Леня

Вопрос по конденсаторам

36 повідомлень у цій темі

Христос Воскрес)) такая тема-проблема. Писал несколько раз про мотор однофазный, с рабочим кондесатором. Установил данный мотор для работы компрессора. Собрал батарею конденсаторов, но емкости маловато. Но на ней я мог накачать 8-9 атм. Но присходит мистика. На тех же конденсаторах, шкивах, рессиверах и т.д. бывает что выше 5 атм не качает. Просто появляется характерный звук что мотору тяжело, и плавно тормозит.Компрессор рукой крутить могу. Кстати мотор греется сильнее чем обычно. Грешу на неиспровность конденсаторов, теряют емкость чтоли, я слышал что с годами они теряют емкость, кондеры ссср. Расскажите какие могут быть неисправности конденсаторов. Компрессор зил. Если что не ясно, спрашивайте. Всем здоровья))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Воістину! А яка потужність двигуна, оберти, як ввімкнутий, яка робоча ємність, пускова, тип конденсаторів?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, 33vic сказал:

Воістину! А яка потужність двигуна, оберти, як ввімкнутий, яка робоча ємність, пускова, тип конденсаторів?

Потужність 1.1 квт, мотор КОНДЕНСАТОРНИЙ, 2840 об, 220 вольт, як увімкнутий хз, здається зіркою, трикутник у нього йде на 127 вольт. То не мотор на 380, звертаю увагу!! То мотор 220, але з приколами як у 380. Робоча ємність має бути 120 мкф, але я немаю такої. Пускової нема, пускаю в холосту, піднімаючи мотор і опускаю після старту. Конденсатори троха різні, майже всі метало-паперові. Намагаюся зрозуміти в чому трабл, може кондьорам гаплик...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Леня написав:

Робоча ємність має бути 120 мкф, але я немаю такої. Пускової нема, пускаю в холосту, піднімаючи мотор і опускаю після старту. Конденсатори троха різні, майже всі метало-паперові. Намагаюся зрозуміти в чому трабл, може кондьорам гаплик...

 

Найкраще - поміряти сумарну ємність конденсаторної батареї, може дійсно конденсаторам гаплик. Тільки мультиметр варто взяти  перевірений, китайці то ще барахло випускають. Ще як варіант (якщо нема чим поміряти) - додайте до батареї 10-15-20мкФ (паралельно), і послідкуйте за мотором. Якщо поможе - однозначно треба новий конденсатор.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Леня сказал:

Но на ней я мог накачать 8-9 атм. Но присходит мистика. На тех же конденсаторах, шкивах, рессиверах и т.д. бывает что выше 5 атм не качает. Просто появляется характерный звук что мотору тяжело, и плавно

1. Проверьте напряжение сети в такой мистический момент

2. Проверьте пайку всей батареи конденсаторов.

3. А как с температурой агрегата и окружающего воздуха?

4. Не подвисает ли манометр!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У знакомого на компрессоре ЗИЛ движок на 2,2кВт не выдержал сгорел, а у вас 1,1кВт.

Еще очень желательно поставить обратный клапан на выходе с компрессора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Леня сказал:

КОНДЕНСАТОРНИЙ

Не зрозумів що це значить? Якщо у вас звичайний трифазний двигун ( не грає ролі на яку він напругу і частоту) розрахунок 7 мкф на 100 ват не зовсім вірний. Робота трифазного двигуна від однофазной мережі з робочим конденсатором це штатний режим, а не якийсь колгосп, У вас відносно слабенький двигун, з нього можна витиснути до 80-90 процентів потужності. Величина емності дуже жорстко залежить від навантаження на вал, при сталій емності - зменшили навантаження на вал, гріється двигун, збільшили - гріється і падають оберти. Запустіть його і поганяйте в холосту, на різних обмотках і поспорігайте за ним. Щоб викинути можливу проблему з обмотками. А конденсатори можуть мати плаваючий обрив в середині, попадались такі, не часто але попадалися.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Stebium1 сказал:

Проверьте напряжение сети в такой мистический момент

Можливо і духе, а яка у вас взагалі напруга в мерехі і настільеи стабільна?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, TDK сказал:

У знакомого на компрессоре ЗИЛ движок на 2,2кВт не выдержал сгорел, а у вас 1,1кВт.

Еще очень желательно поставить обратный клапан на выходе с компрессора.

Нужно 2.2 квт для 2000 об на коленвалу компрессора. А у меня где то 1500 об мин. Но учту Ваше мнение))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На моторі має бути вказана кількість мкф. 

Ємність конденсатора провіряється тестером (з даною провіркою).

1,1 кВт конденсаторний - в мене є заводський компресор (англійський). Поршень тріхи більший за зіловський, але не набагато. Оберти 1500. Але в нього є момент "ненакачування" в оберті, тому він більш віддає, але довше. І при цьому, для нього нормально тільки до 5 атм, далі вже як паравоз - важко і гріється.

Для зіловського 1,1 то є дуже замало. Колись я на якийсь тракторний (одноциліндровий) поставив 1 кВт (три фази) то оберти стави десь в районі тисячі. Довго й нудно.

Думай про 2-3 кВт. 

Якщо буде трифазний, конденсатори підбирай по нагрузці обмоток (амперметром), формули - дуже умовна штука. В мене було, що в два рази менше від формул ставив, тоді переставав грітись, але підбирав амперметром.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

интересна методика расчета мощности по требуемым оборотам а не сопротивлению-необходимой мощности для прокрутки вала при максимальном давлении и выбранном передаточном отношении.Мне на СО-7 родного 5.5 квт при трех фазах и полном давлении не хватает для запуска,разгрузка закончилась,ремонтировать неохота,типа некогда.Зиловский не сильно меньше отбирает мощности и шкив вдвое меньше СО-шного.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чиркну пару слов с колокольни дилетанта но пользующегося разными тех. механизмами на уровне каменного века. 

    Сначала слегонца потопчимси логически-практически: двиг стиралки идёт с 4-мя микрофаратами ( он же на 220 , пусковой и рабочей обмоткой ), двиг 1,1 полторашка (как и утверждалось на форуме, и не только,  на настольный сверлильный) -- 40+ 40 ( 80 на пуск, 40 рабочих ) ) может пускаться (вхолостую) и работать вааще без этих ёмкостей. Учтём шо кондёры ( в отличии от *телевизионных*) ёмкости с годами не теряют ( исходя из слов профи в этой теме ). Имею *самопальную дуйку* (двиг 2,2 полторашка , ресивер -- газ. баллон , рабочий орган типа Т-40) . Пусковые не в учёт ( у меня коробка переносная для запуска разных работяг ), рабочих вродь 40, не более.При повторном запуске стравливаю давление ниже 2-1,5 ( зачем насиловать механизм, канэшна как вариант подгон ремня вручную к моменту наименьшего сопротивления и потом пуск безпроблемный но с большей выдержкой пусковых).
     Теперичи по вашему случаю: 120  не многовато ли??? ... не так опасен недобор как перебор ( из собственного опыта ),  5-6 не многовато ли для вашего моторчика???, рабочая температура, любого движка,  эт шо бы вы могли ужержать на нём руку (50-60 градусов) . С тех. возможностями (характеристиками зиловского) наверняка вы для себя ознакомлены. Вывод: для ваших нужд  в 6-тёрочку -- увеличение мощности двига и снижение рабочих до 40-60 ( определяется на слух без нагрузки, мануалы в топку, в учёте *возраст* и нагрузка под ваш *каприз*).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Bogdan сказал:

На моторі має бути вказана кількість мкф. 

Ємність конденсатора провіряється тестером (з даною провіркою).

1,1 кВт конденсаторний - в мене є заводський компресор (англійський). Поршень тріхи більший за зіловський, але не набагато. Оберти 1500. Але в нього є момент "ненакачування" в оберті, тому він більш віддає, але довше. І при цьому, для нього нормально тільки до 5 атм, далі вже як паравоз - важко і гріється.

Для зіловського 1,1 то є дуже замало. Колись я на якийсь тракторний (одноциліндровий) поставив 1 кВт (три фази) то оберти стави десь в районі тисячі. Довго й нудно.

Думай про 2-3 кВт. 

Якщо буде трифазний, конденсатори підбирай по нагрузці обмоток (амперметром), формули - дуже умовна штука. В мене було, що в два рази менше від формул ставив, тоді переставав грітись, але підбирав амперметром.

Та я розумію що замало...був би 2.2 квт на 3000 та нєфіг дєлать, а так шо зміг дістати, с того і зібрав))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Леня сказал:

був би 2.2 квт на 3000 та нєфіг дєлать

Навчитесь рахувати нарешті!
1,1х1500 = 2,2х3000!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 33vic написав:

 з нього можна витиснути до 80-90 процентів потужності. 

...хм, проценты меня даж оч заинтересовали (шучу).  Эт я о том шо до 70-ти процентов  с одной фазы эт вродь максимум, один из явных недочётов эт сдвиг поля на 90 градусов от необходимых в 120-дцать при родных 380.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Леня сказал:

Потужність 1.1 квт, мотор КОНДЕНСАТОРНИЙ, 2840 об, 220 вольт, як увімкнутий хз, здається зіркою, трикутник у нього йде на 127 вольт. То не мотор на 380, звертаю увагу!! То мотор 220, але з приколами як у 380. Робоча ємність має бути 120 мкф, але я немаю такої. Пускової нема, пускаю в холосту, піднімаючи мотор і опускаю після старту. Конденсатори троха різні, майже всі метало-паперові. Намагаюся зрозуміти в чому трабл, може кондьорам гаплик...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Бумеранг сказал:

...хм, проценты меня даж оч заинтересовали (шучу).  Эт я о том шо до 70-ти процентов  с одной фазы эт вродь максимум, один из явных недочётов эт сдвиг поля на 90 градусов от необходимых в 120-дцать при родных 380.

Карантин. Література на роботі. Але мене самого шокували такі щифри. Це ми перевіряли на лабораторних роботах по електротехніці на другому курсі, там правда двигуни були 5.5 і 7 кВт. Я добився 80 з хвостиком процентів, свої 5 балів отримав, а викладач сказав що можна і до 90. Але там дуже жорсткий діапазон навантаження +- мізер, і ККД падає до 50 процентів.  От і  вирішив згадати і поекспериментувати.. В мене є електролебідка для плуга ( колись покійний тесть віддав), вона на три фази, тоді в мене ще була одна. Конденсатори брав з ДРЛок ( від 3,3 мкф до 6,8 мкф) . Наскільки пам'ятаю робоча ( двигун 2.2 квт, 1500, трикутник) була 68 мкф, а пускова 240. Конденсатори розраховані працювати на змінному струмі, але вони сохли, з них витискало масло через склянні ізолятори.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А Леня все  никак не успокоится, )))  у43-102а  не будет нормально работать от такого двигателя. спалите мотор

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, gidropon сказал:

А Леня все  никак не успокоится, )))  у43-102а  не будет нормально работать от такого двигателя. спалите мотор

Где Вы увидели у43102?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так Вы же на него мотор искали

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, gidropon сказал:

так Вы же на него мотор искали

Путайте сударь))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а чому на 3000 обертів?

думаю, краще високі оберти не робити. я стараюсь до 2000 на компресорі і не більше. не так гріється.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, gidropon сказал:

 

Ну так там одна тема, а тут описана другая...

39 минут назад, Bogdan сказал:

а чому на 3000 обертів?

думаю, краще високі оберти не робити. я стараюсь до 2000 на компресорі і не більше. не так гріється.

Ну так на голове около 1500. То мотор 3000))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку