь для обезжиривания.Всего.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:
7 годин назад, IMP написав:

 

Спробуй етилацетат. або суміш етилацетату з гексаном ( бензин Б-70)  1/1. Менш летка і менш отруйна, не утворює пероксидних сполук. 

Ніт. Етилацетат — прекурсор, зі всіма.....наслідками  Ефір в аерозолі, коштує не дорогого, зручно застосовувати, дуже скоро висихає і добре розчиняє масла та швидко вивітрюється.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

что мешает купить хай гировскую двухкомпонентную металлонаполненную "холодную сварку",на выбор со сталью,бронзой или алюминием,заполнить те бороздки и минимально обработать.Цепляется даже к необезжиренной поверхности,но лучше таки промыть.Оторвать можно зубилом.Пока не высохло,разравнивается шпателем.Поддон с горячим маслом,залепленный снаружи,по подтеканию,держит годами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Barth сказал:

что мешает купить хай гировскую двухкомпонентную металлонаполненную "холодную сварку",на выбор со сталью,бронзой или алюминием,заполнить те бороздки и минимально обработать.Цепляется даже к необезжиренной поверхности,но лучше таки промыть.Оторвать можно зубилом.Пока не высохло,разравнивается шпателем.Поддон с горячим маслом,залепленный снаружи,по подтеканию,держит годами.

Мені здається до чугуна треба ліпити чугун таки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

в данном случае не обязательно,пойдет и с бронзовым и стальным наполнителем,усадки практически нет и лучшего пока ничего не видел,только надо смотреть выпуск-не более года.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Етилацетат ( оцтовоетиловий ефір) на відміну від ацетону ніколи прекурсором не був і не є. Продається вільно. 

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Barth сказал:

в данном случае не обязательно,пойдет и с бронзовым и стальным наполнителем,усадки практически нет и лучшего пока ничего не видел,только надо смотреть выпуск-не более года.

Візуально мабуть  відрізнятиметься від направляючої. Вийдуть сірі в жовту полосочку :)

 

Тоді краще зі сталевим наповнювачем

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мне было бы одинаково на цвет-задача-убрать борозды с задерживающейся там грязью,чтоб дальше не росли.Бронзовый наполнитель темный.Самый светлый алюминиевый.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

Етилацетат ( оцтовоетиловий ефір) на відміну від ацетону ніколи прекурсором не був і не є. Продається вільно. 

Етиловий ефір оцтової к-ти — це і є етилацетат???? Я не дуже сильний в хімії, але знайшов ось це https://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/930/prekursori

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не чипали б ви його ,бо зробите якусь проблему .Як що ви не робите на ньому активно ,то він і вас переживе .Я зараз на роботі працюю на такому 5 днів на тиждень по 8 годин ,правда тільки нєржавєйка і пластмаси в основному ,але дуже багато за день деталей (від 300 до 1300)Вироботки на станині чуттєві .І нічого)))Працює))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є в мене така штука, може підійде?

IMG_20191014_222555.jpg

IMG_20191014_222107.jpg

Змінено користувачем SIV
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я взагалі не розумію, що це за дрочєрство. Ще за верстатом не стояли, а вже хочете щось мазати на направляючі. І з непохитною вірою, що це буде гарно виглядати. Просто мрак. Самі пишете, що там практично немає виробітки. То ж запитання, за який .|. там має триматися та намазка?

Ви можете скинути фото прикладів, де люди вирішували такі ситуації такими методами, і воно "виглядає гарно" ?

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну шож вы не даёте помечтать человеку?! :)

Он влезет в установку, подключение, проверку и не до тех царапин будет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку